Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

¤*¤HAAVEILIJAT VIIKKOON 7*¤*

12.02.2007 |

Tervetuloa mukaan uudet haaveilijat! Laitetaanpas vilkas viikkopinkka pystyyn!

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaa ryhdytään yrittämään, juuri lopetin hormoniehkäisyn käyttämisen. Jännittää ihan kamalasti!

Ollaan juuri menty naimisiin ja ollaan molemmat kolmekymppisiä. Ei hajuakaan tuleeko tästä helppoa vai vaikeaa! Lueskelin tältä palstalta juttuja parin päivän ajan ja ymmärrän ehkä puolet, niin pro-meininki tuntuu monilla olevan. Toivottavasti täällä saa kysellä välillä tyhmiäkin!

Sen kummempiin valmisteluihin en ole ryhtynyt kuin että olen viime viikkoina " siivonnut" ruokavaliostani lisäaineet, viljat ja sokerit lähes kokonaan, lisännyt tummanvihreitä kasviksia entisestään, kiinnittänyt huomiota marjojen saantiin ja rasvojen monipuolisuuteen yms. terveellistä - Olen siis karppaaja, jos joku ihmettelee, mutta kun ei ole ollut laihdutustarvetta niin olen ottanut viime vuodet rennommin. Nyt siis kroppa täyteen kaikkea terveellistä!

Assja

Vierailija
2/40 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukaan vain! :) Mehän täällä lähinnä vielä kuumeillaan ja koitetaan käännyttää ukkojamme, pari on jo onnistunut. Myös elämäntilannetta pohdiskellaan, et milloin ois oikea aika. :)

Täällä kun tarpeeksi kauan palstailee niin oppii tän kuumepuolen oman kielen. :) Siitä myös on sellainen luettelo, et mitä tarkoitetaan milläkin sanalla ja tottakai saa kysyä jos ei ymmärrä. :)

Tansem, päivitätkö meidän esittelypinkkaa? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä sitä sitten näköjään taas löytää itsensä, kuten aikoinaan noita jo olemassa olevia lapsia kuumeillessa/odottaessa.

Eli vauvakuumetta on... ollut nyt pienen aikaa. Jotenkin toi kuopus on nyt kasvanut yhtäkkiä niin isoksi, että kuume nousi hetkessä. Hän kun on muutoin ollut minun ihana-pieni-oma-mammaa-rakastava-lahkeessa-roikkuja! ;-) Eli lapset ovat 3v4kk ja 1v9kk...Ja pieniä sisarusten välisistä yhteenottoja lukuunottamatta noiden kahden menoa on NIIN ihana katsella. Tänäänkin äidin sydän suli kun sisko varovasti talutti pikkuveikan käsi kädessä autolta kotiovelle, kun tultiin kaupasta.. huokaus!

Miehelle sain kuumeesta mainittua pari päivää sitten. Alunperin kun on ollut puhetta että JOS lisää lapsia niin muutaman vuoden päästä. (itse olen kyllä ollut varma että haluan lisää lapsia!!) Vastauksesi sain virnistyksen ja kommentin että hän osasikin odottaa vauva-asiaa kun kerroin että pitää puhua hyvin tärkeästä asiasta. Sovittiin että pohditaan ja palataan asiaan.. Mutta pelkään että hän vielä jänistää. Toivoa silti löytyy, kunnes toisin sanotaan. Peukut siis pystyssä! :-)

Onneksi tuo parivaljakko pitää kiireisenä niin ei kuume ehdi vaivata niin hirveästi! Hihihihi!

Terkut kaikille, kivaa että täällä on muitakin samassa tilassa! :-)

Vierailija
4/40 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä muuten tuo taivuttelupuoli meni niin, että mies taivutteli minut... Aina on muka jotain miksi ei ole sopiva hetki - oikeasti minua vain pelotti, ja edelleen pelottaa, vanhemmuuden valtava vastuu.

Mutta - on ne muutkin selvinneet...

Vierailija
5/40 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäs sille oikeesti voi kun veri vetää näille sivuille aina kun kuumeilee. Ei viime odotusaikana tullu kirjoiteltuu eikä pahemmin lueskeltuu. Sillokin vaa kuumeillessa.

Toissa päivänä lopetin esikoisen (1 v 2 kk) imettämisen, tuntu jotenki haikeelta. Oli enää vaa aamutissittelyä, mut olihan tuo jo ehkä aika jättää. Kyynel!

Jostain syystä tulee kotiin kannettua 9kuukautta ja osotus-lehdet. Olivat ns. vanhoja kun molemmista ilmestyy tässä kuussa uudet, mut sit voi ostaa molemmat. Hmm. Mitä tuhlausta.

Tää kuumeilu on pahaa.

Tytikkä

Vierailija
6/40 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pahasti näyttää olevan se oikea tuo joka tällä hetkellä ei malttais olla ollenkaan pois luotani..

Olemme sopineet että edetään rauhallisesti ja silleen kun tuntuu sopivalta..Molemmat olemme olleet kauan sinkkuja.. Siitä pidän kiinni, että kavereita ei unohdeta kokonaan..

Meillä oli eilen illalla hauskaa, kun teimme sellaista juttua, jossa voi koota oman auton oman mielen mukaan.. Se oli meidän kompromissi auto.. Tottakai kaiken ikävän jälkeen olen arka.. Kultani oli ihmeissään asioista joista kerroin hänelle..

En tiedä kerroinko teille, mutta noin kuukausi sitten minua hyväksikäytti mies, ja tällä viikolla selviää tulinko siitä raskaaksi.. Ja toivottavasti ei.. Mutta kultani on luvannut olla tukena, tuli mitä tahansa vastaan.. Juuri tänään ostin valmiiksi testin kotiin, että voi sitten tehdä kun se aika koittaa..

Kaverini kanssa tänään naurettiin, että me ollaan jo suunniteltu millainen auto meillä tulee olemaan.. Ja virallisesti seurusteltu 1,5 viikkoa.. Mutta olemme niin ihastuneita toisiimme.. Ja päätimme juuri tänään että emme anna helposti periksi.. Meillä menee aika nopeasti kun ollaan yhdessä ja aina on mukavaa ja hauskaa.. Kullan sylissä on turvallista olla..

Mutta nyt lopetan jaaritukset ja jatkan yövuoroa.. Menen alakertaan alakerran yökön kanssa juttelemaan..

KP=Onnellinen yökukkujanne taas 3 yötä..

Vierailija
7/40 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut vähän laiskalla tuulella taas enkä oo saanut aikaiseksi tänne kirjoteltua, vaikka joka päivä näillä sivuilla käynkin :) Hyvä, Kinttunen kun patistelit minua päivittämään tuota meidän esittelyä niin sain itseäni niskasta kiinni ;)

Tervetuloa kaikille uusille! Kiva, kun on tullut näin paljon lisää porukkaa, tuntuu että keskustelu on heti vilkastunut :)

Tänne ei kuulu mitään uutta haaveilun saralla... Koulua on tällä hetkellä hieman enemmän, mikä on toisaalta ihan hyvä, kun muuten tuntuu laiskistuvan niin kovasti ettei saa mitään aikaiseksi.

KP:

Tosi mukava kuulla, että sulla menee noin hyvin ja kuulostat todella onnelliselta! Kyllä se oli jo aikakin sullekin tapahtua jotain noin ihanaa, ihan liikaa olet saanut kärsiä. Toivotaan, että kaikki menee nyt parhain päin, ja miksei menisi kuulostaa todella ihanalta tuo sinun mies :)

Kerrankin olen näin aikaisin hereillä, vaikka koulu alkaa vasta kahdeltatoista! Menin jo eilen kahdeksalta nukkumaan ja heräsin kuudelta aamulla. Viime viikolla, kun pääsi taas vuorokausirytmi kääntymään miehen yövuoron takia minullakin, kun ei ollut koulua kuin parina päivänä. Nyt sitten viikonloppuna ruettiin rytmiä kääntämään ja onneksi tuntuu onnistuvan ihan hyvin.

Olen yrittänyt nyt kovasti hillitä vauvakuumettani, kun muutamana edellisenä kuukautena on tullut taas toivottua josko kuitenkin tulis keskeyttelystä huolimatta raskaaksi. Se vaan on niin rankkaa joka kuukausi nostaa toiveita korkeelle ja sitten pettyy pahasti kun menkat kuitenkin alkaa. Nyt en edes tarkkaa päivää tiedä milloin menkkojen pitäis alkaa niin ei tuu niin kovasti eläteltyä toiveita.

