¤*¤HAAVEILIJAT VIIKKOON 7*¤*
Tervetuloa mukaan uudet haaveilijat! Laitetaanpas vilkas viikkopinkka pystyyn!
Kommentit (40)
Hauskaa ystävänpäivää..
KP=yökukkujanne
Eli tänään on siis penkkarit! :) Miehen nuorimmilla pikkusiskolla ja -veljellä on penkkarit..onhan se hauska lähtä veresteleen muistoja kun meen niitä kattoon. :)
Hauskaa päivää kaikille, palailen myöhemmin. :)
Me ei viitsitä penkkareita lähteä katsomaan kun täälläpäin se touhu on vähän hölmöksi mennyt, viime vuonna oltiin katsomassa ja joku vähemmän fiksu juhlahumussa oleva abi kasteli yleisöä rankalla kädellä vesipyssyllä. Satuttiin tietysti olemaan paikassa johon vettä tuli paljon,joten poitsu kastui oikein huolella. Ei ollut kiva pakkasessa olla lapsi pipo ja haalari märkänä.
Muutenkin meni aika hulinaksi ylöisön heitellessä kanamunilla juhlujoita ja heidän vastaamalla samalla mitalla. Kurja kun hauska idea päätyi tuollaiseen.
Aamulenkillä käytiin,oikein miellyttävä ilma. Eilen illalla miehen kanssa taas vauvasta juteltiin,molemmat haluis,mutta järki sanoo ei vielä. Mä haluaisin sitten kun raksahommat ohi, mies ehkä vielä myöhemmin.
Miten tämän kuumeen saa laantumaan. Meidän vaavikin on jo mukamas niin iso (7kk) ettei enää äitiä kaipaile omia touhutessaan.
Pupu
Tänään taas vaihteeks alkoi menkat, ihan yllättäin, kun en nyt vahdannut milloin on mikäkin vaihe kierrossa menossa. Nyt ei yhtään masenna niin paljon kun yleensä on menkkojen alkaessa käynyt :) Yritän jatkaa tällä linjalla.
pupu:
No johan on teillä sielläpäin penkkarit menneet rajuiksi!? En oo ikinä kuulluutkaan, että missään ois tuommoista. Ei kyllä täällä ollut tuommoista kun mulla oli nelisen vuotta sitten penkkarit, enkä usko että on nytkään.
Onnistuin tänään polttamaan pullan mikroon, kun sulatin sitä pakkasesta :/ Vieläkin haisee koko kämppä ihan palaneelle... en edes omasta mielestä pitkäks aikaa laittanut sitä mikroon, mutta niinpähän tuo vaan oli ihan musta kun pois sen otin.
KP:
Toivotaan, että nega pysyy negana ja saat unohtaa tuon ikävän tapahtuman kokonaan.
Nyt taidan häippästä kahvin keittoon kun rupes sen verran nukuttamaan, niin kofeiini varmaan auttas ;) Toivottavasti en sitä kahvia onnistu polttamaan pohjaan...
Tansem ja muut.. Menkat tuli tänään.. Ja onneksi tulivat.. Nyt saadaan kullan kanssa rauhassa keskittyä meidän suhteeseen..
Mutta nyt mennään nukkumaan kun olen valvonut kohta 1,5 vuorokautta..
KP
Ohoh, onpa taas aika kulunut..nyt äkkiä nukkuun. :)
Täällä siis uusi haaveilia eksyi teidän joukkoonne :) Ollaan parikymppinen nuoripari ja allekirjoittanut on lopettanut hormonivalmisteiden käytön :) Toivotaan kovasti että tärppäis pian!
Tänne on taas tullut paljon porukkaa, kiva :)
Itselähinnä taustailen, kun ei ole oikein mitään kirjoittamista. Ei siis edistymistä...
Äh, mä alan kyllästyyn kohta koko vauvakuumeeseen. Huoh... Tylsää yksin kuumeilla, kun mies ei puhu koko asiasta. Sanoo vaan, että eikö me sovittu, että sit keväämmällä. Joopa joo... asiasta ei voi ees sit puhua ja mua alkaa ottaa tollanen jo päähän. Meinaako se, että kun joku tietty kuukausi tulee, niin siitä sit vaan hommiin, ei kiva :(
Plääh... Millaistakohan tämä olisi, jos olisi asiasta innostunut mies? Väilillä alkaa tuntuun, että vois vaihtaa koko miestä kun niin risoo...huomatkaa, että täti täällä kylässä ;)
Hyvää viikonloppua kaikille haaveilijoille, kai tässä sit vaan tosiaan HAAVEILLAAN edelleen..
Meillä ois jo jätetty kokonaan ehkäsyt pois, jos se ois kiinni musta.Mies ei oikeen tiedä mitä ajatella mun vaavikuumeesta,on jotenkin lukossa.Sit mä ite oon kans hämmentynyt siitä,että tää kuume yleensäkin muhun iski...olin niin varma,että nää kaksi lasta riittää!Fiilikset muuttuu mullakin yhtenään,toisena päivänä oon NIIN SATA,että haluan vauvan ,ja seuraavana päivänä taas epäilen...
Oon mä sitäkin miettinyt,että kun oon tyytymätön työhöni,niin johtuuko mun kuumeilu osittain siitä,että haluisin taas monen vuoden tauon jälkeen ihan 100%:sti keskittyä lapsiin ja kotiin,enkä työhön...Tai sitten mulla on 30-kriisi!!!
Onko täällä ketään-ketään,joka ois yhtä sekasin omien ajatustensa kanssa?! :)
Täällä vähän samanlaisia ajatuksia. Meillä kaksi tyttöä 3v ja 1v+ minulla vauvakuume. Miehen mielestä voitaisi odottaa vielä vuosi tai pari. Kun hänellä ei työpaikkaa jne. Irtisanoi itsensä ja se on ollut aika iso muutos koko perheellä. Tosin parempaan suuntaan =) mutta tuo talouspuoli =(
Minulla olisi tarkoitus mennä töihin tai siis menen takaisin töihin elokuussa =) Todella ristiriitaista kun jos nyt tulisin raskaaksi niin voisin olla sitten samaan putkeen kolmannen lapsen kanssa kotona mutta toisaalta taas olisi mukavaa olla esim. vuosi töissä. Kaiken lisäksi nyt on aika jännää kun lopetin imetyksen lopettamisen jälkeen minipillerit eikä mitään muuta ehkäisyä oo ollu käytössä. Yhdet kuukautiset sen jälkeen ollu ja kierto oli 32 päivää. Nyt menossa 34 =) mutta ennen esikoisen odotusta nuo kierrot heitteli jopa 47 vrk joten en nyt ihan vielä innoissani ole. Toisaalta jos nyt olen raskaana niin tiedän että mies ei vielä halua kolmatta ja olen niin ajatellut että kolmannen raskausaikana olisi ihanaa jos mieskin jaksaisi olla todella mukana( kun odotin kuopusta oli kaikkea muuta mikä vei huomiota jne.)
Järjellä ajateltuna vielä ei ole kolmannen vuoro mutta sydän sanoo toista.
Sekavaa tekstiä varmaan mutta on omat ajatuksetkin aika sekaisin. Kaiken lisäksi kaveri saa muutaman viikon päästä vauvan. Apua! Kerhossakin olen pieniä vauvoja pidellyt ja sillon olen ollut niin valmis taas vauva-arkeen.
On sellainen olo että jos mies ei olisi vauva hanketta vastaan olisin jo raskaana, mutta mutta....
Millonkohan kannattaa testi tehdä?Ikävää kun ei ole säännöllistä kiertoa niin saa jännätä. Ollaan lähdössä reissuun 4.3 sillon olis rvko 7-8, jos en tee testiä ja olenkin raskaana niin onkohan alkoholi tuossa vaiheessa kuinka vaarallista sikiölle?
Täällä vähän samanlaisia ajatuksia. Meillä kaksi tyttöä 3v ja 1v+ minulla vauvakuume. Miehen mielestä voitaisi odottaa vielä vuosi tai pari. Kun hänellä ei työpaikkaa jne. Irtisanoi itsensä ja se on ollut aika iso muutos koko perheellä. Tosin parempaan suuntaan =) mutta tuo talouspuoli =(
Minulla olisi tarkoitus mennä töihin tai siis menen takaisin töihin elokuussa =) Todella ristiriitaista kun jos nyt tulisin raskaaksi niin voisin olla sitten samaan putkeen kolmannen lapsen kanssa kotona mutta toisaalta taas olisi mukavaa olla esim. vuosi töissä. Kaiken lisäksi nyt on aika jännää kun lopetin imetyksen lopettamisen jälkeen minipillerit eikä mitään muuta ehkäisyä oo ollu käytössä. Yhdet kuukautiset sen jälkeen ollu ja kierto oli 32 päivää. Nyt menossa 34 =) mutta ennen esikoisen odotusta nuo kierrot heitteli jopa 47 vrk joten en nyt ihan vielä innoissani ole. Toisaalta jos nyt olen raskaana niin tiedän että mies ei vielä halua kolmatta ja olen niin ajatellut että kolmannen raskausaikana olisi ihanaa jos mieskin jaksaisi olla todella mukana( kun odotin kuopusta oli kaikkea muuta mikä vei huomiota jne.)
Sekavaa tekstiä varmaan mutta on omat ajatuksetkin aika sekaisin. Kaiken lisäksi kaveri saa muutaman viikon päästä vauvan. Apua! Kerhossakin olen pieniä vauvoja pidellyt ja sillon olen ollut niin valmis taas vauva-arkeen.
On sellainen olo että jos mies ei olisi vauva hanketta vastaan olisin jo raskaana, mutta mutta....
Millonkohan kannattaa testi tehdä?Ikävää kun ei ole säännöllistä kiertoa niin saa jännätä. Ollaan lähdössä reissuun 4.3 sillon olis rvko 7-8, jos en tee testiä ja olenkin raskaana niin onkohan alkoholi tuossa vaiheessa kuinka vaarallista sikiölle?
Luulin ettei lähettänyt koska laittoi että poistettu tai siirretty...murrr...
..Se on totta!Mulla on raskausviikolla 5 näyttänyt molemmilla kerroilla testi plussaa,kannattaa varmaan ennen teidän lomaa tehdä testi,kun sit voi harmittaa jälkeenpäin jos oot juonut alkoholia odottaessa.Tosin,ei varmasti oo vaarallista vauvalle noin alkuvaiheessa...
Me ollaan oltu pari kertaa ilman ehkäsyä,mutta ne on kyllä olleet ns." varmoja päiviä" ,jolloin ei ainakaan pitäisi raskaus alkaa,mut
eihän sitä tiedä...
Meidän kavereilla on kans kuukauden ikäinen vauva...tosi söpönen!On ne vaan NIIN IHANIA!Kinttunen:
Onpas ollut hiljasta taas täällä, missäs kaikki taas on?
Uusia oli taas tullut mukaan, tervetuloa vaan, toivottavasti keskustelut nyt vilkastuu, kun on tullut niin monia mukaan :)
Mies on viikonlopun töissä niin mietiskelen täällä mitä tekemistä keksis... Mulla ei hirveesti oo kavereita täällä lähettyvillä asumassa, niin on vähän tylsää yksin :( Tulkaapas nyt ahkerasti keskustelemaan mun kanssa :)
Mitäpäs mieltä ootte tuosta Suomen euroviisuedustuskappaleesta ja esittäjästä? Mä en kyllä usko että tuolla voitetaan, kun ei oo yhtään erikoinen. En nyt mitenkään erityisen huonona tuota pidä, mutten kyllä usko että hirveesti saa pisteitä.
Hyvää viikonloppua kaikille!
Tuskailen ja pähkäilen! Ollako vai eikö olla? Kierto nyt 35 tai 36vrk mut tosiaan minipillerit taisin lopetella pari kuukautta sitten. Yhden kuukautiset ollu ja nyt vaan toisia odottelen.
Toisaalta on omat ajatukset hieman selkiytynyt tämän vauvakuumeen suhteen. Jos en ole nyt raskaana niin alan odottamaan enemmän sitä työ ja päiväkoti arkea. Se kun mahdollistaisi sitten paremmin isomman asunnon ostonkin. Eli jos ei nyt ole tärpännyt niin kai sitä voi hieman sitä vauvaa odottaa ja siirtää vauvatoiveita vaikka siihen kun esikoinen lähtee kouluun.
Mutta tämä raastava odotus ja odotus tuleeko ne kuukautiset vai ei. Aikaisemminkin on pitkiä kiertoja ollut että ei tämä sinänsä uutta ole.En kyllä varmaan jaksa ihan sinne reissun lähelle odottaa testin tekoa.Jos jo ensi viikolla tekis ellei ne kuukautiset nyt sit ehtis ensin.
Pää menee vaan sekasin kun miettii...
Hei!
Tässä olisi yksi kuumeilija lisää joukkoonne. Vauva kuumetta ollut ilmassa viimeisen vuoden ajan. Paras kaveri sai vauvan reilu kk sitten ja ei ole kyllä yhtään kuumetta laskenut. Vauvasta tuli vielä kummityttöni. Itsellä opiskelut vielä kesken ja ikääkin vasta 23v, mutta äidiksi olisi kova halu. Oon aina ajatellut että lapset haluan tehdä nuorena, mutta toisaalta olisi hyvä opiskelut viedä ensin päätökseen. Mieskin haluaisi, että valmistuisin ensin, mutta taloudellinen tilanteemme on kuitenkin hyvä ja suhde kestävällä pohjalla niin miksi ei? Miehelläkin on kuitenkin ikää jo yli 30, joten senkin puolesta olisi jo aika. Hormoniehkäisyä en saa lääkärinmääräyksestä käyttää, joten ehkäisymme on perustunut kondomeihin, joita on käytetty vaihtelevasti. Mutta vielä on kuukautiset ajallaan tullut. Ehkä vauvakuume johtuu myös siitä, että luokkakavereistani peräti 3, sai tammikuussa lapsen,(luokalla 28 naista) joten jonkinlaista vauvabuumia on ympäristössä havaittavissa. Opiskelen opettajksi, joten ehkä ilmapiiri lapsien suhteen on senkin takia suotuisa. Kk kierto nyt puolivälissä ja ehkäisyä ei käytetty. Saa nähdä parin viikon päästä mikä on tilanne.
Tervetuloa kaikille uusille!! :D
Tällä viikolla on jäänyt toi palstaileminen vähän vähemmälle kun koulun kans pitää kiirettä.. :)
Mut hienoa, et ollaan saatu näinkin paljon uusia jäseniä!!! :D
Oli pakko tulla tänne hehkuttamaan, että meillä on sentän pientä edistystä vauva-asian suhteen tapahtunut!
Siispä kun en ole pillereitä nyt reilu pariin viikkoon syönyt ja seuraavatkin?? olisi tarkoitus aloittaa kun seuraavat menkat alkaa, niin päätettiin kuitenkin olla käyttämättä kondomia:D
Saas nyt nähdä mitä tästä seuraa, kun nythän elellään " varmoilla päivillä" , mutta eihän sitä koskaan tiedä.
Sanoin kyllä miehelle, että ei mene loppuun asti, siis laukea sisälleni nyt kun en pillereitä syö, jos ei vauvaa oikeasti vielä halua. Mutta itse teki päätöksensä, enkä ole kyllä yhtään vihainen:)
Katsotaan yt miten asiat etenee...siis että tarvitseeko niitä pillereitä enää vähään aikaan syödä;)
Tiedän kyllä, että elättelen ehkä turhia toiveita, koska eikös pillereiden lopettamisen jälkeen saata mennä useita kuukausiakin ennen kuin tärppää?? siis jos vielä silloinkaan!
Saahan niitä toiveita elätellä, mutta tietysti pettymys on valtava, jos täti tuleekin ja pillerit joudun taas aloittamaan.
Mutta sellaistahan elämä on..pettymykset o osa elämää, valitettavasti!
:(
Eipäs tässä tällä kertaa muuta.
Kertokaapas muuten kaikki kokemuksia juuri tuosta pillereiden jälkeisestä raskautumisesta!! Siis että kuinka nopeasti olette pilsujen jälkeen tulleet raskaaksi??
Illanjatkoja:)
Töissä jälleen.. Kullan sylistä ei olisi millään malttanut lähteä töihin.. Olisin mielelläni jäänyt siihen.. Tänään tein raskaustestin aamulla ja näytti negaa.. Mutta ennen en ole varma negasta kunnes tulee täti kylään.. Mutta nyt mentävä lääkekierrolle..
Kirjoiteltaa niin käyn lukemassa aina kun ehdin..
KP