Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen juuri sellainen mies joka on "laittanut oman elämänsä kuntoon". Tää oli kyllä suurin kusetus ikinä!

Vierailija
21.09.2024 |

Eli olen hankkinut hyvän koulutuksen, hyväpalkkaisen työpaikan, kaveripiirin, käyn salilla, pidän huolta ulkonäöstäni jne.

Arvatkaa mikä lopputulos oli... naisia ei kiinnosta pätkääkään

Kommentit (535)

Vierailija
221/535 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kuvitella että nainen kaikkoaa viimeistään sitten, kun Ap alkaa avata tuota ajatusmaailmaansa. Joskus tutustuin netin kautta kivan oloiseen mieheen, joka alkoi tavatessamme melkein heti vuodattaa tuollaista katkeraa naisvihapuhetta, miten kunnon mies ei kelpaa kellekään ja pitäisi olla sitä ja tätä. Loppui jatkotreffailuhalut siihen ja alkoi pelottaa. Takiaisesta meni tovi päästä eroon, ja hän sai varmasti lisäpuhtia naisvihaansa. 

Vierailija
222/535 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tästä opimme? Olisi nuorena 18-25v kannattanut vaan dokata ja bilettää eikä keskittyä opintoihin. Varmaan olisi herunut joskus kännisiltä teinitytöiltä. Nyt vanhempana on vain surkea tasoista yksinhuoltajaa tarjolla tinderissä, ja niiltäkin mätchejä tulee tyyliin yksi kuukaudessa.

Ap

En usko että olisi silloinkaan lohjennut. Kokeilin itse tuota ja hyvänä vuonna oli ehkä kerran. Eikä tilanne muuttunut mihinkään kun "elämä on kunnossa". Jotku ei vaan ole sellaisia, jotka herättäisivät mielenkiinnon. Kavereita saan helposti, koskaan ei yksin tarvi olla, mutta mihinkään seksuaaliseen ei tunnu kenellekään olevan mielenkiintoa kanssani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/535 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsimys. Meidän naapurissa käyvä tyhjäntoimittaja juoppo saa naista kuin pipoa kun uskaltaa katsoa niitä silmiin ja on juuri sopiva röyhkeyden ja herkkävaistoisuuden sekoitus. No ok, pituudestaan ja luontaisesta lihaksikkuudesta saa marginaalista etua.

Vierailija
224/535 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko avata naisnäkökulmaa. Käytän joka päivä bussia ja paljon myös takseja, joita ajaa yleensä mies. Meilläpäin on tapana tervehtiä, joten siinä jo tulee se ensivaikutelma ihmisestä. Pari sekunttia riittää.

Suurin osa reaktioistani on neutraaleja.

Jotkin tuntuvat heti ilkeiltä/tylyiltä/omituisilta.

Osa, pieni osa on niin hurmaavia, että hymyilyttää pitkään. Se pilke silmissä, virnistys, äänenväri, olemus. 

Karismaa joko on tai ei, hurmurit opettelevat sitä, naistennaurattajat osaavat jo. Heidän kanssa harjoitellaan, koska rentun tai casanovan jälkeen sydän särkyy kuitenkin. 

Lopeta se irtonumeroiden jahtaaminen ja hanki parisuhde. Aikuistu, älä kuvittele ja haaveile.

Vierailija
225/535 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tästä opimme? Olisi nuorena 18-25v kannattanut vaan dokata ja bilettää eikä keskittyä opintoihin. Varmaan olisi herunut joskus kännisiltä teinitytöiltä. Nyt vanhempana on vain surkea tasoista yksinhuoltajaa tarjolla tinderissä, ja niiltäkin mätchejä tulee tyyliin yksi kuukaudessa.

Ap

Omasta päästä voit keksiä vaikka mitä paskaa, mutta et sinä sitä faktaksi pysty muuttamaan. 

Yksi fakta on (omista teksteistäsi päätellen) että olet vihainen, tympeä ja sosiopaattinen mies. Sehän näkyy aika hyvin päällepäin ja karkottaa ihmiset. Jos ei heti niin muutamassa päivässä, kun väsyt teeskentelemään normaalia.

Naiset on ihmisiä, ei hyödykkeitä. Eivät kaikki ansaitse ihmisseuraa.  Luonnossakin häirikköurokset ajetaan pois laumasta kuolemaan.

Vierailija
226/535 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko avata naisnäkökulmaa. Käytän joka päivä bussia ja paljon myös takseja, joita ajaa yleensä mies. Meilläpäin on tapana tervehtiä, joten siinä jo tulee se ensivaikutelma ihmisestä. Pari sekunttia riittää.

Suurin osa reaktioistani on neutraaleja.

Jotkin tuntuvat heti ilkeiltä/tylyiltä/omituisilta.

Osa, pieni osa on niin hurmaavia, että hymyilyttää pitkään. Se pilke silmissä, virnistys, äänenväri, olemus. 

Karismaa joko on tai ei, hurmurit opettelevat sitä, naistennaurattajat osaavat jo. Heidän kanssa harjoitellaan, koska rentun tai casanovan jälkeen sydän särkyy kuitenkin. 

Lopeta se irtonumeroiden jahtaaminen ja hanki parisuhde. Aikuistu, älä kuvittele ja haaveile.

Tämä !!! Ystävän poika on pt ja ei saanut aluksi oikeastaan yhtään asiakkaita. Jos sai jonkun, tämä lopetti hyvin nopeasti.

Minä ja muutama muukin oltiin hänellä ns koeasiakkaita ja sitten alkoi sujumaan. Erikoistui ns vanhempiin naisiin ja ylipainoisiin, ehkä 6 kk jälkeen muuttui parempaan suuntaan. Kohderyhmä ei ole haluttu siksi, kun lopettaa leikin kesken nopeasti.

Vierailija
227/535 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä sitten? Etkö löydä sisältöä ja onnea elämääsi noista muista asioista? 

Siis mä tein noi jutut koska mulle kerrottiin että tulisi sitten pilua ovista ja ikkunoista.

Ei kai nyt ketään miestä oikeasti kiinnosta tälläinen elämä joka on yhtä rehkimistä?? Kyllä se motivaatio siinä taustalla on aina se että saisi paljon naisia.

Ap

Tuota mainitsemaasi asiaa saa ihan rahalla. Ketään naista ei tosiaan kiinnosta mies, joka on vain tuon perässä. Eli siinä mielessä oot nyt ymmärtänyt noi ohjeet väärin. Noilla saa pariSUHTEEN, ei vain panoja.

Menestynyt liike-elämän psykopaatti, joka käyttää naisia tyydytysvälineinä, kiinnostaa hyvin monia naisia. 

Mun miesystävä on hyvin toimeentuleva. Kun tavattiin, vietettiin paljon aikaa mun luona, ihan logistesista syistä.

Hänen ex mm halusi merkkilaukkuja, kun hän yritti multa kysyä mitä haluan, olin vastannut tee mulle lettuja. Oli viemässä Vuittonille ja sanoi saan valita minkä tahansa laukun. Sanoin ei kiitos.

Olen 1.n nainen, joka tyytyy siihen, että saa asua ilmaiseksi hänen luonaan. Teen kaikki kotityöt, koska teen töitå kotona, teen ruuat, hyvin pitkälti järjestin hänen lapsen häät meillä viime kesänä jne. ja myös maksoin mm ruuat.

Onhan se iso etu, etten maksa mitään asumisesta. Samaan aikaan mun asunto on vuokralla ja lyhennän lainaa vuokratuloilla ja palkalla. Mies sanoo hän asuisi kotonaan joka tapauksessa, enkä minä nosta kuluja.

Vierailija
228/535 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP teki klsssisen virheen eli kuunteli mitä naiset sanovat sen sijaan, että olisi katsonut mitä naiset tekevät. Naisen sanat ja teot harvoin menevät yksiin.

Vierailija
229/535 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita nyt vielä pääsi kuntoon niin kattoo sit.

Vierailija
230/535 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä kun saisit tuon naisia ikävästi yleistävän ja muutenkin negatiivisen luonteesi kuntoon, niin voisi tärpätä paremmin

Vierailija
231/535 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Opiskelijatapahtumissa kannattaa oikeasti käydä tapaamassa muita nuoria. Se ei estä opiskelua. En nyt ihan ymmärrä ap:n uhriutumista. 

Vierailija
232/535 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se menee. Itse sain parhaiten naisia, kun olin masentunut ja välinpitämätön kaikkeen. Ei kiinnostanut työ eikä opiskelu. Myöhemmin sain elämäni kuntoon ml. yliopistotutkinnon, hyvän työpaikan ja omistusasunnon, mutta naisten kiinnostus on olematonta.

Tämä on se totuus. Miksi naiset käyttävät kaikki voimansa sen suuren valheen ylläpitämiseen että sitten saa paljon naisia kun ryhtyy kunnolliseksi mallikansalaiseksi?

Kiva sitten kun valmistuu vaikkapa lääkäriksi ja ruma totuus paljastuu...

Ap

Aloittajahan on tässä jo moneen kertaan paljastanut mikä on.  Täytyy vain ihmetellä miten uskomattoman tyhmiä osa miehistä on!!

Aivot jalkovälissä eikä niille sielläkään mitään käyttöä.  Turhaan siellä roikuskelevat ja hyvä niin.

Ap ei voi olla ihan nuori koska "yliopistotutkinto, hyvä työpaikka ja omistusasunto" on tullut hankittua. Pelkkä tutkinto yliopistossa vie vuosia.

Luulisi kyllä normaalin miehen tuossa ajassa kasvaneen henkisesti mölyävästä teinistä aikuiseksi, mutta niin ei näköjään kaikkien kohdalla käy.  Sitten syytetään naisia kun nämä ei kelpaa.  Jotain perustavaa laatua olevaa pitää olla pahasti pielessä näitten ajatusmaailmassa.

Mutta antaa olla-  kieriskelkööt katkeruudessaan eihän niistä tarvitse välittää.  Luusisi kyllä että hävettäsi nämä itkupotkuraivarit täällä palstoilla, aikuiset miehet!  

Vierailija
233/535 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on karmaa että persupygmit saavat naista vain rahalla.

Tämä. 

Vierailija
234/535 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa että miehet haluaa naisen mutta sitten kun saavat sen niin mielenkiinto ja yritys lopahtaa n.2 vuoden jälkeen. Sitten lopulta mies pitää naista itsestäänselvyytenä ja kohtelee tätä huonosti kunnes suhde päättyy siihen että nainen jättää miehen.  Ja taas kaikki alkaa alusta.

Näin on, tätä olen itsekin ihmetellyt. Olen siis pitkässä parisuhteessa, ja päädyin siihen aikanaan vähän "sattumalta", ts. nainen alkoi osoittaa kiinnostusta minua kohtaan silloin, kun vähiten sitä odotin. Suhteen alkuvuodet olivat todella hyviä, ja yllättävän pitkäänkin sitä ns. hyvää aikaa kesti, sitä pidensi osittain se, että aika ajoin asuimme töiden, opiskelun jne. takia eri paikkakunnilla. Siten, kun muutimme yhteen ja ostimme väliaikaisten asuntojen jälkeen yhteisen kodin, oli taas kaikki jännää. Vaihdoimme vielä kotia isompaan, saimme lapsen. Saimme toisenkin. Lasten takia seksielämä tietenkin otti osumaa, ja elämä oli kaiken kaikkiaan raskasta ja väsyttävää koko pikkulapsiajan.

Nyt olemme sitten vähän alle nelikymppisiä, ja pikkulapsiajan jälkeen elämä on tasaantunut, seksi on palannut suhteeseen - ja nyt olen sellaisessa tilanteessa, että puoliso ei meinaa kiinnostaa oikein millään tasolla. Elämääni leimaa jatkuva halu ja tarve olla yksin. Okei, parisuhteen ylläpitämiseksi olen mukava puolisolleni, teen oman osani kotitöistä (tämä ei ole koskaan ollut ongelma) ja ajan elämääni autopilotilla.

Mutta sisäisesti olen tyytymätön. Kaipaisin omaa miesluolaa, tai paluuta sinkkuelämään (joka nuorena jäi ikävä kyllä lyhyeksi). Puolisoni on oikein hyvä ihminen, hänessä ei sinänsä ole mitään vikaa. Ja sen takia tuntuu pahalta, kun en tunne enää juuri mitään vetoa häntä kohtaan, hän tuntuu kotityökaverilta ja lasten äidiltä, periaatteessa kotiversio työkaverista tuossa sermin takana - ja siis sellaiselta, jonka voisi tässä kohtaa elämää vaihtaa ilman isompia tunnontuskia. 

Tällä hetkellä alan olla hemmetin väsynyt vetämään kulissia. Se tuntuu raskaimmalta työltä tällä hetkellä. Pakenen kotitöihin - puoliso on ottanut enemmän vastuuta lasten kuskaamisesta ym. ja itse olen enemmän kotona ja teen enemmän kotitöitä. Vaimolla on myös enemmän omia menoja. Ajattelen, että jos teen kotityöt oikein hyvin ja hoidan mahdollisimman monta asiaa, olen hänelle ystävällinen ja mukava, ja hän saa käydä omissa menoissaan niin usein kuin haluaa, niin ehkä vaimo ymmärtäisi ja antaisi vastapainoksi minun vain olla omissa oloissani, ei tuppaisi jatkuvasti lähelle, ei pyrkisi halailemaan, koskettamaan tai haluaisi s*ksiä. Mutta tuntuu, että mitä enemmän teen asioita ja autan häntä esim. löytämään kiinnostavia keikkoja tai tapahtumia, niin sitä enemmän hän vain koko ajan pyrkii lähemmäs ja lähemmäs.

Ehkä tiedän, että jos nyt kaipaan omaa aikaa ja yksinoloa, noin parin vuoden kuluessa kyllästyisin siihen, ja alkaisin taas epätoivon vimmalla etsiä jotakuta naista. Sen vuoksi suoritan omaa elämää ja elän näin, vaikka en haluaisi. 

Löytyisipä joku hyvä ja mielekäs miesyhteisö, jonka jäseneksi voisi päästä, niin voisin oikopäätä liittyä sellaiseen ja sanoa näkemiin vaimolle, nähdä lapsia joka toinen viikonloppu.

Vierailija
235/535 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseluottamuksesta kaikki on kiinni. Itsensä surkuttelu ja muiden syyttäminen omista päätöksistään tai tilanteestaan ei ole kovin rakentavaa tai sytytä ketään. 

keskittykää hyvät miehet mikä teissä on hyvää, älkääkä aina etsitkö niitä virheitä itsestänne. Olkaa avoimia ja pitäkää mieli positiivisena. Ja arvostakaa naisia. 

Vierailija
236/535 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ottanut yhteyttä vääriin naisiin

Aivan. Filippiinit here we come. Suomalaisiin naisiin saa vaan pettyä. Ei ole tsäänsejä jollei ole joku lähi idän tai afrikan sankari, tai 185cm mallin näköinen suomalainen.

Ap

Tervemenoa, ota pelkkä menolippu, LOL XD

Vierailija
237/535 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi pikku ap:tä 😂

T: ne "empaattisemmat"

Vierailija
238/535 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi pikku ap:tä 😂

T: ne "empaattisemmat"

ei empatiaa rölliin tuhlata.

Vierailija
239/535 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se menee. Itse sain parhaiten naisia, kun olin masentunut ja välinpitämätön kaikkeen. Ei kiinnostanut työ eikä opiskelu. Myöhemmin sain elämäni kuntoon ml. yliopistotutkinnon, hyvän työpaikan ja omistusasunnon, mutta naisten kiinnostus on olematonta.

Tämä on se totuus. Miksi naiset käyttävät kaikki voimansa sen suuren valheen ylläpitämiseen että sitten saa paljon naisia kun ryhtyy kunnolliseksi mallikansalaiseksi?

Kiva sitten kun valmistuu vaikkapa lääkäriksi ja ruma totuus paljastuu...

Ap

Monet löytävät sen parisuhteensa jo opiskeluaikana.

Vierailija
240/535 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tekeekö mies kaikki nuo asiat vain saadakseen naisen? Olen näin naisena tehnyt nuo samat asiat, mutta olen tehnyt ne itseäni varten. Pitäiskö nyt olla katkera kun olen sinkku?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi