Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko ihmistä oikeasti ns. "lukea"?

Vierailija
20.09.2024 |

Vai onko loppuviimein aika mahdotonta tuntea ihminen perehtymättä tähän pintaa syvemmältä?

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mitenkäs neitsyet?"

Neitsyt:

Neitsyet ovat raivostuttavan siistejä ja pilkunnussijoita. Kukaan ei kestä heitä kahta minuuttia kauempaa. Usein armeijassa tai vastaavissa paikoissa neitsyitä ammutaan ja uhrataan *******lle. Silloin moni henkilö on helpottunut, ja he saavat taas jättää märän pyyhkeensä sängyn päälle. Neitsyet eivät tule toimeen kenenkään kanssa, eivät edes toisien neitsyeiden, sillä aina jokaisessa ihmisessä on parannettavaa. He ovat myös epähygieenisiä.

Motto: "Pesiköhän tarjoilija kätensä käydessään vessassa?"

Työpaikka: Automekaanikko.

Auto: Citroên.

Siistejä mutta epähygieenisiä!?

Vierailija
62/66 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain tasolla kyllä. Ihmiset tekevät tiedostamatta juttuja mielentilansa perusteella. Esim. epämiellyttävässä tilanteessa kädet laitetaan puuskaan ja jalat ristiin (tehden itsensä mahdollisimman pieneksi), tai valheita keksiessä katsotaan tiettyyn suuntaan (olikohan yläoikealle). Kehokielen asiantuntija on oikea ammatti. Mutta sitten on näitä keittiö-kehokielen asiantuntijoita, jotka vetää johtopäätöksiä aivan vääristä jutuista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi pieleen menee monella. Puolitutut ja työkaverit bondaavat ja taputtelevat kuin jotakin onneatuovaa maskottia, eivätkä tajua edes reviirini rajoja. Ilmeisesti kiltti naama voittaa ulospäin halun tökkiä ihmisiä kauemmas terävällä kepillä. Olen kiva kauempaa. Monikohan heistäkin on "ihmistuntija"?

Vierailija
64/66 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voimme lukea myös viesteistä muutakin kuin sen mitä siinä sanotaan.

Ja yleensä: pieleen menee  : D

Vierailija
65/66 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkinnat kertoo tulkitsijasta. Hyvä ihminen näkee hyvää.

Vierailija
66/66 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen herkkä ihminen ja lapsuus on ollut vaikea, kun isäni on autistinen. Tosi paljon aistin kaikenlaista. Olen luonteeltani sellainen, että en esim. mene toisille heti juttelemaan, tai aloita toimimista, vaan ensin haluan aistia tunnelmia, tarkkailla, tutkailla. Sen perusteella tulee oivalluksia ihmisistä, yhteisöistä ja esimerkiksi luonnosta.

Esimerkiksi mieheni on epäherkkä. Hän luottaa sokeasti kaikkiin epämääräisiinkin tyyppeihin. Kaikista ei ole aistimaan. Meitä on moneksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi