Olen juuri sellainen mies joka on "laittanut oman elämänsä kuntoon". Tää oli kyllä suurin kusetus ikinä!
Eli olen hankkinut hyvän koulutuksen, hyväpalkkaisen työpaikan, kaveripiirin, käyn salilla, pidän huolta ulkonäöstäni jne.
Arvatkaa mikä lopputulos oli... naisia ei kiinnosta pätkääkään.
Kommentit (535)
Vierailija kirjoitti:
Älä auta naisia.
Ole tyly naisia kohtaan.
Minimoi verojen maksu, verorahat menevät naisille.
Älä mene naimisiin naisen kanssa. Naiset eroavat ja vievät puolet omaisuudestasi.
Älä palkkaa naisia.
Elä miehen elämää.
Tuo älä auta naisia on hyvä neuvo. Jos ei irtoa piparia, älä ole missään tekemisissä hänen kanssaan ja piste.
Naiset ovat aina väärinkäyttämässä ystävyyttä. Pitävät friendzone mieslaumaa joille voi soittaa sitten kun tarvii muuttoapua tms. Ja tietävät että monet miehet nöyrtyvät moiseen koska he luulevat että silloin heillä olisi pieni mahis.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisia kiinnostaa mutta ei suomalaisia naisia.
Mikset laajenna hakuasi ulkomaalaisiin naisiin? Heillä on arvot kunnossa ja lähempänä omiasi toisin kuin suomalaisilla paskatuuliviireillä.
Japanissa naiset arvostaa meitä TAVALLISIA suomalaisia miehiä. Se on jännä kuinka suomalaiset naiset ei kykene samaan.
No onko sinulla nyt vaimo Japanissa tai Japanista ja perhettä suunnittelet, kun niiiin helppoja naisia repii sut kotiinsa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkemäni perusteella inceleiden suurin ongelma ei ole ruma ulkonäkö, vaan ruma luonne ja ties millainen kirjo persoonallisuushäiriöitä. Ihan oikeasti. Näen tosielämässä vaikka kuinka paljon rumia miehiä, jotka seurustelevat, mutta ilmeisesti heidän käytöksensä on ainakin sen verran normaalia, että kelpaavat naisille ongelmitta. Saattaa myös olla pienempi joukko inceleitä, jotka oikeasti ovat todella, todella rumia tai muuten ihan ok tyyppejä, mutta mielenterveysongelmat estävät pariutumasta. Mutta suurin osa on kokemuksissani vain kusipäitä.
Vahvista vaan 'just world' virhepäätelmääsi, jotta kasetti pysyy kasassa.
"Just world". Enpä ole kuullut tällaisesta konseptista ennen. Joku inceleiden uusi juttu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ap kiinnostunut naisissa mistään muista kuin haarovälistä? Sellaisen kuvan susta saa ja jos käyttäydyt livenä samalla tavoin kuin tässä ketjussa, niin onko ihme jos naisia ei nappaa?
Eipä teillä naisilla nyt ole paljon muutakaan tarjottavaa. Eipä suomessa ainakaan ole mitenkään erityisen mukavia naisia joitten kanssa voisi olla kaveri.
Ap
Jatka ihmeessä samalla asenteella, niin yksin saat olla jatkossakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tästä opimme? Olisi nuorena 18-25v kannattanut vaan dokata ja bilettää eikä keskittyä opintoihin. Varmaan olisi herunut joskus kännisiltä teinitytöiltä. Nyt vanhempana on vain surkea tasoista yksinhuoltajaa tarjolla tinderissä, ja niiltäkin mätchejä tulee tyyliin yksi kuukaudessa.
Ap
Niin, kun ei mikään ylimääräinen muuta sitä että sinä olet naisia halveksiva ja esineellistävä sosiopaatti.
Jotenkin ihmiset aistii jännästi jos toinen halveksii ja vihaa.
Ihan ovat naiset muokanneet minut sellaiseksi kuin tänä päivänä olen.
En syntynyt katkerana naisvihaajana.
Ap
Kuulostat siltä, ettet osaa ottaa vastuuta itsestäsi ja omasta elämästäsi. Koet, että maailman pitäisi olla sulle tehty, etkä ymmärrä, että maailma on mitä on, ja kaikilla on vastuu omasta itsestään. Se, että sulla on hyvä koulutus ja mitä nyt luettelitkaan tuossa alussa, ovat ihan normaalin ihmisen saavutuksia, eikä niiden saavuttaminen tarkoita, että olisit sitten oikeutettu johonkin tiettyyn asiaan, kuten pillun saantiin.
Vierailija kirjoitti:
Tässäkin ketjussa on jo 4 sivun verran yritetty naisten toimesta selittää miten väärässä olen.
Viime viikolla yks pate nauroi miesporukan saunassa miten yhdellä sen vakkaripano tiinalla on ihan v** tun löysä pilu. Patella sitten on teidän mielestä hyvä luonne? Naisia sille kyllä löytyy.
Ap
Oletko ihan terve, kun tuollaisten toksisten urpojen kanssa hengailet?
Vasta oli ylen juttu siitä, että incelit ovat usein hyvinkin korkeasti koulutettuja. Itsekin kuulun tähän poppooseen. Olen ylimmässä kymmenyksessä mitä tulee tuloihin. Mutta lyhyt. Ei se sen kummempaa vaadi. Olen puhelias ja sosiaalinen. Mutta toki itsetunto on lyhyyden vuoksi huono.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä sitten? Etkö löydä sisältöä ja onnea elämääsi noista muista asioista?
Siis mä tein noi jutut koska mulle kerrottiin että tulisi sitten pilua ovista ja ikkunoista.
Ei kai nyt ketään miestä oikeasti kiinnosta tälläinen elämä joka on yhtä rehkimistä?? Kyllä se motivaatio siinä taustalla on aina se että saisi paljon naisia.
Ap
Diletantti. Naiset haistaa tuollaisen asenteen kilometrin päästä ja pysyttelee kaukana. Ja hyvä niin. Ei olla mitään käyttötavaraa.
Takuulla jokainen miesjulkkis jota näät seiskassa ja iltapaskassa on ryhtynyt sellaiseksi jotta saisi kuuluisuutta, rahaa ja pilua. Kukaan mies ei paiski töitä aamusta iltaan pelkästä tekemisen ilosta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se menee. Itse sain parhaiten naisia, kun olin masentunut ja välinpitämätön kaikkeen. Ei kiinnostanut työ eikä opiskelu. Myöhemmin sain elämäni kuntoon ml. yliopistotutkinnon, hyvän työpaikan ja omistusasunnon, mutta naisten kiinnostus on olematonta.
Tämä on se totuus. Miksi naiset käyttävät kaikki voimansa sen suuren valheen ylläpitämiseen että sitten saa paljon naisia kun ryhtyy kunnolliseksi mallikansalaiseksi?
Kiva sitten kun valmistuu vaikkapa lääkäriksi ja ruma totuus paljastuu...
Ap
Ehkä olet luotaantyöntävä persoonallisuudeltasi. Ainakin siltä vaikutat viestiesi perusteella. Puhut kuin naiset olisi jotenkin sulle velkaa, kun oot täyttänyt jonkun listan? Samaan aikaan puhut halveksuvasti naisista, mm. niistä jotka on sun kanssa matchanneet. Halveksit naisia sen takia että he ovat yksinhuoltajia.
Ei parisuhteet synny siitä että on joku mekaaninen lista ja sen täyttämällä kumppani on taattu. Yleensä kuitenkin naiset haluaa tulla nähdyksi ihmisinä, ja löytää sellaisen ihmisen josta he pitävät. Mistä itse pidät naisissa? Mitkä on sun jutut mistä tykkäät? Vai pitääkö tosiaan olla ettei saa olla yh tai mitä nyt onkaan, että kelpaa? Vaikka olis kiva? Eikö se olisi parasta että löytää ihmisen jonka kanssa tulee sielun yhteys? Sinä näytät olevan hakemassa vain pillua ja näet naiset reikinä joiden kuuluisi sulle avata haarat kun olet hankkinut koulutuksen ja kaikkee.
No, jos naiset ois kiinnostuneet susta kun muutuit hyvätuloiseksi, itkisit sitä miten pinnallisia gold diggereitä naiset on.
Vierailija kirjoitti:
Tässäkin ketjussa on jo 4 sivun verran yritetty naisten toimesta selittää miten väärässä olen.
Viime viikolla yks pate nauroi miesporukan saunassa miten yhdellä sen vakkaripano tiinalla on ihan v** tun löysä pilu. Patella sitten on teidän mielestä hyvä luonne? Naisia sille kyllä löytyy.
Ap
Pate saa koska pate ei keksi tekosyitä olla yrittämättä, naista saa helposti, niiden rima on tosi alhaalla.
Jos sinä olet niin kuvottava persoona ettet sen takia yllä samaan kuin pate vaikka kaikki muu on kondiksessa, niin ihan oikeasti miten se vois olla kenenkään muun kun sun vastuulla?
Kaikella rakkaudella, sinä olet väärässä, mene terapiaan.
Ei sulla tunnu elämä olevan kunnossa. Sen verran katkera olet. Olisiko terapia mitään? Ei kukaan nainen halua mitään katkeraa äksyilijää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Oletko ihan terve, kun tuollaisten toksisten urpojen kanssa hengailet?
En hengaile tuon kanssa. Se on ihan jälkeenjäänyt. Kunhan se nyt vaan oli onnistunut lyöttäytymään mukaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä auta naisia.
Ole tyly naisia kohtaan.
Minimoi verojen maksu, verorahat menevät naisille.
Älä mene naimisiin naisen kanssa. Naiset eroavat ja vievät puolet omaisuudestasi.
Älä palkkaa naisia.
Elä miehen elämää.
Tuo älä auta naisia on hyvä neuvo. Jos ei irtoa piparia, älä ole missään tekemisissä hänen kanssaan ja piste.
Naiset ovat aina väärinkäyttämässä ystävyyttä. Pitävät friendzone mieslaumaa joille voi soittaa sitten kun tarvii muuttoapua tms. Ja tietävät että monet miehet nöyrtyvät moiseen koska he luulevat että silloin heillä olisi pieni mahis.
Ap
Tarkoitatko ettei miehillä ole koskaan mitään muuta mielessä kuin pllu?
Vierailija kirjoitti:
Vasta oli ylen juttu siitä, että incelit ovat usein hyvinkin korkeasti koulutettuja. Itsekin kuulun tähän poppooseen. Olen ylimmässä kymmenyksessä mitä tulee tuloihin. Mutta lyhyt. Ei se sen kummempaa vaadi. Olen puhelias ja sosiaalinen. Mutta toki itsetunto on lyhyyden vuoksi huono.
Kohta tänne tulee joku nainen vakuuttamaan ettei se sun lyhyydestä johdu, vaan sun paskasta luonteesta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kyllä te miehet olette tonttuja jos luulette että vain tulot merkkaavat.
Lauantai-ilta, tyyppi kiukuttelee vauvapalstalla ja ihmettelee miksi on yksin. Ei tässä nyt kovin pätevä Sherlock tarvitse tämän arvoituksen edessä olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ap kiinnostunut naisissa mistään muista kuin haarovälistä? Sellaisen kuvan susta saa ja jos käyttäydyt livenä samalla tavoin kuin tässä ketjussa, niin onko ihme jos naisia ei nappaa?
Eipä teillä naisilla nyt ole paljon muutakaan tarjottavaa. Eipä suomessa ainakaan ole mitenkään erityisen mukavia naisia joitten kanssa voisi olla kaveri.
Ap
Jatka ihmeessä samalla asenteella, niin yksin saat olla jatkossakin.
Parempi niin kun renkinä jollekin muijalle jolta ei koskaan tuu mulle irtoamaan piparia.
Laita parempi kuva tinderiin. Tää on aika oleellinen
Vahvista vaan 'just world' virhepäätelmääsi, jotta kasetti pysyy kasassa.