Olen juuri sellainen mies joka on "laittanut oman elämänsä kuntoon". Tää oli kyllä suurin kusetus ikinä!
Eli olen hankkinut hyvän koulutuksen, hyväpalkkaisen työpaikan, kaveripiirin, käyn salilla, pidän huolta ulkonäöstäni jne.
Arvatkaa mikä lopputulos oli... naisia ei kiinnosta pätkääkään.
Kommentit (535)
No se on siis se luonne jossa mättää. Pahoittelen, vaikea muuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Mites toi luonnepuoli? Olet mukava, lämmin, hauska ja luotettava? Maanläheinen ja avoin uusille asioille?
Ainakaan aloituksen perusteella et vaikuta olevan. Vaikutat olevan hyökkäävä, ilkeä ja itseäsi täynnä. Siinä on varmaan selitys miksi ei lykky käy. Vaikutat aika pelottavalta ihmiseltä.
Ja vaatimusten lista on loputon. Miksi ihminen ei saa olla vain oma itsensä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tästä opimme? Olisi nuorena 18-25v kannattanut vaan dokata ja bilettää eikä keskittyä opintoihin. Varmaan olisi herunut joskus kännisiltä teinitytöiltä. Nyt vanhempana on vain surkea tasoista yksinhuoltajaa tarjolla tinderissä, ja niiltäkin mätchejä tulee tyyliin yksi kuukaudessa.
Ap
Niin, kun ei mikään ylimääräinen muuta sitä että sinä olet naisia halveksiva ja esineellistävä sosiopaatti.
Jotenkin ihmiset aistii jännästi jos toinen halveksii ja vihaa.
Ihan ovat naiset muokanneet minut sellaiseksi kuin tänä päivänä olen.
En syntynyt katkerana naisvihaajana.
Ap
Miksi naisten pitäisi pitää sinusta, kun sinä itse kerran vihaat naisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites toi luonnepuoli? Olet mukava, lämmin, hauska ja luotettava? Maanläheinen ja avoin uusille asioille?
Ainakaan aloituksen perusteella et vaikuta olevan. Vaikutat olevan hyökkäävä, ilkeä ja itseäsi täynnä. Siinä on varmaan selitys miksi ei lykky käy. Vaikutat aika pelottavalta ihmiseltä.
Vaadithan sinäkin naisilta. Vai oletko tyyppiä ihan kuka vaan käy? Ajatteletko sen olevan normaalia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa olla. Mutta turha raivota, kun on sitten yksin.
Ap:n kiertäisin hyvin kaukaa itse. Pelottava tyyppi.
Se on karmaa että persupygmit saavat naista vain rahalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa ihan kohtuuttomia vaatimuksia tuollaiset, että pitäisi olla mukava ja luotettava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap sinä itse et ole koulutus, työpaikka, kaveripiiri, harrastuksesi tai ulkonäkösi. Mitä muuta sinussa on? Vai eikö mitään?
Mitäs muuta sitten pitäisi olla? Ja turha sanoa hyvä luonne tms, sillä nyt ei tee mitään.
Ap
Ilmeisesti kuitenkin tekee, muuten et olisi täällä kiukuttelemassa naisettomuuttasi.
Nyt aloitat kiltisti paritanssiharrastuksen ja rupeat käymään tansseissa.
Niin. Jos ei ole kiinnostava, niin ei tuollainen varustelu auta. Erittäin hyvässä järjestyksessä oleva elämä on tarpeen sitten kun se nainen on jo hurmattu ja aletaan vakiinnuttaa yhteistä elämänpolkua. Mutta se alkukiinnostus pitää kyllä herättää persoonalla, hymyllä, rohkeudella.
AP kuulostaa kovin yksinkertaiselta ja aika kiukkuiselta ihmiseltä. Vihaiset ihmiset ei vedä ketään puoleensa, vaan karkottaa.
Ei AP vaikuta sellaiselta, joka koskaan innostuisi mistään. Tai jolla olisi intohimoja tai uteliaisuutta edes sen vertaa että kokeilisi yhden illan juttua yksinhuoltajan kanssa. Täydellinen seikkailunhalun puute.
Kovin moni nuori ihminen luulee, että maailma on heille jotain velkaa, koska kulttuuri opettaa siten. Mutta kun asia on ihan toisin päin! Maailma odottaa ja tarvitsee myös AP:n panosta. Se panos ei valitettavasti ole sinun sp3rma tai katkeruus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä sitten? Etkö löydä sisältöä ja onnea elämääsi noista muista asioista?
Siis mä tein noi jutut koska mulle kerrottiin että tulisi sitten pilua ovista ja ikkunoista.
Olikohan ihan pari viikkoa sitten, kun eräs suvun kuusikymppinen mies sanoi, että kyllä niitä naisia tulee ovista ja ikkunoista kenelle tahansa miehelle jolla on perusasiat kunnossa. Ei kyllä tule, tunnen paljon tällaisia miehiä joilla ei flaksi käy vaikka ovat mukaviakin vielä. Niin ja miksi en ole itse tarttunut heihin? Ei vaan viehätä sillä tavalla.
No minkäs teet AP? En minäkään ole ollut koskaan naisten suosiossa, yritin aikani, mutta en jaksa esittää jotain muuta mitä oikeasti olen.
Suosittelen lukemaan jotain filosofiaa/esoteerista niin saat jotain muuta ajateltavaa ja yrität pitää vähintään kahden viikon runkkulakon niin ehkä siellä päässä jotain resetoituu. Ei seksin puutteeseen kuole joten sama neuvo pätee siitä itkeviin miehiin ja naisiin.
Itse en enää tappele maailman kanssa, olen hevistä pitävä, pehmolelujen kanssa asuva, nörtti kotikissa ja sillä selvä.
siis onko ap tehnyt nuo kaikki pelkästään naisen kiilto silmissään? :D :D
Vierailija kirjoitti:
P*llun takia ne talot ja autot laitetaan, sanottiin siinä yhdessä tv-ohjelmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmiselvästi kyse on asenteestaan, eikä ulkoisista puitteista. Mutta toisaalta: ei ole koskaan onnellinen, jos yrität eittää jotain muuta kuin olet. Eli ala elää niin kuin itse haluat ja hae vaikka se thaikku, koska suomalaiset eivät oikeasti halua miestä, joka on pillun perässä.
Älä jauha paskaa. Tunnen pari pillunvonkaaja alkkista joilla on naisia joka viikonpäivälle.
"Ne leveät hartiat, tummat hiukset ja 185cm pituus".
Ap
Sinullahan on sivistynyt tuttavapiiri.
Ap on kuunnellut vääriä ohjeita, mutta hätä ei ole tämän näköinen. Vielä on tehtävissä vaikka mitä, mutta keinot riippuvat vähän siitä paljonko on ikää.
Nuorelle miehelle voi hyvin toimia pelkästään se, että haetaan vähän lisää jännyyttä. Hommaa moottoripyörä ja ala puuhastelemaan muumausaineiden parissa.
Jos mittarissa alkaa olla jo lähemmäs 40 ei välttämättä auta enää muu kuin kuuluisuus. Eli julkisuuteen hinnalla millä hyvänsä. Tositv on nykyisin huono, koska sillä pyörii lähinnä jo ennestään julkkiksia, mutta vaikkapa kirjailijaksi ryhtyminen saattaa edelleen toimia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
P*llun takia ne talot ja autot laitetaan, sanottiin siinä yhdessä tv-ohjelmassa.
Ihmeellistä sitten kun - elämää.
Kyllä mun mies urheilee ja käy salilla itsensä vuoksi. On käynyt aina se liittyy hänen duuniinsakin. Lisäksi on pitänyt lapsetkin liikkeessä koko parisuhteen ajan. Mutkin virkeenä, mutta antaa mun olla pikkasen läski. Hän ei kuulemma haittaa, kunhan olen onnellinen ja terve.
Kyllä vaan. Olen huomattavasti rakastavampi ja huumorikkaampi kun nälkäisenä. ;)
ap ongelma on tuo yleinen ruikutus ja se, että se kuvittelee, että seksi on maailman tärkein asia. Ei o, vaikka kivaa onkin!