Nyt hallitus haluaa poistaa halpamerkit
Vaikka epäsuorasti nostetaan ruoan hintaa muutenkin, niin nyt on suunitelmissa puuttua lailla kaupan omiin halpamerkkeihin.
Tämä hallitus nauttii, kun saa kiusata omaa kansaa. Milloin alkaa ryöstelyt, väkivalta ja kaikenlainen anarkia, mitä nykyhallitus aiheuttaa osaamattomuuttaan?
Tässä hallituksessa on pelkkiä psykopaatteja, sekä narsisteja.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
S-ketjun oma rainbow korvataan tanskalaiselle Coop:lla?
"Coop (sveitsiläinen osuustoimintaketju)"
Olen luullut, että Kotimaista -merkki on S-ketjun oma
Miksi tämä hallitus vihaa suomalaisia näin paljon? Kiusataan omaa kansaa minkä ehditään. Kuvottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tuotteiden valmistajat samoja kuin merkkibrändeissä. K-menu nakki oli pitkään sama tuote kuin popsin grillinakki. Hinta 89snt.
Edelleen peräänkuuluttaisin sitä ostolakkoa. Pari kk vain välttämättömät.
Samoissa tehtaissa ne tehdään. Brändituotteet valmistetaan ykkösluokan raaka-aineista, kakkosluokka menee halpistuotteisiin.
Ne on tismalleen samoja nakkeja, vain pakkaus erilainen. Jos tehdas ei tee halvalla K-menun nakkeja, se ei saa Popsin grillinakkeja myyntiin K-kauppoihin. Ja koska on vain 2 kauppaketjua, on tehtaalla pakkorako, jos haluaa edelleen työllistää työntekijänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä itseäni toisaalta huvittaa toisaalta todella raivostuttaa on tuo suomalaisten alistuva nyökkynukke mentaliteetti.
Osataan kyllä mutista keskenään mutta kiltisti vaan sitten alistutaan ja jopa äänestetään ja kannatetaan näitä samoja sortajia joista purnataan hiljaa keskenään.
Itseä ei luojan kiitos koske, olen asunut jo puolet elämästäni muualla mutta Suomessa olen syntynyt ja nuoruuteni kasvanut. Sellaisesssa Suomessa jota nyt tuhotaan väellä ja voimalla ja kansa nöyränä katselee vierestä.
Olen niin onnellinen että aikoinaan lähdin ja toin osaamiseni ja korkeamman kuolutukseni tänne parempaan käyttöön saadan siitä myös itselleni. Tätä olen miettinyt moneen kertaan tämän viimeisen vajaa kahden vuoden ajan.
Sieltä rajojen ulkopuolelta voisi nyt sitten antaa vinkkejä mitä tässä voi muuta tehdä kuin
Ranskasta mallia.
Suomessa halpa merkkien poistolla myös "vaate vuoria" pienennettäisiin kun useammalla ei olisi varaa kuin yhteen Gucciin tai muuhun luksus merkkiin.
On noin hvetin tunareita hallituksessa, täysiä ..iootteja!?
Tekisivät jotain järkevää eivätkä vain piipertäisi kurjistumista ja katastrofia sieltä mistä sen helpoiten saa tehtyä!
Eduskunnan, ministerien ja kansanedustajien tehtävä on AJAA KANSAN JA KANSALAISTEN ETUA YHTAISEN HYVÄN TAVOITTAMISEKSI.
Stubb - voisiko herra presidentti vaikka avata suunsa ja jyrähtää näille tolloille?? Nyt olisi aika jo tehdä jotain oman kansan hyväksi!!
"Milloin alkaa väkivalta" kysyy ihmisoikeuksista välittävä vassari. "Joku muu voisi tehdä" vaivaa sekä töissä että aktivismissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tuotteiden valmistajat samoja kuin merkkibrändeissä. K-menu nakki oli pitkään sama tuote kuin popsin grillinakki. Hinta 89snt.
Samoissa tehtaissa ne tehdään. Brändituotteet valmistetaan ykkösluokan raaka-aineista, kakkosluokka menee halpistuotteisiin.
Ne on tismalleen samoja nakkeja, vain pakkaus erilainen. Jos tehdas ei tee halvalla K-menun nakkeja, se ei saa Popsin grillinakkeja myyntiin K-kauppoihin. Ja koska on vain 2 kauppaketjua, on tehtaalla pakkorako, jos haluaa edelleen työllistää työntekijänsä.
Eivät ole samoja.
Valmistajilta on kysytty myös asiaa, mutta he kieltäytyvät kommentoimasta.
Osta vaikka Valion emmentalia ja sitten halpa merkin emmental-juustoa, makueron huomaa heti. Sama muissa halpamerkeissä.
Vierailija kirjoitti:
S-ketjun oma rainbow korvataan tanskalaiselle Coop:lla?
Ei Coop ole tanskalainen vaan pohjoismainen osuuskauppojen hankintayhtiö.
Vierailija kirjoitti:
De är båda helt skit och knappast samma produkt.
Det är som om folk inte överhuvudtaget begriper private label. Oligopolet i Finland rånar helt fritt befolkningen i en alternativlös omgivning. Det vittnar deras bokslut om, år in och år ut.
Private label är inget annat än oligopolets försök att råna industrin och jordbruket helt fritt.
Tyvärr är folk så bakom flötet att de skriver om "billigmärken" då det är frågan om "rånarmärken". I flera affärer finns bara private label i givna produktkategorier. Private label har inget produktlöfte, vilket är det centrala i märkesprodukter.
Då myndigheten kom igång med att sätta någon bukt på affärerna, kunde den i samma veva kräva att liter- och kiloprisen måste vara först och med minst lika stor och synlig font som styckeprisen. Affärerna vill koppla bort köparen från varans verkliga priser och det fungerar. Folk talar om styckepriser och priser som 2,99 €.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Den makten bör fråntas affärskedjorna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Esim. typpi- ja hiilidioksidisuojakaasuja käytetään vähemmän. Myös mausteet ovat kortilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Esim. typpi- ja hiilidioksidisuojakaasuja käytetään vähemmän. Myös mausteet ovat kortilla.
Nakkeja ei tehdä kaasusta, nuo ovat säilytystä varten. Nakki on ihan sama!
Hyvä maine kohta Suomella kun kodittomia oman maan kansalaisia istuu kadulla paskaisissa vaatteissa ja kerjää rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät ole samoja.
Valmistajilta on kysytty myös asiaa, mutta he kieltäytyvät kommentoimasta.
Ost
Onko se halpamerkin emmental valion tekemää vai jostain latviasta?
Perus palstamammojen mölinää taas. Paskat viljelijöiden ja ruoantuottajien oikeuksista, kunhan mamman kauppalasku ei nouse.
Vierailija kirjoitti:
Perus palstamammojen mölinää taas. Paskat viljelijöiden ja ruoantuottajien oikeuksista, kunhan mamman kauppalasku ei nouse.
Tämä!
"Kilpailutus on päivän sana myös muualla. Halvin otetaan"
Ai niinku siellä...mikäö se oli se kunta/kaupunki kun osti ilman kilpailutusta sikakalliita kepukoita lapsille koulun nurkkiin pölyttymään?