Miehet, kiinnostutteko vakavassa mielessä naisesta, joka ensi tapaamisessa ei anna vai naisesta, jolta saatte heti.
Haen vakavassa mielessä itselleni miesystää. Saan helposti miesseuraa. Monet miehet haluavat heti panna, eivätkä senjälkeen sovi edes seuraavasta tapaamisesta. Joskus en ole antanut, mutta miehet eivät ole silloinkaan sopineet seuraavaa tapaamista.
Kommentit (61)
Maailman typerin kysely! Antaako - ottako!!! Voihan ja kuka siis saa???
pääkopan välin sisältö kiinnostaa enemmän kuin jalkojen välin sisältö, mutta nää on näitä
Naisena minua loukkaa, jos mies panee heti ensi tapaamisella, mutta ei ole jatkossa kiinnostunut tapaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Naisena minua loukkaa, jos mies panee heti ensi tapaamisella, mutta ei ole jatkossa kiinnostunut tapaamaan.
Luulisi sen nyt selviävän etukäteen keskusteluissa ja käyttäytymisessä kiinnostaako mies enemmän pillu vai nainen naisena. Jos jälkimmäinen niin ekat tai tokat treffit menee helposti ilman hätäilyjä. Ehtiihän sitä sitten myöhemmin. Näin oli ainakin itsellä kun halusin pidempiaikaisen tyttöystävän itselleni.
Vierailija kirjoitti:
Mitenhän tää nyt menkikään..oltu 40 vuotta yksissä, ja ekana iltana otin mieheni! Ei mies epäröinyt hetkeäkään olisko vai eiko halunnut minua, ja miksi oliskaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenhän tää nyt menkikään..oltu 40 vuotta yksissä, ja ekana iltana otin mieheni! Ei mies epäröinyt hetkeäkään olisko vai eiko halunnut minua, ja miksi oliskaan?
Mitä? Onko teidän seksi samanlaista tajunnanvirtaa? Mä en ymmärtänyt yhtään, mitä yritit sanoa, paitsi tietty tulit tänne lässyttämään. Vielä ehtii oppia vaikka ikää ziljoona!
Se, että antaa heti on paras. Kun on niin paljon kipinää, että molemmat himoitsevat toisiaan. Se on hyvä alku suhteelle. Pidän naisista, jotka ovat seksuaalisia.
Tietenkin ensin normi treffeille ja kyllä sen näkee siinä sitten jos molemmat haluaa seksiä.
Hyvin harvoin jatkuu, mut jos gimma pihtaa liika kauan, niiku jotkut tekee, mies menettää kiinnostuksensa. Se on jo menny kattoon, onko aidan takana ruoho vihreämpää. Tutustuminen ilman seksiä on pelleilyä. Menetettyä mahdollisuutta ei enää saa takasin, vaikka kuinka maireita puhuis.
Ei ole väliä. En odottaisi seksiä ensimmäisillä treffeillä, mutta jos se olisi toteutuessaan positiivinen yllätys.
Paria naista olen tapaillut luokkaa kuukauden tai pari ilman, että seksistä on ollut tietoakaan. Silloin se alkaa jo tuntua epäilyttävältä, koska kai sitä jokainen toivoisi olevansa jollain tavalla vastustamaton mahdolliselle kumppanilleen.
Ensimmäisen naisen kanssa tapailu loppui, kun menetin kiinnostukseni sen tapailun junnaamiseen muutenkin kuin seksin osalta.
Toisen naisen kanssa aloimme harrastamaan seksiä, seurustelimme, hommasimme yhteisen kodin ja loimme uutta elämää.
Kiinnostun naisesta jo ennen seksiä. Jos en ole kiinnostunut, seksiä ei tule, vaikka nainen anelisi kuinka.
Vierailija kirjoitti:
On täysin OK että sinä menet peuhaamaan miehen kanssa tietämättä miehen tavoitetta (ilottelu- vaiko vakaa suhde). On täysin väärin että tuon jälkeen esität vaatimuksiasi tai paheksuntaasi. Oli sinun päätös olla selvittämättä tavoitteita ennen peihaamista.
Kun käy niin, että ensitreffeiltä ei kirmaista hetekalle, niin minulle ne treffit ovat fiasko. Toisin sanoen, en kelvannut ja tarina päättyy siihen. Kaikki suhteet alkavat ensipuksusta, siitä ne joko kuumenevat edelleen niin että saattaa muodostua parisuhde tai kuihtuvat.
Nämä pihtaajanaiset ovat yleensä ikänaisia jotka vain rumbauttaa "treffimiehiä" maksamaan illallisissa yms. kuukausitolkulla. Treffimiehiä heillä voi olla joka viikonpäivälle tai enemmänkin.
En harrasta seksiä naisten kanssa ketkä puhuvat "antamisesta".
En harrasta seksiä ekoilla treffeillä. Jos nainen yrittää väkisin uida housuihin, se on suuri turn off.
Vierailija kirjoitti:
En harrasta seksiä naisten kanssa ketkä puhuvat "antamisesta".
Samoin. Jos kaunotar sanoisi minulle että hän "antaa" (minulle seksiä), siis ei halua peuhata kanssani, ei osoita haluaan peuhata kanssani, jättäisin hänet siinä samassa. Ei ole ikinä minulle tapahtunut tämmöistä.
Typerintä naisilta on miettiä monensillako treffeillä on soveliasta/pakko ryhtyä seksiin. Jos tekee mieli juuri sitä miestä, niin heti, tai jos ei niin jätä sekstailu pois. Niin minä teen miehenä. Arvostan naista, joka haluaa minua heti, mutta kielyäydyn, jos en itse todella ole ihastunut.
Vierailija kirjoitti:
Typerintä naisilta on miettiä monensillako treffeillä on soveliasta/pakko ryhtyä seksiin. Jos tekee mieli juuri sitä miestä, niin heti, tai jos ei niin jätä sekstailu pois. Niin minä teen miehenä. Arvostan naista, joka haluaa minua heti, mutta kielyäydyn, jos en itse todella ole ihastunut.
Niin on. Mutta tämä avauksen skenaario ei ikinä toteudu kun kyseessä on nuorempi nainen joka vielä on seksuaalinen. Ensitreffeiltä joko mennään hetekalle taikka sanotaan hyvästit.
Näin miehenä. Minun pitää 2 viikkoa seurustella ennen kun antaudun. 2 pitkää parisuhdetta. 21 vuotta ja toinen noin 5 vuotta. 2 viikossa näkee vähän millainen toinen on.
Jos pari sopii toisilleen, niin sen huomaa heti! Silloin voi ihan hyvin antaa tunteen viedä. Outoa kun nykyihmiset ei osaa edes sitä päättää itse, milloin he ovat valmiita nussimaan! Viime vuosisadalla mentiin ravintolaan tanssimaan, eli hakemaan panoseuraa. Toiset sai ja toiset jäi ilman. Panomiehet sai joka reissulla ja nössöt käveli yksin kämpille.
Eiköhän sitä ennen ensitreffejä ole asiat jo melko hyvin keskusteltu, joten suoraa toimintaa odotan ainakin itse.