En vaan kelpaa miehille. Pitääkö hakea mies Ghanasta?
Kommentit (80)
Miksi et mene suoraan Itä-Helsinkiin, jos nee ke riä kaipaan. Ei tarvitse poistua edes suomesta enää.
Jos tilastoja on uskominen, niin sinä olet onnellisempi sinkkuna.
Christiiina kirjoitti:
Ei ole AP minullakaan hyvin mennyt. Olin Tinderissä reilu 2v ja tässä mun treffisaldo:
Ensitreffejä 32
Annetut pakit 10
Saadut pakit 22, joista joku 8-9 kanssa tunne molemminpuolinen eli kumpikaan ei halunnut jatkaa tutustumista
Kolme tapailusuhdetta
Oletko ajatellut etsiä miestä ihan oikeassa elämässä?
Katso Andrew Tatea ja muita motivaatiovideoita, ota itseäsi niskasta kiinni, laihduta ja lähesty miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan liian vanhoja. Itse olen 60 v. Mutta ymmärrän miehiä. Kyllä minäkin mieluummin ottaisin nuoren kuin vanhan.
Mutta EI Ghana tms
ET ole liian vanha, gambialaisilla on lentokentällä vastaanottokomitea, sinnevvaa!
Vierailija kirjoitti:
Jos tilastoja on uskominen, niin sinä olet onnellisempi sinkkuna.
Kukaan ihminen ei ole mikään tilastollinen keskiarvo. Jos joku kokee, että olisi onnellisempi parisuhteessa, niin silloin hän kokee niin.
Tilastollisesti miehet haluavat paljon useammin parisuhdeseksiä kuin naiset. Ikävä kyllä se ei toimi omassa elämässäni: en halua seksiä juuri koskaan, kun taas vaimo toivoisi ainakin kerran viikossa.
Suomalaiset miehet on väsähtäneitä ja epäromanttisia tuppisuita. Kyllä eksoottisella ulkomaan kielellä lausutut sanat ja tummat silmät herättää mielenkiintoa.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset miehet on väsähtäneitä ja epäromanttisia tuppisuita. Kyllä eksoottisella ulkomaan kielellä lausutut sanat ja tummat silmät herättää mielenkiintoa.
Just se romantiikka ja hetket arjen ulottumattomissa, aaaahh!
Parempi olisi, jos muutat Ghanaan.
Ghanasta sä löydät miehen jolle kelpaat vaikka olisit ysikymppinen ryhävalas. Ja valkatakin voit. Mutta katso että sulla on rahaa. On paljon elätettäviä sukulaisia miehen lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi kun on työt täällä. Ehkä sulhanen muuttaa tänne?
Juu, kamelikuskilla on iso ja musta kikuli.
Vierailija kirjoitti:
Hyhhyh, kuulostaa m. atupatjan touhulta 🤮
Vierailija kirjoitti:
Usko minua. Et tarvitse ketään miestä riesaksesi. Etkö ole täältäkin lukenut, miten mammat valittaa paskoja ukkojaan?
Ja naisissa ei ole ikinä mitään valittamista? Tietäisitpä, mitä miehet puhuvat vaimoistaan.
Vierailija kirjoitti:
Rimaa alaspäin niin kelpaat tavis miehille.
Niin, kun tavismiehet on siellä kaukana alhaalla.
Mulle kelpaisit, hakusessa osa-aika kumppani. m.58
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi kun on työt täällä. Ehkä sulhanen muuttaa tänne?
Löydät varmasti komean ja lihaksikkaan miehen muuttamaan tänne. Saat puoli sukua kaupan päälle + lapset; afrikkalaisilla miehillä tapaa olla lapsia useiden naisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ghanasta sä löydät miehen jolle kelpaat vaikka olisit ysikymppinen ryhävalas. Ja valkatakin voit. Mutta katso että sulla on rahaa. On paljon elätettäviä sukulaisia miehen lisäksi.
Töihinhän mies haluaa. Ei ole samanlainen kuin Kelan elättipersu.
Tumma iho, hyvä kroppa ja järkyttävän iso kalu.