Rintojen poisto rintasyövän pelossa
Aikomuksena poistattaa molemmat rinnat. Onko kukaan päätynyt samaan ratkaisuun? Olen päätöstä miettinyt jo hyvän aikaa ja kyllä se tämä on.
Miten asiassa pääsisi eteenpäin ja julkinen vs yksityinen? Onkohan julkisella kuinka pitkät jonot?
Kommentit (83)
Samaa haluan todella paljon, en jaksa enää näiden kanssa. Pelko tuhonnut elämäni, nyt jo neljäs kerta menossa kymmenen vuoden sisään kun saa pelätä kuollakseen että onko rintasyöpä. Kolme kertaa on jo tänä aikana ultrattu kun milloin mitäkin niistä muka löytynyt omasta tai terveydenhoitajan mielestä. Minulla ollut tuossa rinnassa ihon pinnassa sellainen pieni pitkulainen pattikin joka nyt onkin alkanut kasvamaan ja kipeytymään. Senkin poistoa olen monta kertaa pyytänyt mutta sekin jätetty vaan muhimaan minuun..ateroomaksi sitä väittävät, välillä olen jo miettinyt itse sen poistamista kun on tuossa ihan pinnassa. Tarpeeksi olisi jo huolia ilman tällaisia täysin turhia, rumia ja pahimmassa tapauksessa hengenvaarallisia kudospussejakin jonka vuoksi on joutunut teinistä lähtien kaikenlaisen ahdistelunkin kohteeksi unohtamatta näiden aiheuttamia niska vaivojakin!. Jokaisella pitäisi olla oikeus päättää kropastaan ja etenkin jos maksaa itse toimenpiteen myös saada se, kellään muulla ei ole oikeutta arvostella sitä päätöstä...se ei edes kuulu muille!!!.
Kerro sitten jos pääsit siihen toimenpiteeseen niin tietää itsekin miten toimia.
Vierailija kirjoitti:
Se olisi hyvä juttu, poistuisi rintasyöpäriski jos leikkauttaisi rinnat pois. Itse olen ajatellut samaa. Olen aina vihannut rintoja, ne roikkuu tiellä, ovat rumia, rintaliivit puristaa ja muutenkin ne ovat turhat minulla. Paljonkohan maksaisi rintojen leikkauttaminen?
Ei poistu kokonaan. Riski alenee vain.
Up