Mulla on vaan 19€ tilillä, jääkaapissa ei yhtään ruokaa, ja pitäisi loppukuu selvitä mutta miten?
Kommentit (151)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahaa. Menitte lankaan. Olen miljonääri ja asun Kaivopuistossa, Helsingissä. Silti nostan Kelan tukia, koska mä voin.
Ap.
Hyvä. Sitten kun poliisi ottaa suhun yhteyttä niistä pedari viesteistä, niin tulee olemaan isot sakot ainakin.
Käytköhän sinä vähän ylikierroksilla näistä pedari jutuista jo? Pelkkä asiaton huumori tuskin on rangaistavaa. Sehän ei varsinaisesti uhkaa ketään eikä mitään eikä loukkaa ketään oikeaa ihmistä. Eikai poliisi jouda kaikkia netin höpsötyksiä tutkimaan.
Varasta salin painot ja myy pois.....
Pääset vankilaan salille
Ruoka tulee edelleen valtion piikkiin, vuokraa ei tarvitse maksaa.
Hyvä idea, eiks jee.
Suomessa on muutamia tyyppejä jotka elää elämäänsä niin. Talveksi aina lämpimään selliin.
Googlella löytyy esim oravakeiton ohje, samoin Orava muhennoksen, niitä on joka paikassa jos et ilkeä ottaa kiinni ja tappaa odottele autotien laidassa että juoksee auton alle
Leikkaa jalkasi irti ja tee pohjekeitto. Ohje löytyy V. Huovisen kirjasta Rasvamaksa.
Vierailija kirjoitti:
Googlella löytyy esim oravakeiton ohje, samoin Orava muhennoksen, niitä on joka paikassa jos et ilkeä ottaa kiinni ja tappaa odottele autotien laidassa että juoksee auton alle
Älä sitten koske liitto-oravaan, saat sekä SAK:n änkyrät että viherhipit kimppuusi.
Tunge uppi perseesees.