Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leggingsit, joissa on rypytykset takapuolessa

Vierailija
21.09.2024 |

Näitä on varmaan ollut jo kauemminkin, en vain ole kiinnittänyt huomiota. Mutta nyt tänä kesänä ja syksynä on näkynyt tosi paljon, että näitä käytetään housuina lyhyen paidan ja/tai takin kanssa.

Voisiko joku kertoa minulle, mikä noiden rypytysten pointti on? Itse en käyttäisi edes tavallisia leggingsejä housuina, mutta kukin tyylillään - ei kuulu minulle jos ne on muiden mielestä mukavat jalassa jne. Mutta en vaan tajua tuota versiota, missä on rypytykset pakaroiden välissä. Ne ovat paitsi hirveän näköiset, en osaa kuvitella mitä etua siitä on mukavuuden tms. suhteen, että leggingsit uppoavat pakaroiden väliin?

Kommentit (112)

Vierailija
101/112 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt myös mukana hajuraita! 

Vierailija
102/112 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveät. Niiden viesti on "katsokaa persettäni". No, toisaalta sopii tähän nykyaikaan. 

Kyllähän me katsotaankin, osa vaivihkaa, jotkut toljottaen, harva kääntää katseensa pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/112 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän trikoot sopivat nuorille, joilla on kiinteä, treenattu takamus. Mutta nämä ylipainoiset, löysät  hyllypersaukset,  miten kehtaavat? 

Vierailija
104/112 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se on prseen esittelyä, kun pitää takapuolen peittävää paitaa tai takkia?

Vierailija
105/112 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pylly näyttää niissä niin hyvältä.

Vierailija
106/112 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskahan tuulipuku tulee taas muotiin ja ryppyperseleggarit yhdistetään vaan keski-ikäisiin

Vierailija
107/112 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on, ite tykkään. Löytyy myös tavallisia trikoita. En käytä trikoita housuina, ihan treenatessa vaan.

Sopisiko legginssit mielestäsi miehille ?

Vierailija
108/112 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne housut ovat mutta ei koko kansalle esiteltävät. Tulee ällö haju mieleen noista. Hiki ja persuus haisee ja epähygieenisiä ovat.

Vierailija
109/112 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se on prseen esittelyä, kun pitää takapuolen peittävää paitaa tai takkia?

Et pidä kuitenkaan. 

Vierailija
110/112 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hooroilu on edelleen joillekkin ihanan voimaannuttavaa, katso mun persreikää pliis katso koko perse on rypyillä katso! 

Enemmän noista tulee mieleen kävelevä persaukko ryppyineen. Miten kukaan on saanut päähänsä että tuo on hyväksyttävä lookki kadulla tai missään?? 

Vierailija
111/112 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ryppyperselegginsien yksinomainen tarkoitus on esitellä pakaroita. 

Kaikki muut 'syyt' on selittelyä. 

Moukka mitä sinua haitta jos toiset pakaroitaan esittelee , ei kuulu sulle...

Silloinhan se nimenomaan kuuluu, jos oikein esitellään. Ajattele, jos itse menisit teatteriin ja konserttiin ja sinulle todettaisiin, ettei kuulu sinulle, koska täällä on esitys meneillään. 

Vierailija
112/112 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeän näköiset. Kahviloissa näitä saattaa nähdä nuorilla myyjillä. Minun silmiäni alkaa särkeä, mutta mies kuulemma tykkää. En kyllä ylipäätään ymmärrä miksi joku haluaa sinne perseensä väliin yhtään mitään naruja tai rypytettyjä kankaita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi