Nainen mitä ajattelet jos joku mies tulee juttelemaan sulle mukavia julkisella paikalla?
En nyt siis tarkota mitään pervoilua tai ahdistelua vaikka juttelua säästä? Mä itse olen melko ujo ja hiljainen mies, en ole koskaan lähestynyt naisia muussa paikassa kuin tinderissä. Miten voiko siis jossain kaupassa naiselle jutella vaikka sitä naista ei tunne?
Tänään mä avasin kaupassa oven eräälle kauniille naiselle, se hymyili ja sanoi kiitos.
M33
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen erittäin erakko ja epäsosiaalinen, yritän äkkiä saada tilanteen katkaistua, että saan taas olla yksin. Esim. teeskentelen että on kiire tai alan kaivaa puhelinta, tai tarvittaessa lähden vaan pois.
Miten sinä voit ikinä seurustella? Ikisinkkuna tulet elämään tuollaisella asenteella.
Älä sinä päätäsi vaivaa sillä äläkä anna sen p*rsettäsi kaivella mitenkään miten toinen toimii ja elämänsä viettää. Ei se sinulle kuulu. Sinä et myöskään ole se joka sanelee että toinen tulee elämään ikisinkkuna jos joku toimii toisin kuin sinä tietyissä tilanteissa. Mikään pakko eikä velvollsuus ole kenenkään edes huomioda julkisella paikalla jotain tyhjänpäivästä tuntemattoman lätinää saati vastata siihen mitään.
Minusta on kiva jos tuntemattomatkin tulevat juttelemaan (poislukien ne pervoilut ja vastaavat), mutta olenkin Itä-Suomesta kotoisin. Rohkeasti jutulle vaan, aina sitä voi muutaman sanan vaihtaa tai jos juttu tuntuu luistavan niin enemmänkin.
Tykkään kun Amerikassa asuessani tuntemattomat ihmiset tulivat aina juttelemaan. Välillä kaipaan samaa Suomessa. Suomessa tuntemattomille juttelu tulkitaan kuitenkin tosi helposti heti iskemisyritykseksi ja huomaan, että ihmiset vaivaantuu helposti vaikka jos minäkin, suhteellisen nättinä naisena, juttelin jollekin tuntemattomalle miehelle niitä näitä. Pohjanmaalla se voi olla jopa vaarallista, jos miehen naisystävä näkee tämän. Nimimerkillä kokemusta on :'D
Siitä huolimatta sanon, että mene vaan rohkeasti juttelemaan, mutta älä pelästy jos ihmiset kaikkoaa sillä samalla sekunnilla kun avaat suusi. Se on vaan suomalaisuutta (junttimaisuutta).
Jos on asiallinen ja kohtalaisen hyvän näköinen niin yritän päästä panemaan. Etenkin jos osuu ovulaation aikoihin jolloin kelpaa melkein mikä mies tahansa.
Miksi yhä edelleen esität miekkosta VAUVA-PALSTALLA? X"""DDDDDDDD etkö edes tajua miten noloa tuo on?
Vierailija kirjoitti:
Jos on asiallinen ja kohtalaisen hyvän näköinen niin yritän päästä panemaan. Etenkin jos osuu ovulaation aikoihin jolloin kelpaa melkein mikä mies tahansa.
Juu juu, Pena. Sinä et ovuloi vaikka kuinka pinnistelisit.
Minua ei haittaa jos kohteliaasti lähestyy, mutta olen varattu joten kohteliasta jutustelua pidemmälle se ei etene.
Siis miten naiseen tututustutaan jos ei puhumalla,ihme hommaa nykyään,tietenkin jonkin ween Dinterin vai mikä paska se on kautta kun ei uskalleta fyysisesti mennä juttelemaan.Kyllä on säälittävää jos ei uskalla vieraalle henkilölle puhua,sittenhän jää vieraaksi.
Juttelemaan tulleesta miehestä en ajattelisi mitään pahaa, mutta olen todella ujo ja epävarma itsestäni. Ruoskisin itseäni pitkään jos sanoisin jotain typerää.
Täällä 4-kymppisenä nainen, joka ei ole ikinä Tinderissä yms. ollut, eikä mene! Mikäli mies ei uskalla livenä jutella kanssani, ei hän ole minua varten. Ja kyllä, itse tykkään jutella miehille ja muillekin, jos ollaan samassa tilassa. Miten sitä muihin muuten tutustuu (paitsi töissä)?
Vierailija kirjoitti:
Juttelemaan tulleesta miehestä en ajattelisi mitään pahaa, mutta olen todella ujo ja epävarma itsestäni. Ruoskisin itseäni pitkään jos sanoisin jotain typerää.
Aivan turhaan. Mikä on pahinta mitä voi tapahtua jos noin tekisit? Aivan, ei mitään.
Ajattelen, että mitä minun pitääkään ostaa kaupasta ja mitä hyvää jälkiruuaksi tänään. Hmmmmm
Vierailija kirjoitti:
Hämmentävä ketju.
Tämä palsta on mennyt ihan pilalle, muutama vuosi sitten täällä oli ihan hauskoja keskusteluita, nykyään noita apn kaltaisia täysiä ää liöitä kyselemässä mitä milloinkin. Joskus sitä miettiin, miten tyhmiä ihmiset nykyään ovatkaan. Minäpä lähden lenkille, heippa!
Epätoivoista. Eipä tuohon muuta voi sanoa.
Huono itsetunto ja häpeä liittyvät usein yhteen. Tämä näkyy siinä miten huonolla itsetunnolla varustettu ihminen suhtautuu itseensä. Kun uskaltaa elää tätä hetkeä, hyvinvointi ja hyväksyntä lisääntyvät ja autenttisuus kasvaa. Tehdessään asioita ei tarvitse olla suojan tai kuoren takana vaan pystyy olemaan oma itsensä ja kestää tulla nähdyksi sellaisena kuin oikeasti on muiden edessä.