Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkäikäistä naista 6-kymppisen oikeasti tikissä kunnossa olevan miehen on soveliasta lähestyä?

Vierailija
19.09.2024 |

Omanikäiset, joiden ulkoinen olemus puhuttelee alkaa olla tosi harvassa. Myönnän olevani ulkonäkökeskeinen. Kiitos ja anteeksi. Ai...jaa  risuaita setämiestikissä voi katsoa.

Kommentit (672)

Vierailija
581/672 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei. Ap:n täytyy olla jonkun harrastaja novellistin tuotos. Erinomainen kuvaus itseriittoisesta psykopaatista. Todella puistattava tyyppi, jonka olisi soveliasta lähestyä vain psykiatrian erikoislääkäriä. 

Psykiatrian erikoislääkärikin voi olla puistattava perhesurmaaja.

Vierailija
582/672 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä noilla asioilla on merkitystä sun mahdollisuuksista nuorten naisten suhteen?

Kehut urheilusuorituksillasi.  Just tuo on se, mikä susta tekee enemmänkin luotaantyöntävän.  Narsistinen ulkonäkökeskeisyys paistaa läpi.  

Ja se, minkä ikäisiä sun kannattaa lähestyä ilmeisesti vain ja ainoastaan seksin takia, niin sen olet varmaan jo testannut moneen kertaan.  Naisia on moneen lähtöön, kyllä niistä joku sulle yövieraaksi tulee, jos muuta et tarvi."

Lainaukset toimii huonosti. >Edellinen oli kommentti, jossa kerroin muusta kuin salikunnostani suoraan kysymykseen vastaten, jonka tulkitsin olevan toiselta mieheltä (?)

Kuten myöhemmin kuvasin en koe muuten tarvetta kertoa tuontyyppisistä ominaisuuksista kenellekään elävässä elämässä, kaikkein vähiten juuri kohtaamalleni minua kiinnostavalle naiselle. Ja muutenkin naisten kannattaa antaa huomata resurssit itse viattomasti ja vaivihkaa tiputeltujen johtolankojen kautta. -Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/672 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei. Ap:n täytyy olla jonkun harrastaja novellistin tuotos. Erinomainen kuvaus itseriittoisesta psykopaatista. Todella puistattava tyyppi, jonka olisi soveliasta lähestyä vain psykiatrian erikoislääkäriä. 

Ammattipiireissä ilman auttamistarkoitusta ja pyytämättä annettua diagnosointia pidetään niin henkisenä väkivaltana ja joudun myös miettimään mitä tuo kertoo sinusta. No, leikki leikkinä ymmärrän toki kaivaneeni verta nenästä big time tässä ketjussa. Kuten  olen kertonut, luulen omaavani psykopaatin tunnetaitoja, mutta en kyllä koe käyttäneeni niitä "väärin". Mietin asiaa ja kysyin tekoälyltä psykopatiasta:

Psykopaatin avainominaisuudet ja luonteenpiirteet:

Empatian puute

Ei kykene ymmärtämään tai tuntemaan muiden tunteita ja tarpeita. Oma-arvio: En tunnista tätä, myötäelän ja autan ihmistä hädässä sellaisen nähdessäni

Manipulatiivisuus

Käyttää viehätysvoimaansa ja valehtelua saadakseen haluamansa. Oma-arvio: Olen rehellisyysfriikki itseni suhteen, en tiedä miten viehätysvoimaa käytetään ja onko minulla sitä missä määrin.

Tunne-elämän pinnallisuus

Ilmaisee tunteita, mutta ne ovat usein teennäisiä tai lyhytaikaisia. Oma-arvio: Pystyykö ihminen jotenkin tunnistamaan tunteiden aitouden (silloin jos ei tietoisesti feikkaa, mitä en tee.)

Vastuuttomuus

Vähäinen kyky kantaa vastuuta teoistaan, ei opi virheistään. Oma-arvio: Olen äärimmäisen vastuuntuntoinen ja uupumukseen altis sitä kautta. Asetan omalle työlleni maksimistandardit ja nykyisissä organisaatiossa, jossa pelin henki on tehdä sutta ja sekundaa ja uuvuttaa asiakkaat loputtomiin valituskierroksiin ei sovi itselleni.

Impulsiivisuus

Toimii ilman harkintaa tai pitkäaikaisia suunnitelmia, usein hetken mielijohteesta. Oma arvio: Itsellä on ollut johdonmukainen elämänsuunnitelma jo yli 10 vuotta.

Aggressiivisuus ja vallanhimo

Pyrkii hallitsemaan ja alistamaan muita, voi olla helposti ärtyvä tai väkivaltainen. Oma arvio: En tunnista vallanhalua ja himoa. Olen aika sovinnollinen ja tilanteiden eskalaatiota pikemmin pelkäävä.

Sosiaaliset normit ja rikollinen käyttäytyminen

Vähättelee tai ei kunnioita yhteiskunnan sääntöjä, saattaa olla taipuvainen rikoksiin. Oma-arvio: Oma moraalikoodistoni on tiukka, mutta esimerkiksi seksuaalisuuden osalta olen asettanut omat pelisääntöni jo varsin nuorena.

Suuret itsetunto- ja suuruuskuvitelmat

Uskoo olevansa parempi kuin muut, usein ylimielinen ja egoistinen. Oma-arvio: Olen äärimmäisen itseohjautuva ja itseriittoinen. En tarvitse ulkoista pönkitystä egolleni. mutta en missään tapauksessa koe olevani parempi tai arvokkaampi kuin muut. Odottaisin pelastusvenejonossa kiltisti omaa vuoroani. Olen ratkaissut oman elämäni yhtälön minulle toimivalla tavalla.

-Ap

Vierailija
584/672 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun mies on nuori, hän on (yleensä) fyysisesti kiinnostunut nuorista naisista. En ymmärrä, miksi hän vanhakaan olisi fyysisesti kiinnostunut vanhoista naisista. Miehillä ei ole vaihdevuosia, toisin kuin joku homo tv-mainoksessa väittää.

Yleensä miehet ovat kiinnostuneita kauniista naisista. Tämän palstan miehet muodostavat poikkeuksen, heille tärkeintä on ikä.

En ole täysin päässyt kärryille mistä siinä on kyse paitsi ikäfetissistä, sillä ikäfetisistitkin preferoivat yleensä jotain tiettyä tyyppiä. Vaikkapa lihavaa nuorta naista, joka on kasvoiltaan kaunis tai sitten varsinaiset rikollisuuteen taipuvaiset tyypit.

Noin viidennen kerran: Ikä on minulle sivuseikka, tärkeintä on olemuksen ja kehon fyysinen vetovoima. Mieltymysteni mukaisten naisten määrä vähenee iän noustessa. Jos sellainen löytyy, minulla ei ole yläikärajaa naiselle. -Ap

Vierailija
585/672 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedän tähän ratkaisun: 

Oikeasti timmi kuusikymppinen mies voi lähestyä oikeasti timmiä 50-70-vuotiasta naista. Mieluiten kuitenkin oman ikäistä eli kuusikymppistä naista. Olette samaa sukupolvea ja aikalaisia.

Vierailija
586/672 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun mies on nuori, hän on (yleensä) fyysisesti kiinnostunut nuorista naisista. En ymmärrä, miksi hän vanhakaan olisi fyysisesti kiinnostunut vanhoista naisista. Miehillä ei ole vaihdevuosia, toisin kuin joku homo tv-mainoksessa väittää.

Yleensä miehet ovat kiinnostuneita kauniista naisista. Tämän palstan miehet muodostavat poikkeuksen, heille tärkeintä on ikä.

En ole täysin päässyt kärryille mistä siinä on kyse paitsi ikäfetissistä, sillä ikäfetisistitkin preferoivat yleensä jotain tiettyä tyyppiä. Vaikkapa lihavaa nuorta naista, joka on kasvoiltaan kaunis tai sitten varsinaiset rikollisuuteen taipuvaiset tyypit.

Noin viidennen kerran: Ikä on minulle sivuseikka, tärkeintä on olemuksen ja kehon fyysinen vetovoima. Mieltymysteni mukaisten naisten määrä vähenee iän noustes

En viitannut sinuun, olet tässä suhteessa poikkeus, vaikka muissa asioissa pitkälti samanlainen kuin palstan tyypilliset miehet.

Vierailija
587/672 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitän kaikkia kommenteista, olen viihtynyt tässä. Pari kommenttiani kuulosta jälkeenpäin vähän kärjekkäältä. Hieman aikaerorasitusta sanon puolustuksekseni. Olen sanonut sen verran kuin voin itsestäni kertoa. Saatan palata kommentoimaan, jos jokin uusi näkökulma asiaan aukeaa. Heippa. -Ap

Vierailija
588/672 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituutesi, painosi ja vuositulosi ovat olennaisempia irtoseksin saamisessa kuin tikissä oleminen. Mutta alle nelikymppisiä on turha yrittää, jos et halua seksiä ostaa. Ikäraja asettunee viidenkympin korville, jos ajatellaan kivannäköisiä naisia.

Vierailija
589/672 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itkettää nämä trollit. Itkettää ja suututtaa.

Eikö nää joka ketjussa olevat trolli-kommentit voisi jo lopettaa? En siis tarkoita alkuperäistä viestiä.

Vierailija
590/672 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

45+

Tämä on tietysti NIIN yksilökohtaista, niin kuin kaikki asiat, mutta minun ajatukseni tuosta: EI HERREGUD. Olen itse 44-v nainen, ja en ikimaailmassa voisi kuvitella olevani kuusikymppisen miehen kanssa, sama millainen. Itse asiassa jo yli 50 v tekisi tiukkaa, että ei ainakaan kovin monella vuodella saisi sitäkään ylittää ja sittenkään ei saisi olla "vanha ikäisekseen". Täytyisi jo olla (minulle) tosi erityinen, jotta voisin harkita. Eli kertaheitolla tehdä vaikutus.

Sanoisin, kun herra selvästi tarkoittaa nimenomaan kuinka NUORTA hän kehtaa yrittää, niin eipä juuri enempää kuin noin 10 v nuorempia, 50+. Ja minä sanon tämän, vaikka minua aloittaja ei lähestyisikään: olenhan ylipainoinen :D Niin, ja kaikki tää oli muuten ihan vain hyvin hypoteettista - minulla on itseäni nuorempi mies. Että siitä vähän realiteetteja. Tai saahan sitä yrittää, sitten näkee mihin rahkeet riittävät.

Vierailija
592/672 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin viidennen kerran: Ikä on minulle sivuseikka, tärkeintä on olemuksen ja kehon fyysinen vetovoima. Mieltymysteni mukaisten naisten määrä vähenee iän noustes

Ei sellaisen kanssa tietenkään voi olla, jota pitää seksuaalisesti vastenmielisenä. Ehkä silti kannattaisi pohtia, onko elämässä jotain syvempääkin kuin ulkonäkö. No, kukin tyylillään, mutta jos mies rakastaisi minua vain kroppani vuoksi, eikä persoonani; sen, millainen ihminen, kuka minä olen, niin minä en pidä sitä edes rakkautena. Se on himoa, ei muuta.

Vierailija
593/672 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sellaisen kanssa tietenkään voi olla, jota pitää seksuaalisesti vastenmielisenä. Ehkä silti kannattaisi pohtia, onko elämässä jotain syvempääkin kuin ulkonäkö. No, kukin tyylillään, mutta jos mies rakastaisi minua vain kroppani vuoksi, eikä persoonani; sen, millainen ihminen, kuka minä olen, niin minä en pidä sitä edes rakkautena. Se on himoa, ei muuta.

Vauvalla on paljon eri ketjuissa kommentteja, joissa nainen ilmoittaa kyllästyneensä lihoneeseen ja itsestänsä huolehtimisen lopettaneeseen mieheen ja on jättämässä tai jättänyt tämän. Yleensä nämä kommentit keräävät runsaat yläpeukut ja harvoin kysellään, että oliko sitten oikeaa rakkautta alunperinkään. Mutta vaikea aihe, jos on menty yhteen ulkonäkö edellä ja aletaan rapistua kovin eri tahtiin.

Vierailija
594/672 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eini on 63 ja näytti aika hyvältä Vain elämää -ohjelmassa. Siinä naisille tavoitetta.

Vierailija
595/672 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eini on 63 ja näytti aika hyvältä Vain elämää -ohjelmassa. Siinä naisille tavoitetta.

Hän on esiintyjä, joten ulkonäkö on tärkeää.  Mutta ei varmasti kuuskymppisten ukkojen toiveiden takia.

Vierailija
596/672 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös sinun iän noustessa, sinuun mieltyvien naisten määrä väheneen. Et vaan taida haluta myöntää sitä asiaa

Vierailija
597/672 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pituutesi, painosi ja vuositulosi ovat olennaisempia irtoseksin saamisessa kuin tikissä oleminen. Mutta alle nelikymppisiä on turha yrittää, jos et halua seksiä ostaa. Ikäraja asettunee viidenkympin korville, jos ajatellaan kivannäköisiä naisia.

Ja en tietysti malttanut pysyä poissa. Ja yllättyneitä olivat..? Pituuden ja painon ja niiden suhteen merkityksen ymmärrän hyvin, mutta itse olen ollut 180 cm pitkänä ja 75 kg aika mahakas jopa pahimmoillaan, mutta ns. "tikissä" 80 kg  six pack erottunut ja 75 kiloisena ostamani housut tippuvat ja paidat ei enää mahdu. Joten omaan silmään olen kyllä kuvitellut tuon jälkimmäisen tilan olevan tavoitellumpi.

Vuositulot ja irtoseksi? Mjaa. Paha rasti, luulen että aika turn off jos baaritiskillä jotenkin tekee vuositulonsa tiettäväksi. Tai no jotenkin mutkan kautta. "Täytyy sanoa, että osterit on ollut tänä vuonna surkeita, vaikka luottotoimittajamme on ne meille lennättänyt." Toimisko. No vakavammin ehkä vuosituloilla on jokin korrelaatio sosiaaliseen kyvykkyyteen ja karismaan. Poikkeuksena neuroepätyypillinen numeron murskaaja joka tienaa 7-numeroisia nettipokerissa ja cryptojohdannaisilla. Tai käytännössä tuloton karismaattinen vaikka taiteilija. -Ap

Vierailija
598/672 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen voi iästä riippumatta lähestyä ketä vaan täysi-ikäistä. Varaudu kuitenkin saamaan pakit.

Vierailija
599/672 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap etsii vain seksisuhdetta, näin kertoi. Siinä mennään ulkonäkö edellä joten ap:lla vanhana miehenä aika heikot tsäänssit. Yleensä mitä enemmän mies painottaa lihaksia ja kuntoa, sitä lyhyempi mies.

Vierailija
600/672 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

16-18

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi