Kun alkaa olla jo kiertopäivä yli 60
niin kysyisinkin, onko kukaan plussaillut enää näillä päivillä=)? Ensi kuussa olen menossa lääkäriin kun vihdoin mulle ajan antoivat, mutta mieluusti kuulisin muiden kokemuksia pitkistä kierroista, onko siis esim yli 50 kiertopäivän jälkeen plussaa testiin tullut? Itse en ole nyt testannut viikoihin..
Kommentit (29)
Joten kyllä plussakin on mahdollinen pitkällä kierrolla, vaikkei useinkaan todennäköinen... Tästäkin siis itsellä kokemusta, että kierrot piiitkiä eikä plussaa... Mutta TOIVON PLUSSAA SINULLE!
*kolmatta toivomassa*
mun kierto oli pahimmillaan 78pv ja onnistuin saamaan plussan en vain muista kuinka myöhään plussasin. Sen jälkeen kuitenkin kun oksetusolo alkoi :o)
niiloakseli
Ompa huojentavaa kuulla et muillaki samoja " ongelmia" .... Tai siis en kyl kellekkään sellaista toivois... mut sillä lailla huojentavaa et en ole yksin... toivottavasti ymmärsit ja toivottavasti sulla näkyy vielä plussa...;) itsellä nyt kp 44... 3 negaa takana... taitaa olla kirves taas heitettynä kaivoon... tarttis itsekin varata lekuri taas kerran mut jotenki ei vaan jaksais... Onks sul ollu aina pitkät kierrot riesana vai onko tämä uniikki tapaus... Niiloakseli: muistatko yhtään mikä olis voinu olla sillon rv ku teit testin??? Niin ja oletko onnistunut bongaileen ovista??? mulla sekin on aika toivotonta...
Tsemppiä kaikille ja plussa tuulia!!!!
Helpottaa kuulla että tälläistäkin on siis tapahtunut =) Mulla oikeat menkat oli loka-marraskuussa, en muista tarkalleen ja tuolloin joulukuun puolen välin tuntumassa oli vain YHDEN päivän, elikkäs en tiedä lasketaanko niitä edes, muuten sitten kierto olisi jo 100 jotain... !!? Oliko teillä oireita kun plussailitte nuilla kieropäivillä? Oliko ennen kierto ollut normaali tai taustalla esim lopetettu pillerit mikä sotkenut?? Minä lopetin minit elokuussa. Kai se testi vielä täytyy siis tehdä =) Melkein ostin äsken, mutta en " sortunut" ostamaan kuitenkaan. Ois kai se testi jonka viimeksi tein kp45 tms(??!) näyttänyt plussan jos olisi??! Oikeastaan eilen alkoi kuvottamaan ja tänään sama jatkunut ja lämmöt korkealla toista viikkoa, siksi utelen täällä kun toiveita elättelen =)
Plussia haaveilijoille ja mukavaa raskausaikaa odottaville..
ei mulla tosiaan ole aina tällästä ollu, kun söin normaalipillereitä, Mercilon, oli kierto tunnilleen tarkka, sit söin 2kk minejä (cerazette taisi olla..) meni kierto sekas ja ne lopetettu elokuussa ja yhdet normaalit menkat sen jälkeen ollu ja sit ne yhden päivän menkat... Syksyllä ressailin asiasta enemmänkin, nyt ennemmin huvittaa vain kun ei tätiä tule ni ei... !!! Ekaa kuumeillaan, ens kuussa menen siis lääkäriin, en tiedä mitä siel osaavat tehdä, jotta kierto saataisiin palautettua normaaliksi... Ilkeetä kun ei tiiä millon täti tulee... nyt edelliset 2 viikkoo oon ollu satavarma että nyt alko menkat ja kun menee vessaan niin ei todellakaan alkanut.. ei jaksa =)
Millane sun tilanne?
vielä pakko udella sellaista, että kun plussasitte myöhäisillä kiertopäivillä, kuinka pitkällä raskaus silloin oli?? Oliko siis ovis ollu kans myöhään vai testiin ei vain sitä plussaa aiemmin tullut? En tiedä voiko testi näyttää negaa jos on jo esim rv 4 menossa..!!!? Thanx girls..
Itse en koskaan ole tikuttanu ovista tai muutenkaan kovin sitä huomannut..!
Moi vaan!
Mä siis sain ekassa raskaudessani plussan vasta kp 93. Vielä viikkoa aiemmin oli nega ja samoin terveyskeskuksen labran pissatesti oli näyttäny negaa. Tuon plussan siis tein heinäkuussa -05. Vikat menkat oli ollu huhtikuussa. Neuvolassakin ajattelivat, että mulla on varmaan menossa jo rv 13 ja pistivät äkkiä papereita eteenpäin ja kun muutama päivä kului, niin tuli kättäriltä kutsu np-ultraan. Se aika oli sitten noin pari viikkoa plussan saamisesta. Siellä sitten todettiinkin, että kohtu on tyhjä eikä ollut pienintäkään merkkiä siitä, että olisin raskaana edes ollut. Lääkäri epäili sitten kohdun ulkoista, joka olisi heti alussa kuivunut itsekseen kokoon ilman mitään vuotoja tai kipuja.
Toisen kerran kun raskauduin, niin sain plussan kp 84. Sekin meni kesken. Ja tämä siis joulukuussa -05. Sitten taas raskaaksi heinäkuussa -06 ja se meni kesken rv 7+ Silloin plussa tuli jotain kp 40-50 kieppeillä. Nyt sitten neljännen kerran raskauduin marraskuussa -06 ja plussatesti tuli kun oli kp 47. Sitä ennen oli negaa. Sekin meni sitten kesken noin viikko tuon plussauksen jälkeen. Nyt sitten taas tuli plussa 21.1.-07, mutta enpä vain enää ole raskaana. Ainakaan ultran ja terveyskeskuksen labran pissatestin mukaan. Nyt kp:istä ei hajuakaan, koska jatkettiin miehen kanssa yrityksiä heti edellisen km:n jälkeen kun vuoto oli loppunut. Tosin pientä vuotoa tuli paperiiin viime kuussa, mutta ei mitään normaalia sitten tuon marraskuun.
Jaksuja ja toivottavasti se kestävä plussa sieltä vielä tulee!! =)
raskausviikoista. Oisko ollut jotain 7-8 viikon pintaan koska pahoinvointia ja huimausta oli jo aika reippaasti plussaus päivänä.
no joo.... mulla taas ollut aina tämä vaiva ja kesäkuussa 06 lopetin pillerit diane nova.... sen jälkeen tullu tosi epäsäännöllisesti kunnes lääkäri kirjoitti primolut kuurin... kuurin ajan tuli normaalisti ja yhden kierron kuurin jälkeen... siin yht. neljä kk... nyt taas kp 44 eikä tietoakaan tädistä... kummallista m ahakipua ja pissavoivaa ollu nyt noin viikon et oliskohan vti... siis pisatulehdus.... mut ilmoittele kuin käy!!!!! hyvää yötä...
En ois kolmentoista viikon jälkeen uskonu, mutta näin kävi! Tosin meni kesken, mutta mahdollista siis on =D TSEMPPIÄ
Kun esikoistani odotin. Negan sain vielä kp52. Samaan aikaan jo tietty alkoi oireet, että oli vähän arvattavissakin. Lääkärin mukaan ovulointi tapahtunut kp37-39. Että näin meillä =)
oli ovulointi tapahtunut tavallista myöhempään. En enää ihan tarkkaan muista, mutta varmasti yli kp20 oli ovis ollut (jossain kp20-30 välillä varmaan). Testeilin tällöin apteekin testeillä, mitkä eivät ole herkimmästä päästä, ja ehdin saada usemman negan ennen plussaa.
Raskaus-oireet; väsymys, pahoinvointi, rintojen arkuus, alkoivat vasta plussauksen jälkeen (eli se kp57). Ennen plussaa olin ihmetellyt menkkamaisia kipuja, vaikkei mitään menkkoja tullutkaan, kaipa se silloin nipisteli kohdun alkavaa kasvua.
Kun silloin menimme np-ultraan menkoista lasketuilla raskausviikoilla, todettiin ultrassa, ettei raskaus vastaa viikkoja, vaan on n. 4 viikkoa jäljessä. Tämäkin tukee sitä, että ovis oli ollut tavallista myöhempään. Sitten sain n. kuukauden päästä uuden ajan np-ultraan, jolloin mentiin oikeillä raskausviikoilla.
itselläni on aina ollut normaalimmittaiset kierrot 30pv mutta hcg hormooni noussut hitaasti. ekalta kp53 postitiivinen ja siitä pari pv taaksepäin edelleen nega.
Toiselta edelliset menkat joulukuun alusta ja tamminkuun 28pv vasta positiivinen vaikka silloin olin jo hyvin pitkällä odotuksesssa.
Tältä kolmannelta jota odotan on edelliset menkat olleet 2.1 ja vasta viimeviikon lauantaina oli testi postitiivinen, tosin odotin kunnolla ensimmäisestä (silloin oli kp:T 32/30 )nega testistä ettei vain tarvistsisi pettyä negasta.
Jospa tästä olisi jtn hyötyä :)
/Catry
Kiitos kaikille vastanneille, ei siis ole ihan harvinaisuus saada se plussa suurilla kiertopäivilä =) Mietin itse sitä, että nää kierrothan vaan on pidentynyt ja pidentynyt.... nyt on ihan hurja pitkä kierto ollu ja jatkuu vain... Huomenna siis on juostava apteekkiin ostamaan testi=) kaiken varmuuden vuoksi vielä!!
Olisihan se hienoa saada plussa ystävänpäivänä=) Miehelle olisi kiva lahja kertoa=) No, eipäs mennä vielä niin pitkälle *kuvittelee* *hymyilee* *miettii*
Catry, en olekaan tiennyt, että tuollainenkin on mahdollista nuiden pitoisuuksien kanssa.. Mielenkiintoista. Minä teen testin tällä viikolla ja jos nega tulee niin sit se on nega, mutta voisi se positiivinenkin olla, kun hiukan oireitakin ehkä sinne suuntaan on. En ole koskaan aiemmin ollut raskaana niin en tiedä.=) Mulla on eilen illasta lähtien sattunut vasemmalle alas mahaan siis tosi alas.. ja tota kuvotusta ollut jo ainakin viikon. Mutta vain iltaisin. Sulla on hyvä kun tiedät ettei sun kannata tehä testiä liian aikaisin..! Mä en haluis enää yhtään negaa testiä katsoa.
Miiku, sulla siis aika sama " ongelma" kun minulla. Onko tuo Primolut sama kuin Terolut? (hoitaja meinaa kai mulle tota teroluttia jos siis en raskaana..)Meinaatko uutta kuuria vai mitä tehdä? Millon teet testiä?? Outo mahakipu ja pissavaiva.. nehän on ehkä raskausoireita? =)
Eppuliina, olitko siis kolmellatoistaviikolla jo raskaana kun testi näytti plussaa vai teit vasta ekan testin?? Harmi, että kesken meni...=(
Angelie ja Marissa ja muut, ihanaa varmasti plussata vielä nuilla kiertopäivillä =) Oliko teillä taustalla esim pillereiden lopetus vai muutenvain pitkät kierrot?
Kuulostellaan taas ja vaihdetaan kuulumisia =) *PLUSSASÄTEITÄ*
Voi että mua naurattaa tää " runo" .
" Mä ituin ojatta koilankakan vielettä. Tä tulit ja kytyit, mikä tulla on? Mä mökötän. Jaa, no mä tulen tinne tinnen kant. Tä tulit, ja ittuit vieleeri koilankakan päälle ja mua naulatti ihan hilveätti. Kiitot kun olet kiva kaveli."
Katri72, sulla on kyllä hurjanmoista ollut ja tapahtuntu, palhoittelut kaikista keskenmenoista! Teidät vielä palkitaan... =) Ja jaksamisia!
kierrot näyttää venyvän pitkiksi. Eli lopetin pillerit syyskuussa 06 ja ekat menkat tuli kp30, seuraavat kp54 ja nyt mennään taas kp54. Testin tein viimeksi kp36 ja näytti negaa. Tylsää kyllä ku kierrot venyy. Saan ajan gynelle ensi viikolla, katsotaan että kaikki ok ja että mistä johtuu noi kierron pituudet. Voi olla että pillereistä, mutta itse ajattelen että voiko se enää vaikuttaa onhan tosta jo kohta puoli vuotta menny. No, ei auta muu kuin odotella ja ihmetellä. Kiva lukea että muillakin on kierrot pitkiä ja mikä hienointa että on plussattu noin suurilla kp.
mp73
Kiitos pahoitteluista ja jaksuista! On tämä rankkaa ollut, mutta vielä ei luovuteta. Sen verran sanottakoon vielä, että meillä yritykset alkoi 02/03 eli 4v sitten....
Hyvää Ystävänpäivää!!
Joo... näin mä olen käsittäny et olis sama... tosin kun pharmacasta katsoin niin primolut olis ennemminkin lyhentämään vuotopäiviä... tiedä sit... mun lekuri oli ihan käpy... onneks nyt muutettu ja uus lääkäri.... no mähän kävin tänään viemässä putken tklle ja negahan se oli.... *nyyh...* ei auta... huomenna soitettava sit lääkärille aika... saavat keksiä jotain... en ainakaan primolutia enää halua... teroja voisin kokeilla.... joku sanoi myös sitä et vois olla mahdollista et toi primolut estäis munasolun kiinnittymisen... noh saavat nyt tehdä kaikki verikokeet ym ja varmistaa et mikä on se hormoni mikä multa puuttuu... Mut kannattaa kyl mielummin ottaa terot... niistäkin olen kuullut et osa on raskautunu heti.... ilmoittele sit miten käy....*jännittää* ;)
mutta itse plussasin viime kierrossa kp 47, mikä meni kyllä kesken parin päivän kuluttua, aikaisempi testi kp40 nega, mutta ei kai se mahdottomuus ole siis plussata vielä kp 60.
Toivottavasti plussan saat pitkästä kierrosta huolimatta.