Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka vierastavat aterioiden tilaamista kotiin?

Vierailija
20.09.2024 |

Minä näen normaalina pari kotiinkuljetuspizzaa vuodessa, mutta wolttaaminen jostain syystä ärsyttää minua.

Muita samanlaisia?

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ravintolat, joissa haluan käydä, eivät tietääkseni ole woltattavissa tms. hakuorjapalvelun piirissä.

Vierailija
42/57 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en käytä näitä Woltteja ym. koska haluan maksaa rahani sille ravintolalle joka tekee ruokani, en millekään jättifirmalle joka sitten jakaa almuja kuskeille. Tuon palvelun käyttö on ravintolalle tosi kallista, mutta vaikea siitä on kieltäytyäkään kun muilla on käytössä.

Tästä syystä en itsekään ole koskaan tilannut enkä tule tilaamaan. Tuo kuljetusbisnes on kaikki ravintolan katteista pois, ja minäkin haluan antaa rahani vain sille ravintolalle.

SItä voi myös miettiä, miten ihmeessä ruoan kuskaamistoiminta voi olla miljoonien - kymmenien miljoonien eurojen arvoista? Kuskit suhaa nälkäpalkalla ravintola-annoksia ympäri kaupunkia, eihän siinä synny edes mitään lisäarvoa? No tietenkin siksi, että se arvo tulee näiden firmojen keräämistä asiakastiedoista. Niitä himoitsevat kaikki mahdolliset firmat profilointia varten ja ne ovat se oikea kauppatavara, se ruoka on siinä vain sivubisnes. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse meinasin kerran tilata sushipaikasta ruokaa kotiin, mutta kun totesin, että 15kpl sushia maksaa saman verran  ellei enemmän kun ravintolan koko buffet-tarjonta (sis. myös salaatit, lämpimät ruoat), jätin väliin.

Vierailija
44/57 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitsaa on tullut kotiin tilattua, ei muuta.

Ravintolakäynti on mulle muutakin kuin pelkästään se ruoka, siksi paikan päälle.

Vierailija
45/57 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta rauhisruokia, sano ei terrorismille

Vierailija
46/57 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tilaa koskaan sörsseleitä repussa kotiin. Epähygienistä ties missä pyörineet matkalla🤮🤮🤮🤮🤮🤮

Tämä ja lisäksi en halua maksaa älyttömiä hintoja ruuasta enkä sen kuljettamisesta. En tilaa ellei ole pakko. Ainoa tilaus voisi mulla olla Kotipizza:sta, koska kuljettavat itse.

Vierailija
47/57 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärr miksi pizzan tilaaminen pitisi ärsyttää sen enempää kuin sen itse hakeminenkaan.

Itse en juurikaan tilaile, mutta onhan se kätevää kun ystävien kanssa vietetään esim. elokuvailtaa niin tilataan pizzat kaikille.

Mitä en koskaan tee, on kauppa-asioitten tilaaminen kotiin. Olen tarkka ostosteni suhteen, esim hedelmät ja vihanneksiet haluan ehdottomasti valita itse.  Mitä olen seurannut sivusta usein näkyy jokin tuote korvatun jollakin toisella ja siitä en kyllä itse pitäisi ollenkaan. 

Sen verran aikaa löydän että ruokatarvikkeet haen itse.

Siihen tuotteen korvaamiseen annetaan lupa tilauksen yhteydessä tai kielletään. 

Vierailija
48/57 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärr miksi pizzan tilaaminen pitisi ärsyttää sen enempää kuin sen itse hakeminenkaan.

Itse en juurikaan tilaile, mutta onhan se kätevää kun ystävien kanssa vietetään esim. elokuvailtaa niin tilataan pizzat kaikille.

Mitä en koskaan tee, on kauppa-asioitten tilaaminen kotiin. Olen tarkka ostosteni suhteen, esim hedelmät ja vihanneksiet haluan ehdottomasti valita itse.  Mitä olen seurannut sivusta usein näkyy jokin tuote korvatun jollakin toisella ja siitä en kyllä itse pitäisi ollenkaan. 

Olen tilannut yli 10 vuotta jo kauppaostokset kotiin ja aina on vihannekset ja hedelmät tosi hyviä enkä itse osaisi sen paremmin valita eikä ole ikinä korvattu tuotetta jollakin toisella tuotteella. Kokemusta on siis yli kymmeneltä vuodelta kerran viikossa tilauksista. Piti ihan katsoa ja tein muu

Eipä ollut tuohon aikaan montakaan kauppaa, joisa tämä olisi onnistunut.

Vierailija
49/57 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katselin koskarissa wolttikuskia joka raahas boksin mukanaan vessaan ja poistui sieltä pesemättä käsiään. 

en wolttaa. 

Ihan normaalia ihmisten toimintaa. Todella harvoin näkee tai kuulee kenenkään pesevän käsiään kunnolla julkisissa wc-tiloissa, vaan koko toimitus kuivauksineen on suoritettu alle viidessä sekunnissa. 

Vierailija
50/57 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun lähellä keskustaa ja en näe mitään syytä woltata

Vierailija
51/57 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitsatakseja on ollut vuosikymmenet. Yritän pystyä hakemaan ihan itse, mutta joskus on tilattu työpaikalle porukalla. 

Mitään woltteja tai doordasheja en käytä ideologisista syistä, kun itsekin olen yrittäjä. Mielummin kuolen nälkään.

Vierailija
52/57 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tilannut yli 10 vuotta jo kauppaostokset kotiin ja aina on vihannekset ja hedelmät tosi hyviä enkä itse osaisi sen paremmin valita eikä ole ikinä korvattu tuotetta jollakin toisella tuotteella. Kokemusta on siis yli kymmeneltä vuodelta kerra

Itse tilasin 1969 kotiin ostokset ja niistä ei tarvinnut maksaa mitään ylimääräistä. Nuoret pojat ajoivat tsupparina pyörällä, jossa oli edessä iso tavarakärry. Oma mieskin teki kesätöinä aikoinaan tätä.

Vierailija
53/57 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tilaa, pizzan nyt ymmärtää. Mutta mikä tahansa ruoka joka sisältää kylmiä ja kuumia elementtejä, menee kyllä pilalle jos ei sitä pääse heti syömään vaan ne kylmät muhii kuumien seassa liian kauan.

Vierailija
54/57 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite wolttaan useita kertoja kuussa, myös ranskalaisia jotka lyhyen matkan takia säilyy ihan priimakunnossa. Nautin ruokani mielummin kotona kun ihmisten ilmoilla ja kun kuski jättää ruoat oven ulkopuolelle ei tarvi edes laittaa housuja jalkaan. Ihan täydellistä. 

Vierailija
55/57 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tilaa, pizzan nyt ymmärtää. Mutta mikä tahansa ruoka joka sisältää kylmiä ja kuumia elementtejä, menee kyllä pilalle jos ei sitä pääse heti syömään vaan ne kylmät muhii kuumien seassa liian kauan.

En ole koskaan tilannut tällaista annosta, jossa kylmä muhii kuuman seassa. Kaikki on aina kuumaa syötävää. 

Vierailija
56/57 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi asun sen verran periferiassa, ettei ole tarvinnut miettiä, että meneekö maine, jos wolttaan ruokaa. :D Tänne ei kukaan mitään kuljeta, itse on haettava.

Joo, en jaksaisi miettiä muiden ruokatilauksia, enkä kyllä päätäni vaivaisi sillä, että mitä muut ajattelisivat omistani. En usko, että ihmisilä on aikaa tai kiinnostusta toisten elämää niin kattavasti tarkkailla. Ja jos on, niin mukavahan se olisi tarjota toisille sisältöä elämään. :D

Vierailija
57/57 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun aika tarkalleen 7 kilometrin päässä lähimmistä oikeista ravintoloista, en laske kebab-paikkoja tai pizzerioita tähän. Wolttaan pari kertaa kuussa viikonlopuksi ruokaa, vaihdellen nepalilaista, thaimaalaista tai italialaista.

Ps. jos pelkää että kuski sylkee annokseen tai toimii muuten epähygieenisesti, kuten koskee pesemättömillä käsillä siihen paperikassiin missä ruoka tulee, niin sellainen henkilö ei varmaan muutenkaan pysty syömään ravintolaruokaa, jos ei näe kokkia tai tarjoilijaa koko valmistusprosessin ajan, tai muutenkaan toimimaan yhteiskunnassa missä ei voi tietää kenenkään toisen hygieniatasosta.

Kun kosket julkisella paikalla mihin tahansa, hissin nappiin, bussin tankoon, työpaikan ovenkahvaan, kaupan ostoskärryyn, siihen on 100 % varmuudella koskenut kymmeniä ja satoja ihmisiä pesemättömillä käsillään. Tutkimusten mukaanhan suurin osa miehistä ei pese käsiään vessan jälkeen ja naisistakin iso osa jättää pesemättä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan