Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies aikoo lähteä iyyslomalla Malediiveille kavereittensa kanssa!

Vierailija
20.09.2024 |

Siis saimme lapsi hieman juhannuksen jälkeen ja mies piti kesälomansa heinäkuussa, huolehti ja passasi kyllä rakastettavasti koko ajan. sanoi jo silloin, että hauaisi irtioton isyyslomalla ja sukeltaa paljon, mieliharrastus, itse en välitä ollenkaan sellaisesta. En nyt vaan arvannut, että koko marraskuun kestävä matka kyseessä. Tiedän,että mies rakastaa ja olihan koko heinä/elokuu aikamoista ruljanssia. Hieman arveluttaa olla ilman miestä koko marraskuu, vaikka raha ei ole meillä ollenkaan ongelma, mitä mieltä?

Kommentit (109)

Vierailija
41/109 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos isä on isyyslomalla niin äitihän on silloin töissä. Mies ottaa lapsen mukaan reissuun. Ongelma ratkaistu.

Vierailija
42/109 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tullut hyvin selväksi että sinä haluat ja niin pitää tapahtua tai tulee ero. Siten olet sen lapsen kanssa. Takaan ja alleviivaan että niin tulee tapahtumaan. 

Tyypillisesti nainen alkaa käyttämään kieltämään ja uhkailemaan erolla. Ei mitään uutta. Mikä helvetti siellä päässä naksahtaa kun lapsi syntyy. Arki rullaa, eikä ole mitään syytä kieltää muuta kun päsmäröinti ja minä minä minä. Ap vaikka lapsi syntyy, ei sinusta tule mitään yksinvaltiasta. Te voitte lähteä mukaan tai olla lähtemättä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/109 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isyysloma on lapsen hoitamista varten. Toki jos on jo ollut ns. isyyslomalla kesälomalla niin siitä vaan reissuun. Kunhan sama vapaus on myös sinulla lähteä sitten kun haluat!

Vierailija
44/109 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tullut hyvin selväksi että sinä haluat ja niin pitää tapahtua tai tulee ero. Siten olet sen lapsen kanssa. Takaan ja alleviivaan että niin tulee tapahtumaan. 

Tyypillisesti nainen alkaa käyttämään kieltämään ja uhkailemaan erolla. Ei mitään uutta. Mikä helvetti siellä päässä naksahtaa kun lapsi syntyy. Arki rullaa, eikä ole mitään syytä kieltää muuta kun päsmäröinti ja minä minä minä. Ap vaikka lapsi syntyy, ei sinusta tule mitään yksinvaltiasta. Te voitte lähteä mukaan tai olla lähtemättä. 

No onhan siinä vähän sellainen juttu, että lapsi vieraantuu toisesta vanhemmastaan aika tehokkaasti jos toinen on kuukauden pois. Ja joo, on töitä joissa tällaisia eropätkiä tulee vängellä, mutta ei niitä pienen vauvan elämään tule vapaaehtoisesti tunkea. 

Vierailija
45/109 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollsi tullut meidän perheessä kuuloonkaan. Työreissu ok, lomareissu ei. Muutaman päivän loma ok, yli viikon ei. Ihmiset ovat itsekkäitä, myös parisuhteessa. 

Vierailija
46/109 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä prinsessa! 🥳 Olisi kannattanut aikuistua ennen kun päätit tehdä lapsia. 100% mahdollisuus että eroatte. 

Vierailija
47/109 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei? Onko se sinulta pois? 

Onhan se tuoreessa perheessä toiselta pois jos toinen on kuukauden poissa.

Sitten ymmärrän jos lapsi on sielä Malediiveilla myös, mukana tai asuu sielä (toinen lapsi?).

Muuten ei ole normaalia. Ei todellakaan.

Vierailija
48/109 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, on. Mies voisi hoitaa lasta lapsen vähän kasvettua vanhempainvapaakauden päätteeksi ja vaimon voisi tehdä irtioton tai harrastaa ja muuten olla vähemmän kiinni lapsessa.

Vierailija
49/109 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollsi tullut meidän perheessä kuuloonkaan. Työreissu ok, lomareissu ei. Muutaman päivän loma ok, yli viikon ei. Ihmiset ovat itsekkäitä, myös parisuhteessa. 

Miksi työreissu on ok, mitta lomareissu ei? Silloin raha on tärkeämpää kuin isän hyvinvointi, mikä taas ei tule minulle yllätyksenä. 

Vierailija
50/109 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihis lapsi menee siksi aikaa kun isi sukeltaa? Ei äiti voi olla vanhempainvapaa kotona silloin lasta hoitamassa.

Vierailija
51/109 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasu pois.

Vierailija
52/109 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikookohan imettää siellä?

Vierailija
53/109 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos isä on isyyslomalla niin äitihän on silloin töissä. Mies ottaa lapsen mukaan reissuun. Ongelma ratkaistu.

Näin se menee. Vauvasukeltaminen on tosi in.

Vierailija
54/109 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi työreissu on ok, mitta lomareissu ei? Silloin raha on tärkeämpää kuin isän hyvinvointi, mikä taas ei tule minulle yllätyksenä. 

Kenenkään hyvinvointi ei vaadi kuukautta malediiveilla. Ellei pakene perhettään mutta sit on jo isompi ongelma.

Vierailija
55/109 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten ymmärrän jos lapsi on sielä Malediiveilla myös, mukana tai asuu sielä (toinen lapsi?).

Normaalia? Mitä tekemistä sillä on minkään kanssa? Ei ole normaalia kieltää rakastaan lomailemasta. Arkihan sujuu ihan hyvin, että sekään ei oikein ole syy. 

Vierailija
56/109 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, no toki jos se ei normiarjessa näy mitenkään onko mies paikalla vai ei, niin ei kai se ole naiselta mitään pois vaikka mies häipyisi kuinka pitkäksi aikaa. En kyllä itse ehkä siinä tilanteessa kaipaisi miestä takaisin enää ollenkaan. 

Niinkuin kerroin, niin pääasiassa miehen voimin mentiin heinä- ja osa elokuustakin.

-ap

Kuka lapsen hoiti, ruokki?

Vierailija
57/109 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska töihin on pakko mennä. Sitä tarkoitin. Puhuin yleisellä tasolla poissaolosta vauva-aikana. Muutenkaan en ikinä olisi miehen kanssa, jolla olisi jatkuvia, saatika kuukauden mittaisia omia lomia missään elämän vaiheessa. Aivan absurdi ajatus. 

Vierailija
58/109 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä nappaisin vauvan kainaloon ja lähtisin myös lomalle kun on sitä rahaakin. En jäisi kotiin yksin vauvan kanssa homehtumaan.

Eikun sä olet töissä. Isä lähtee sukeltamaan vauvan kanssa. Erikoista, mutta why not.

Vierailija
59/109 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaalia? Mitä tekemistä sillä on minkään kanssa? Ei ole normaalia kieltää rakastaan lomailemasta. Arkihan sujuu ihan hyvin, että sekään ei oikein ole syy. 

Kukaan rakas ei haluaisi lomailla kuukautta erillään jos rakastaisi toista.

Vierailija
60/109 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan rakas ei haluaisi lomailla kuukautta erillään jos rakastaisi toista.

Just näin. En ole koskaan tajunnut näitä, jotka asuu eri maassa kuin miehensä, mutta eivät sitten kuitenkaan anna.