Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun alkaa olla jo kiertopäivä yli 60

12.02.2007 |

niin kysyisinkin, onko kukaan plussaillut enää näillä päivillä=)? Ensi kuussa olen menossa lääkäriin kun vihdoin mulle ajan antoivat, mutta mieluusti kuulisin muiden kokemuksia pitkistä kierroista, onko siis esim yli 50 kiertopäivän jälkeen plussaa testiin tullut? Itse en ole nyt testannut viikoihin..

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä kun olen koko viime vuoden syönyt edestakaisin primolutia ja itsekkin luin jostain että primolutilla olisi ehkäisevää vaikutusta. Nyt mulla menossa toinen terolut kuukausi ja paremmalta vaikuttaa kaikin puolin. Vähemmän sivuoireita. Vuoto oli eka kuukauden ihan normaali ja loppui normaalisti nyt sitten jännään toista kiertoa terojen kanssa. Lääkäri on sanonut että terolut ei estä ovulaatiota mutta ei myöskään tee yhtään helpommaksi raskautua. Vaikka onhan se helpompaa jos on normaali kierto :o)

saa nähdä kahden viime kierron aikana en tikkujen mukaan ole ovuloinut ollenkaan ja nyt on näkyvissä hienoista tummumista testiviivassa :o) saa nähä kuin hullun käy ;o)

Niiloakseli kp 14

Vierailija
22/29 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

noissa lääkkeissä on eri vaikuttava hormooni vaikka molemmat on keltarauhashormooneita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon vissiin sulta aikasemminki Niiloakseli kysynyt näitä mut miten sulla... ootko nyt tauotta syönyt primoja ja teroja vai oletko pitänyt taukoa.... ajattelin vaan et miten hyvin sulla on ne auttanut??? kun mä söin 3kk niit primoja ja hölmönä aattelin et nyt on kaikki kunnossa.... ykden kierron tuli normaalisti ja sit taas mentiin.... nyt kp 46....??? kyl mä taidan pyytää lääkäriltä kans terot... kiitti!!!!

Niin ja kun äsken unohdin niin Oikein hyvää ystävänpäivää kaikille!!!

Vierailija
24/29 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtalotoverit moikka =)

Mikä ei tapa se vahvistaa, eikös näin sanonta ole. Mutta kurjaa on näiden pitkien kiertojen kanssa, me sen kokeneet ja tälläkin hetkellä kokevat sen tiedämme u

Mieleeni tuli sellane kysymys, et tiedättekö onko esim terolutissa samoja " aineita, hormooneita tms" mitä e-pillereissä? Jos olisi sitten en voisi ottaa niitä kun nostattavat verenpaineen hurjiin lukemiin. Minulla on vasta maaliskuun puolella lääkäriaika, toki varmasti kuulen siellä lisää.. mutta kiinnostaa. Joo primolutit no thanx!

Ostin siis testin tänään, meinaan aamulla tehdä sen ihan vain kaiken varmuuden vuoksi *toivoen kuitenkin plussaa kovasti*.. mutta en pety vaikka nega olisikin. Ei olisi uutta *pysyy positiivisena*.

Toki toivon pian jotain muutosta pitkään kiertoon... jatkuu ja jatkuu ja jatkuu... onpahan rahat säästynyt siteistä =) pienen pieni lohtu se.. *heh*

Niiloakseli sulla taitaa tärppipäivä olla kohta kotiovella=)? Pidetään peukkuja..!

Miiku pahoittelut negasta, mutta kiva kun säkin saat ehkä kohta jotain uutta apua kun pääset lääkäriin =) Haaveiletko sä ekasta?

Mulle kesällä testiin kaikki gynetestit ja jutut, kaikki oli ok, tekeekö taas papat ym kun menen tämän asian takia sinne? Mihin siis varautua?

Kiitos kaikille ja rupatellaan taas *jännitetään ja toivotaan parasta*

Vierailija
25/29 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekastahan minä.... tiedän ettei sais masentua mut... kiva kuitenkin lukee sun viestejä kun oot niin positiivinen.... meillä yritystä nyt 6/06 asti vai vasta miten sen nyt ottaa minkäs ikäinen oot??? ja onkos teidän esikoinen??? mä siis luonnollisesti täytän 22 niinku tosta nimim. näkyy ja mies 23... mulle on myös tehty gynetestit ja ultrattukin kohtu on ja myös siis munasarjat mut mitään ei löytyny... mut kyl mä taas tästä nousen!!! tuli tos viime vkl vvierailtuu kotikaupungissa ni sielta taas iski pienoinen masennus ku tuntuu tai ei vaan tunnu siis on et lähes kaikilla ystävillä on jo lapsia tai oottavat... se on välillä rankkaa... mut kolmas kummilapsi olis tulollaan viim ens ti jolloin viim. käynnistetään.... kaveri on vähän tiukas... ei halunnut kummitädille näyttäytyä vielä... oliskohan säikähtäny kovaa ääntä...;)

Niin ja serkku sai eilen illalla 4680g tytön... pieni pusertaminen oli ollu...

no joo taas mä jauhan omiani....

milloin meinasit testata?? asutko missäpäin? mietin vaan et missäs käyt lääkäris?? yksityisellä??

Vierailija
26/29 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis siitä testauksesta... tossahan se lukee otsikossa... ilmoittele huomenna kuin kävi.... ja

OIKEIN PALJON PLUSSATUULIA!!!!!!

Vierailija
27/29 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kans 85 syntynyt, mies 8 vuotta vanhempi, yhdessä oltu reilu 3 vuotta ja pillerit lopetettu 8/06 ja kuume kasvaa ja kasvaa *vauva on ollut puoli vuotta tosi paljon mielessä ja haaveissa ja unissa... kuume ollut yli vuoden, mutta " yritystä" ouolisen vuotta, oeln pysynyt positiivisena ehkä just sen takia kun kierto ollut niin piiiiiiitkä ja outo, jos olis normaali kierto niin oisin ja ehkä epätoivonen mut nyt uskon, että kaikki johtuu kierrosta, uuu enkä tosiaan oviksesta tiedä, en bongaile! Meen ihan terveyskeskukseen, mietin ensin yksityistäkin, mutta jos terveyskeskuksessa sellane urpo (" tollo" ) lääkäri niin saatanpa harkita yksityistäkin.

Mutta ei meillä, Miiku, ole hätää! Kaikki viel kääntyy parhainpäin ja me plussataan, toki toivomme mahd. pian =) Mulla ei oo kellään kaveril viel vauvaa eikä kukaan haaveilekaan, olen ainut =) Sulla on toisaalt kiva kun saat hoitoa ym " harjotella" , mutta toki siinä oma kuume varmasti kasvaa =)

Jeps aamulla testaan, melkein äske sorruin jo, mut kai se paars tai siis varmin tulos tulee aamupissasta =)

HYVÄT YÖT ja lippua vaan korkealle

Vierailija
28/29 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekaa siis kuumeillaan!

Vierailija
29/29 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se oli selkeääkin selkeämpi NEGA, elikkäs raskaana ei taideta olla, eli odottelen lääkärireissua ja sitten ollaan ehkä viisaampia ja asialle saadaan jotain tehtyä! Tänään tullut ihan hivenen ruskehtavaa vuotoa, voipi olla menkatkin sieltä tulossa!

Kiitos kaikkille aj mukavaa viikonloppua! Kyllä se plussa sieltä vielä pärähtää=) Minä jaksan uskoa!