Tasoni ei riitä kauniiseen naiseen enkä halua laskea rimaa joten siksi olen ikisinkku.
Alan yrittämään oman tasoni nostoa, pyrin etenemään työelämässä jotta saan parempaa palkkaa ja statukseni on parempi. Joku toimistotyö mistä saan sen 5000e/kk palkkaa on tavoitteena.
Aloitan myös omaan ulkonäkööni panostamisen, pyrin siis kasvattamaan lihaksia, ostan muotivaatteita ja ehkä otan pari tatuointia.
Toivottavasi jossain vaiheessa kelpaan kauniille naiselle jotta voisin kokea rakkauden ja voisin vaikka lapsia tehdä.
M34
Kommentit (234)
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei ymmärrä sitä kuinka vaikeaa miehen on saada nainen koska naisen pitää olla vain kaunis ja mies on se joka tekee aina aloitteet. Naisilla on valta parisuhdemarkkinoilla koska naiset tekee aina valinnan eli naiset valitsee mies ehdokkaista parhaimmat, parisuhdemarkkinat on naisille kuin karkkikauppa. Naiset valitsee aina ensin ne miehet jotka on komeita,pitkiä ja hyvän työuran omaavan miehet koska heillä on rahaa. Koulutustaso kiinnostaa naisia koska koulutustaso määrittää usein miehen palkan.
Kyllä mua kiinnostaa koulutustaso ihan koulutustason vuoksi. Palkkakin on toki tärkeä, mutten ryhtynyt parisuhteeseen amiksen kanssa, vaikka hän olikin rikkaan suvun perijä.
1/5. Ihmeen moni on jaksanut vastata trollille, itsekin, joten siitä ykkönen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisit myös kysyä itseltäsi, miksi naisen ulkonäkö on niin tärkeä asia sinulle? En sano että pitää ottaa sellainen, joka näyttää rumalta, mutta rakastaisitko naistasi, jos tämä esim. menettäisi puolet kasvoistaan onnettomuudessa?
Naisen ulkonäkö on tärkeää koska seksi on tärkeä asia parisuhteessa, ruma nainen on huono nainen ja kaunis nainen hyvä. Toki naisen pitää olla myös ihan tavallinen ihminen henkisesti. Jos nainen menettäisi puolet kasvoistaan onnettomuudessa niin eroaisin koska se ei enää ole se nainen johon minä rakastuin.
M34
Vastauksesi perusteella en ihmettele yhtään, että olet sinkku, ja oikein on niin, täysin riippumatta miltä näytät. Ota vain tatuointeja, minulle se on ainakin täydellinen turn-off.
Vierailija kirjoitti:
Kallis musta nahkatakki, kalliit merkkiverkkarit ja lenkkarit. Hiukset rasvalla kammattuna taakse. Kultaketju ja näyttävä rannekello.
Nahkatakin alle kireä aluspaita.
Siitä naiset tykkä.
Tom of Finland?
Eikö tärkeämpi olisi RAKAS nainen?
Ei olisi minunkaan mieheni kanssani naimisissa jos olisin tuijottanut ulkonäköä (tai lompakkoa). Mutta rakastuimme ja nuo seikat menetti merkityksen.
Sittemmin yhdessä saavutettu paljon hyvää
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset on nykyään pinnallisia sukupuolesta riippumatta. Syytän tästä deittiappeja, siellä katsotaan vain kuvat ja sitten miehen koulutus ja työ. Ei deittiappien profiileista saa selville toisen luonnetta tai henkisiä ominaisuuksia.
Se on harmi että nykyään parin muodostus on mennyt lähinnä internettiin tai sitten baarista löydetään se rakkaus. Tosi harvat löytää rakkauden työpaikoilta,kaupoista tai vaikka harrastusten parista.
En mä ainakaan miehen koulutusta ja työtä katso. En ymmärrä tuota jatkuvaa meuhkaamista niistä. Se on se mies itsessään joka ratkaisee.
N45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset on nykyään pinnallisia sukupuolesta riippumatta. Syytän tästä deittiappeja, siellä katsotaan vain kuvat ja sitten miehen koulutus ja työ. Ei deittiappien profiileista saa selville toisen luonnetta tai henkisiä ominaisuuksia.
Se on harmi että nykyään parin muodostus on mennyt lähinnä internettiin tai sitten baarista löydetään se rakkaus. Tosi harvat löytää rakkauden työpaikoilta,kaupoista tai vaikka harrastusten parista.
En mä ainakaan miehen koulutusta ja työtä katso. En ymmärrä tuota jatkuvaa meuhkaamista niistä. Se on se mies itsessään joka ratkaisee.
N45
Kyllä. Ja voittaako mies tappelut.
Jos ei voita tappeluita, niin mikäs mies se sellainen on? Vain voittajat kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N45
Kyllä. Ja voittaako mies tappelut.
Jos ei voita tappeluita, niin mikäs mies se sellainen on? Vain voittajat kelpaa.
Tällainen uhoaja on totaalinen turn-off.
Oikea mies ei edes ajaudu tuollaisiin tilanteisiin
Nämä tasoista lässyttävät hyypiöt ovat vastenmielisiä. On oikein, etteivät löydä itselleen treffikaveria.
JOO hei siis toi...mikä se oli, tribaalitatska joo ja iso,mahdollisimman näyttävä ja iso ois aika must, lähdetään tuosta liikenteeseen. Salikörmy, steroidi-seppo myös plussaaaa.
Muistutan myös että miehelläkin ton todellakin biologinen kello! Kun mies vanhenee lähemmäs 40 vuoden ikää, autismin riski lapsella kasvaa isosti. (Naisten kohalla se on downin syndrooma.)
Asiasta puhutaan liian vähän, edelleen kuulee liikaa tätä ettei miehellä muka olisi mikään kiire. Ja siksi toisekseen, keski-ikäinen isä jaksaa vähemmän kuin nuori isä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N45
Näköjään kypsälläkin iällä voi olla pick me
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N45
Näköjään kypsälläkin iällä voi olla pick me
Älä nyt oikeasti viitsi olla noin lapsellinen ja typerä. Mä kerroin vain omia mielipiteitäni ja ajatuksiani. En ole koskaan ollut miehen rahojen, statuksen tai koulutuksen perässä juoksija. Enkä tällä hetkellä edes etsi mitään miestä kun en jaksa sellaista elämässäni katsella.
N45
Ja taas tässä puhutaan vain niistä kauniista naisista..
" naisen pitää olla vain kaunis"
Kauneus on jotain, mikä saadaan geeneissä. Kauniiksi synnytään, ei ryhdytä. Ei taviksesta saa tehtyä kaunista.