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille Haaveilijoille ja kirjotelkaahan ahkerasti :) (minäkin yritän nyt vähän aktivoitua)

Vierailija
8/40 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulimpa pyörähtää täälläkin..

Uusia oli tullut mukaan, tervetuloa ja miehenkäännytyssäteitä!!~~~~

KP; Kuulostaapa ihanalta, onnea sulle suhteesta, oot jo onneakin ansainnut, sen verran rankkaa sul on ollut!

Meille ei uutta, tässä ovista ootellaan..Koitan olla nyt tässä kierrossa rennommin, ettei tulis ihan kaikkia nippailuja kuulosteltuu:)

Vierailija
9/40 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nää päivät taas menee nopeesti. Tänään joudun ajaan 100 km reissun vaan yhden perhanan tutkimushaastattelun vuoksi..ai minäkö kyllästynyt opiskeluun? ;) Kohta se on onneksi ohi.. 9 pistettä puuttuu täydestä tutkinnosta. :)

Tää palsta on kyllä sellainen, et mä tänne vahingossa eksyin toissa syksynä kun tulin menkkojen kans oli yhtä säätämistä ja vauvakuume puhkes sitten samalla. :) Tää meidän oma porukka viettää 1-vuotissynttäreitä näillä main..vai muistaako Tansem paremmin? :)

Hienolta kuulostaa KP, lippu korkeella etiäpäin! :D

Ja tsemppiä sulle Milenna, toivotaan et tästä kierrosta tärppäis ja päästäis seuraileen sun kuulumisia mahan kans. :)

Ja todella hienoo, et tänne on tullut näinki paljon uutta porukkaa! ;)

Vierailija
10/40 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinttunen:

Hienoa, että oot saanut opiskeluja tehtyä. Voi, kun mullakin ois enää noin vähän jäljellä, huoh...mulla on tällä hetkellä 177op ja maisterin tutkinnon laajuus on 300op eli ei ihan heti loppua näy.

Kävin tuolla haulla etsimässä niin löysin semmoisen pinon, jossa on puhetta entisen puolukat nimen vaihtamisesta haaveilijoiksi, kun ne vanhat puolukat perusti sen oman yhteisön niin nuo keskustelut oli käyty 24.1.

Nopeesti kyllä on tuo aika mennyt :) Jo yli vuosi on tämäkin pino ollut pystyssä (jos ei oteta huomioon että kesällä oli pari kuukautta aika hiljasta).

Vierailija
11/40 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tuonne esittelypinoon tietoni lisäämässä,jos joukkoonne huolitte.

Meillä nyt kaksi lasta, nuorempi vasta 7kk, kovasti haaveilen vielä ainakin yhdestä biologisesta. Ajankohta ei ole nyt paras eikä sopivin,mutta haaveillahan aina saa =) rakennuspuuhat alkavat keväällä ja kuopus nukkunut elämänsä aikana yhden yön heräämättä,joten ihan järjellä ajatellen vielä ois hyvä odotella,mutta mutta...

Vielä on siis ehkäisy käytössä,toivottavasti ainakiin kesään saakka.

pupu

Vierailija
12/40 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yks masentuneissa fiiliksissä hyppää pinoon... Hypätkää yli tän tekstin, jos ette jaksa lukea. Kävin tänään reumalääkärillä. No, ei oo reumaa mulla, nyt sitten tutkimukset ja selvittelyt jatkuu ja lääkkeitä kokeillaan... seuraava käynti lääkärillä olis 8.3. Töihin pitäis mennä 5.3. katteleen,et kuinka paljon nää nivelvaivat vaikeuttaa työssäoloa. :(

Masentaa niin pirusti... eihän tän elämän näin pitänyt mennä... mä oon vähän päälle kolmekymppinen, munhan pitäis nyt elää täysillä niin työ- kuin perhe-elämää, haaveenani on aina ollu 3 lasta... Nyt lääkitykset lykkää vauvahaaveita yhä vaan pidemmälle, ikää tulee lisää koko ajan jne... Ennen esikoista mulla oli 4 keskenmenoa ja yks kohdun ulkopuolinen, joten ei tää historiakaan kovin lupaava ole... Masentaa todella paljon, haluaisin niin kovin saada edes kerran vielä olla raskaana ja synnyttää ja toivoisin, että esikoisemme saisi sisaruksen.

Ainoa ihana ilonpilkku ja päivien valo on tuo meidän 1v 7kk -ikäinen neiti, jonka kasvua ja kehitystä on ihana seurata. Hänen (ja miehen) takia jaksan kestää tätä elämää.

Nyt poistun vuodattamasta tätä masentunutta oloani! Mukavaa jatkoa kaikille!

Sanjuska

Vierailija
13/40 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanjuskalle jaksamista. Mun yhdellä kaverilla on aikalailla sama tilanne kun sulla.. :(

Tansem, jos ollaan ens vuonna vielä täällä haaveilijoiden pinkassa ja pohditaan käännyttämistaktiikoita niin voitais melkein pitää sellainen kokoontumisajo. Vauva-lehden 2 pitkäaikaisinta jäsentä, jotka ovat koko ajan kuumeilleet samassa pinkassa ilman edistystä. ;) Toivotaan parasta, pelätään pahinta. :)

Tervetuloa uusille!! :)

Vierailija
14/40 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa.

Täällä ois myös yksi " ei niin uusi" haaveilija joukkoonne, jos vain mukaan mahtuu:)

Olen kyllä täällä taustalla pyöriskellyt jo pidemmän aikaa ja aina välillä tuonne enska- puolelle kirjoitellut, mutta tämä on ehkä minulle kuitenkin oikeampi paikka.

Olen siis 20-vuotias ja mieheni on kohta 23.

Vauvasta olen itse haaveillut jo varmaan vuoden verran, mutta mies ei vielä valmis. Siis on kyllä valmis henkisesti, ainakin omien sanojensa mukaan, mutta ei haluaisi vielä vauvaa, koska taloudellinen tilanteemme ei ole vielä tarpeeksi vakaa.

Itse olisin valmis vaikka heti! opiskelen kylläkin vielä, mutta koulua jäljellä enää reilu vuosi. itse olen ns. optimistinen ajttelija ja yritän ajtella asiat aina parhain päin. Kuten tämän vauva asiankin.

Koulut ehtii käydä myöhemminkin loppuun ja olen kuitenkin jo lukion käynyt ja nyt vain tämä ammatillinen koulutus jäljellä.

Miehen kanssa tästä puhutaan usein ja hän on sitä mieltä, että talous ensin kuntoon ja sitten vasta vauva:(

Mies on tällä hetkellä töissä(ei vakituinen) ja ehtisi varmasti etsiä vakituisen paikan( niitä hänen alallaan kuitenkin riittää) yhdeksässä kuukaudessa! ja sitä paitsi eihän pieni vauva kuitenkaan loppujen lopuksi tarvitse mitään muuta " kallista" kuin vaunut! ja raskautumiseenhan saattaa mennä jopa vuosia!!

Kirjoittelinkin tuonne enska puolelle juuri noista pillerien unohteluista..ja juuri tämän vuoksi nyt olisikin hyvä aika aloittaa vauvan yrittäminen, koska pillereistä jo valmiiksi tauko:)

Tuleepas pitkää stooria, mutta ymmärrätte varmaan tunteeni:/

illanjatkoja kaikille!!:)

p.s. vielä siis selvennys siihen, että mieheni todellakin haluaisi vauvan, mutta haluaisi ensin raha-asiat kuntoon( mistäs tietää vaikka menisi useita vuosia???!)...en todellakaan halua odottaa niin kauaa!!

-Aleida

Vierailija
15/40 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinttunen, tansem ja Milenna kiitos.. Vaikuttaa aika hyvältä..

Hänen mielestään olin hellyyttävä kun itkin aamulla väsymystä, stressiä ja muutenkin jotain ihme pahaa oloa.. Sanoi, että halusi vain ottaa syliin ja parantaa mun mielen.. Hän on niin ihana.. Mietimme tuossa juuri tänään, että miten taas jaksamme sellaisen päivän, kun hän illassa ja mä aamussa.. Kun emme näe oikeastaan ollenkaan.. Eli hänellä on 2-vuorotyö ja viikko aina samaa vuoroa Ja mulla on 3-vuorotyö.. Joten hienoa parisuhde elämää varmaan välillä..

Mutta muistatteko mitä kerroin teille noin pari-kolme viikkoa sitten? Kun kerroin siitä yhdestä ikävästä jutusta.. Onneksi nyt loppuviikosta saan varmuuden siitä olenko raskaana.. Pitäkää peukkuja etten.. Vaikka lasta haluankin, niin en ihan niin paljon että haluaisin siitä jutusta tulevan lasta.. No onneksi kultani on sanonut, että on mun tukena tuli mitä tahansa.. Joten asiat on kaipa sitten tosi hyvin.. Miten mahtaa käydä mun kun ensi viikolla kultakin on töissä eikä varmaan voi olla mun luona yötä.. Kun en enää oikein osaa nukkua ilman kultaa..

Mutta nyttenkin olen yövuorossa.. Ja kulta tulee aamulla hakemaan mut kotiin.. Joten pääsen taas kullan kainaloon nukkumaan.. Ihanaa.. Me mietittiin juuri tänään että pitäisi varmaan laittaa tuo pilleri asia kuntoon valmiiksi.. Vaikkei ollakaan vielä siinä vaiheessa että harrastettaisiin seksiä.. Eli meidän kahden välillä ei ihan vielä ole tulossa lapsia.. Katsotaan nyt.. Mä kyllä haluaisin vuoden parin sisällä oman lapsen kultani kanssa.. Mutta katsellaan.. Josko tässä sais vaikka vakituisen työpaikan..

Tulipa pitkä sepustus.. No tulihan korvattu se, etten aiemmin ole paljoa täällä kirjoitellut..

KP

Vierailija
16/40 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa mukaan pupu ja Aleida! Pupun tiedot jo lisäsinkin tuonne meidän esittelylistaan, ne päivittyy mukaan kunhan laitan sen pinon uudestaan. Aleida, jos haluat niin käypä sinäkin lisäämässä omat tietosi tuohon meidän esittelylistaan ja voit samalla lukea vähän meistä muista :)

Minä oon oikeestaan täällä taustalla kuumeillut ja näitä vauva-lehden sivuja lukenut varmaan jo nelisen vuotta. Mutta oon kirjotellut vasta sen reilun vuoden.

Sanjuska75:

Voimia kovasti sulle, että jaksaisit taistella masennusta vastaan. Käy vaan tänne vuodattamassa negatiivisiakin tuntojas, sitä vartenhan tänne kirjotellaan, että oma olo helpottuisi ja saisi seuraa samassa tilanteessa olevista. Masentava tilannehan tuo kyllä on, kun ei voi olla varma edes omasta terveydestään, mutta jospa se pian selviäisi. Tsemppiä! Mullahan on kanssa yksi keskenmeno takana ja pelottaakin, että sitten kun ruetaan yrittämään niin mitenkä käy. En varmasti osaa nauttia, raskauden ensimmäisistä 12 viikosta yhtään kun, pelkään koko ajan km:a.

Kinttunen:

Toivottavasti ois molemmat jo vuoden päästä edetty edes haaveilusta oikeaan kuumeiluun (yrittämiseen). Mutta mua kyllä vähän epäilyttää oma tilanne,kun mies ei oo mitään vihjeitä siihen suuntaan antanut.

KP:

Ihanan vastarakastuneelta kuullostat :) Pidetään peukkuja ylhäällä, ettei nyt siitä ikävästä tapahtumasta ois seurauksena raskautta. Ois kyllä aikamoista kohtalon ivaa, jos niin pääsis käymään :( Mutta ihanaa, kun miehes on noin tukena siinäkin tilanteessa, niin selviät varmaan hyvin.

Nyt pitää lopetella, kun on kohta kouluun lähtö eessä. Hyvää päivän jatkoa kaikille!

Vierailija
17/40 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[size=4][color=DeepPink2] HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ HAAVEILIJOILLE!!!

Vierailija
18/40 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Hyvät ystävät ovat suklaahippuja elämän pikkuleivässä-

Hyvää ystävänpäivää jokaiselle Haaveilijalle!!

T. Sanjuska

Vierailija
19/40 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävät ovat kuin lyhdyt polun varella,

ne eivät lyhennä matkaa,

mutta tekevät sen helpommaksi taivaltaa!

Lämmintä ystävänpäivää kaikille haaveilijoille!

Vierailija
20/40 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

KP, pidetään peukkuja pystyssä. :) Hienoo, et teillä menee hyvin. :)

Mä palailen myöhemmin tänne...nukuttaaaaahhohoijaaaaaa.. :) Päikkäreille ennen reenejä. :)