En vaan kelpaa miehille. Pitääkö hakea mies Ghanasta?
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rimaa alaspäin niin kelpaat tavis miehille.
Niin, kun tavismiehet on siellä kaukana alhaalla.
Kyllä, juuri sillä korkeudella, minne ap:n nännit osoittavat.
Vierailija kirjoitti:
Tumma iho, hyvä kroppa ja järkyttävän iso kalu.
Ja uskoo vielä tasa-arvoonkin! Todellinen saalis palstamammalle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ghanasta sä löydät miehen jolle kelpaat vaikka olisit ysikymppinen ryhävalas. Ja valkatakin voit. Mutta katso että sulla on rahaa. On paljon elätettäviä sukulaisia miehen lisäksi.
Töihinhän mies haluaa. Ei ole samanlainen kuin Kelan elättipersu.
Ei ihme, että maaseudulla ja pienissä kaupungeissa on tilastojen mukaan paljon yksinäisiä miehiä vailla naista. Äänestävät PS, nostavat Kelan tukia, asuvat äitinsä omistamassa asunnossa tai talossa, eivätkä vahingossakaan etsiydy töihin. Neljä hakemusta lähtee kyllä, mutta turvallisiin paikkoihin, joihin eivät tule valituksi. Haluaisivat toki ilmaisen kotityöntekijän (ts. naisystävän), joka kokkaisi, siivoaisi ja voisi antaa joskus jopa suikin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pitää. Ghanasta löytyy komeita ja hyväkroppaisia nuoria miehiä. Täällä on vain lösähtäneitä ylipainoisia äijiä.
Ja sitä innokkaampia mitä vauraampi sinä olet. Kunnes pääsevät Suomeen... Varaudu siis usemapaan hakumatkaan. Ja tosi asenteesi muuttaminen parisuhteen toisen osapuolen hankinnasta voisi jo parantaa mahdollisuuksiasi kymmeniä prosentteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama ollut mielessä. Miksi miehet on niin n i r s o j a ?
Aikuisviihde auttaa siihen, että etenkin vähääkään kypsemmät miehet eivät viitsi lähteä naisia erityisesti tavoittelemaan, koska joka tapauksessa oma käsi on tyydyttävämpi.
Ihan sama naisilla, satisfyerit yms. ovat takuuvarmasti hyvän orgasmin antajia, mihin sitä miestä tarvitsee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama ollut mielessä. Miksi miehet on niin n i r s o j a ?
No sitä nyt haluaa tasoa, koska itsekin olen raamikas duunari. En mitään läskikasoja koskettele ja katsele.
Miksi naisen pitää tyytyä tavikseen mutta miehet saa haluta "jotain tasoa"?
Sä oot menneen keväimen kukka ap. Keskity tahdollasi muuhun.
Ennemmin kongosta, itse käynnyt siellä 2 kertaa ja miehillä oikeasti kaluja jotka 24-30cm pitkiä!
N.44v
Vierailija kirjoitti:
Ennemmin kongosta, itse käynnyt siellä 2 kertaa ja miehillä oikeasti kaluja jotka 24-30cm pitkiä!
N.44v
Mitä sä teet jollain 30 cm pitkällä kun nainen on noin 10cm syvä.
Ystänäni haki juuri miehen Japanista ja toinen naisen Chanasta että en kyllä tiedä mikä tuosta sen erikoisemman liikun tekee. Ensimmäinen oli heteropari ja jälkimmäinen ei, molemmat sanoivat tahdon 2024 kesällä. Kummissakaan häissä en ollut ja en tiedä vielä mitä Migri tykkää kummastakaan mutta toivotaan parasta.
Itsekkin tsekkaan jossakin kohdin puolison ulkomailta mutta kanstii alkaa säästään nyt jo, koska on melko kallista tuo lentely ja tapailu näillä etäisyyksillä. Japanin miehelelle tuli hintaa 70 000€ kaikkiaan kahden vuoden treffailu aikana + naimisiin meno. Onneksi frendi on valtiola töissä niin sai pankista skriittaa.
Vierailija kirjoitti:
Tumma iho, hyvä kroppa ja järkyttävän iso kalu.
Paska luonne. Teillä molemmilla.
Ei kannata, ota suomenruotsalainen!
Christiiina kirjoitti:
Ei ole AP minullakaan hyvin mennyt. Olin Tinderissä reilu 2v ja tässä mun treffisaldo:
Ensitreffejä 32
Annetut pakit 10
Saadut pakit 22, joista joku 8-9 kanssa tunne molemminpuolinen eli kumpikaan ei halunnut jatkaa tutustumista
Kolme tapailusuhdetta
?
Ghanalaisiin miehiin voi tutustua Helsingissäkin. Kyllä kaikkien kannattaa, varsinkin kauniiden ja isoperseisten blondien, kuten itsekin olen. (yleensä isoimmat ei muita huoli). Toisaalta kongolaisilla on kokemukseni mukaan isoimmat.
He panevat sinua olitpa mies tai nainen. Riittää että olet länsimaalainen ja sinulla on pulssi.
No sitä nyt haluaa tasoa, koska itsekin olen raamikas duunari. En mitään läskikasoja koskettele ja katsele.