Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni on korvaamaton

Vierailija
19.09.2024 |

Mieheni tekee ihan valtavasti itse yksin kaikkea sellaista johon hän voisi pyytää apua, tai jonka hän voisi delegoida. Erityisesti työelämässä, mutta myös vapaalla. Tekee esim. taloyhtiön hommia ihan suhteettoman paljon muihin verrattuna. Kun yritän sanoa hänelle että eikö joku muu voisi joskus tehdä jotain, vastaus on "ei ne tee kuitenkaan" "ei ne osaa" "ei ketään muuta kiinnosta". Tms. Ihan kuin hän olisi korvaamaton. Kotona hän on sitten stressaantunut ja kiukkuinen. Olen ihan kyllästynyt. Miten voisin kannustaa häntä jättämään hommia muillekin? 

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mieheni oli tuollainen, kunnes sai syövän. Se pysäytti. Elämä on tässä ja nyt, miksi tuhlata se asioihin, joista saa stressiä ja kiukkua. Delegoimalla ja jakamalla asiat jaksaa paremmin ja voi välttyä vakavalta sairastumiselta.

Vierailija
2/16 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehes on korvaton, ei osaa kunnella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minunkin mieheni oli tuollainen, kunnes sai syövän. Se pysäytti. Elämä on tässä ja nyt, miksi tuhlata se asioihin, joista saa stressiä ja kiukkua. Delegoimalla ja jakamalla asiat jaksaa paremmin ja voi välttyä vakavalta sairastumiselta.

Sairaskohtausta pelkään itsekin. Verenpaine on jo hänellä korkea. 

Olis vaan hyvä jos saisin hänet ymmärtämään tuon jo ennen sitä. Se kun saattaa jäädä ensimmäiseksi ja viimeiseksi sairaskohtaukseksi :(

Ap

Vierailija
4/16 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies pirttihirmun tossun alla että saisi pimputinta ?

Vierailija
5/16 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mies pirttihirmun tossun alla että saisi pimputinta ?

Mies on niin stressaantunut että seksiä ei juuri häneltä saa. Siksikin haluaisin tilanteeseen muutosta. Itsekästä, toki. 

Ap

Vierailija
6/16 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kun laittaa vesilasiin sormen niin veteen jää monttu?

jos ei jää, ei ole korvaamaton

Vierailija
7/16 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mieheni tekee hirveästi hommaa, töissäkin vähän väliä tuuraa kokonaan muita. Nyt lisäksi opiskelee samalla. Oli yhdessä vaiheessa joka päivä vähintään ilta yhdeksään asti töissä +viikonloput. Aamut alkoi aikaisintaan seitsemältä, mutta viimeistään kasiksi meni töihin.

Tosi tunnollinen ja haluaa aina hoitaa kaiken itse, ei "kehtaa" pyytää apua. :(

Minua surettaa kun hän on sitten väsynyt, ja haluaisi kuitenkin omia harrastuksiaan tehdä. Välillä harmissaan puhuu, kun ei jouda soittelemaan kitaraansa yms.

Parin viikon päästä pääsee lomalle. Toivon että saa levättyä kunnolla.No silloinkin täytyy opiskella, mutta edes työstressi helpottuu.

Vierailija
8/16 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla oikeassakin noiden väitteiden kanssa. Suomi on täynnä tumpeloita jotka eivät osaa, uskalla tai kykene tekemään yhtään mitään ja sitten yhteinen omaisuus rapistuu kun kaikki pyörittelevät peukaloita ja palaveeraavat. Jostain löytyy sitten aina joku "puuhamies" joka joutuu tekemään kaikki rästitehtävät.

Suomessa on jopa kokonaisia taloyhtiöitä jotka ovat aloitekyvyttömyyden ja toimintakyvyttömyyden takia menneet nurin. Remontteihin olisi rahaakin, mutta kun ei osata, uskalleta ja viitsitä tehdä asioille mitään ja rakenteet rapistuvat käyttökelvottomiksi.

Vierailija
9/16 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin, että mieheni on karvamato.

Vierailija
10/16 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvamato se on. Jää ikävät sanomiset pyörimään. Jss

Vierailija
11/16 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksihän ne kuolee aiemmin.Ottavat liikaa vastuulleen asioita kun ajattelevat, että nainen on se heikompi joka ei pysty.

Vierailija
12/16 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksihän ne kuolee aiemmin.Ottavat liikaa vastuulleen asioita kun ajattelevat, että nainen on se heikompi joka ei pysty.

Itse teen niin paljon kuin pystyn. Ongelma vaan on se että mulla on omakin talo jota mun pitää myös pitää pystyssä. En voi olla pelkästään siivoamassa ja remppaamassa miehen kotia. Yritän kyllä helpottaa mieheni elämää kaikin tavoin mitä vain keksin. Mutta esim. töitään en voi tehdä hänen puolestaan. 

Ap

Vierailija
13/16 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattaa olla oikeassakin noiden väitteiden kanssa. Suomi on täynnä tumpeloita jotka eivät osaa, uskalla tai kykene tekemään yhtään mitään ja sitten yhteinen omaisuus rapistuu kun kaikki pyörittelevät peukaloita ja palaveeraavat. Jostain löytyy sitten aina joku "puuhamies" joka joutuu tekemään kaikki rästitehtävät.

Suomessa on jopa kokonaisia taloyhtiöitä jotka ovat aloitekyvyttömyyden ja toimintakyvyttömyyden takia menneet nurin. Remontteihin olisi rahaakin, mutta kun ei osata, uskalleta ja viitsitä tehdä asioille mitään ja rakenteet rapistuvat käyttökelvottomiksi.

Toivottavasti osaavat arvostaa niitä puuhamiehiä ja -naisia. Koska jostain muusta se on aina pois. 

Vierailija
14/16 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni tekee kotitöitä niin etten minä ehdi tekemään. Mieheni on toki työtön mutta silti lähtee kalaan aamulla ja tulee iltapäivällä ja sitten on ehtinyt imuroimaan jo ja pesemään pyykit ennen kun tulen kotiin. On käynyt kaupassakin jo. Minä vaan istun iltaisin sohvalla ja kirjoittelen netissä koska ei ole kotitöitä.

Vierailija
15/16 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni tekee kotitöitä niin etten minä ehdi tekemään. Mieheni on toki työtön mutta silti lähtee kalaan aamulla ja tulee iltapäivällä ja sitten on ehtinyt imuroimaan jo ja pesemään pyykit ennen kun tulen kotiin. On käynyt kaupassakin jo. Minä vaan istun iltaisin sohvalla ja kirjoittelen netissä koska ei ole kotitöitä.

Ei ole mahdollista. Palstakokkareiden mukaan jokaikinen työtön vetää vaan koko päivän kaljaa ja huumeita, polttaa tupakkaa ja örveltää.

Vierailija
16/16 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä miestäsi tekemään "korvaamattomuus" testin, jossa hän ymmärtää, että ei ole korvaamaton.

Tarvitset lasin jossa on vettä, pyydät häntä laittamaan sormensa vesilasiin ja laskemaan kymmeneen, sitten nostamaan sormensa ylös.

Jos veteen jää reikä, joka vastaa hänen sormeaan, on mies oikeassa, hön on korvaamaton.

Taasen veden täyttäessä sormen poistumisen vedestä, miehesi pitäisi käsittää, että hänet voidaan korvata hetkessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän