Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita, jotka vierastavat aterioiden tilaamista kotiin?

Vierailija
20.09.2024 |

Minä näen normaalina pari kotiinkuljetuspizzaa vuodessa, mutta wolttaaminen jostain syystä ärsyttää minua.

Muita samanlaisia?

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttää ruuan tilaamisessa, että ovien koodit luovutetaan kuljettajille, eikä mennä vastaan ovelle sen sijaan. Koodeja on turha vaihdella, koska osa ihmisistä ei näe tuossa toiminnassa mitään vikaa ja heillä on kuulemma oikeus toimia siten.

Samalla vaivalla ne hakee sitten ravintolasta .

Vierailija
22/57 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttää ruuan tilaamisessa, että ovien koodit luovutetaan kuljettajille, eikä mennä vastaan ovelle sen sijaan. Koodeja on turha vaihdella, koska osa ihmisistä ei näe tuossa toiminnassa mitään vikaa ja heillä on kuulemma oikeus toimia siten.

Onko se sama vaiva mennä hissillä alakertaan hakemaan ovelta ruuat kuin kävellä ravintolaan. Nolo kommentti sulta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En harrasta. Syön ravintolaruuat ravintolassa, menee se idea muuten. Ravintolasta saan lautasen lämmintä ruokaa eteeni ja korjaavat sen pois sekä tiskaavat. En ymmärrä, ja sitten valitetaan ettei ole rahaa kun wolttaaminen on elämäntapa.  

Kotiinkuljetuksena saa isomman annoksen kuin ravintolassa ainakin sitä ruokaa mitä minä tilaan. 

Vierailija
24/57 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama se on ottaa ovi irti saranoiltaan. Säästyy näpyttelyltä, jos koodi kuitenkin on yleisessä jaossa.

Vierailija
25/57 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärr miksi pizzan tilaaminen pitisi ärsyttää sen enempää kuin sen itse hakeminenkaan.

Itse en juurikaan tilaile, mutta onhan se kätevää kun ystävien kanssa vietetään esim. elokuvailtaa niin tilataan pizzat kaikille.

Mitä en koskaan tee, on kauppa-asioitten tilaaminen kotiin. Olen tarkka ostosteni suhteen, esim hedelmät ja vihanneksiet haluan ehdottomasti valita itse.  Mitä olen seurannut sivusta usein näkyy jokin tuote korvatun jollakin toisella ja siitä en kyllä itse pitäisi ollenkaan. 

Sen verran aikaa löydän että ruokatarvikkeet haen itse.

Vierailija
26/57 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en koskaan wolttaa. Tilaamme usein kotiin mutta silloin haemme ruuan itse. Silloin saat sen heti etkä joudu syömään jäähtynyttä ruokaa.

Vierailija
27/57 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en koskaan wolttaa. Tilaamme usein kotiin mutta silloin haemme ruuan itse. Silloin saat sen heti etkä joudu syömään jäähtynyttä ruokaa.

Jos matka on yhtään pidempi niin paremmin se pitsa säilyy lämpimänä autossa jossa on lämpölaatikko sitä varten.

Vierailija
28/57 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä foodoraan?

Vierailija
29/57 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo kuljetuspalvelut ovat liiketoimintamallina silkkaa riistoa sekä ravintolalle, että kuljettajalle. En halua olla mukana sellaisessa. Jos haluan ravintolaruokaa kotiin, niin haen itse tai tilaan paikasta, joka kuljettaa itse.

Vierailija
30/57 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Älä osta sikaa säkissä". En tietenkään!

Vierailija
31/57 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sen tietää, ettei wolt-kuski ole sylkenyt annokseen?

Vierailija
32/57 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärr miksi pizzan tilaaminen pitisi ärsyttää sen enempää kuin sen itse hakeminenkaan.

Itse en juurikaan tilaile, mutta onhan se kätevää kun ystävien kanssa vietetään esim. elokuvailtaa niin tilataan pizzat kaikille.

Mitä en koskaan tee, on kauppa-asioitten tilaaminen kotiin. Olen tarkka ostosteni suhteen, esim hedelmät ja vihanneksiet haluan ehdottomasti valita itse.  Mitä olen seurannut sivusta usein näkyy jokin tuote korvatun jollakin toisella ja siitä en kyllä itse pitäisi ollenkaan. 

Sen verran aikaa löydän että ruokatarvikkeet haen itse.

Olen tilannut yli 10 vuotta jo kauppaostokset kotiin ja aina on vihannekset ja hedelmät tosi hyviä enkä itse osaisi sen paremmin valita eikä ole ikinä korvattu tuotetta jollakin toisella tuotteella. Kokemusta on siis yli kymmeneltä vuodelta kerran viikossa tilauksista. Piti ihan katsoa ja tein muuten ensimmäisen tilaukseni 21.1.2011 eli yli 13 vuotta olen jo tilannut suoraan kotiin. 

Vierailija
33/57 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tainnut lockdownien jälkeen tilata kertaakaan, käyn mieluummin ulkona syömässä jos ei huvita  laittaa itse ruokaa. 

Muut toimikoon miten tahtovat.

Vierailija
34/57 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo kuljetuspalvelut ovat liiketoimintamallina silkkaa riistoa sekä ravintolalle, että kuljettajalle. En halua olla mukana sellaisessa. Jos haluan ravintolaruokaa kotiin, niin haen itse tai tilaan paikasta, joka kuljettaa itse.

No sillä kuljettajalla on ainakin jotain työtä. En tilaa Woltista, mutta näen niitä kuskeja tässä menevän meidänkin kadulla. 

Vierailija
35/57 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tilannut ja tuskin tulen koskaan tilaamaan.

Vierailija
36/57 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedostavat ja hyveelliset, city-Paremmisto, käyttää nykyajan orjia tuomaan toisen nykyajan orjan kasaaman pöperön parin kilsan päästä autolla. Ennen näitä oli Pahkasiassa, nyt todellisuudessa.

Vierailija
37/57 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en käytä näitä Woltteja ym. koska haluan maksaa rahani sille ravintolalle joka tekee ruokani, en millekään jättifirmalle joka sitten jakaa almuja kuskeille. Tuon palvelun käyttö on ravintolalle tosi kallista, mutta vaikea siitä on kieltäytyäkään kun muilla on käytössä.

Vierailija
38/57 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ennemmin miettisin, että mistä tietää ettei kokki ole sylkenyt annokseen?

Vierailija
39/57 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida kuskilla olla aikaa alkaa avata niitä ruoka-annoksia. Heille aika on rahaa kuitenkin. 

Vierailija
40/57 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen itseni isoksi herraksi,kun kehitysmaalainen roudaa mulle annoksen safkaa kotiovelle,olen parempi ihminen.