Olen juuri sellainen mies joka on "laittanut oman elämänsä kuntoon". Tää oli kyllä suurin kusetus ikinä!
Eli olen hankkinut hyvän koulutuksen, hyväpalkkaisen työpaikan, kaveripiirin, käyn salilla, pidän huolta ulkonäöstäni jne.
Arvatkaa mikä lopputulos oli... naisia ei kiinnosta pätkääkään.
Kommentit (535)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässäkin ketjussa on jo 4 sivun verran yritetty naisten toimesta selittää miten väärässä olen.
Viime viikolla yks pate nauroi miesporukan saunassa miten yhdellä sen vakkaripano tiinalla on ihan v** tun löysä pilu. Patella sitten on teidän mielestä hyvä luonne? Naisia sille kyllä löytyy.
Ap
Oletko ihan terve, kun tuollaisten toksisten urpojen kanssa hengailet?
En hengaile tuon kanssa. Se on ihan jälkeenjäänyt. Kunhan se nyt vaan oli onnistunut lyöttäytymään mukaan.
Ap
Patella löytyy naisia, koska traumatisoituneet naiset liimautuvat häneen. Muita hän ei saa. Niitä traumatisoituneitakin pitää haalia ahkerasti ja heille puhua ihan erilaisia juttuja kuin jätkille. Tiinalle pate soittaa You
Juujuu, ei se suinkaan johdu siitä että hän on jännä mies, agressivinen, leveät hartiat 185cm. Aika paljon hän on päässyt polkemaan ihan "kunnollisia" tyttöjä myös.
Naiset huomaavat että näet heissä vain pillun etkä arvosta heitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mistä mä voin tilata sen miesmallin kotiin? Kai se tulee sen mainitun pizzan kanssa?"
Oletko koskaan tutustunut äppsiin nimeltä tinder?
Ap
Oletko sinä koskaan tutustunut instagramissa tinderonpaskapeli-profiiliin? Siinä pääset vähän jyvälle tinderin miestarjonnasta.
-eri
JOo, olen. Tuo nainen on ruma kuin selkäsauna ja takuulla sillekin irtoaa mallimiehen munaa tinderissä. Kunhan se vaan laittaa ne pahimmat törkyviestit instaansa. Varmaan se laittaa sinne myös feikki keskusteluita saadakseen lisää seuraajia.
Ap
Kestä naisesta sä oikein puhut? Mä en nähnyt ainakaan kenenkään kuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mistä mä voin tilata sen miesmallin kotiin? Kai se tulee sen mainitun pizzan kanssa?"
Oletko koskaan tutustunut äppsiin nimeltä tinder?
Ap
Oletko sinä koskaan tutustunut instagramissa tinderonpaskapeli-profiiliin? Siinä pääset vähän jyvälle tinderin miestarjonnasta.
-eri
JOo, olen. Tuo nainen on ruma kuin selkäsauna ja takuulla sillekin irtoaa mallimiehen munaa tinderissä. Kunhan se vaan laittaa ne pahimmat törkyviestit instaansa. Varmaan se laittaa sinne myös feikki keskusteluita saadakseen lisää seuraajia.
Ap
Kestä naisesta sä oikein puhut? Mä en nähnyt ainakaan kenenkään kuvaa.
Käy instassa tsekkaamassa tinderonpaskapeli.
Vierailija kirjoitti:
Naiset huomaavat että näet heissä vain pillun etkä arvosta heitä.
Kummasti kylllä jokainen pelimies ajattelee noin ja pilua heille riittää. Eihän ne muuten voisi olla pelimiehiä.
Aikamoinen aukko siinä sun logiikassa siis.
Jaa. Minä olen hankkinut hyvän koulutuksen, on ok duuni, hyvä kaveriporukka ympärillä ja harrastuksestanikin nautin. Vaimon löysin 25vuotiaana. En minä ainakaan kuvitellut, että näillä spekseillä pilua tulvii ovista ja ikkunoista (ihan oikeasti, ei varmasti tulvi kenellekään ellet oo joku rokkitähti). Siinä taisi mennä sulla vikaan. Naisissa on muutakin, kuin jalkoväli.
Osta kihlasormus nimettömaan ja keksi tarina vaimosta. Kummasti naiset kiinnostuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tästä opimme? Olisi nuorena 18-25v kannattanut vaan dokata ja bilettää eikä keskittyä opintoihin. Varmaan olisi herunut joskus kännisiltä teinitytöiltä. Nyt vanhempana on vain surkea tasoista yksinhuoltajaa tarjolla tinderissä, ja niiltäkin mätchejä tulee tyyliin yksi kuukaudessa.
Ap
Käy thaihieronnassa 👍
Tulee hyvä mieli ja toisekseen on paljon halvempaa kuin hommata oma puoliso (lahjat, naisen ylläpito, kihlasormukset, häät, hääsormukset, avioliitto, talo, huonekalut/sisustus, lapset, autot, koira, avioero, oikeudenkäynti, elatusmaksut ja hävitty mielenterveys)
Vai oikein naisen ylläpito 😂😂😂 Miksi te niitä gold diggereitä haluatte, eikä kelpaa tavallinen omillaan toimeen tuleva kilttinainen?
Outoa että miehet haluaa naisen mutta sitten kun saavat sen niin mielenkiinto ja yritys lopahtaa n.2 vuoden jälkeen. Sitten lopulta mies pitää naista itsestäänselvyytenä ja kohtelee tätä huonosti kunnes suhde päättyy siihen että nainen jättää miehen. Ja taas kaikki alkaa alusta.
Et kai ole tosissasi? Oletko tehnyt elämässäsi asioita vain siksi, että olet kuvitellut saavasi naisia palkinnoksi? Et ole opiskellut alaa, joka itseäsi kiinnostaisi, et viihdy hyväpalkkaisessa työssäsi, et nauti asioista joita palkallasi saa etkä ole oikeasti kiinnostunut harrastuksistasi? Olet vain suorittanut niitä naisia saadaksesi?
Vierailija kirjoitti:
Osta kihlasormus nimettömaan ja keksi tarina vaimosta. Kummasti naiset kiinnostuvat.
Heh, kaverille tuli juuri ero. Moni nainen oli hänestä kiinnostunut ennen eroa, mutta eron jälkeen ne kaikki hävisivät kuin tuhka tuuleen.
Kuulemma ei auta kihlasormus, hän on yrittänyt. Naiset jotenkin vaistoavat sen ettei hän oikeasti ole varattu.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Outoa että miehet haluaa naisen mutta sitten kun saavat sen niin mielenkiinto ja yritys lopahtaa n.2 vuoden jälkeen. Sitten lopulta mies pitää naista itsestäänselvyytenä ja kohtelee tätä huonosti kunnes suhde päättyy siihen että nainen jättää miehen. Ja taas kaikki alkaa alusta.
Onneksi ap kohtelee naisia huonosti jo ennen kuin tapaa heidät, säästää kaikkien aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, kaverille tuli juuri ero. Moni nainen oli hänestä kiinnostunut ennen eroa, mutta eron jälkeen ne kaikki hävisivät kuin tuhka tuuleen.
Kuulemma ei auta kihlasormus, hän on yrittänyt. Naiset jotenkin vaistoavat sen ettei hän oikeasti ole varattu.
Ap
On sulla ja sun mielikuvituskavereilla ihan saatanan kovaa
Mikä on tekosyysi olla vauvapalstalla tälläkin hetkellä vaikka voisit olla irl tutustumassa naisiin?
Mä en kestä.. onneksi en oikeassa elämässä ole kohdannut ap:n kaltaisia vihaisia ja naisille katkeria miehiä. Tuo on suorastaan pelottavaa.
Ilmeisesti sinä ap et ole koskaan hyväksynyt omaa pituuttasi ja se kalvaa sinua päivästä toiseen. Pistät oman lyhyytesi kaiken onnettomuuden syyksi ja ennen kaikkea torjuvat naiset sen myötä. Ajatuksesi kiertävät myrkyllistä kehää lyhyys-naiset-torjunta. Sinun kannattasi mennä terapiaan, jotta voisin päästä eroon tuosta ahdistuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tästä opimme? Olisi nuorena 18-25v kannattanut vaan dokata ja bilettää eikä keskittyä opintoihin. Varmaan olisi herunut joskus kännisiltä teinitytöiltä. Nyt vanhempana on vain surkea tasoista yksinhuoltajaa tarjolla tinderissä, ja niiltäkin mätchejä tulee tyyliin yksi kuukaudessa.
Ap
Käy thaihieronnassa 👍
Tulee hyvä mieli ja toisekseen on paljon halvempaa kuin hommata oma puoliso (lahjat, naisen ylläpito, kihlasormukset, häät, hääsormukset, avioliitto, talo, huonekalut/sisustus, lapset, autot, koira, avioero, oikeudenkäynti, elatusmaksut ja hävitty mielenterveys)
Thaihieronnassa vuodesta toiseen sen sijaan, että etsisi kumppanin, jonka kanssa voisi jakaa koko elämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Käy thaihieronnassa 👍
Thaihieronnassa vuodesta toiseen sen sijaan, että etsisi kumppanin, jonka kanssa voisi jakaa koko elämän.
Näillä miehillä on ihan harhainen käsitys naisista. Nauroin oikeasti ääneen tuota listaa, että miehen muka pitäisi maksaa joku naisen ylläpito ja sisustus :DD Pitää olla tyhmä mies jos sellaisen naisen ottaa joka maksattaa kaiken miehellä.
Huoh. Jotkut eivät kasva mieheksi koskaan.
Osa sitä prosessia on muun muassa se, että oppii vähän enemmänkin tästä maailmasta ja siitä miten se toimii.
Maailma ei ole noin yksinkertainen paikka, kun kirjoitat aloituksessasi.
Kyse ei ole siitä että laitat itsesi kuntoon, tienaat mitä tienaat, omistat mitä omistat, jne. Todellisuus on muuta.
Kyse on muun muassa siitäkin, että naiset aistivat sinusta paitsi epätoivon, myös turhautumisen ja ennenkaikkea sitä että et elä omaa unelmaasi. Tavoittelet jotain, jolla saisit naista. Koko asetelma on väärä. Maailma ei toimi noin.
Jotta sinusta kasvaa mies, niin sinun tulee elää elämääsi ja ymmärtää näitä asioita itse.
Ja jos sinä kasvat mieheksi, niin hyvä mies löytää hyvän naisen. Joka sekään ei ole sellainen, mitä suurin osa naisista on.
Mutta aloittaja hyvä. Et varmasti ole tyhmä, ja olet jo saavuttanut elämässäsi jotain. Sinä pystyt parempaan.
Paras tapa saada jotain on lopettaa sen tavoittelu.
Jos haluat naista, niin ole hyvä, kerroin jo juurisyitä asialle. Et elä omaa unelmaasi. Se on oikea kysymys. Tai siis, yksi niistä.
Käy thaihieronnassa 👍