Olen juuri sellainen mies joka on "laittanut oman elämänsä kuntoon". Tää oli kyllä suurin kusetus ikinä!
Eli olen hankkinut hyvän koulutuksen, hyväpalkkaisen työpaikan, kaveripiirin, käyn salilla, pidän huolta ulkonäöstäni jne.
Arvatkaa mikä lopputulos oli... naisia ei kiinnosta pätkääkään.
Kommentit (535)
Vierailija kirjoitti:
Siis tekeekö mies kaikki nuo asiat vain saadakseen naisen? Olen näin naisena tehnyt nuo samat asiat, mutta olen tehnyt ne itseäni varten. Pitäiskö nyt olla katkera kun olen sinkku?
Meilläpäin tuollaista kutsutaan ihan vaan tavalliseksi elämäksi mutta ilmeisesti universumi on mullekin nyt naisen velkaa.
Ällöttävää tuo puhe pillun saamisesta. Ei tee mieli tuommoisen miehen kanssa yhtään mitään kun se pillu on ainut mitä naisessa näkee. Hyi ja yök.
Nainen ei ole palkinto. Oliko muuta. Elämä ei ole videopeli missä suorittamalla rasteja saa asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap sinä itse et ole koulutus, työpaikka, kaveripiiri, harrastuksesi tai ulkonäkösi. Mitä muuta sinussa on? Vai eikö mitään?
Mitäs muuta sitten pitäisi olla? Ja turha sanoa hyvä luonne tms, sillä nyt ei tee mitään.
Ap
Nuo kaikki riittää, jos on pitkä, komea ja hyvätuloinen, ei tarvitaan mitään epämääräistä muuta.
Hyväntuulisella ja positiivisella ihmisellä riittää seuraa. Karkeroituneella uhriutuvalla muiden syyttelijällä ei. Katkeruudesta voi yrittää päästä eroon terapiassa.
Tyttäreni haluaisi vaan poikaystävän, joka olisi kiva. Eipä ole löytynyt. On kaunis ja urheilullinen. Ja varmasti kiertää kaukaa pillunvonkaajat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se menee. Itse sain parhaiten naisia, kun olin masentunut ja välinpitämätön kaikkeen. Ei kiinnostanut työ eikä opiskelu. Myöhemmin sain elämäni kuntoon ml. yliopistotutkinnon, hyvän työpaikan ja omistusasunnon, mutta naisten kiinnostus on olematonta.
Niin. Ilmeisesti naisten laadulla ei ole mitään merkitystä eikä ole halua tyytyä yhteen naiseen.
Niin tai sitten tosiaan masentuneena on kelvannut kuka vaan lohduttajaksi, enää ei. Ja sit valitetaan.
Onko muuten kovinkaan moni nykyään yh? Kaikki tutut jotka on eronneet menee viikko-viikko -systeemillä.
Vierailija kirjoitti:
Inceleistä on vaikea joskus sanoa, ovatko vain trollaamassa vai ovatko tosissaan.
Mutta kaikki negatiivinen on helppo pistää inceleiden piikkiin, koska hiljainen, syrjäytynyt hissukka on kiusaajapaskoille helppo kohde.
no mutta ku sitä on saatava, makso mitä makso. Nyt tänne äkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inceleistä on vaikea joskus sanoa, ovatko vain trollaamassa vai ovatko tosissaan.
Mutta kaikki negatiivinen on helppo pistää inceleiden piikkiin, koska hiljainen, syrjäytynyt hissukka on kiusaajapaskoille helppo kohde.
"naiset empaattisempia" -älkää viitsikö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoa että miehet haluaa naisen mutta sitten kun saavat sen niin mielenkiinto ja yritys lopahtaa n.2 vuoden jälkeen. Sitten lopulta mies pitää naista itsestäänselvyytenä ja kohtelee tätä huonosti kunnes suhde päättyy siihen että nainen jättää miehen. Ja taas kaikki alkaa alusta.
Näin on, tätä olen itsekin ihmetellyt. Olen siis pitkässä parisuhteessa, ja päädyin siihen aikanaan vähän "sattumalta", ts. nainen alkoi osoittaa kiinnostusta minua kohtaan silloin, kun vähiten sitä odotin. Suhteen alkuvuodet olivat todella hyviä, ja yllättävän pitkäänkin sitä ns. hyvää aikaa kesti, sitä pidensi osittain se, että aika ajoin asuimme töiden, opiskelun jne. takia eri paikkakunnilla. Siten, kun muutimme yhteen ja ostimme väliaikaisten asuntojen jälkeen yhteisen kodin, oli taas kaikki jännää. Vaihdoimme vielä kotia isompaan, saimme lapsen. Saimme toisenkin. Lasten takia s
Millaiset testosteronitasosi ovat? Oletko masentunut? Missä kaverisi ovat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"naiset empaattisempia" -älkää viitsikö
Vaikuttaako ap empaattiselta?
Tuleeko tämä jotenkin yllättävänä uutisena, että länsimaisia naisia ei kiinnosta hyvä ja kunnollinen mies?
En tajua tuota ruikutusta jos sitten itse asettaa kuitenkin naisille varsin tiukat kriteerit. Esim. mitä ihmeen merkitystä sillä yksinhuoltajuudella on, jos on vaan satunnaisseksiä vailla? Sen ymmärrän ettei välttämättä parisuhdetta halua yh:n kanssa. Ne miehet joilla on nainen joka illalle ei ole nirsoja. He pitävät naisista, siinä se ero ap:hen verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä sitten? Etkö löydä sisältöä ja onnea elämääsi noista muista asioista?
Siis mä tein noi jutut koska mulle kerrottiin että tulisi sitten pilua ovista ja ikkunoista.
Ei kai nyt ketään miestä oikeasti kiinnosta tälläinen elämä joka on yhtä rehkimistä?? Kyllä se motivaatio siinä taustalla on aina se että saisi paljon naisia.
Ap
EI kukaan voi sulle naista luvata, harhainen apina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisia kiinnostaa mutta ei suomalaisia naisia.
Mikset laajenna hakuasi ulkomaalaisiin naisiin? Heillä on arvot kunnossa ja lähempänä omiasi toisin kuin suomalaisilla paskatuuliviireillä.
Mihin maahan pitäisi suunnata?
Eikä se varmaan ole niin helppo juttu. Pitää matkustaa, oppia kieltä, tutustua kulttuuriin ja tapoihin. Siis jos haluaa vaimon jostain muualta kuin pattayan huorakadulta.
Toista se on suomalaisille naisille. Ei tarvitse mennä kun lähibaariin ja se on täynnä kaikenlaista eksoottista pippeliä, koska niittä tuodaan tänne rekkalavoittain..
Ap
Naisia ei yleensä tällainen pelkkä pippeli kiinnostaa ollenkaan. Itse en ikinä olisi voinut kuviitella edes riisuvani alasti, saati harrastavani seksiä, miehen kanssa johon en luota ja jota en rakasta. Baaritkaan ei ole koskaan kiinnostaneet edes vähää alusta, meteliä ja tungosta ja sekaisin olevia sössöttäviä ihmisiä, hyi.
Naisia kiinnostaa lähinnä helppo elämä, pintakimallus, status ja kokemus haluttavuudesta. Toki poikkeuksia on, mutta AP:lle tiedoksi, että näin se yleensä menee.
Sinun tulee haluta naista, koska naiset ei sinua halua, ellei sinulla ole poikkeuksellinen status. He haluavat sinun rahasi kyllä, mutta eivät halua sinun tietävän, mihin ne käyttävät - se menee pintakimallukseen ja helppoon elämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tekeekö mies kaikki nuo asiat vain saadakseen naisen? Olen näin naisena tehnyt nuo samat asiat, mutta olen tehnyt ne itseäni varten. Pitäiskö nyt olla katkera kun olen sinkku?
Meilläpäin tuollaista kutsutaan ihan vaan tavalliseksi elämäksi mutta ilmeisesti universumi on mullekin nyt naisen velkaa.
Narsisteille on tyypillistä kuvitella, että he ovat universumin keskipiste.
Sinä et ole narsisti, mutta ap on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä logiikalla ap:n trolli-ininä on muiden syytä?
Miehillä on niin kova usko että he tietävät paremmin kuin nainen itse, ja että naiset eivät kerro mitä haluavat. Minullekin ex raivosi kerta toisensa jälkeen, että ei hän osaa järjestää mitään romanttisia ravintolaillallisia, matkoja, lahjoja tai yllätyksiä koko ajan. Ja minä kun koko ajan kerroin etten kaipaa yhtä ainoaa yllätystä tai matkaa, vaan haluaisin kerrankin viettää hänen kanssaan mukavan viikonlopun kotona tai käydä yhdessä lenkillä.