Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen juuri sellainen mies joka on "laittanut oman elämänsä kuntoon". Tää oli kyllä suurin kusetus ikinä!

Vierailija
21.09.2024 |

Eli olen hankkinut hyvän koulutuksen, hyväpalkkaisen työpaikan, kaveripiirin, käyn salilla, pidän huolta ulkonäöstäni jne.

Arvatkaa mikä lopputulos oli... naisia ei kiinnosta pätkääkään

Kommentit (535)

Vierailija
61/535 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tästä opimme? Olisi nuorena 18-25v kannattanut vaan dokata ja bilettää eikä keskittyä opintoihin. Varmaan olisi herunut joskus kännisiltä teinitytöiltä. Nyt vanhempana on vain surkea tasoista yksinhuoltajaa tarjolla tinderissä, ja niiltäkin mätchejä tulee tyyliin yksi kuukaudessa.

Ap

Niin, kun ei mikään ylimääräinen muuta sitä että sinä olet naisia halveksiva ja esineellistävä sosiopaatti.

Jotenkin ihmiset aistii jännästi jos toinen halveksii ja vihaa.

Ihan ovat naiset muokanneet minut sellaiseksi kuin tänä päivänä olen.

En syntynyt katkerana naisvihaajana.

Ap

Taas kaikki naisten vikaa, voi luoja oikeesti.

On minuakin huonosti kohdeltu, se ei ole mikään tekosyy olla tommonen tun urpo ja jöädä kostovelloon siihen ja itsesääliin, kasvata itse itsestäsi parempi, aikuistu, yritä nyt edes, ei pitäis olla vaikeeta jos kaikkeen muuhunkin olet pystyny. Tutustu naisiin ihmisinä, tee asioita jotka pakottaa sut kohtaan oman empatiakyvyttömyytes.

Kaikki naiset ei ole vastuussa sun lähipiirin epäonnistumisista joita rohkenen epäillä ylipäätään kun vaikutat aika narsistiselta ja epärehelliseltä mulkulta.

Sinä etsit kokoajan vikaa muista, siitä sairastuu, yritä ymmärtää muita jos haluat ikinä päästä jaloilles henkisesti.

Vierailija
62/535 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yrität saada naista? Olet siis epätoivoinen. Ei tule onnistumaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/535 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mistä mä voin tilata sen miesmallin kotiin? Kai se tulee sen mainitun pizzan kanssa?"

Oletko koskaan tutustunut äppsiin nimeltä tinder?

Ap

Vierailija
64/535 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisia kiinnostaa mutta ei suomalaisia naisia.

Mikset laajenna hakuasi ulkomaalaisiin naisiin? Heillä on arvot kunnossa ja lähempänä omiasi toisin kuin suomalaisilla paskatuuliviireillä.

Japanissa naiset arvostaa meitä TAVALLISIA suomalaisia miehiä. Se on jännä kuinka suomalaiset naiset ei kykene samaan.

Kielimuurilla voi olla jotain tekemistä asian kanssa :D

Vierailija
65/535 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän ole. Materialisteille et vaan ole tarpeeksi, ja meidät muut karkoitat luonteellasi.

Vierailija
66/535 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ymmärtänyt asian väärin. Yhden pitäisi miehelle riittää.

Niin miehelle. Naisethan eivät tuota omaa ohjettaan noudata, vaan melkein kaikki tarjolla olevat pyyhitään vasemmalle. 

Kovasti kuitenkin womansplainataan, että mistä SINÄ (mies) tulet onnelliseksi. 

Vierailija
67/535 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä auta naisia. 

Ole tyly naisia kohtaan.

Minimoi verojen maksu, verorahat menevät naisille.

Älä mene naimisiin naisen kanssa. Naiset eroavat ja vievät puolet omaisuudestasi.

Älä palkkaa naisia.

Elä miehen elämää.

Vierailija
68/535 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä auta naisia. 

Ole tyly naisia kohtaan.

Älä mene naimisiin naisen kanssa. Naiset eroavat ja vievät puolet omaisuudestasi.

Älä palkkaa naisia.

Elä miehen elämää.

Miehen elämä kuulostaa aika katkeralta kiukuttelulta.

Kai mä sitten olen vähemmän mies kun tykkään piehtaroida naisissa ja nauttia elämästä. :' D

Vierailija
69/535 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä auta naisia. 

Ole tyly naisia kohtaan.

Älä palkkaa naisia.

Elä miehen elämää.

Miehen elämä kuulostaa aika katkeralta kiukuttelulta.

Kai mä sitten olen vähemmän mies kun tykkään piehtaroida naisissa ja nauttia elämästä. :' D

No ohan se ny homoa nussia jotain naisia kun ne on niin feminiisiä, tosi heterot panee vain muita miehiä, koska mikä vois olla miehekkäämpää kun kahden uroon sensuelli paini, no homo.

Vierailija
70/535 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mistä mä voin tilata sen miesmallin kotiin? Kai se tulee sen mainitun pizzan kanssa?"

Ap

Oletko sinä koskaan tutustunut instagramissa tinderonpaskapeli-profiiliin? Siinä pääset vähän jyvälle tinderin miestarjonnasta.

-eri

Vierailija
71/535 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta!

Itse olen amis ja minulla on vakituinen työ. Mutta suomalaisille naisille ei kelpaa! Se on jännä kuinka japanilaiset naiset kutsuu jatkoille yökerhoista ja baareista Tokiossa. Suomessa joutuu olemaan vapaaehtoisesti sinkku. M28

Japani on kuin taivas meille sinkkumiehille.

Ei ole. Minusta suomalaisilta miehiltä pitäisi kieltää Japanissa matkustelu. Se pilaa miehen pysyvästi.

Vierailija
72/535 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin ketjussa on jo 4 sivun verran yritetty naisten toimesta selittää miten väärässä olen.

Viime viikolla yks pate nauroi miesporukan saunassa miten yhdellä sen vakkaripano tiinalla on ihan v** tun löysä pilu. Patella sitten on teidän mielestä hyvä luonne?  Naisia sille kyllä löytyy.

Ap

Vierailija
73/535 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista sinun vastauksistasi päätellen vika on luonteessasi, ei naisissa. Kuka lienee sinua kusettanutkaan, mutta yleensä naisille mies itsessään on tärkeämpi kuin status.Vaikkakin on aina helppo syyttää muita kun itseensä. 

Vierailija
74/535 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap kiinnostunut naisissa mistään muista kuin haarovälistä? Sellaisen kuvan susta saa ja jos käyttäydyt livenä samalla tavoin kuin tässä ketjussa, niin onko ihme jos naisia ei nappaa?

Vierailija
75/535 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Oletko sinä koskaan tutustunut instagramissa tinderonpaskapeli-profiiliin? Siinä pääset vähän jyvälle tinderin miestarjonnasta.

-eri

JOo, olen. Tuo nainen on ruma kuin selkäsauna ja takuulla sillekin irtoaa mallimiehen munaa tinderissä. Kunhan se vaan laittaa ne pahimmat törkyviestit instaansa. Varmaan se laittaa sinne myös feikki keskusteluita saadakseen lisää seuraajia.

Ap

Vierailija
76/535 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kyllä nyt ihan ole laittanut elämääsi kuntoon. Sun kommenteista paistaa läpi aika paha mt-ongelma(t). Tuossa ei enää ammatit ja kuntosalit auta, valitan. 

Vierailija
77/535 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkemäni perusteella inceleiden suurin ongelma ei ole ruma ulkonäkö, vaan ruma luonne ja ties millainen kirjo persoonallisuushäiriöitä. Ihan oikeasti. Näen tosielämässä vaikka kuinka paljon rumia miehiä, jotka seurustelevat, mutta ilmeisesti heidän käytöksensä on ainakin sen verran normaalia, että kelpaavat naisille ongelmitta. Saattaa myös olla pienempi joukko inceleitä, jotka oikeasti ovat todella, todella rumia tai muuten ihan ok tyyppejä, mutta mielenterveysongelmat estävät pariutumasta. Mutta suurin osa on kokemuksissani vain kusipäitä.

Vierailija
78/535 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ap kiinnostunut naisissa mistään muista kuin haarovälistä? Sellaisen kuvan susta saa ja jos käyttäydyt livenä samalla tavoin kuin tässä ketjussa, niin onko ihme jos naisia ei nappaa?

Eipä teillä naisilla nyt ole paljon muutakaan tarjottavaa. Eipä suomessa ainakaan ole mitenkään erityisen mukavia naisia joitten kanssa voisi olla kaveri.

Ap

Vierailija
79/535 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä sitten? Etkö löydä sisältöä ja onnea elämääsi noista muista asioista? 

Siis mä tein noi jutut koska mulle kerrottiin että tulisi sitten pilua ovista ja ikkunoista.

Ei kai nyt ketään miestä oikeasti kiinnosta tälläinen elämä joka on yhtä rehkimistä?? Kyllä se motivaatio siinä taustalla on aina se että saisi paljon naisia.

Ap

Ilmeisesti ei ainakaan koulutus ole sinua viisaaksi tehnyt.

Vierailija
80/535 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä sitten? Etkö löydä sisältöä ja onnea elämääsi noista muista asioista? 

Siis mä tein noi jutut koska mulle kerrottiin että tulisi sitten pilua ovista ja ikkunoista.

Ei kai nyt ketään miestä oikeasti kiinnosta tälläinen elämä joka on yhtä rehkimistä?? Kyllä se motivaatio siinä taustalla on aina se että saisi paljon naisia.

Ap

Diletantti. Naiset haistaa tuollaisen asenteen kilometrin päästä ja pysyttelee kaukana. Ja hyvä niin. Ei olla mitään käyttötavaraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi