Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen juuri sellainen mies joka on "laittanut oman elämänsä kuntoon". Tää oli kyllä suurin kusetus ikinä!

Vierailija
21.09.2024 |

Eli olen hankkinut hyvän koulutuksen, hyväpalkkaisen työpaikan, kaveripiirin, käyn salilla, pidän huolta ulkonäöstäni jne.

Arvatkaa mikä lopputulos oli... naisia ei kiinnosta pätkääkään

Kommentit (535)

Vierailija
281/535 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoit muuta elämää kuntoon, mutta tärkein unohtui. Pää. 

Vierailija
282/535 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se menee. Itse sain parhaiten naisia, kun olin masentunut ja välinpitämätön kaikkeen. Ei kiinnostanut työ eikä opiskelu. Myöhemmin sain elämäni kuntoon ml. yliopistotutkinnon, hyvän työpaikan ja omistusasunnon, mutta naisten kiinnostus on olematonta.

Tämä on se totuus. Miksi naiset käyttävät kaikki voimansa sen suuren valheen ylläpitämiseen että sitten saa paljon naisia kun ryhtyy kunnolliseksi mallikansalaiseksi?

Kiva sitten kun valmistuu vaikkapa lääkäriksi ja ruma totuus paljastuu...

Ap

Voi helvetti! Sen pillun takiako lääkäriksi opiskellaan? Anna mun kaikki kestää! Kyllä ukot on hulluja!

Tämä selittänee ainaiset otsikot siitä, että lääkäriliitto haluaa tarkoituksellisesti pitää alan koulut

Eikö lääkärien ammattikunta naisistu kovaa kyytiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/535 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sydän 

Vierailija
284/535 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttäreni haluaisi vaan poikaystävän, joka olisi kiva. Eipä ole löytynyt. On kaunis ja urheilullinen. Ja varmasti kiertää kaukaa pillunvonkaajat.

Harmi, että Suomessa vanhemmat eivät voi järjestää lapsiaan sokkotreffeille. Minulla olisi se kiva poika.

Vierailija
285/535 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tästä opimme? Olisi nuorena 18-25v kannattanut vaan dokata ja bilettää eikä keskittyä opintoihin. Varmaan olisi herunut joskus kännisiltä teinitytöiltä. Nyt vanhempana on vain surkea tasoista yksinhuoltajaa tarjolla tinderissä, ja niiltäkin mätchejä tulee tyyliin yksi kuukaudessa.

Ap

MInulla on piktä ja kuiva nuoruus vain satunnaisilla naiskontakteilla koska olin vähän ujo incel itsekin, mutta tuli tavaksi vaihtaa lakanat lauantai-aamuna ja siivota ja tuulettaa kämppä. Aina joskus, hyvin harvoin, tärppäsi. Mutta yksi tärpänneistä jäi. Muisteli vieläkin miten kivan ja siistin ja valoisan vaikutelman asuntoni teki. Vaalea yleisilme, muutama rohkea väripilkku, hyvinvoivat viherkasvit (vaihdoin ne aina kun laiminlyönti alkoi näkyä). 

En olisi edes tavannut tätä leidiä jos olisin ryypännyt - kohtasimme harrasteen parissa

Vierailija
286/535 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kastraatio voisi tepsiä. Selkeästi viettisi on liian voimakas.

t. maalaistyttö

Vierailija
287/535 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minkäs teet AP? En minäkään ole ollut koskaan naisten suosiossa, yritin aikani, mutta en jaksa esittää jotain muuta mitä oikeasti olen.

Suosittelen lukemaan jotain filosofiaa/esoteerista niin saat jotain muuta ajateltavaa ja yrität pitää vähintään kahden viikon runkkulakon niin ehkä siellä päässä jotain resetoituu. Ei seksin puutteeseen kuole joten sama neuvo pätee siitä itkeviin miehiin ja naisiin.

Itse en enää tappele maailman kanssa, olen hevistä pitävä, pehmolelujen kanssa asuva, nörtti kotikissa ja sillä selvä.

Kuulostat söpöltä.

Vierailija
288/535 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP teki klsssisen virheen eli kuunteli mitä naiset sanovat sen sijaan, että olisi katsonut mitä naiset tekevät. Naisen sanat ja teot harvoin menevät yksiin.

Miehethän (vai pojat?) ne tuota suoltaa, että pitää olla rahaa ja koulutusta ja statusta, jotta saa naisen.

Vaikka naiset jatkuvasti yrittää kertoa, että persoonalla on väliä!

Vierailija
289/535 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outoa että miehet haluaa naisen mutta sitten kun saavat sen niin mielenkiinto ja yritys lopahtaa n.2 vuoden jälkeen. Sitten lopulta mies pitää naista itsestäänselvyytenä ja kohtelee tätä huonosti kunnes suhde päättyy siihen että nainen jättää miehen.  Ja taas kaikki alkaa alusta.

Näin on, tätä olen itsekin ihmetellyt. Olen siis pitkässä parisuhteessa, ja päädyin siihen aikanaan vähän "sattumalta", ts. nainen alkoi osoittaa kiinnostusta minua kohtaan silloin, kun vähiten sitä odotin. Suhteen alkuvuodet olivat todella hyviä, ja yllättävän pitkäänkin sitä ns. hyvää aikaa kesti, sitä pidensi osittain se, että aika ajoin asuimme töiden, opiskelun jne. takia eri paikkakunnilla. Siten, kun muutimme yhteen ja ostimme väliaikaisten asuntojen jälkeen yhteisen kodin, oli taas kaikki jännää. Vaihdoimme vielä kotia isompaan, saimme lapsen. Saimme toisenkin. Lasten takia s

No voi jumalauta, sulla on nainen joka rakastaa sua ja se on ongelma?  Mä voisin vaikka tappaa saadakseni tollasen vaimon.

Vierailija
290/535 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, ap:n pitäisi yrittää olla enemmän psykopaattinen ja vähemmän autistinen, eli sosiaalisesti kömpelöstä jurottajasta sulavaksi hurmuriksi.

Vierailija
291/535 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minkäs teet AP? En minäkään ole ollut koskaan naisten suosiossa, yritin aikani, mutta en jaksa esittää jotain muuta mitä oikeasti olen.

Suosittelen lukemaan jotain filosofiaa/esoteerista niin saat jotain muuta ajateltavaa ja yrität pitää vähintään kahden viikon runkkulakon niin ehkä siellä päässä jotain resetoituu. Ei seksin puutteeseen kuole joten sama neuvo pätee siitä itkeviin miehiin ja naisiin.

Itse en enää tappele maailman kanssa, olen hevistä pitävä, pehmolelujen kanssa asuva, nörtti kotikissa ja sillä selvä.

Kuulostat söpöltä.

Joo, söpö vähän kuin koiranpentu, mutta ei seksuaalisesti viehättävä naisten silmissä. Kaveriksi kelpaa kantamaan huonekaluja muutossa.

Vierailija
292/535 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP teki klsssisen virheen eli kuunteli mitä naiset sanovat sen sijaan, että olisi katsonut mitä naiset tekevät. Naisen sanat ja teot harvoin menevät yksiin.

Miehethän (vai pojat?) ne tuota suoltaa, että pitää olla rahaa ja koulutusta ja statusta, jotta saa naisen.

Vaikka naiset jatkuvasti yrittää kertoa, että persoonalla on väliä!

Persoonalla on väliä sitten, kun nainen on ensin kiinnostunut näiden perusteella: pituus, ulkonäkö, sosiaalinen status, varallisuus. Pinnallinen charmi ja supliikkitaidot auttaa myös aluksi, mutta jollain mukavuudella, luotettavuudella tai empaattisuudella ei tee mitään iskuvaiheessa.

Vierailija
293/535 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
294/535 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se menee. Itse sain parhaiten naisia, kun olin masentunut ja välinpitämätön kaikkeen. Ei kiinnostanut työ eikä opiskelu. Myöhemmin sain elämäni kuntoon ml. yliopistotutkinnon, hyvän työpaikan ja omistusasunnon, mutta naisten kiinnostus on olematonta.

Tämä on se totuus. Miksi naiset käyttävät kaikki voimansa sen suuren valheen ylläpitämiseen että sitten saa paljon naisia kun ryhtyy kunnolliseksi mallikansalaiseksi?

Kiva sitten kun valmistuu vaikkapa lääkäriksi ja ruma totuus paljastuu...

Ap

Niin. Luonne ja persoona ei varmaan muutu, vaikka opiskelee. Sepä se.

Vierailija
295/535 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sanottiin että nyt saisin pilua. En saanut pilua.

Sen toteaminen ei tee minusta huonoluonteista tai mielenvikaista.

Sori nyt vaan.

T. Ap

Vierailija
296/535 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori nyt vaan.

T. Ap

KUKA sitä sulle lupasi?

Vierailija
297/535 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori nyt vaan.

T. Ap

KUKA sitä sulle lupasi?

Yhteiskunta yleensä. Varsinkin naiset leikkivät että noilla jutuilla olisi väliä.

Mutta oikeasti naiset ovat paljon enemmän pinnallisia kuin miehet.

Vierailija
298/535 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun ongelma on itsetunnossa. Ihan näkemättä ja tuntematta. Siinä on syy: itsetunto. Uskot tai olet uskomatta, mulle ihan sama. Se silti on syy.

Vierailija
299/535 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti vänkäät täälläkin tietäväsi paremmin kuin naiset itse mitä naiset haluavat, mutta yhtäkään naista et itsellesi saa?

Vierailija
300/535 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiskunta on laajemminkin valtava hyödyllisten hölmöjen kusetus. Lankesin itsekin tähän. Opiskelin, tein töitä, elätin, avustin, tuin, olin turvallinen kainalo. Pelkkää paskaa tuli palkkioksi sekä yhteiskunnalta, että toiselta sukupuolelta.

Nyt vanhempana miehenä sanoisin nuorelle miehelle neuvoksi, että elä kuin itsekkäin mahdollinen paskiainen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi