Leggingsit, joissa on rypytykset takapuolessa
Näitä on varmaan ollut jo kauemminkin, en vain ole kiinnittänyt huomiota. Mutta nyt tänä kesänä ja syksynä on näkynyt tosi paljon, että näitä käytetään housuina lyhyen paidan ja/tai takin kanssa.
Voisiko joku kertoa minulle, mikä noiden rypytysten pointti on? Itse en käyttäisi edes tavallisia leggingsejä housuina, mutta kukin tyylillään - ei kuulu minulle jos ne on muiden mielestä mukavat jalassa jne. Mutta en vaan tajua tuota versiota, missä on rypytykset pakaroiden välissä. Ne ovat paitsi hirveän näköiset, en osaa kuvitella mitä etua siitä on mukavuuden tms. suhteen, että leggingsit uppoavat pakaroiden väliin?
Kommentit (89)
Noilla esitellään persittä ruokakaupassa, parins tietysti rintsikkamallinen toppi. Juuri paria päivää sitten sai tuostakin vastenmielisestä näystä nauttia kauppareissulla.
Vierailija kirjoitti:
Näyttämisen halu.. Katsokaa millainen perä mulla on. Tätähän nykyaika on, some täynnä tätä. Ennen oli elämässä muutakin kuin itsensä esittely.
Ennenkin ihmiset on esitelleet itseään, vaatteitaan....esim. 1800-luvulla naisilla oli tosi koristeellinen vaatetus suurine hattuineen jne. Ne on puettu, että 'huomaa minut ja vaatteeni'
Tjaaha, katkerat rumat harakat ja incelit löi viisaat päänsä yhteen ja loi tän ketjun arvostellakseen harmittomia asioita mistä muut tykkää, kyllä on kunnollista, ootte hienoja ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Tjaaha, katkerat rumat harakat ja incelit löi viisaat päänsä yhteen ja loi tän ketjun arvostellakseen harmittomia asioita mistä muut tykkää, kyllä on kunnollista, ootte hienoja ihmisiä.
Ryppyperselutkalla on siellä argumentit taas hakusessa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän ollut, sinäkin jäit täysin sanattomaks joten alennuit haukkumaan minua.
Onko sulla päässä vai lukutaidossa vai molemmissa vikaa?
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä haukut katkeraksi rumaksi. Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Noilla esitellään persittä ruokakaupassa, parins tietysti rintsikkamallinen toppi. Juuri paria päivää sitten sai tuostakin vastenmielisestä näystä nauttia kauppareissulla.
Nautippa moukka tai et ,me vaan käytetään näitä vaikka kuin läski mekkaloit ...aika kivaa.🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Moukka läskipersetä ne on.. Näitä vaan pidetään kun itse tykätään ja on rohkeutta näytellä hyvää perää .. kivaaaaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On,ja olen ruma läski Vanhapiika joka ei kelpaa kellekkään...
Näin kaksi aivan ok vartaloista neitiä. Samalla lyhyellä reissullani. Järkyttävän väriset, ruskeansävyiset kuin ennenvanhaan pappojen kalsarit jalassa. Siis ne vidun legginsit. Näyttää jo aivan siltä kuin lähtenyt puolihulluootilas ilman housuja syyssäähän. En viddu ymmärrä!!!! Kalsareissa.
Ens kesämuoti onkin pelkät pikkuhousut ja lantsarisaappaat. Back to to 70's lande. Matkalla paskahuussiin. 😅
Vierailija kirjoitti:
Eräs nainen oli lapsi rattaissa apteekissa Espoossa tuollaiset pakara leggingsit jalassa. Aivan selvästi halusi niillä huomiota.
Olinkohan se minä. Minä kyllä tykkään näitä pitää ja on plussaa jos joku huomaa ..on nätit pakarat ..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muodokas pylly on kaunis.
T. Heteromies
Niin onkin , ja siksi esittelen . Myöskin sen takia että läskimoukkia hyvä pylly käy kateeksi..🤣🤣🤣🤣🤣
Minä kyllä näen noita lähinnä pulleampien naisten päällä.
Minäkin olen pullea ja pidän näitä .Puen tasan mistä itse tykkään ja niin tekee toisetkin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On,ja olen ruma läski Vanhapiika joka ei kelpaa kellekkään...
Nyt ryppyperselutka jo esiintyy toisena henkilönä :) Laitahanhuora ne persereikää korostavat sukkikset ja mene kävelylle, ehkä saat asiakkaan.
Vierailija kirjoitti:
Lyhytjalkaisella kaikki trikoot on rumat.
"Rikoo on riskillä ruma"
Sori mutta mun jätti pylly ainakin näyttää näissä hyville ja Tod pidän silloin kun haluan ja oikeanlaisset miehet kyllä tykkää joita etsinkin eikä NS. Katkerat nillittäjät..
Ja taas jäi miehet ilman pilttiä kauppareissu jälkeen..
Antaa kuvan että on isot peräpukamat tai peräaukkopoimut ja varmasti haisevat sonnalle. Todella vastenmielistä. Jotkut eukot ovat pelkkää p.reikää, näkevätkin itsensä pelkkänä p.reikänä ja asettelevat itseään naurettaviin asentoihin että se p.reikä näkyisi. Mitä hellvettiä naisille tapahtui 2010-luvun aikana.
Vierailija kirjoitti:
Sori mutta mun jätti pylly ainakin näyttää näissä hyville ja Tod pidän silloin kun haluan ja oikeanlaisset miehet kyllä tykkää joita etsinkin eikä NS. Katkerat nillittäjät..
Tykkäät esitellä persreikääsi? Miksi et ole "seksityössä"? Miksi muuten kuvittelet että me muut haluamme nähdä persreikäsi?
Jossain tuon tyylisissä on rypytys vähän ylempänä. Tuossa kuvassa olevissakin voi rypytys olla takin alla piilossa, kun noin tiukasti ovat ihon myötäiset