Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies aikoo lähteä iyyslomalla Malediiveille kavereittensa kanssa!

Vierailija
20.09.2024 |

Siis saimme lapsi hieman juhannuksen jälkeen ja mies piti kesälomansa heinäkuussa, huolehti ja passasi kyllä rakastettavasti koko ajan. sanoi jo silloin, että hauaisi irtioton isyyslomalla ja sukeltaa paljon, mieliharrastus, itse en välitä ollenkaan sellaisesta. En nyt vaan arvannut, että koko marraskuun kestävä matka kyseessä. Tiedän,että mies rakastaa ja olihan koko heinä/elokuu aikamoista ruljanssia. Hieman arveluttaa olla ilman miestä koko marraskuu, vaikka raha ei ole meillä ollenkaan ongelma, mitä mieltä?

Kommentit (109)

Vierailija
21/109 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin oliko mies varannut kuukauden reissun noin vain eikä edes jutellut asiasta kanssasi etukäteen? Noin voi tehdä vain provider-mies. Hän maksaa kaiken ja nyt pallo jalassa et lähde mihinkään vaan alistut taloudellisen valta-aseman alle. Mukaudut.

Minä olin parisuhteessa jossa maksoin kaikesta suurimman osan, ja silti mies ilmoitti tyyliin samana aamuna lähtevänsä viikoksi Alpeille tms. Lapsia ei sentään onneksi ollut, mutta kyllä sitä nuorena ja naiivina kestää kaikenlaista. 

Vierailija
22/109 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei? Onko se sinulta pois? 

Niin, no toki jos se ei normiarjessa näy mitenkään onko mies paikalla vai ei, niin ei kai se ole naiselta mitään pois vaikka mies häipyisi kuinka pitkäksi aikaa. En kyllä itse ehkä siinä tilanteessa kaipaisi miestä takaisin enää ollenkaan. 

Mikä siinä arjessa on ongelmana ettei mies voi olla pois? Miksi ihmeessä teette lapsia jos ette osaa olla hetkeä ilman miestä?  Eikö toi ole vähän avutonta ja myös kontrollointia? Ei vaikuta hyvältä parisuhteelta missä kiukutellaan heti jos toinen on hetken pois. Ihan yhtä hyvin voi olla vaikka reissuhommissa. 

Oikeasti tässä painaa taas kateus ja se kertoo ettei rakkautta ole. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/109 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiskunta ei maksa tuoreelle isälle siitä, että hän lähtee kavereittensa kanssa kuukauden harrastusreissulle toiselle puolelle maapalloa. Mies on itsekäs.

Vierailija
24/109 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en nyt oikein usko, että tämä on totta. Jos olette varakkaita niin mene mukaan ja hankkikaa lapselle hoitaja. Niin ne on ennenkin kuninkaalliset tämän homman hoitanut. Ja sitten lapsi sisäoppilaitokseen.

No tämä.  Näin ehkä itsekin tekisin.

Vierailija
25/109 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmemmillekin tiedoksi että aloitus on provo.

Ei se haittaa, tänne ilmestyy joka tapauksessa kohta hyviä isejä puolustelemaan toimintaa ja saan hyvät naurut näin parin viinilasin jälkeen. 

Vierailija
26/109 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, no toki jos se ei normiarjessa näy mitenkään onko mies paikalla vai ei, niin ei kai se ole naiselta mitään pois vaikka mies häipyisi kuinka pitkäksi aikaa. En kyllä itse ehkä siinä tilanteessa kaipaisi miestä takaisin enää ollenkaan. 

Mikä siinä arjessa on ongelmana ettei mies voi olla pois? Miksi ihmeessä teette lapsia jos ette osaa olla hetkeä ilman miestä?  Eikö toi ole vähän avutonta ja myös kontrollointia? Ei vaikuta hyvältä parisuhteelta missä kiukutellaan heti jos toinen on hetken pois. Ihan yhtä hyvin voi olla vaikka reissuhommissa. 

Ajankohta lomalle on täysin väärä. Sen olisi voinut toteuttaa muutamaa vuotta myöhemmin.

Vierailija
27/109 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvanhoitovuorot ja lomailette vuorotellen? Nyt kun se vauva on siinä seuraavat 18 vuotta, niin ei ole tainnut tuoreille vanhemmille vielä valjeta, että huolettomat lomailut on nyt lomailtu.

Vierailija
28/109 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tästä ole keskusteltu jo aikaisemminkin?

On aiemminkin ollut keskustelua. Samaa jankkausta tasaisin väliajoin 

Vierailija
29/109 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsos kun mähän osaan kyllä olla ilman miestä, mutta se että ylipäätään haluan sen miehen elämääni, niin sen pitää olla niin ihana että mun elämä on sen kanssa kivempaa ja helpompaa kuin yksin. Mä lisäksi odotan että se haluaa tehdä mun elämästä kivempaa ja helpompaa. Mikä meidän suhteen pointti on, jos se että hän ei ole edes läsnä ei ole multa mitään pois? Jos hänen läsnäolonsa ei ole mille mitään, niin miksi haluaisin hänen tulevan takaisin?

