Kuinka monta purkkia kermaa teillä on nyt jääkaapissa?
Kommentit (49)
Ei oo yhtään. Kaurakermaa on. Mun mies ei voi syödä juurikaan maitotuotteita, joten kermaa ostan harvoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3
Käytän sitä riisipuuron valmistamiseen. Minulla on pieni palkka ja vain 32 tuntia/ kk, joten elän hyvin pienellä. Riisipuuroa valmistan siksi lounaaksi useita kertoja kuukaudessa. Tuo kermapurkki maksaa 45 senttiä ja siitä tulee kattilallinen riisipuuroa.
Mitä kermaa saa noin halvalla?
Ruokakermaa varmaan. Itsekin olen ostanut sitä 49 sentillä (S-Marketista, ja muistaakseni hinta Lidlissä samaa luokkaa).
Vierailija kirjoitti:
Hinta on karannu kermallakin, joten pysyköön siellä kaupassa. Ilmankin pärjään.
Ajattelit jäädä sitten elelemään tuolla 80 luvun tason palkallasi ymmärtämättä että aika on ajanut sinusta ohitse jo aikoja sitten? Nälkä sinulle raukalle tulee koska jos odottelet hintojen laskua niin sitä ei tule tapahtumaan koskaan. Mitäpä jos menisit parturiin ja oikeisiin töihin?
Varsinaista kermaa ei yhtään, kaura(ruoka)valmistetta varmaan joku 5. Pitkät päiväykset, satunnaisesti käytän ruuanlaitossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3
Käytän sitä riisipuuron valmistamiseen. Minulla on pieni palkka ja vain 32 tuntia/ kk, joten elän hyvin pienellä. Riisipuuroa valmistan siksi lounaaksi useita kertoja kuukaudessa. Tuo kermapurkki maksaa 45 senttiä ja siitä tulee kattilallinen riisipuuroa.
Ruokakermaa varmaan. Itsekin olen ostanut sitä 49 sentillä (S-Marketista, ja muistaakseni hinta Lidlissä samaa luokkaa).
Tarkoitat siis kasviskermaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3
"Kotimaista Laktoositon ruoka 4% kasvirasvasekoite | S-kaupat ruoan verkkokauppa" https://www.s-kaupat.fi/tuote/kotimaista-laktoositon-ruoka-4-kasvirasva…
Tuo ei ole kermaa lainkaan. Siinä ei edes lue kerma sanaa koska tuote ei ole kermaa.
Vttu mikä pelle!🤡
4 purkkia ruokakermaa
1 purkki menee viikossa
kiusuksiin
lasagneen
kalakeittoon
kastikkeisiin
Yksi vajaa purkki. Eilen tein kanakastiketta
Halpahallissa oli kuohukerma tarjouksessa 1e per 2dl. Hamstrasin kaikki purkit, olisko ollut 9 purkkia. Käytän päivittäin kun teen itselleni kermamaitoa kahvin sekaan. Tulee sitä lirautettua ruokiinkin.
Kuohukermaa puoli litraa. Johonkin välipalaan varmaan käytän.
Vajaa 1. Pitääkin käydä iltakävelyllä ostamassa lisää. Käytän kahvin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Yksi vajaa purkki. Eilen tein kanakastiketta
Sen voi tehdä ilman kermaa. Tulee parempi kastike.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3
Tarkoitat siis kasviskermaa?
En, vaan esim. tätä:
https://www.s-kaupat.fi/tuote/kotimaista-2-dl-vahalaktoosinen-15-uht-ru…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3
"Kotimaista Laktoositon ruoka 4% kasvirasvasekoite | S-kaupat ruoan verkkokauppa" https://www.s-kaupat.fi/tuote/kotimaista-laktoositon-ruoka-4-kasvirasva…
Tuo ei ole kermaa lainkaan. Siinä ei edes lue kerma sanaa koska tuote ei ole kermaa.
Vttu mikä pelle!🤡
No en tarkoittanut tuota, vaan ruokaKERMAA, löytyy samoilta sivuilta (ja linkkasin jo toisessa viestissä).
Vierailija kirjoitti:
Kermahullulla viinapullo auennut lauantain kunniaksi
Kermahulluula on mielessä Riikan spermahuulet .....mitä muuten ketään kiinnostaa tuntemattomien kermat...huuoohh moukat.
1. Puolet menee "carbonaraan" ja huomenna aamulla lettujen kanssa kermavaahtona.
Ehkä 2-3 purkkia kuukaudessa tulee käytettyä, lähinnä ruokiin.