Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskova kuuletko Pyhän Hengen äänen?

Vierailija
19.09.2024 |

Auttakaa että kuulisin

Kommentit (127)

Vierailija
61/127 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautitaan elämästä, eikä tommosesta hörhöilystä.

Vierailija
62/127 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyl kuuntelen musaa. nautin elämästä,  kaikkineen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/127 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan ajatella ihan itse.

Vierailija
64/127 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan suljetulla???

Vierailija
65/127 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kauheata ku on noin sairas.

Vierailija
66/127 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitteko joku rukoilla puolestani joka sanoo kuulevansa

Ap

Kuulen, mutta Pyhä Henki puhuu yleensä Raamatun sanoilla, rohkaisee, nuhtelee, näistä lopun ajoista..Voin rukoilla Jumalan tahdon mukaisesti jos kerrot etunimen.

En halua tässä kertoa, mutta jos tahdot voit viitata vaikka "tämän keskustelun aloittaja" itse olen rukoillut aina niin jos en tiedä nimeä Kiitos sinulle 

Ap

Mitä silmät ei nää sen sydän ymmärtää. Eihän seurakunnissakin mainita aina nimiä keiden puolesta aletaan yhteisesti rukoilla pyydettäessä kertaluonteisesti tai aletaan rukoilemaan jatkuvammin, kunnes rukousvastauksia saadaan. Ennen vanhaan, ennen netti aikaa saatettiin mainita ihmisiä enemmän nimeltä ketkä tarvitsee rukousta ja mahdollisesti apua ja tukea käytännössäkin. Juoruilu ei tietenkään ole sallittua. 

Vierailija
67/127 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voinkohan olla oikea uskova ollenkaan kun menetin kuuloni vuonna -98?

Kuuroilla on käytettävissä viittomakieli. Kuinka moni korvillaan kuuleva edes lukee Raamattujaan ääneen.  Eihän välttämättä muutkaan kuule korvillaan luettua, lausuttua Jumalan Sanaa.

Minä luen aina ääneen King James Raamattua englanniksi ja se on mahtavaa, koska silloin samalla JULISTAN sanaa. Tämä oli varmasti yksi syy, miksi sain pelastua ja sain myös Pyhän Hengen kasteen. Suosittelen kaikille. Luin ja itkin (katumuksesta Ja Jeesuksen kärsimysten vuoksi), itkin ja luin: toimi.

Myös Isä meidän rukous on ehdoton, se tuli ensin.

Vierailija
68/127 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi perkele! Menkää hoitoon!

Vierailija
69/127 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi perkele! Menkää hoitoon!

Päin vastoin, ei tarvitse kun on parantunut kaikista vaivoista, arvelen että toisin on sinulla. Täällä lääkkeitä 0.

Vierailija
70/127 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielisairaus on mielisairaus.

Vierailija
71/127 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tietää, että ääni on ns Pyhän Hengen? Jos vieläpä ääni voi olla milloin minkäkinlainen. Sanooko se, että " Pyhis tässä taas, terve!" 

No huh huh, siinä tuli sitten ohimennen Vauva palstalla tehtyä anteeksiantamaton synti eli Pyhän Hengen pilkkaminen. 

Taisit taannoin ottaa pedonmerkin eli CV rokotteen..Yksi niitä riitti, kadotukseen ei tarvitse olla edes se kuuluisa täysin rokotettu.

Vierailija
72/127 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänten kuuleminen ei aina ole psyykkisen sairauden merkki, mutta  joskus se on sitä.

Toistuvat harha-aistimukset ovat useimmiten vakavan psykiatrisen sairauden esioire tai oire. Tämän vuoksi toistuvia tai pitkittyviä harha-aistimuksia kokevan on aina viisasta kääntyä lääkärin puoleen tai ylipäätään hakeutua mielenterveyden ammattilaisen arvioon.

Harha-aistimuksia ja niiden ahdistavuutta voidaan lievittää tai hoitaa psykoosilääkkeiden ja muun psykoosihoidon avulla. Hyviä kokemuksia on saatu myös esimerkiksi ääniä kuulevien potilaiden ryhmistä, joissa on voitu jakaa tietoa harhoista ja harjoitella harhojen kanssa selviytymistä, jos niitä ei saada hoidolla muuten poistettua.

Vierailija
73/127 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kuulen

Vierailija
74/127 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielisairaus on mielisairaus.

Mistä mielisairaudesta saa rauhan tunteen jos tarkoitat uskoa, minulla nyt ei ole ollut rauhaa kun lähdin oikealta tieltä

Ap

Vierailija
75/127 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänten kuuleminen ei aina ole psyykkisen sairauden merkki, mutta  joskus se on sitä.

Toistuvat harha-aistimukset ovat useimmiten vakavan psykiatrisen sairauden esioire tai oire. Tämän vuoksi toistuvia tai pitkittyviä harha-aistimuksia kokevan on aina viisasta kääntyä lääkärin puoleen tai ylipäätään hakeutua mielenterveyden ammattilaisen arvioon.

Harha-aistimuksia ja niiden ahdistavuutta voidaan lievittää tai hoitaa psykoosilääkkeiden ja muun psykoosihoidon avulla. Hyviä kokemuksia on saatu myös esimerkiksi ääniä kuulevien potilaiden ryhmistä, joissa on voitu jakaa tietoa harhoista ja harjoitella harhojen kanssa selviytymistä, jos niitä ei saada hoidolla muuten poistettua.

Kokeile joskus lukea harhaisille potilaillesi Psalmi 91 ja katso reaktio. Nuo mistä puhut on demonisia manifestaatiota ei liity millään tavalla Pyhän Hengen kuulemiseen ja profetian lahjaan. Mutta selitä niitä sitten umpipakanalle tai luopiolle. Olet sinäkin muuten hyvin lähellä Pyhän Hengen pilkkaa noiden juttujesi kanssa..

Vierailija
76/127 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tietää, että ääni on ns Pyhän Hengen? Jos vieläpä ääni voi olla milloin minkäkinlainen. Sanooko se, että " Pyhis tässä taas, terve!" 

No huh huh, siinä tuli sitten ohimennen Vauva palstalla tehtyä anteeksiantamaton synti eli Pyhän Hengen pilkkaminen. 

Taisit taannoin ottaa pedonmerkin eli CV rokotteen..Yksi niitä riitti, kadotukseen ei tarvitse olla edes se kuuluisa täysin rokotettu.

Tuo oli jännä itse kun olin right with God tiesin jo ennen yhtäkään rokotteen tuloa etten ota rokotetta. Ihan selkeä tieto jostain syystä että se ei ole mitä Pyhä Henki ohjaa tekemään..  Pyhä Henki on pelastuksen sinetti ei kaikilla ole sellaista tietoa ettei rokotetta pidä ottaa... Ei silti usko etteikö rokotteen ottaneilla olisi pelastusta jos etsivät Jumalaa mutta mitä siinä rokotteessa itseasiassa oli jos se vaikutti jotenkin geeneihin.. älkää ottako mitään merkkiä käteen tai otsaan mitä työnnetään vaan etsikää pelastusta, ja en usko että tuo henkilö teki Pyhän Hengen pilkkaa

Ap

Vierailija
77/127 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuule mitään ääntä. Pyhä Henki on minussa ja ohjaa minua, olen uudestisyntynyt kristitty. Ei Pyhän Hengen läsnäolo edellytä että kuulee äänen. Uskoa sain ottaa vastaan 3,5 vuotta sitten.

Vierailija
78/127 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä hienoa ettei tarttee jokaista tunnetta tai ajatusta kelata että tuleeko ne joltain hengeltä.

Vierailija
79/127 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo! Olen Jeesus! Synnyin eilen! Iloitkaa!

Vierailija
80/127 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa olla terve!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi