Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta purkkia kermaa teillä on nyt jääkaapissa?

Vierailija
21.09.2024 |

Käytättekö joka päivä?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Puolet menee "carbonaraan" ja huomenna aamulla lettujen kanssa kermavaahtona.

Ehkä 2-3 purkkia kuukaudessa tulee käytettyä, lähinnä ruokiin.

Vierailija
22/49 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo yhtään. Kaurakermaa on. Mun mies ei voi syödä juurikaan maitotuotteita, joten kermaa ostan harvoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

3

Käytän sitä riisipuuron valmistamiseen. Minulla on pieni palkka ja vain 32 tuntia/ kk, joten elän hyvin pienellä. Riisipuuroa valmistan siksi lounaaksi useita kertoja kuukaudessa. Tuo kermapurkki maksaa 45 senttiä ja siitä tulee kattilallinen riisipuuroa.

Mitä kermaa saa noin halvalla?

Ruokakermaa varmaan. Itsekin olen ostanut sitä 49 sentillä (S-Marketista, ja muistaakseni hinta Lidlissä samaa luokkaa).

Vierailija
24/49 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hinta on karannu kermallakin, joten pysyköön siellä kaupassa. Ilmankin pärjään.

Ajattelit jäädä sitten elelemään tuolla 80 luvun tason palkallasi ymmärtämättä että aika on ajanut sinusta ohitse jo aikoja sitten? Nälkä sinulle raukalle tulee koska jos odottelet hintojen laskua niin sitä ei tule tapahtumaan koskaan. Mitäpä jos menisit parturiin ja oikeisiin töihin?

Vierailija
25/49 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinaista kermaa ei yhtään, kaura(ruoka)valmistetta varmaan joku 5. Pitkät päiväykset, satunnaisesti käytän ruuanlaitossa.

Vierailija
26/49 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

8

Vierailija
27/49 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

3

Käytän sitä riisipuuron valmistamiseen. Minulla on pieni palkka ja vain 32 tuntia/ kk, joten elän hyvin pienellä. Riisipuuroa valmistan siksi lounaaksi useita kertoja kuukaudessa. Tuo kermapurkki maksaa 45 senttiä ja siitä tulee kattilallinen riisipuuroa.

Ruokakermaa varmaan. Itsekin olen ostanut sitä 49 sentillä (S-Marketista, ja muistaakseni hinta Lidlissä samaa luokkaa).

Tarkoitat siis kasviskermaa? 

Vierailija
28/49 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerma on kyllä hyvää.

Vierailija
29/49 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

3

"Kotimaista Laktoositon ruoka 4% kasvirasvasekoite | S-kaupat ruoan verkkokauppa" https://www.s-kaupat.fi/tuote/kotimaista-laktoositon-ruoka-4-kasvirasva…

Tuo ei ole kermaa lainkaan. Siinä ei edes lue kerma sanaa koska tuote ei ole kermaa.

Vttu mikä pelle!🤡

Vierailija
30/49 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 purkkia ruokakermaa

1 purkki menee viikossa

kiusuksiin

lasagneen

kalakeittoon

kastikkeisiin

Vierailija
31/49 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi vajaa purkki. Eilen tein kanakastiketta

Vierailija
32/49 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään. En käytä kermaa.

Vierailija
33/49 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpahallissa oli kuohukerma tarjouksessa 1e per 2dl. Hamstrasin kaikki purkit, olisko ollut 9 purkkia. Käytän päivittäin kun teen itselleni kermamaitoa kahvin sekaan. Tulee sitä lirautettua ruokiinkin.

Vierailija
34/49 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuohukermaa puoli litraa. Johonkin välipalaan varmaan käytän.

Vierailija
35/49 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vajaa 1. Pitääkin käydä iltakävelyllä ostamassa lisää. Käytän kahvin kanssa.

Vierailija
36/49 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi vajaa purkki. Eilen tein kanakastiketta

Sen voi tehdä ilman kermaa. Tulee parempi kastike.

Vierailija
37/49 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

3

Tarkoitat siis kasviskermaa? 

En, vaan esim. tätä:

https://www.s-kaupat.fi/tuote/kotimaista-2-dl-vahalaktoosinen-15-uht-ru…

Vierailija
38/49 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 purkkia kuohukermaa löytyy. 

Vierailija
39/49 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

3

"Kotimaista Laktoositon ruoka 4% kasvirasvasekoite | S-kaupat ruoan verkkokauppa" https://www.s-kaupat.fi/tuote/kotimaista-laktoositon-ruoka-4-kasvirasva…

Tuo ei ole kermaa lainkaan. Siinä ei edes lue kerma sanaa koska tuote ei ole kermaa.

Vttu mikä pelle!🤡

No en tarkoittanut tuota, vaan ruokaKERMAA, löytyy samoilta sivuilta (ja linkkasin jo toisessa viestissä).

Vierailija
40/49 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kermahullulla viinapullo auennut lauantain kunniaksi

Kermahulluula on mielessä Riikan spermahuulet .....mitä muuten ketään kiinnostaa tuntemattomien  kermat...huuoohh moukat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi