Miksi joillain ihmisillä on aina verhot kiinni?
Tuttavaperheellä näin, sellaiset valkoiset hotelliverhot, joista näkee läpi, kuten jenkkisarjoissa.
Kuulemma nauttivat yksityisyydestä.
Meille kotona opetettiin, että verhot pitää avata päivällä. Muuten on jotain salattavaa.
Kommentit (67)
1. Ei halua, että naapurit/ohikulkijat näkee sisälle.
2. Tykkää olla pimeässä/hämärässä.
Tuossa nyt pari yleisintä syytä.
Kaveri joskus piti, mä aina avasin ne kun mä menin kylään :D että sen asunnossa sai happea
Tää tyyppi oli sellanen tyypillinen "sisähiiri" kuka tykkäsi vaan pelailla pelejä päivät
Vierailija kirjoitti:
Erehdyin ostamaan asunnon, jossa ikkunat lattiaan asti. Kun aurinko paistaa, tulee kuuma. Kun pitää laittaa valot päälle, naapuri näkee kaiken.
Asunto on myynnissä.
Nää on veemäisiä juttuja kun koskaan ei voi etukäteen tietää, missä se naapurin talo/ikkunat on, suhteessa omiin.
Kerran näin ihan alastoman naisen vahingossa, kun ei ollut laittanut verhoja kiinni, että silleen.
Mulla on valoverhot joissain ikkunoissa aina kiinni mutta näkee kyllä vähän läpi, en tykkää siitä miltä sälekaihtimet näyttää joten peittää sen. Sisällä ei tosin ole pimeää ollut koskaan, ainoastaan makkarissa on pimentävät verhot.
Pihasta kaadettiin puut, niin sekä naapuritalosta että yhteiseltä parkkipaikalta näkyy sisään. Ja kun asun alimmassa kerroksessa, niin pihalla kulkevatkin pystyvät katselemaan jos haluavat. Siksi vain raotan sälekaihtimia sen verran, että sisään tulee valoa mutta ulkoa ei näy. Mieluummin yksityisyyttä, vaikka se tarkoittaisikin että joku kyylä kuvittelee että minulla on jotain salattavaa.
asumme valitettavasti maan tasolla talon kyylä valittaja mummo aina kyyläämässä kiersi taloa aina kyyläten ja valittaen jos mistäkin. olimme parvekkeella vaimon kanssa ja päätimme näyttää mummolle perseemme ja näytimme. ilmoitin isännöitsijälle heti kohta alkaa loppu kiri kuin alkoikin mummo oli valittanut isännöitsijä todennut onko kuvia ei ollut ilmoittanut mummolle että jos on aiheeton me voimme tehdä kunnian loukkaus syytteen. rustailin hyvin virallisen oloisen paperin alkavasta kunnian loukkaus kanteesta. eipä ole mummo kiertänyt taloa EIKÄ MISTÄÄN VALITTANUT. olemme yhtiökokouksessa häntä nauraneet.
Asun maantasalla. Pidän aina verhot kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Kaveri joskus piti, mä aina avasin ne kun mä menin kylään :D että sen asunnossa sai happea
Tää tyyppi oli sellanen tyypillinen "sisähiiri" kuka tykkäsi vaan pelailla pelejä päivät
Wtf, jos sun mielestä asunnossa ei riitä happea kun verhot on kiinni, niin sun päässä on jotain vikaa. Paitsi että sun järjenjuoksu selvästi ontuu, sä olet myös rajaton. Toisten verhojen asennot ei kuulu sille etkä sä mee niitä siirtelemään.
Minun tutullani verhot kiinni elävällä todellakin on salattavaa. Ap:n oppimassa periaatteessa on perääkin.
Kämppä kuumenee ja aurinko paistaa tietokoneen näyttöön.
laitoin foliot ikkunoihin, että saan pimennettyä huoneen elokuvien katselemista varten. naapurit varmaan luuli kannabiskasvattamoksi. annoin luulla. oikein nautin, kun naapurinmummot paheksuvasti juorusivat
Vierailija kirjoitti:
Kerran näin ihan alastoman naisen vahingossa, kun ei ollut laittanut verhoja kiinni, että silleen.
meilläpäin ollaan totuttu saunomaankin tuttujen ja vieraiden kesken alasti, joten ei kovasti tule kyylättyä, jos joku on alasti kotonaan. ei ole niin ihmeellistä, että jäisi edes mieleen, jos näkee ikkunasta jonkun alasti omassa kodissaan
Me kyöpelithän ei muutenkaan olla näkyvii, niet soon samantekevää, onko meillä verhot auki vai kii. Mut se kyl ottaa ohimoon, ku keijupimuset pitää verhot kiin, niet mei voila niiku kurkkii, kun ne tekee tanssiharjotuksii au naturel.
.
No kun esim. rivitalossa tuli asuttua, jossa oli aluksi verhot auki, niin vähän väliä siellä meni jotakin porukkaa, jotka kyyläsi ohi kävellessään koko ajan sinne asunnon sisälle. Tuli sitten kerran jollekin ukolle näytettyä keskisormea ja pidettyä verhoja kiinni sen jälkeen suurin osa ajasta.
Mitä se sinulle kuuluu, oletko kenties kyylä joka kurkkii toisten ikkunoista?
vampyyrit suojautuvat auringonvalolta
Kuuluuko perhetyölle jotenkin meidän verhot? Työntekijä alkoi riuhtomaan verhoja auki heti kun pääsi ovesta sisälle.
Vuokra-asunnossa verhotangot on umpiruostuneet romut, eikä verhot liiku mihkään suuntaan. Tulee vaan alas mokomat, jos niitä yrittää availla ja sulkea, parempi vaan antaa olla kiinni
😅 Kuinka monta vuotta ajattelit vielä suoltaa näitä samoja provojasi? Aivot juotu ja ideat loppu?