Nyt hakemaan Cittarista suklaalevyjä 5 kympillä!
Minä jo kerkesin hakea. Laitan jemmaan varmuusvarastoon syksyiltoja varten.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ihan siis viikossa syötiin kaikki 5 levyä ja viikon loppupuolella molempien naamat kukki finnimerenä.
Ei tule suklaasta finnejä. Tutkittu juttu.
Terv: Yli lääkäri
Tarkoitat kai y-li-lää-kä-ri?
Vierailija kirjoitti:
Miksi niitä pitää ostaa?
Koska ne on tarjouksessa. Enkä siis itse edes pidä suklaasta.
T: naiset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ihan siis viikossa syötiin kaikki 5 levyä ja viikon loppupuolella molempien naamat kukki finnimerenä.
Olen muutes samaa mieltä, ei tule suklaasta finnejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli-lääkäri tarkoittaa hän luulisin niin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset ovat niin persoja makealle, varsinkin suklaalle? Lopetin karkin syönnin joskus teini-iässä. Sitten aina saa lukea että en laihdu vaikka en syö paljon mitään, mutta suklaata ahmitaan kaksin käsin. Missähän se vika voisi olla?
Miehet on persoja makealle ihan yhtä lailla. Ei tässä ole sukupuolten välillä mitään eroa.
Muistakaa syödä terveellisesti. Ne suklaat ovat saattaneet tovin olla jo hyllyssä, myymälöissäkin on niitä lämmönvaihteluita sun muita onkkelmia välillä.
Joskus harmittelin kun on tiättekö niitä sellasia hyllyjä joissa on valot niin sitä kun tupattu oikein täyteen kamaa katopas niihin valoihin saakka. Lämpö tuntui oikein niissä tuotteissa. No vähän ohi mutta kuitenki niin.