Mies aikoo lähteä iyyslomalla Malediiveille kavereittensa kanssa!
Siis saimme lapsi hieman juhannuksen jälkeen ja mies piti kesälomansa heinäkuussa, huolehti ja passasi kyllä rakastettavasti koko ajan. sanoi jo silloin, että hauaisi irtioton isyyslomalla ja sukeltaa paljon, mieliharrastus, itse en välitä ollenkaan sellaisesta. En nyt vaan arvannut, että koko marraskuun kestävä matka kyseessä. Tiedän,että mies rakastaa ja olihan koko heinä/elokuu aikamoista ruljanssia. Hieman arveluttaa olla ilman miestä koko marraskuu, vaikka raha ei ole meillä ollenkaan ongelma, mitä mieltä?
Kommentit (109)
Mällírännít heti uhittelemassa ja haukkumassa mielikuvitusmiestä.
Kaunista miesvihaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei? Onko se sinulta pois?
No, on. Mies voisi hoitaa lasta lapsen vähän kasvettua vanhempainvapaakauden päätteeksi ja vaimon voisi tehdä irtioton tai harrastaa ja muuten olla vähemmän kiinni lapsessa.
Näin meillä on toimittu ja vaimo saa lomailla kun minä olen lasten kanssa mökillä. Teen siis täältä etänä töitä.
Jos me oltas alettu eväämään toisiltamme niitä asioita joista me nautitaan, mikä parisuhde se olisi ollut? Vihasuhde?
Älkää hyvät ihmiset vesittäkö kaikkea noilla typerillä valtataisteluilla ja egoilullanne.
Isä voi olla 1-18pv samaan aikaan vanhempainlomalla äidin kanssa. Ja jos mies jo oli kesällä niin eihän sillä ole enää mitään jäljellä?
Provo on.
Miksi olet tuollaisen kanssa? Arvosta itseäsi. Jätä hänet, ansaitset parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin oliko mies varannut kuukauden reissun noin vain eikä edes jutellut asiasta kanssasi etukäteen? Noin voi tehdä vain provider-mies. Hän maksaa kaiken ja nyt pallo jalassa et lähde mihinkään vaan alistut taloudellisen valta-aseman alle. Mukaudut.
Minä olin parisuhteessa jossa maksoin kaikesta suurimman osan, ja silti mies ilmoitti tyyliin samana aamuna lähtevänsä viikoksi Alpeille tms. Lapsia ei sentään onneksi ollut, mutta kyllä sitä nuorena ja naiivina kestää kaikenlaista.
Olet nuori, naiivi ja hyvätuloinen. Kerropa millä alalla tuohon asemaan pääsee.
*Olin. Mutta, valmistuin amk-inssiksi 22-vuotiaana, ja siitä hyviin töihin. Mahdollisuus reissuhommiin välillä ja ylitöitäkin usein. Siinä pääsi nopeasti neljään-viiteen tonniin kuussa. Nykyään vanhana ei enää jaksa, nyt teen asiantuntijatöitä etänä melkeinpä puolella palkalla, ja exä rahoittaa ulkomaanmatkansa ja menopelinsä nykyään ihan yksinään.
Saimme kaksoset 2012, mies lähti pian sen jälkeen opinto/työmatkalle USA:han 3kk, ei ongelmia, palasi takaisin ja elämä on jatkunut onnellisina, mikä tämä ongelms oikein on?
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet tuollaisen kanssa? Arvosta itseäsi. Jätä hänet, ansaitset parempaa.
Ansatset parempaa? Vitustako sen tietää? Ja nainen tai mies joka on uhkailemassa heti erolla, ei ansaitsisi ketään.
Isyysloman väärinkäyttöhän tuossa on selvästi. Ei tarvitsisi takaisin tulla, jos olisi minun mieheni.
Vierailija kirjoitti:
Saimme kaksoset 2012, mies lähti pian sen jälkeen opinto/työmatkalle USA:han 3kk, ei ongelmia, palasi takaisin ja elämä on jatkunut onnellisina, mikä tämä ongelms oikein on?
Voimaantuminen. Nainen on saanut haluamansa ja nyt oma mies nähdään vihollisena. Aika normaali tarina
Provo tai ei, mutta on olemassa miehiä, jotka todellakin voivat olla näin taukkeja. Oma isänikin valitettavasti kuuluu heihin. Äitini on kertonut, että minun syntyessäni isäni oli ottanut kaksi viikkoa isyyslomaa. Hän oli ollut tohkeissaan, kun voi käyttää sen metsätöihin ja erilaisiin huoltohommiin. Äitini oli ollut vauvasta vastuussa kaiket päivät, kun isäni hääräsi jossain pihalla, eikä yhtään vaippaa vaihtanut.
Vierailija kirjoitti:
Isyysloman väärinkäyttöhän tuossa on selvästi. Ei tarvitsisi takaisin tulla, jos olisi minun mieheni.
Voi hellanlettas kun on tomera täti
Jos miehesi on oikeasti rakastava puoliso ja (tuore) isä, niin hän ei kyllä halua olla muutaman kuukauden ikäisen vauvan luota pois kokonaista kuukautta. Voi käydä niinkin, että tajuaa vasta reissussa, kuinka järjettömän paska tuo idea on.
Totta kai puolison luota voi olla kuukauden pois, mutta jos itse voi valita, niin ei todellakaan pienen vauvan luota (pakolliset työ- ja koulureissut on asia erikseen, ei toki kivoja nekään ko. tilanteessa).
Vierailija kirjoitti:
Provo tai ei, mutta on olemassa miehiä, jotka todellakin voivat olla näin taukkeja. Oma isänikin valitettavasti kuuluu heihin. Äitini on kertonut, että minun syntyessäni isäni oli ottanut kaksi viikkoa isyyslomaa. Hän oli ollut tohkeissaan, kun voi käyttää sen metsätöihin ja erilaisiin huoltohommiin. Äitini oli ollut vauvasta vastuussa kaiket päivät, kun isäni hääräsi jossain pihalla, eikä yhtään vaippaa vaihtanut.
Jonkun ne työt kai oli silloin tehtävä ja jonkun vaihdettava vaipat. Hyvä ettei tarvittu kahta ihmistä töihin, eikä vaihtamaan vaippaa.
Vierailija kirjoitti:
ja sille se kuitenkin porsi... fiksu nainen.
Toisaalta kaikki te naiset jotka kerrotte "miehistänne" annatte todella fiksun kuvan itsestänne. Ettekö tutustu miehiiin ennen kuin pitää saada masuasukki? Kiire kiire?
Mies jos alkaisi selittää vastaavia tarinoita naisista, palaute olisi "syytä itseäsi, kukaan ei pakota olemaan tuollaisen naisen kanssa"
Miksi ette sano samaa näille naisille?
Minäpä kerron: miesviha
Vierailija kirjoitti:
Jos miehesi on oikeasti rakastava puoliso ja (tuore) isä, niin hän ei kyllä halua olla muutaman kuukauden ikäisen vauvan luota pois kokonaista kuukautta. Voi käydä niinkin, että tajuaa vasta reissussa, kuinka järjettömän paska tuo idea on.
Totta kai puolison luota voi olla kuukauden pois, mutta jos itse voi valita, niin ei todellakaan pienen vauvan luota (pakolliset työ- ja koulureissut on asia erikseen, ei toki kivoja nekään ko. tilanteessa).
Jännä että nainen kokee oikeudekseen määritellä koska joku toinen rakastava vanhempi voi olla pois. Oletko vähän muita ylempänä?
Katkera naisia, egonsa mädättämiä.
On tää nyt järjetöntä. Vanhempainvapaa, isyysloma ja äitiysloma on sitä varten että TUTUSTUTAAN omaan jälkikasvuun ja vietetään aikaa sen vauvan kanssa. Vuosilomat sun muut töistä olevat vapaat on sitte neuvoteltavissa erikseen.
Mä en ymmärrä tätä nykypolvea kun pitää saada omaa aikaa. Jos lapsi saadaan alulle ja saatetaan maailmaan niin silloin on oma aika enemmän tai vähemmän kadoksissa se 20v.
Ja sen voi yleensä valita mitä arvottaa.
NO hei, , en ikinä päästäis malediiveille, ihan psk paikka, käske sen mennä Pattayalle missä sentään aitoa kulttuuria yms.
Oletko teini? Uhoat, uhkailet ja välität vain ja ainoastaan erinomaisesta itsestäsi ja pidät itseäsi ylempiarvoisena. Elämä opettaa kyllä.
Tän on pakko olla provo.
Voiko molemmat edes olla vanhempainlomalla yhtaikaa? Eikö ap siis olisi töissä?