Leggingsit, joissa on rypytykset takapuolessa
Näitä on varmaan ollut jo kauemminkin, en vain ole kiinnittänyt huomiota. Mutta nyt tänä kesänä ja syksynä on näkynyt tosi paljon, että näitä käytetään housuina lyhyen paidan ja/tai takin kanssa.
Voisiko joku kertoa minulle, mikä noiden rypytysten pointti on? Itse en käyttäisi edes tavallisia leggingsejä housuina, mutta kukin tyylillään - ei kuulu minulle jos ne on muiden mielestä mukavat jalassa jne. Mutta en vaan tajua tuota versiota, missä on rypytykset pakaroiden välissä. Ne ovat paitsi hirveän näköiset, en osaa kuvitella mitä etua siitä on mukavuuden tms. suhteen, että leggingsit uppoavat pakaroiden väliin?
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Kamalat housut. Perseen esittelyä.
Esittele sinäkin..mielestäni tekee kumminkin läskiperse.
Niiden tarkoitus on esitellä persettä, yksinkertaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne taida mennä vakoon. On vain rypytykset kohdassa, mikä korostaa pakaroita. Eli siis käyttäjät haluavat korostaa pakaroitaan. Miksi. Trendi, jota tällainen vanha sielu ei ihan ymmärrä. Mutta ei kai tarvitsekaan.
No tällä bussipyllistelijällä ne istui melkein kuin stringit. En tiedä kuuluuko niiden olla sellaiset vai ei. En minäkään ymmärrä, eikä tosiaan varmaan tarvitsekaan.
Näyttämisen halu.. Katsokaa millainen perä mulla on. Tätähän nykyaika on, some täynnä tätä. Ennen oli elämässä muutakin kuin itsensä esittely.
Vierailija kirjoitti:
Ryppyperselegginsien yksinomainen tarkoitus on esitellä pakaroita.
Kaikki muut 'syyt' on selittelyä.
Moukka mitä sinua haitta jos toiset pakaroitaan esittelee , ei kuulu sulle...
En tiedä mikä niiden pointti on. Korostaa ryppyreikää? Karmean näköisiä.
Vetoketjun kuuluu olla housuissa takana.
Vierailija kirjoitti:
Muodokas pylly on kaunis.
T. Heteromies
Niin onkin , ja siksi esittelen . Myöskin sen takia että läskimoukkia hyvä pylly käy kateeksi..🤣🤣🤣🤣🤣
Ilotytöt esittelevät pelivälineitään.
Mä tykkään katsella hyviä pyllyjä, mutta nuo housut on niin mauttomia, että ei kyllä kiinnosta niitä katsella. Jotain voisi jättää arvailujenkin varaan...
Vierailija kirjoitti:
Näyttämisen halu.. Katsokaa millainen perä mulla on. Tätähän nykyaika on, some täynnä tätä. Ennen oli elämässä muutakin kuin itsensä esittely.
Joo kyllä me vaan esitellään ja sinä vaan mäkätät...aika kivaa..
Nykyään voi erottua edukseen sillä, että pukeutuu asiallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muodokas pylly on kaunis.
T. Heteromies
Niin onkin , ja siksi esittelen . Myöskin sen takia että läskimoukkia hyvä pylly käy kateeksi..🤣🤣🤣🤣🤣
Minä kyllä näen noita lähinnä pulleampien naisten päällä.
Ne on todella rumat. Myös tavalliset legginssit missä tahansa muussa värissä kuin mustassa ovat rumat. Mustat ok, mutta muissa väreissä aina kamelinvarvas tai peräreikä suorastaan paistaa läpi
Vierailija kirjoitti:
se kertoo ryppyreiän sijainnin.
Tämä.
Tyrkkyhuoran tunnistaa kys. "housuista". Markkinoijathan ovat myyneet niitä läpinäkyviä sukkahousun näköisiä ryysyjä housuina ja jotkut tyrkyt pitävät niitäkin julkisilla paikoille, esittelevät pilluaan ja persettään. Melkoisen häiriintynyttä käytöstä kun alkaa miettiä, tyrkyttävät genitaalejaan. Katsokaa reikiäni, eihän tuo ole normaalia, seksuaalista ahdistelua ja häirintää.
Ekan kerran ku näin niin purskahdin nauruun, luulin vitsiksi. Onneksi tämä näky tuli vastaan netissä, etten ketään loukannut spontaanilla huvituksellani. Onhan nuo ihan äärettömän rumat ja naurettavat, tulee mielikuva valtavasta persereiästä. Ei mitkään takapuolta ylikorostavat housut ole muuta ku mauttomat, mutta nää ryppyreikäiset on erityisen hirveät.
Vierailija kirjoitti:
Pälä,pälä pälä,pälä päätään...paskan pälinäääää
Terveisin sporttimimmi Christa 162 cm 110 kg ja ohuen ohuiksi hiutuneet ryppyleggarit AINA päällä <3
No itse asiassa en taida tuijotella tarpeeksi, kun vasta hiljattain olen koko trendin huomannut. Äsken bussiin mennessä oli vähän pakko huomata, kun bussin rappusilla odottelin vuoroani, ja tällaisten leggingsien omistaja laski reppunsa lattialle ja kumartui etsimään lompakkoaan. Siinä hänen pyllistäessään mieleeni tosiaan juolahti, että onpa nuo rypytykset kummalliset. Vaikea sitä oli olla huomaamattakaan.