Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tasoni ei riitä kauniiseen naiseen enkä halua laskea rimaa joten siksi olen ikisinkku.

Vierailija
21.09.2024 |

Alan yrittämään oman tasoni nostoa, pyrin etenemään työelämässä jotta saan parempaa palkkaa ja statukseni on parempi. Joku toimistotyö mistä saan sen 5000e/kk palkkaa on tavoitteena. 

Aloitan myös omaan ulkonäkööni panostamisen, pyrin siis kasvattamaan lihaksia, ostan muotivaatteita ja ehkä otan pari tatuointia.

Toivottavasi jossain vaiheessa kelpaan kauniille naiselle jotta voisin kokea rakkauden ja voisin vaikka lapsia tehdä.

M34

Kommentit (234)

Vierailija
41/234 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisit myös kysyä itseltäsi, miksi naisen ulkonäkö on niin tärkeä asia sinulle? En sano että pitää ottaa sellainen, joka näyttää rumalta, mutta rakastaisitko naistasi, jos tämä esim. menettäisi puolet kasvoistaan onnettomuudessa?

Naisen ulkonäkö on tärkeää koska seksi on tärkeä asia parisuhteessa, ruma nainen on huono nainen ja kaunis nainen hyvä. Toki naisen pitää olla myös ihan tavallinen ihminen henkisesti. Jos nainen menettäisi puolet kasvoistaan onnettomuudessa niin eroaisin koska se ei enää ole se nainen johon minä rakastuin. 

M34

Sinä olet henkisestikin niin ruma mies, että ei sua halua yksikään nainen, ei ruma eikä kaunis.

Vierailija
42/234 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin pitää myös meidän miesten toimia, ei tyydytä mihin tahansa. Jos ei saada mitä halutaan, ei missään nimessä lasketa rimaa, ollaan sinkkuja vaikka koko loppuelämä. Mitään muutosta ei tule naisten laadussa, jos me tyydymme liian vähään.

Luultavasti meidän sukupolvi miehiä joutuu uhrautumaan kunnes muutosta alkaa syntyä, ei muodostu perheitä, ei tule lapsia, koska naiset eivät kelpaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/234 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallinen mies on liian tylsä ja köyhä naisille. Naiset haluaa että mies on rikas ja jännä. 

Ei pidä paikkaansa. Tavallinen mies, mitä sillä nyt sitten tarkoitetaankin, kelpaa.

Toki on eduksi, että on fiksu ja osaa käyttäytyä. Ei tarvitse olla rikas, mutta omillaan toimeen tuleva kuitenkin. 

T. Tavisnainen 

Vierailija
44/234 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet ikisinkku ja 34-vuotias, niin on hyvin todennäköistä, että jäät ilman naista ja lapsia. Jos haluat nuo asiat, niin sinun tulisi nimenomaan laskea rimaa, sinulla on erittäin kova kiire.

Vierailija
45/234 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet ikisinkku ja 34-vuotias, niin on hyvin todennäköistä, että jäät ilman naista ja lapsia. Jos haluat nuo asiat, niin sinun tulisi nimenomaan laskea rimaa, sinulla on erittäin kova kiire.

Eli minun pitäisi ottaa sellainen nainen josta en viehäty? Miksi ottaisin huonon naisen kun voin myös elää sinkkuna?

M34

Vierailija
46/234 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisit myös kysyä itseltäsi, miksi naisen ulkonäkö on niin tärkeä asia sinulle? En sano että pitää ottaa sellainen, joka näyttää rumalta, mutta rakastaisitko naistasi, jos tämä esim. menettäisi puolet kasvoistaan onnettomuudessa?

Naisen ulkonäkö on tärkeää koska seksi on tärkeä asia parisuhteessa, ruma nainen on huono nainen ja kaunis nainen hyvä. Toki naisen pitää olla myös ihan tavallinen ihminen henkisesti. Jos nainen menettäisi puolet kasvoistaan onnettomuudessa niin eroaisin koska se ei enää ole se nainen johon minä rakastuin. 

M34

Kirjoituksestasi päätellen sinulla on edessäsi melkoinen taival nostaaksesi tasoasi. Ettei olis suorastaan mahdoton taival..

Vierailija
47/234 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin pitää myös meidän miesten toimia, ei tyydytä mihin tahansa. Jos ei saada mitä halutaan, ei missään nimessä lasketa rimaa, ollaan sinkkuja vaikka koko loppuelämä. Mitään muutosta ei tule naisten laadussa, jos me tyydymme liian vähään.

Luultavasti meidän sukupolvi miehiä joutuu uhrautumaan kunnes muutosta alkaa syntyä, ei muodostu perheitä, ei tule lapsia, koska naiset eivät kelpaa.

Mikäs siinä, tyytymissuhteet eivät ole onnellisia koskaan. Itsekään en naisena laske rimaa, en nyt enkä tulevaisuudessa

Vierailija
48/234 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli minun pitäisi ottaa sellainen nainen josta en viehäty? Miksi ottaisin huonon naisen kun voin myös elää sinkkuna?

M34

No jos haluat lapsia, niin on aika opetella näkemään naisessa jotain muutakin kuin vain ulkokuori.

Vierailija
49/234 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallinen mies on liian tylsä ja köyhä naisille. Naiset haluaa että mies on rikas ja jännä. 

Ei pidä paikkaansa. Tavallinen mies, mitä sillä nyt sitten tarkoitetaankin, kelpaa.

Toki on eduksi, että on fiksu ja osaa käyttäytyä. Ei tarvitse olla rikas, mutta omillaan toimeen tuleva kuitenkin. 

T. Tavisnainen 

Ihan sama mitä sanot Yliksen aivopesemille, ne kun ovat jo päättäneet että "kaikki" naiset haluavat rikkaan ja "jännän" miehen. Mikään mitä sanot, ei mene niille perille. Joten ei kannata edes vaivautua, antaa niiden rypeä omassa katkeruudessaan

Vierailija
50/234 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M34

Oon eri. Joillain voi olla niin, että vaikkei aluksi viehättyisi jostain ihmisestä, saattaa viehättyminen tapahtua myöhemmin, kun on oppinut tuntemaan kyseisen ihmisen ja pitää hänestä syvemmällä tasolla kuin vain ulkoisella. Tätä ei tiedä, jos suodattaa vaihtoehtonsa heti alkuunsa viehättävyyden perusteella.

Huonoa kumppania ei tarvitse ottaa, mutta siinä saattaa turhan ronskisti rajata vaihtoehtoja, jos vaivautuu tutustumaan vain niihin jotka kykenee viehättämään olemuksellaan jo alusta asti. Eikä siinäkään mitään vikaa ole, jos on itse tyytyväinen.

Vierailija
51/234 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M34

Lycka till tuollaiseen parisuhteeseen, jos tulet ikinä sellaista edes saamaan. 

Vierailija
52/234 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n ei missään nimessä kannata lisääntyä, olis hirveä vaiva naiselle kun sillä olisi vauva ja ap:n kaltainen pinnallinen miesvauva samaan aikaan. Kaiken lisäksi varmasti jättäisi naisensa heti jos vähän lihoisi raskauden jäljiltä tai muuten "rupsahtaisi"

Ap tekee kaikille palveluksen menemällä vasektomiaan. Erityisesti kaikille maailman naisille.

Vierailija
53/234 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M34

Ei tarvitse ottaa. Määrittele kuitenkin "huono nainen". Ihan vain siksi, että ymmärrän olla lähestymättä.

Vierailija
54/234 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väärin. Miehellä ei ole biologista kelloa, naisella on.

Vierailija
55/234 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs siinä, tyytymissuhteet eivät ole onnellisia koskaan. Itsekään en naisena laske rimaa, en nyt enkä tulevaisuudessa

Ei pidäkään. Minä olen korkeakoulutettu mies, hyvässä ja varmassa työssä. Mulla ei ole wingmanejä ja en siksi pääse tutustumaan suomalaisiin naisiin.

Saan kuitenkin ulkomaalaisia naisia 100-120€ ja parikymppisiä suomalaisia 200€.

Olen onnekas, kun voin optimoida rahalla. Ei tarvii tyytyä mihinkään.

Vierailija
56/234 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M34

Lycka till tuollaiseen parisuhteeseen, jos tulet ikinä sellaista edes saamaan. 

Vähän löyhästi käytit sanaa parisuhde, jos se on kuvatunlaisella pohjalla.

Vierailija
57/234 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M34

Ei pidä, olet ihan oikeassa. Kannattaa varautua siihen että jäät lapsettomaksi, mutta ehkä se on sinulle ihan ok. Moni mies ei lapsia tosin edes halua (eikä moni nainenkaan)

Vierailija
58/234 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkin moni vanhempi elää vanhemmuuttaan täydellisyyden vaatimus taskussaan. Lapsen arvoa ei osata nähdä tai katsoa sen mukaan, että lapsi itsessään on lahja. Lahva, jota moni ei ymmärrä arvostaa, vaan arvostella sitä enemmän. Tällainen käytös on perua siitä, millaista kasvatusta ja kohtelua vanhempi itse on saanut lapsena. Osa vanhemmista osaa kääntää kelkan ilman terapioita, mutta osa jää myös omaan opittuun vankilaansa. Lapsi on kuin huomaamatta oman itsen jatke. Ihmisen mieli on rakentunut niin, että moni vieras asia pelottaa ja monet vieraat ihmiset voivat tuntua uhkaavilta. Nämä samat pelot voivat nousta pintaan, kun vanhempi joutuu kohtaamaan oman lapsen erilaisuuden. Lapsi ei olekaan temperamentiltaan, persoonaltaan ja olemukseltaan samanlainen kuin vanhempi itse. Lapsi ei kasvaessaan samoja raykaisuja kuin vanhempi itse teki. Samankaltaisuuden tavoittelu on ihmiskunnan syvimpiä kipuja ja tuottaa luultavasti eniten inhimillistä kärsimystä koko maailmassa. Sitä tapahtuu perheiden, sukujen, kansojen, uskontojen ja politiikan sisällä. Kun ihmisen hartain toive olisi: kunpa kaikki vaan olisivat samanlaisia kuin minä ja eläisivät kuten minä. Ihminen hakee vanhemmiltaan hyväksyntää useimmiten hyvin pitkään, jotkut elämänsä loppuun saakka. Näin tehdessään hän sitoo myös omaa itsetuntoaan vanhempien mielipiteeseen. 

Vierailija
59/234 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten laadussa ??? Joutuu uhrautumaan ??? Herra varjele mikä törppö.

Vierailija
60/234 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärin. Miehellä ei ole biologista kelloa, naisella on.

Väärin. Harva nainen kelpuuttaa keski-ikäisen ikisinkun lastensa isäksi. Siihen on syynsä että aapee on ollut yksin noin pitkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä