Paljonko silmälasisi maksoi viimeksi?
Oliko joku tarjous vai maksoitko täyden hinnan?
Pakko varata aika näöntarkastukseen. Hinnat hirvittää.
Kommentit (82)
n. 750 € tavalliset ja aurinkolasit.
320€ ja monitehot. Linssit maksaa kehykset ei.
1300 kahdet lasit. Likinäkö ja ikänäkö. Hiton kallista.
Liikaa. Linssit teetätetään ulkomailla liukuhihnalla. Jokunen harva liike voi tehdä hiomisen itse. Ilmainen vinkki. Linssejä ei tarkisteta kunnolla kun ne on tehty. Mikäli asiakas ei valita niin ne ovat olleet kunnossa. Olen palauttanut linssejä monesti ja aina syy on ollut valmistusvirhe.
Pitkälti toista tuhatta. Voimakas likinäkö, hajataitto, monitehot, ohennetut linssit. Ei mahda mitään. Korottomalla osamaksulla ostin.
Lasit maksoi 800e!! Mutta hei olipahan ilmainen näöntarkastus!!! Katteet on kohdillaan optikkoliikkeissä!
Olen käyttänyt samaa optikkoa jo vuosikausia, joten saan häneltä aina hiukan alennusta ja hyvää palvelua. Viimeksi otin uudet lasit ja aurinkolasit ( molemmat monitehona) sekä vanhoihin linsseihin uudet kehykset. Kaikki yhteensä vähän yli 3000€.
Lapsen ensilasit vakuutuksella 215, toiset kaupan päälle ja lahjakortti jolla myös sisarus sai lukulasit. Odotettavissa että lasit joutuu uusimaan ehkä jo keväällä, eikä vielä ole lainkaan käyttökokemuksia että miten valita hyvät, niin ei raaskinut montaa sataa laittaa kun kelpoiset sai tälläkin. Kallimpia hankintoja varmasti edessä tulevaisuudessa, kun tehot ja se myötä esim. ohennuksen tarve kasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Liikaa. Linssit teetätetään ulkomailla liukuhihnalla. Jokunen harva liike voi tehdä hiomisen itse. Ilmainen vinkki. Linssejä ei tarkisteta kunnolla kun ne on tehty. Mikäli asiakas ei valita niin ne ovat olleet kunnossa. Olen palauttanut linssejä monesti ja aina syy on ollut valmistusvirhe.
Tämä on totta.
Monitehot ohennuksella niin paljon kuin mahdollista nostaa hintaa. Olen käyttänyt monta vuotta näitä yhden työntekijän silmälasiliikkeestä hankittuja laseja. Heti alkuun huomasin, että toteutus on priimaa. Kaapin perukoilla on kahdet naamapokat ja työ ei ole onnistunut. Huomaa käyttäessä ettei ole hyvät, pienen liikkeen osaaminen oli laadukasta. Isompi kämmää. Harmi, pieni liike lopetti.
Säästövinkki: kannattaa uusia linssit vanhoihin kehyksiin jos näkö muuttuu. 2v vanhoihin kehyksiin uusin linssit niin 200€ 👍
25€ pari vuotta sitten synsamista
640 € yksitehot. Miinusta 9 ja hajataitot päälle niin kallista on.
Yksitehot vähän yli 400e. Halvemmallakin olisin päässyt, mutta otin lisäominaisuuksia linsseihin.