Paras kosto
Miten oot maksanu aiheelliset potut pottuina?
Oma tarina: vuosien takaisessa työpaikassa oli todella rasittava kollega, joka sälytti aina omaa duunia milloin milläkin verukkeella muille, puhui p*skaa muiden selän takana ja draamaili jatkuvasti.
Aloin ottaa tahallani aina sen kanssa pöydälleni jättämänsä lippulappuset puheeksi. Pikkuhiljaa se lopetti epäkypsät draamailunsa ja töiden sälyttämiset, koska tiesi että joutuu aina kohtaamaan asian mun kaa kasvotusten ja ottamaan ne työnsä takaisin.
Jouluksi annoin sille lahjaksi työyhteisötaitokirjan, jonka löysin divarista femmalla. Pieni sijoitus, iso tyydytys.
Kommentit (36)
Mua etuilee nuoret naiset kassajonossa ja oon keski-ikäinen. Eilen alkoi se vatuttaa ja menin suoraan etuilijan eteen. Näin sen katsovan sivusilmällä. Mulle joskus riittää tuo etuilu. Päästän välillä ihmisiä eteeni ihan vapaaehtoisesti, mutta sekin johti kerran muiden etuiluun.
Pelimiehen naiselle soitin puolivahingossa takavuosina ja selvisi että miehellä on ollut pitkään avovaimo. Jäi kiinni törkeistä jutuista. Hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumala kostaa parhaiten. Ja ajallaan! Kaikkivaltias voi viedä terveyden, omaisuuden, hengen tai ne kaikki!
Pahuuksia tehneessä suvussa näyttää nyt kaatuvan porukkaa ku heinää
Ihminen todella saa ansionsa mukaan.
Luoja on täydellisen OIKEUDENMUKAINEN.
Vitut ole. Pahoja asioita tapahtuu jatkuvasti hyville ihmisille ja hyviä asioita pahoille ihmisille
Ei ollut pointti..
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla ainoa tyydytys, jota olet kuunaan saanut. Osuinko oikeaan?
Et osunut, tälläkään kertaa :)
Tyttöystävä nuoruudessa unohti erota ennenkuin alkoi juoksentelemaan muiden sängyssä, odotin 10 vuotta kunnes kuulin, että hän on naimisissa, aloitin lähettämällä viattoman viestin, sitten vaihdeltiin jonkun aikaa viestejä, muistin haihatella ja kehua häntä ja lähellä viestejä myös ihmeellisiin aikoihin, ehdotin kahvilla käyntiä jolloin hukutin hänet kohteliaisuuksiin, pian mentiin jo yhdessä baariin, lupasin kuun taivaalta, hän erosi sillä minä huomioin häntä paljon enemmän kuin hänen miehensä ja olin paljon "jännempi", ihme ettei hän huomannut, että kaiken seksiin liittyvän tarkoitus oli palvella vain minua, sitten kun hänen hankala avioeronsa ja yhteisten asioiden, asunnon yms. Jakaminen oli hoidettu ja meidän piti muuttaa yhteen, en vaan enää vastannut viesteihin tai puheluihin. Mielestäni tein myös palveluksen hänen miehelleen.
Yhdelle jatkuvasti menoja viime tipassa peruuttavalle tyypille tein saman: sovimme tapaamisen ja peruin sen viime tipassa.
Ärsytti joskus yhden kaverin myöhästely. Se asui kaiken lisäksi keskustassa, 5 min matkan päässä kahvilasta, jossa istuimme kun tapasimme. Itse tulin paikalle 30-40 min matkan päästä. Aloin sitten lähteä pyörimään kaupoille, jos kaveria ei näkynyt tasan sopimaamme aikaan kahvilan edessä. Tulin paikalle 10-15 min myöhässä, ja tyyppi oli vasta juossut paikalle eikä ollut ilmoittanut mitään etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumala kostaa parhaiten. Ja ajallaan! Kaikkivaltias voi viedä terveyden, omaisuuden, hengen tai ne kaikki!
Vitut ole. Pahoja asioita tapahtuu jatkuvasti hyville ihmisille ja hyviä asioita pahoille ihmisille
Totta kai tapahtuu, kun elämme langenneessa luomakunnassa, jossa syntiset ihmiset saavat tehdä oman tahtonsa mukaan + Paholainen saa vielä vietellä ihmisiä entistä hirveämpää pahuuteen. Viimeisellä tuomiolla sitten jokainen saa kuulla kannattiko. Se tuomio on lopullinen, ilman valitusoikeutta tai asianajajia saivartelemassa pykälillä rikkaiden hyväksi. Ja ennen kaikkea
MENE NYT JO HAUTAUSMAALLE JUTTUINESI, ELÄVIÄ EI KIINNOSTA!!!
Jos mieheltä puuttuu sekä fyysinen ulkonäkö että sisäinen luonne, hänen lompakkonsa ei ainoastaan kutistu ja hänen suorituksensa sängyssä jää vajaaksi, vaan häneltä myös puuttuu hopeinen kieli ja kyky vääristää totuutta ja levittää huhuja. Kuinka tällainen mies voi menestyä yhteiskunnassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä kerrotaan Raamatun Jobin kirjassa, vaatii useamman lukukerran, jotta alkaa aueta lukijalle. Joku Raamatun selityskirja on hyvä olla mukana. Jobin kirja pyrkii vastaamaan kysymykseen, miksi hyvillekin tapahtuu pahoja asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Tosin lopullinen tuomio koittaa vasta viimeisellä tuomiolla, maailmanlopun koittaessa.
Jaksat tuota soopaa uskoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai tapahtuu, kun elämme langenneessa luomakunnassa, jossa syntiset ihmiset saavat tehdä oman tahtonsa mukaan + Paholainen saa vielä vietellä ihmisiä entistä hirveämpää pahuuteen. Viimeisellä tuomiolla sitten jokainen saa kuulla kannattiko. Se tuomio on lopullinen, ilman valitusoikeutta tai asianajajia saivartelemassa pykälillä rikkaiden hyväksi. Ja ennen kaikkea
Hoh hoijjaa 🥱
Pettävälle miesystävälle tein niin kun myöhemmin näin tanssimassa pidemmän aikaa illan aikana uuden naisen kanssa kysyin että mihin se " Liisa " jäi ? Oli " Liisaa" tapaillut jo jonkin aikaa ja tiesi että ei ollut suhdetta katkaissut, vaan oli salaa toisen kanssa. Nainen meni hämilleen ja jatkoa ei tullut tämän S...n kanssa
Minulta kuoli äiti alle kasikymppisenä,
hiukan aiemmin hänen 3 vuotta vanhempi
isosiskonsa. Eräs pitkäaik. ystävä sai
aggressiivisen suolistosyövän, menehtyi
muutaman kk:n sis. [Kaikki Savon
vuosinani]. Kuolemateemaa on piisannut.
Talostamme kuollut Vanhimpia kuin heinää.
Toki nämä kaikki ihmiselon luonnollisia,
kohtaloon kuuluvia, väistämättömiä
tapahtumia, syntymä ja kuolema;
paitsi nuorehkon ihmisen vakava sairast.
ja nopea poistuminen. Silti Rakkaan
luonnollistakin kuolemaa seuraa suru ja sen
monivaiheinen prosessointi.
Kostoajatuksia en haudo. Sen verran pitkällä
olen henkeni evoluutiossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä kerrotaan Raamatun Jobin kirjassa, vaatii useamman lukukerran, jotta alkaa aueta lukijalle. Joku Raamatun selityskirja on hyvä olla mukana. Jobin kirja pyrkii vastaamaan kysymykseen, miksi hyvillekin tapahtuu pahoja asioita.
Jos Jumala olisi ( hyvä ), ei antaisi pahoja asioita tapahtua syyttömille
Olin vuokralla vanhan kaupan yläkerrassa ja rakennus myytiin. Uusi omistaja kaksi päivää ennen Juhannusta sanoi irtisanovansa ja heti juhannuksen jälkeen pitää muuttaa pois. Tiesin toki oikeuteni, enkä niin nopeasti suostunut muuttamaan. Katkaisi minulta vedet ja sähköt. Piti kahta rotikkaa porraskäytävässä ja jouduin kulkemaan ikkunasta palotikkaita pitkin. Muuton päivä koitti ja he olivat alakerrassa vieraiden kanssa ruokapöydässä. Kannoin huonekalut alas ja raahasin niitä rajusti vastamaalatun porraskäytävän seiniin. Lopuksi paskansin jääkaappiin, olin ostanut vartavasten silakoita paljon ja työnsin niitä ilmastointihormeihin. Vedin irti myös keittiökaappien alasokkelit ja latasin silakoita sinnekin ja sokkelit paikoilleen. Revin kaikki pinta-asennetut sähköjohdot irti katosta ja seinistä. Kerran tuli niiden poika urputtamaan niistä ravintolassa ja vedin sitä kunnolla turpaan. Mitään ei kuulunut jälkikäteen. Aikaa tästä n. 30 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Tosin lopullinen tuomio koittaa vasta viimeisellä tuomiolla, maailmanlopun koittaessa.
Juuri näin. Olen aina jättänyt koston ja opetuksen Kaikkivaltiaalle ja samalla tunnen helpotuksen pahasta mielestä. Huonosta seurata kannattaa hakeutua erilleen, 🌿🍀🌱
Paras kosto. Älä haudo kostoa. Jatka elämää. Yritä olla katkeroitumatta vaik syytä olis. Etsi oma elämä.
Vaikka vanha kansan sanonta sanookin, että kosto on suloinen, niin siitä huolimatta se ei ole älykkään ihmisen keino ongelman ratkaisuun.