Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Leggingsit, joissa on rypytykset takapuolessa

Vierailija
21.09.2024 |

Näitä on varmaan ollut jo kauemminkin, en vain ole kiinnittänyt huomiota. Mutta nyt tänä kesänä ja syksynä on näkynyt tosi paljon, että näitä käytetään housuina lyhyen paidan ja/tai takin kanssa.

Voisiko joku kertoa minulle, mikä noiden rypytysten pointti on? Itse en käyttäisi edes tavallisia leggingsejä housuina, mutta kukin tyylillään - ei kuulu minulle jos ne on muiden mielestä mukavat jalassa jne. Mutta en vaan tajua tuota versiota, missä on rypytykset pakaroiden välissä. Ne ovat paitsi hirveän näköiset, en osaa kuvitella mitä etua siitä on mukavuuden tms. suhteen, että leggingsit uppoavat pakaroiden väliin?

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muodokas pylly on kaunis. 

T. Heteromies

Niin onkin , ja siksi esittelen . Myöskin sen takia että läskimoukkia hyvä pylly käy kateeksi..🤣🤣🤣🤣🤣

Minä kyllä näen noita lähinnä pulleampien naisten päällä.

Minäkin olen pullea ja pidän näitä .Puen tasan mistä itse tykkään ja niin tekee toisetkin..

Mikä näistä housuista tekee sellaiset, että niitä tykätään pitää?

Vierailija
82/89 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on treenattu ja nuori, niin toki tarjolle. Ei niitä askelkyykkyjä turhaan tehdä.

Samaa sarjaa kuin antelias kaula-aukko, minihame, korkeat korot jne. Toivotaan, toivotaan, että oikeat miehet huomaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on treenattu ja nuori, niin toki tarjolle. Ei niitä askelkyykkyjä turhaan tehdä.

Samaa sarjaa kuin antelias kaula-aukko, minihame, korkeat korot jne. Toivotaan, toivotaan, että oikeat miehet huomaa.

Tarjolle? Himoitset laaja-alaisia p.reikä poimuja? Koska siltä nuo näyttävät. 

Vierailija
84/89 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on noin 10 leggingsit, farkkuja vissiin kolmet ja käytän 90 % ajasta leggingsejä mutten koskaan ole käyttänyt niitä lyhyen paidan/takin kanssa. Lähes kaikki paitani ja takkini (+mekot) ovat pitkiä, perseen peittäviä malleja koska mielestäni leggingsit eivät ole housut. Noita ryppyleggingsejä en tosiaan ymmärrä muuten kun että tarkoituksena on korostaa pakaroita.

Vierailija
85/89 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaa kuvan että on isot peräpukamat tai peräaukkopoimut ja varmasti haisevat sonnalle. Todella vastenmielistä. Jotkut eukot ovat pelkkää p.reikää, näkevätkin itsensä pelkkänä p.reikänä ja asettelevat itseään naurettaviin asentoihin että se p.reikä näkyisi. Mitä hellvettiä naisille tapahtui 2010-luvun aikana. 

🤔😂

Vierailija
86/89 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveät. Niiden viesti on "katsokaa persettäni". No, toisaalta sopii tähän nykyaikaan. 

Vierailija
87/89 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tjaaha, katkerat rumat harakat ja incelit löi viisaat päänsä yhteen ja loi tän ketjun arvostellakseen harmittomia asioita mistä muut tykkää, kyllä on kunnollista, ootte hienoja ihmisiä.

Miks olis katkera ja ruma harakka jos ei halua pukea ryppyreikälegginssejä? Näyttää niitä olevan läskeilläkin. 

Vierailija
88/89 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat pyydys johon ruskean reiän ritarit lamnkeavat?

Vierailija
89/89 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjäpäiden housut. Yleensä samaan komboon kuuluu ripsipidennykset ja hiuslisäkkeet.