Vierailija
30/109 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä nappaisin vauvan kainaloon ja lähtisin myös lomalle kun on sitä rahaakin. En jäisi kotiin yksin vauvan kanssa homehtumaan.

Vierailija
31/109 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole vielä kertaakaan tullut vastaan sellaista isukkia, joka olisi viettänyt isyyslomansa Malediiveillä. Ilman perhettä. Tai ei ole ainakaan kehdannut kertoa siitä.

Vierailija
32/109 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hän sanoi, kun kerroit, että olet lähdössä reissuun yksin koko joulukuuksi?

Itse en välitä rantalomista auringossa ollenkaan, palan helposti paahteessa. Ymmärrän ja tiesin miehen intohimon sukeltamiseen jo alkujaankin. Itse pidän kaupunkilomista, jossain suurkaupungissa, musiikkia, vierailuja, kulttuuria kiinnostavissa paikoissa. En kuitenkaan halua matkustaa yksin ja nyt on lapsikin. Toivoisin, että mies yllättäisi matkansa jälkeen, vaikka yhteisellä matkalla Pariisiin, isyyslomaa hänellä on kuitenkin yhteensä 6 viikkoa eli kyllä meillä on parisen viikkoa yhteistäkin aikaa.

-ap

Vierailija
33/109 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä nappaisin vauvan kainaloon ja lähtisin myös lomalle kun on sitä rahaakin. En jäisi kotiin yksin vauvan kanssa homehtumaan.

No ton ikäisen kanssa on vähän hankala matkustaa. Itse osottaisin että isi tulee takaisin ja lähtisin vasta sitten. Voitaisiin olla  kuukausi/kuukausi -systeemillä nämä ensimmäiset vuodet ja sitten kun lapsi vähän kasvaa ja itsenäistyy, niin ottaa vaikka vuorovuodet, niin kumpikin ehtii kunnolla harrastamaan. 

Vierailija
34/109 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää, vaikka olisikin provo. Ja ihmiset vain myötäilevät. Uskomatonta.

Vierailija
35/109 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hän sanoi, kun kerroit, että olet lähdössä reissuun yksin koko joulukuuksi?

Itse en välitä rantalomista auringossa ollenkaan, palan helposti paahteessa. Ymmärrän ja tiesin miehen intohimon sukeltamiseen jo alkujaankin. Itse pidän kaupunkilomista, jossain suurkaupungissa, musiikkia, vierailuja, kulttuuria kiinnostavissa paikoissa. En kuitenkaan halua matkustaa yksin ja nyt on lapsikin. Toivoisin, että mies yllättäisi matkansa jälkeen, vaikka yhteisellä matkalla Pariisiin, isyyslomaa hänellä on kuitenkin yhteensä 6 viikkoa eli kyllä meillä on parisen viikkoa yhteistäkin aikaa.

-ap

Ehdota miehellesi että laittaa sut uudelleen paksuksi ennen reissua, niin pääsee myös ensi vuonna uudelleen.

Vierailija
36/109 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut hyvin selväksi että sinä haluat ja niin pitää tapahtua tai tulee ero. Siten olet sen lapsen kanssa. Takaan ja alleviivaan että niin tulee tapahtumaan. 

Vierailija
37/109 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin oliko mies varannut kuukauden reissun noin vain eikä edes jutellut asiasta kanssasi etukäteen? Noin voi tehdä vain provider-mies. Hän maksaa kaiken ja nyt pallo jalassa et lähde mihinkään vaan alistut taloudellisen valta-aseman alle. Mukaudut.

Minä olin parisuhteessa jossa maksoin kaikesta suurimman osan, ja silti mies ilmoitti tyyliin samana aamuna lähtevänsä viikoksi Alpeille tms. Lapsia ei sentään onneksi ollut, mutta kyllä sitä nuorena ja naiivina kestää kaikenlaista. 

Olet nuori, naiivi ja hyvätuloinen. Kerropa millä alalla tuohon asemaan pääsee.

Vierailija
38/109 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outoa. Eikö tuollaiset miesten reissut lopeteta kun tulee perhettä. Menette perhelomalle sinne tietenkin. Bebe kainaloon ja menoksi.

Kyllä meillä on lasten saamisen jälkeenkin reissattu. Yhdessäkin, mutta molemmat tasapuolisesti myös omia n. viikon ulkomaanreissuja. Suhde kukoistaa.

Kateelliset ja katkerat heti alapeukuttamassa 😄

Vierailija
39/109 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmemmillekin tiedoksi että aloitus on provo.

Ei kyllä joka sana on totta ja todistettu.

Hieman arveluttaa olla ilman miestä koko marraskuu

Kullia löytyy joka kadunkulmasta joten älä huoli.

Vierailija
40/109 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun mies lähtis moiselle reissulle, hän tulisi tyhjään kämppään kun reissultaan palaisi.