Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä kerros- tai rivitalossa asuva, vältteletkö tarkoituksella jotakin naapuriasi?

Vierailija
20.09.2024 |

Jos välttelet kohtaamisia hänen kanssaan, miksi?

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asuisin rivi tai kerrostalossa, välttelisin kaikkia naapureita. Asun omakotitalossa ja välttelen kaikkia naapureitani.

Vierailija
42/59 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten "lainataan" jauhoja ja sokeria, missä muodossa se laina palautetaan? Käy oksentamassa postilaatikkoon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia, kuljen porraskäytävässä vain silloin kun se on varmasti tyhjä.

Vierailija
44/59 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välttelen kaikki, asun kerrostalossa mutta maan tasossa niin että mulla on oma sisäänkäynti. Olen vaan erakkomainen ja epäsosiaalinen luonne, enkä halua mitään kontaktia ihmisiin. Ei mulla ole itse asiassa edes hajuakaan, keitä muita ihmisiä tässä talossa asuu. Mutta roskat vien roskakatokseen aamuyöstä, ettei vahingossa joutuisi kohtaamaan ketään siellä.

Tästä tunnistaa suomalaisen :)

Vierailija
45/59 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välttele, mutta olen huomannut, että muut välttelevät. 10 vuotta seinänaapureina asuttu naapurin aikamisepojan kanssa, koskaan ei ole tervehtinyt.

Vierailija
46/59 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun rivarissa ja minulla on mukavat naapurit, mutta ihan tässä vieressä olevan omakotitalon mulk ku äijää välttelen. Jos on pihallaan, niin en mene ulos, ellei ole ihan pakko. Jos tulee pyörätiellä vastaan koirineen, niin väistän maantielle. 

Vierailija
47/59 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni mies joka laulaa epävireisesti ja soittaa pianoa on hieman kiusallinen kohdata. Samoin hänen vaimonsa joka tuli kerran päin melkein. Samoin kyräilevä poikamies ja hissinnappeja paineleva. Myös nuoret porukat on kiva väistää. Tai ylpeät parit. Yhden parin koira räkytti kohti.

Vierailija
48/59 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Rivitalo. Nykytilanne.

Utelias nainen, on pari krt tullut lainaamaan jauhoja, sokeria...puhuu minusta ikäviä asioita selän takana, olen saanut kuulla.

Pariskunta, jolla on kaksi erittäin pelottavaa koiraa, ja kerran tulivat lenkiltä ja ne olivat pihassa irti. Rotu on näitä, jotka ovat hyökkäilleet ja purreet, ja luokitellaan tietynlaisiksi. En mene samaan aikaan ulos.

Toinen yritti kerran tulla kai nuuskimaan, mutta koska eivät kieltäneet sitä koiraa, niin olettaisin, ettei kannata ottaa riskiä. Se nainen mm. ei saa koiria oikein tottelemaan.

Vanhempi mies, on vainonnut minua pitkään. Levittää kunniaani loukkaavia asioita, ja huuteli kerran jopa pihassa, kuinka me ollaan saatu häätö edellisestä asunnostamme, mikä ei siis todellakaan ole totta!! Vuokrat ja vastikkeet on aina maksettu myös ajoissa. Muutti pois vaimoineen ja nähtävästi tuli avioero, kun nyt asuvat eri osoitteissa. Vaimo mm. huusi sitä kerran juo

" I feel you"! Melkein kuin puhuisit mun naapureista kerrostalossa tosin, juoppohullu asuu alakerrassa, 2 vanhempaa henkilöä joista voisi tehdä kunnianloukkauksista syytteitä, juoru-ukkoa ja akkaa.Sekopäiden kirjo on suuri tässä pienehkössä kerrostalossa. Yksinäistä naishenkilöä vainotaan ihan surutta. 

Vierailija
49/59 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi vältellä kun ei niitä muutenkaan näe juuri koskaan. Tänään näin A-asunnon rouvaa roskakatoksessa. Muita en ole tällä viikolla tainnut nähdäkään.

Vierailija
50/59 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäinen mummo. Ei vaan ole aikaa/kiinnostusta jutella hänen kanssaan.

Vierailija
51/59 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitakin naapureita tekisi kyllä mieli vedellä turpiin.

Vierailija
52/59 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvi vältellä kun ei niitä muutenkaan näe juuri koskaan. Tänään näin A-asunnon rouvaa roskakatoksessa. Muita en ole tällä viikolla tainnut nähdäkään.

Jäikö hän sinne?

Vierailija
53/59 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joitakin naapureita tekisi kyllä mieli vedellä turpiin.

Helen Turpin.

Vierailija
54/59 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu välttelen koska olen elänyt kuin pellossa ja hävettää nähdä naapuria, joka tästä on kämpässään meuhkannut. Ei kiinnosta kuunnella sitä valittamista.

Jaxuhalit!

Vierailija
55/59 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välttele ketään tiettyä naapuria, pyrin olemaan mahdollisimman vähän tekemisissä heistä kenenkään kanssa.

Vierailija
56/59 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä asuu rivitalossa yksi sairaan utelias ihminen. Jos hän kuulee ulkona joidenkin puhetta, niin hän raottaa sen verran ovea, että pysyy kärryillä.

Jos hän ei saa näköyhteyttä, heittää hän takin niskaansa ja todellakin tunkeutuu jonkun yksikertaisen tekosyyn varjolla seuraan kuullakseen mistä on kysymys. Nainen on 50-60 -vuotias.

Todella järkkyä, miten hän kehtaa.

Vierailija
57/59 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa en halua olla kenenkään kanssa tekemisissä. Jos kohtaan niin tervehdin mutta muuten ei missään tapauksessa halua tutustua yhteenkään yhtiön asukkaaseen. 

Vierailija
58/59 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muuttaisin kerros tai rivitaloon, opettelisin muutaman lauseen jollain harvinaisella kielellä. Sitten ei mummot ja papat uskalla enää tulla puhumaan

Vierailija
59/59 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos muuttaisin kerros tai rivitaloon, opettelisin muutaman lauseen jollain harvinaisella kielellä. Sitten ei mummot ja papat uskalla enää tulla puhumaan

Ja kotiovessa/nimitaulussa lukee Lahtinen :)

Minä olen läpi vuosikymmenten ollut suorasanaisen henkilön maineessa. Sekin karkoittaa ainakin herkempiä utelijoita kauemmas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän