Olen juuri sellainen mies joka on "laittanut oman elämänsä kuntoon". Tää oli kyllä suurin kusetus ikinä!
Eli olen hankkinut hyvän koulutuksen, hyväpalkkaisen työpaikan, kaveripiirin, käyn salilla, pidän huolta ulkonäöstäni jne.
Arvatkaa mikä lopputulos oli... naisia ei kiinnosta pätkääkään.
Kommentit (535)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se menee. Itse sain parhaiten naisia, kun olin masentunut ja välinpitämätön kaikkeen. Ei kiinnostanut työ eikä opiskelu. Myöhemmin sain elämäni kuntoon ml. yliopistotutkinnon, hyvän työpaikan ja omistusasunnon, mutta naisten kiinnostus on olematonta.
Tämä on se totuus. Miksi naiset käyttävät kaikki voimansa sen suuren valheen ylläpitämiseen että sitten saa paljon naisia kun ryhtyy kunnolliseksi mallikansalaiseksi?
Kiva sitten kun valmistuu vaikkapa lääkäriksi ja ruma totuus paljastuu...
Ap
Ne on kylläkin miehet, jotka sanoo että sulla pitää olla rahaa, hyvä duuni ja statusta saadaksesi naisen..
Naisia kiinnostaa mutta ei suomalaisia naisia.
Mikset laajenna hakuasi ulkomaalaisiin naisiin? Heillä on arvot kunnossa ja lähempänä omiasi toisin kuin suomalaisilla paskatuuliviireillä.
Ei mikään resepti elämässä ole 100 prossan tae .. jos meet sillä ajatuksella että nyt pitää irrota ihan sama mitä minä teistä ajattelen mutta katsokaa mua mä olen nyt tehnyt kaiken mitä te multa odotitte.. nii ei kumma ettei irtoa, kuka todellisuudessa haluaa ettet kunnioita ihmistä tai kohdista minkäänlaista mielenkiintoa vaikkapa seksi kumppaniin ..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tästä opimme? Olisi nuorena 18-25v kannattanut vaan dokata ja bilettää eikä keskittyä opintoihin. Varmaan olisi herunut joskus kännisiltä teinitytöiltä. Nyt vanhempana on vain surkea tasoista yksinhuoltajaa tarjolla tinderissä, ja niiltäkin mätchejä tulee tyyliin yksi kuukaudessa.
Ap
Niin, kun ei mikään ylimääräinen muuta sitä että sinä olet naisia halveksiva ja esineellistävä sosiopaatti.
Jotenkin ihmiset aistii jännästi jos toinen halveksii ja vihaa.
Ihan ovat naiset muokanneet minut sellaiseksi kuin tänä päivänä olen.
En syntynyt katkerana naisvihaajana.
Ap
Niin.
Olen kiltinnäköinen, keskimittainen ja nykyään kalju mies. Tytöt osoittivat minulle paikkani jo 13 vuotiaana, kun välitunnilta tullessa luokan suosituin tyttö yritti saada kaikkia nauramaan huutamalla, että "tuolta teidän prinssi tulee!" ivallisella äänellä.
Olen joskus miettinyt, että mikä minussa oikein saattaisi olla vikana enkä osaa keksiä mitään varsinaista vikaa. Voin kuitenkin muistella sitä, kun isäni vei minut vuotta aikaisemmin tuota prinssijuttu katsomaan elokuvaa "Lost World" eli Jurassic Parkin jatko-osaa. Elokuvassa on tähtenä pitkä ja komea mies ja yhdessä sivuroolissa keskimittainen, kiltinnäköinen kalju mies, joka myös käyttäytyy melko alistuvasti, koska elämä on opettanut hänelle niin.
Yhdessä vaiheessa elokuvaa kalju mies joutuu pelastamaan sankarin ja tämän tyttöystävän varmalta kuolemalta ja sen seurauksena kalju mies kuolee itse. Jopa hädänhetkellä tämä Jeff Goldblumin näyttelemä sankari käyttäytyy sarkastisesti häntä kohtaan, ja kun vaara on ohi, päähenkilöt muistavat tavismiehen uhrauksen eikä häneen palata sen jälkeen enää koskaan. Elokuvan lopussa sankari röhnöttää tyytyväisenä sohvalla muijansa kanssa ja kaikki on hyvin.
Jokainen tietynlainen tavismies varmaan tietää sen virneen, mikä tulee monien naisten naamalle, kun he näkevät meidänlaisemme miehen. Se virne voi muuttua myös inhoksi. Mikään, mitä teemme ei voi muuttaa sitä ensivaikutelmaa tai ainakaan positiivisessa mielessä. Voi ottaa tatuointeja naamaan, uhata aseella tai muuten aiheuttaa uhkaa ja siten saada huomion, mutta sitä ei tietysti yleensä haluta. Ymmärrän kuitenkin niitä, jotka joskus pimahtavat ja vaativat nähdyksi tulemista.
90-luvulla naiset ajattelivat usein olevansa rumempia kuin ovat. Nykyään asia on päinvastoin, koska tavis voi saada miesmallin ilmaisena pizzana kotiin. Yhä useampi tavallinen, mutta treenattu ja sosiaalinen mies katsoo kamerasta, kun hänelle 90-luvulla kuulunut nainen rakastelee pituuskeisarin tai muun geenivoittajan kanssa. Tavallisen miehen pitää olla oikeassa paikassa oikeaan aikaan, ja tilaisuus ei välttämättä ikinä toistu. Olemme sivuroolien näyttelijöitä miesmallien ja naisten maailmassa ainakin tuolla seksuaalisuuden areenalla. On tästä netistä jotain hyvääkin tullut, sillä voimme kirjoittaa legendaarisia ajatuksia, jotka jäävät elämään kauan meidän kuolemamme jälkeen eikä tähän enää tarvita mitään byrokratiaa tai titteleitä tai kirjakustantajan lupaa. Pitäisi jotenkin kuvitella itsensä junana, joka vie Mikkeliin, kun taas miesmallien ja naisten juna vie New Yorkiin tai Dubaihin. Moni ei halua Mikkeliin, mutta absoluuttisessa mielessä kyse on kuitenkin useista tuhansista ihmisistä vuosien aikana, ja heille se on oikea päätepysäkki. Elämämme on kärsimystä, mutta siinä on merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Mikset laajenna hakuasi ulkomaalaisiin naisiin? Heillä on arvot kunnossa ja lähempänä omiasi toisin kuin suomalaisilla paskatuuliviireillä.
Heh, voi tätä miesten logiikkaa. Jokaisen maan miehet kitisevät, miten juuri heidän maansa naiset on nirsoimpia ja "huonompi" kuin muissa maissa.
Oon korkeakoulutettu, hyväpalkkaisessa työssä ja vähän samassa tilanteessa kuin ap. Mutta on nainen, sinkku ja lapseton. Musta tuntui vähän pahalta lukea miten tällaisessa tilanteessa oleva mies vaikuttaa olevan vain seksin perään, että on vain käyttöesine! Menee usko miehiin, vaikken haluaisi ajatella niin! Mutta niin esineellistäviä on ap:n kirjoitukset naisista. En ikinä haluaisi noin ajattelevaa miestä edes kaverikseni. Parisuhdetta en voisi kuvitellakaan tuollaisen kanssa. Mun mielestä kaikki ihmiset on ensisijaisesti ihmisiä. Mulle ratkaisee se, mitä sen ihmisen sisällä on, muuten ei kiinnosta vaikka olis minkä näköinen. Ja ei kiinnosta irtosuhteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se menee. Itse sain parhaiten naisia, kun olin masentunut ja välinpitämätön kaikkeen. Ei kiinnostanut työ eikä opiskelu. Myöhemmin sain elämäni kuntoon ml. yliopistotutkinnon, hyvän työpaikan ja omistusasunnon, mutta naisten kiinnostus on olematonta.
Tämä on se totuus. Miksi naiset käyttävät kaikki voimansa sen suuren valheen ylläpitämiseen että sitten saa paljon naisia kun ryhtyy kunnolliseksi mallikansalaiseksi?
Kiva sitten kun valmistuu vaikkapa lääkäriksi ja ruma totuus paljastuu...
Ap
Ne on kylläkin miehet, jotka sanoo että sulla pitää olla rahaa, hyvä duuni ja statusta saadaksesi naisen..
Tämä ketju on kyllä ihan satavarmasti naisen aloittama
https://www.vauva.fi/keskustelu/5750130/miksi-naista-kaipaavat-miehet-e…
Jos kaiken tuon taustalla on vain pakko saada nainen, niin... aika creepya.
Totta!
Itse olen amis ja minulla on vakituinen työ. Mutta suomalaisille naisille ei kelpaa! Se on jännä kuinka japanilaiset naiset kutsuu jatkoille yökerhoista ja baareista Tokiossa. Suomessa joutuu olemaan vapaaehtoisesti sinkku. M28
Vierailija kirjoitti:
Niin.
Olen kiltinnäköinen, keskimittainen ja nykyään kalju mies. Tytöt osoittivat minulle paikkani jo 13 vuotiaana, kun välitunnilta tullessa luokan suosituin tyttö yritti saada kaikkia nauramaan huutamalla, että "tuolta teidän prinssi tulee!" ivallisella äänellä.
Olen joskus miettinyt, että mikä minussa oikein saattaisi olla vikana enkä osaa keksiä mitään varsinaista vikaa. Voin kuitenkin muistella sitä, kun isäni vei minut vuotta aikaisemmin tuota prinssijuttu katsomaan elokuvaa "Lost World" eli Jurassic Parkin jatko-osaa. Elokuvassa on tähtenä pitkä ja komea mies ja yhdessä sivuroolissa keskimittainen, kiltinnäköinen kalju mies, joka myös käyttäytyy melko alistuvasti, koska elämä on opettanut hänelle niin.
Yhdessä vaiheessa elokuvaa kalju mies joutuu pelastamaan sankarin ja tämän tyttöystävän varmalta kuolemalta ja sen seurauksena kalju mies kuolee itse. Jopa hädänhetkellä tämä Jeff Goldblumin näyttelemä
sankari käyttäytyy sarkastisesti häntä kohtaan, ja kun vaara on ohi, päähenkilöt muistavat tavismiehen uhrauksen eikä häneen palata sen jälkeen enää koskaan. Elokuvan lopussa sankari röhnöttää tyytyväisenä sohvalla muijansa kanssa ja kaikki on hyvin.
Jokainen tietynlainen tavismies varmaan tietää sen virneen, mikä tulee monien naisten naamalle, kun he näkevät meidänlaisemme miehen. Se virne voi muuttua myös inhoksi. Mikään, mitä teemme ei voi muuttaa sitä ensivaikutelmaa tai ainakaan positiivisessa mielessä. Voi ottaa tatuointeja naamaan, uhata aseella tai muuten aiheuttaa uhkaa ja siten saada huomion, mutta sitä ei tietysti yleensä haluta. Ymmärrän kuitenkin niitä, jotka joskus pimahtavat ja vaativat nähdyksi tulemista.
90-luvulla naiset ajattelivat usein olevansa rumempia kuin ovat. Nykyään asia on päinvastoin, koska tavis voi saada miesmallin ilmaisena pizzana kotiin. Yhä useampi tavallinen, mutta treenattu ja sosiaalinen mies katsoo kamerasta, kun hänelle 90-luvulla kuulunut nainen rakastelee pituuskeisarin tai muun geenivoittajan kanssa. Tavallisen miehen pitää olla oikeassa paikassa oikeaan aikaan, ja tilaisuus ei välttämättä ikinä toistu. Olemme sivuroolien näyttelijöitä miesmallien ja naisten maailmassa ainakin tuolla seksuaalisuuden areenalla. On tästä netistä jotain hyvääkin tullut, sillä voimme kirjoittaa legendaarisia ajatuksia, jotka jäävät elämään kauan meidän kuolemamme jälkeen eikä tähän enää tarvita mitään byrokratiaa tai titteleitä tai kirjakustantajan lupaa. Pitäisi jotenkin kuvitella itsensä junana, joka vie Mikkeliin, kun taas miesmallien ja naisten juna vie New Yorkiin tai Dubaihin. Moni ei halua Mikkeliin, mutta absoluuttisessa mielessä kyse on kuitenkin useista tuhansista ihmisistä vuosien aikana, ja heille se on oikea päätepysäkki. Elämämme on kärsimystä, mutta siinä on merkitystä.
Mistä mä voin tilata sen miesmallin kotiin? Kai se tulee sen mainitun pizzan kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tästä opimme? Olisi nuorena 18-25v kannattanut vaan dokata ja bilettää eikä keskittyä opintoihin. Varmaan olisi herunut joskus kännisiltä teinitytöiltä. Nyt vanhempana on vain surkea tasoista yksinhuoltajaa tarjolla tinderissä, ja niiltäkin mätchejä tulee tyyliin yksi kuukaudessa.
Ap
Niin, kun ei mikään ylimääräinen muuta sitä että sinä olet naisia halveksiva ja esineellistävä sosiopaatti.
Jotenkin ihmiset aistii jännästi jos toinen halveksii ja vihaa.
Ihan ovat naiset muokanneet minut sellaiseksi kuin tänä päivänä olen.
En syntynyt katkerana naisvihaajana.
Ap
Luuletko saavasi kivan naisen jostain katkerana naisvihaajana?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleistäminen on vaarallista. Entä jos et ole huomannut sitä naista, joka on sinusta kiinnostunut.
Tämä on toinen naisten esittämä valhe. "Kyllä tässä maailmassa on paljon naisia joille kelpaat vaikket mulle kelpaa".
Ei, ei ole sitä maagista toista joukkoa naisia joille kelpaan. Ruma tai kaunis nainen, samoista miehistä kaikki pitävät. Ruma nainen voi ehkä joustaa niin paljon että tyytyy kasin mieheen, mutta thats it.
Ap
Siinä mielessä olet ihan oikeassa ettet kelpaa kenellekkään mut se ei ole naisten vastuulla yhtään.
Sinä olet pelottava ja vastenmielinen henkilö, olet ulkoistanut kaiken vastuun omista ongelmistasi naisille, ei kukaan halua alkaa uudeksi äidiksi kiittämättömälle kakaralle, sun ei kuulukkaan kelvata edes sulle itelles tommosena.
Tämä, tuo pälli ei suvaitsis omaa käytöstään tai ajatusmaailmaansa naiselta sekunttiakaan.
Vierailija kirjoitti:
Japanissa naiset arvostaa meitä TAVALLISIA suomalaisia miehiä. Se on jännä kuinka suomalaiset naiset ei kykene samaan.
Vierailija kirjoitti:
Mihin maahan pitäisi suunnata?
Eikä se varmaan ole niin helppo juttu. Pitää matkustaa, oppia kieltä, tutustua kulttuuriin ja tapoihin. Siis jos haluaa vaimon jostain muualta kuin pattayan huorakadulta.
Toista se on suomalaisille naisille. Ei tarvitse mennä kun lähibaariin ja se on täynnä kaikenlaista eksoottista pippeliä, koska niittä tuodaan tänne rekkalavoittain..
Ap
Palkkasi ei edelleenkään ole riittävä. Naisia kiinnostaa vain raha.
53:
Voit tilata esim. Tinderistä.
Tai jos esim. naapurissa on sinkkumies, jolla on kuulemma iso muna, voit koputtaa oveen ja sanoa, että haluat seksiä.
Mies vastaa nolona vastaa, että "Joo! Voisitko puoli tuntia odottaa, niin siivoan ensin. Ethän suutu, jooko?"
Nainen harrastaa seksiä geenimiesten kanssa, joista pitää ja mies harrastaa seksiä niiden harvojen naisten kanssa, jotka haluavat seksiä häneltä.
Naiselle riittää, että tietää miehen olevan geenimies ja nainen voi heti ruveta vaatimaan seksiä. Edes komeilla miehillä ei ole hirveästi varaa kieltäytyä.
Esim. Vauvan seksipalstalla naiset ovat näin antaneet ymmärtää eli he ovat harrastaneet seksiä miesten kanssa geenien takia. Se ei ole ollut epäilyksen aiheena, että haluaako mies, vaan on riittänyt tieto siitä, että miehellä on jotain, mitä nainen haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Totta!
Itse olen amis ja minulla on vakituinen työ. Mutta suomalaisille naisille ei kelpaa! Se on jännä kuinka japanilaiset naiset kutsuu jatkoille yökerhoista ja baareista Tokiossa. Suomessa joutuu olemaan vapaaehtoisesti sinkku. M28
Sä et joudu olemaan vapaaehtoisesti sinkku.
Sä joko valitset itse olla vapaaehtoisesti sinkku, tai joudut olemaan sinkku vaikket haluisi.
Vierailija kirjoitti:
Totta!
Japani on kuin taivas meille sinkkumiehille.
Harvinaisen selkeästi ja hyvin sanottu!