Mulla on vaan 19€ tilillä, jääkaapissa ei yhtään ruokaa, ja pitäisi loppukuu selvitä mutta miten?
Kommentit (151)
Itse ratkaisin asian ampumalla peuran pihaltani jalkajousella . Siinä pienituloinen sai kahdella kympillä useamman viikon ruuat. Samalla ruokin naapurin koirat, yhden yh:n lapsineen ja naapurin tädin koska naapurit itse ovat vegaaneja jotka syövät lihaa vain jouluisin.
EIKÖ SULLA TOSIAAN OLE MUUTA ELÄMÄÄ KUIN AV:LLE SPÄMMÄÄMINEN?
Vierailija kirjoitti:
Itse ratkaisin asian ampumalla peuran pihaltani jalkajousella . Siinä pienituloinen sai kahdella kympillä useamman viikon ruuat. Samalla ruokin naapurin koirat, yhden yh:n lapsineen ja naapurin tädin koska naapurit itse ovat vegaaneja jotka syövät lihaa vain jouluisin.
Tuota kutsuisin jo tuoreeksi lähiruuaksi.
mene leipäjonoon, puolukoita poimimaan, sienet, jonku pihalla omenoita niin huikkaa voisivatko antaa ylimääräiset, ilmoitus kaupanseinään, tarvitaanko koiran taluttajaa tai mummon. Pullonkeräystä, mitä vielä? molliin katsoa töitä.
Otat kaupasta halvimman mikroaterian ja kalleimman mikroaterian käteen sekä vaihdat näiden pakkausten sisälmykset keskenään.
Minulla on taskussa vain 80e käteistä ja naiset pyytävät 100-150e kerralta. Mitä teen kun kätenikin on kipeä?
Vierailija kirjoitti:
Minulla on taskussa vain 80e käteistä ja naiset pyytävät 100-150e kerralta. Mitä teen kun kätenikin on kipeä?
Sika sinä olet!
Mene sienimetsään ja myy ne sienet narkeille.
Perunoita, porkkanaa, maitoa, margariinia , jotain lihaa tai muuta proteiinia( tonnikalaa). Näistä keittoa ja maitoa juomaksi. Maidossa on proteiinia ja kalsiumia. Näkkileipää. Tuo liha vois löytyä tarjouksesta. Tonnikalaa saa myös melko edullisesti. Tai nuudeleita ja halpaa salaatti(feta)juustoa tai papuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sika sinä olet!
En ole.
Olen vain köyhä romantikko.
Poimi puolukoita, jäädytä ne viikoksi ja sen jälkeen hae hiivaa ja sokeria. Lopun varmaan arvaatkin.
Kuukausitolkulla sama tilanne,mutta edelleen porskuttaa eli toimi kuten edellisessä kuussakin?
Vierailija kirjoitti:
Toimii myös jäniksiin ja rusakoihin.
Muuta telttaan