Minkäikäistä naista 6-kymppisen oikeasti tikissä kunnossa olevan miehen on soveliasta lähestyä?
Omanikäiset, joiden ulkoinen olemus puhuttelee alkaa olla tosi harvassa. Myönnän olevani ulkonäkökeskeinen. Kiitos ja anteeksi. Ai...jaa risuaita setämiestikissä voi katsoa.
Kommentit (672)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pituutesi, painosi ja vuositulosi ovat olennaisempia irtoseksin saamisessa kuin tikissä oleminen. Mutta alle nelikymppisiä on turha yrittää, jos et halua seksiä ostaa. Ikäraja asettunee viidenkympin korville, jos ajatellaan kivannäköisiä naisia.
Ja en tietysti malttanut pysyä poissa. Ja yllättyneitä olivat..? Pituuden ja painon ja niiden suhteen merkityksen ymmärrän hyvin, mutta itse olen ollut 180 cm pitkänä ja 75 kg aika mahakas jopa pahimmoillaan, mutta ns. "tikissä" 80 kg six pack erottunut ja 75 kiloisena ostamani housut tippuvat ja paidat ei enää mahdu. Joten omaan silmään olen kyllä kuvitellut tuon jälkimmäisen tilan olevan tavoitellumpi.
Vuositulot ja irtoseksi? Mjaa. Paha rasti, luulen että aika turn off jos baaritiskillä jotenkin tekee vuositulonsa tiettäväksi. Tai no jotenkin mutkan kautta. "Täytyy sanoa, että osterit on ollut tänä vuonna surkeita,
Miksi sinä täältä kyselet etkä testaa baaritiskillä? Kysyin tätä jo aiemmin, mutta et vastannut. Väitit saaneesi fwb-suhteseen kaunottaria, joten miksi sinulla on tarve täältä kysyä, kun emme näe miten pitkä oikeasti olet ja onko ainoa ajatuksesi siitä miten tulotaso ilmenee se, että keulit osterien syömisellä?
Sivistys ja varakkuus hyvin harvoin käyvät käsi kädessä leuhkimisen kanssa, vaikka joskus sitäkin tapaa, että puutteellinen itsetunto tai naisten tuntemus vain ajavat sellaiseen. Merkit tulotasosta ja varallisuudesta ovat useimmiten hienovaraisia. Ja kyllä, mielestäni ne lisäävät miehen mahdollisuuksia saada hyvännäköisiä, fiksuja naisia.
Ja kaipa rehvastelemalla ja lihasten pullistelullakin voi saada naisia, onhan noita kaikenlaisia fitness-tipuja, jotka tykkäävät merkkilaukkujen esittelystä ym. joten miksi ihmeessä et vain jatkaisi sillä linjalla, jolla olet ennenkin saanut tuloksia, vaan sen sijaan kyselet täältä?
"Myös sinun iän noustessa, sinuun mieltyvien naisten määrä väheneen. Et vaan taida haluta myöntää sitä asiaa."
Ihan rehellisesti: Aivan noin pihalle en ole.
Mutta toisaalta: Olen ollut ikävuosina 30-40 todella lösähtänyt dad body pahimmasta päästä. Ylipaino ei tule minuun raamikkuuena vaan velttona fläsänä mahaan, vyötärölle ja lantiollekin. Jos joku ulkonäölle painoarvoa antana nainen pitäisi parempana seksikumppanina sitä mikä olin vaikka 40-vuotiaana ("koska ei vanha") kuin nyt, niin olisin ihmeissäni.
Voisin ajatella, että olen ollut ulkonäköä/urheillullista ja lihaksikasta vartaloa arvostaville sillä hetkellä samanikäisille naisille 40-kymppisenä worst 10% kastissa ja nyt 60-kymppisenä samanikäiselle top 5% kastissa.
Yksi kimmoke, miksi "laitoin" itseni kuntoon ja palasin aktiiviseen liikkuvaan elämään reilu 15 vuotta sitten oli yksi noista naisista, johon minulla oli pieni romanssin tynkä, jotenkin salaviekkaasti vihjaisi asiasta ja otin siitä onkeeni. En tänä päivänä ymmärrä miten hän viehättyi minusta. Siinä hetkessä en asiaa ihmetellyt. Monien tapaan olin sokea peilikuvalleni. (rip A, ikuisesti kiitollinen, kaikesta)
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin viidennen kerran: Ikä on minulle sivuseikka, tärkeintä on olemuksen ja kehon fyysinen vetovoima. Mieltymysteni mukaisten naisten määrä vähenee iän noustes
Ei sellaisen kanssa tietenkään voi olla, jota pitää seksuaalisesti vastenmielisenä. Ehkä silti kannattaisi pohtia, onko elämässä jotain syvempääkin kuin ulkonäkö. No, kukin tyylillään, mutta jos mies rakastaisi minua vain kroppani vuoksi, eikä persoonani; sen, millainen ihminen, kuka minä olen, niin minä en pidä sitä edes rakkautena. Se on himoa, ei muuta.
Ap etsii vain seksisuhdetta, näin kertoi. Siinä mennään ulkonäkö edellä joten ap:lla vanhana miehenä aika heikot tsäänssit. Yleensä mitä enemmän mies painottaa lihaksia ja kuntoa, sitä lyhyempi mies.
Ap on hieman keskimittaa lyhyempi, jos 180 cm pitää paikkansa, eikä siinä ole montaa senttiä ns. lapin lisää.
Minäkään en ymmärrä tämän ketjun tarkoitusta. Jos ap saa niitä naisia kuin haluaa, eikä ole fiksoitunut naisen ikään, miksi aloittaa naisten ikään liittyvä ketju? Miksi kysyä asiaa, jonka itse sitten kuitenkin tietää paremmin kuin vastanneet naiset. Ihan aidosti kiinnostaa, mikä tässä on pointtina? Rehellisesti, mitä tällä ketjulla haet, ap?
Vierailija kirjoitti:
"Myös sinun iän noustessa, sinuun mieltyvien naisten määrä väheneen. Et vaan taida haluta myöntää sitä asiaa."
Ihan rehellisesti: Aivan noin pihalle en ole.
Mutta toisaalta: Olen ollut ikävuosina 30-40 todella lösähtänyt dad body pahimmasta päästä. Ylipaino ei tule minuun raamikkuuena vaan velttona fläsänä mahaan, vyötärölle ja lantiollekin. Jos joku ulkonäölle painoarvoa antana nainen pitäisi parempana seksikumppanina sitä mikä olin vaikka 40-vuotiaana ("koska ei vanha") kuin nyt, niin olisin ihmeissäni.
Voisin ajatella, että olen ollut ulkonäköä/urheillullista ja lihaksikasta vartaloa arvostaville sillä hetkellä samanikäisille naisille 40-kymppisenä worst 10% kastissa ja nyt 60-kymppisenä samanikäiselle top 5% kastissa.
Yksi kimmoke, miksi "laitoin" itseni kuntoon ja palasin aktiiviseen liikkuvaan elämään reilu 15 vuotta sitten oli yksi noista naisista, johon minulla oli pieni romanssin tynkä, joten
Olet tyypillinen palstan mies kuvitellessasi, että on vain kaksi vaihtoehtoa asioissa eikä mitään sen välissä. Sohvaperunan ja täydellisen adoniksen väliin mahtuu aika paljon taviksia, joiden naismenestys voi olla hyväkin. Vaikutat kuitenkin ihan fiksulta, joten mieti nyt itsekin toiseen kertaan kuinka fiksua tuo mustavalkoisuus ja liioittelu on?
ihan oikeasti naiset eivät kiinnostu sinun kunnostasi ja lihaksistasi,vaan sinusta. Ehkä sinulla on karismaa, jos olet saanut haluamiasi naisia, osaat olla naisten seurassa kivasti, joten pieni fläsä ei ole tahtia haitannut. Johtopäätös ei kuitenkaan ole se, että olisit nyt sen parempi, ikävä kyllä. Minusta voisit olla tyytyväinen siitä mitä sinulla on ollut tarjota, sillä se on kuitenkin aika paljon. Ikä vain tekee tehtävänsä eli ei se suosio enää tuossa iässä kasva. Jos pysyy ennallaan, niin erittäin hyvä. Parempi tilanne kuin suurimmalla osalla.
"Miksi sinä täältä kyselet etkä testaa baaritiskillä? Kysyin tätä jo aiemmin, mutta et vastannut. Väitit saaneesi fwb-suhteseen kaunottaria, joten miksi sinulla on tarve täältä kysyä, kun emme näe miten pitkä oikeasti olet ja onko ainoa ajatuksesi siitä miten tulotaso ilmenee se, että keulit osterien syömisellä?
Sivistys ja varakkuus hyvin harvoin käyvät käsi kädessä leuhkimisen kanssa, vaikka joskus sitäkin tapaa, että puutteellinen itsetunto tai naisten tuntemus vain ajavat sellaiseen. Merkit tulotasosta ja varallisuudesta ovat useimmiten hienovaraisia. Ja kyllä, mielestäni ne lisäävät miehen mahdollisuuksia saada hyvännäköisiä, fiksuja naisia.
Ja kaipa rehvastelemalla ja lihasten pullistelullakin voi saada naisia, onhan noita kaikenlaisia fitness-tipuja, jotka tykkäävät merkkilaukkujen esittelystä ym. joten miksi ihmeessä et vain jatkaisi sillä linjalla, jolla olet ennenkin saanut tuloksia, vaan sen sijaan kyselet täältä?"
Ostereista: Ironia ja parodia ovat vaikeita lajeja eikä kannata syyttää vastaanottajaa vaan lähettäjää (minua) jos ei toimi.
Niin ymmärrän, ettei kukaan ole jaksanut tavata juttujani seikkaperäisesti eikä ehkä ilmenekään se seikka, että minulla oli nuorempana aktiivisempi vaihe, jolloin kävin kavereiden kanssa ulkona ja oli joitain ns. juttuja. Lyhyesti: Baarissa harvoin kävi flaksi (olin aika valikoiva jo silloin) muissa ympyröissä nuo muutamat ihanat naiset elämässäni. Heikoin "osaamisalueeni" / ominaisuuteni on ns. baaritiskikarisma, se jonkinlainen liki röyhkeydenasteinen itsevarmuus, joka kuitenkin annetaan anteeksi riittävän naamakomeille miehille. Huonot kortit saanut siinä. En ole ujo enkä tuppisuu, mutta epävarma lähestymään juuri niitä naisia, jotka toisaalta koen kaikkein puoleensavetävimpinä.
Sitten oli jakso, jona aikana en oikeastaan liikkunut koskaan ns. sillä mielellä. Nykyään käyn ns. ulkona käytännössä vain vaimoni kanssa ja meillä on omat hupimme siinä (viittaan tuohon suhteen avaamiseen yms.) ja oikeastaan se on minusta hauskempaa kuin, että lähtisin yksin liikkeelle mielellä, että tänään pitäisi iskeä nainen. Toisaalta tämäkin olisi täysin ok vaimolleni. Työmatkoilla ollessaan hän suorastaan usuttaa minua "baariin". -Ap
Lähes kaikkia naisia haastaa tiukaksi treenattu miesvartalo. Miellyttää monen silmää mutta kumppanina asettaa ulkonäköpaineita itsellekin. Jos luonne tai ajatusmaailma eivät kohtaa, vaikka sitten iän vuoksi, niin pelkällä ulkonäöllä ei pitkälle pötkitä.
"Olet tyypillinen palstan mies kuvitellessasi, että on vain kaksi vaihtoehtoa asioissa eikä mitään sen välissä. Sohvaperunan ja täydellisen adoniksen väliin mahtuu aika paljon taviksia, joiden naismenestys voi olla hyväkin. Vaikutat kuitenkin ihan fiksulta, joten mieti nyt itsekin toiseen kertaan kuinka fiksua tuo mustavalkoisuus ja liioittelu on?
ihan oikeasti naiset eivät kiinnostu sinun kunnostasi ja lihaksistasi,vaan sinusta. Ehkä sinulla on karismaa, jos olet saanut haluamiasi naisia, osaat olla naisten seurassa kivasti, joten pieni fläsä ei ole tahtia haitannut. Johtopäätös ei kuitenkaan ole se, että olisit nyt sen parempi, ikävä kyllä. Minusta voisit olla tyytyväinen siitä mitä sinulla on ollut tarjota, sillä se on kuitenkin aika paljon. Ikä vain tekee tehtävänsä eli ei se suosio enää tuossa iässä kasva. Jos pysyy ennallaan, niin erittäin hyvä. Parempi tilanne kuin suurimmalla osalla."
Kiitos vastauksesta ja tuossa on varmasti oikeita arvioita ja huomioita paitsi yleisellä tasolla ja myös minusta. Olen toki ollut osin ehkä tarkoituksellisenkin kärjekäs joissain kommenteissa ja se voi olla vähän refleksinomainen tapa minulle yrittää selventää ajatuksiani. Ja ei tietysti aina toimi elävässä elämässä eikä ehkä varsinkaan kirjoitettuna, ainakaan jos pyritään vuorovaikutukseen. Ja osassa ehkä olo kuin, että olisin jotenkin puolustuskannalla (lähinnä kun olen yrittänyt, turhaan, korjata ettei minulla ole ikäfetissiä). Toivottavasti ei ole syntynyt käsitystä, että olisin asian suhteen jotenkin epätoivoinen, kyltymätön tai esimerkiksi jotenkin naisiin yleisellä tai yksittäisellä tasolla pettynyt, suuttunut tms. -Ap
Vierailija kirjoitti:
"Miksi sinä täältä kyselet etkä testaa baaritiskillä? Kysyin tätä jo aiemmin, mutta et vastannut. Väitit saaneesi fwb-suhteseen kaunottaria, joten miksi sinulla on tarve täältä kysyä, kun emme näe miten pitkä oikeasti olet ja onko ainoa ajatuksesi siitä miten tulotaso ilmenee se, että keulit osterien syömisellä?
Ja kaipa rehvastelemalla ja lihasten pullistelullakin voi saada naisia, onhan noita kaikenlaisia fitness-tipuja, jotka tykkäävät merkkilaukkujen esittelystä ym. joten miksi ihmeessä et vain jatkaisi sillä linjalla, jolla olet ennenkin saanut tuloksia, vaan sen sijaan kyselet tää
Äkkiseltään kuulostaa siltä, että sinun on vain rohkaistava mielesi ja tehtävä runsaasti aloitteita, nykyisin kaikki tuollainen ilmeisesti tapahtuu netissä eikä baaritiskillä. Helppoa irtoseksiä ei taida miehille olla, paitsi niille, jotka ovat sitä paljon harjoitelleet ja/tai ulkoiset puitteet ovat kunnossa. Mitä vanhempi mies, sitä enemmän on kilpailua, koska seksiseurassa naiset painottavat miehen ulkonäköä eikä se vanhemmilla miehillä ole parempi kuin nuoremmilla ja monilla on epäluuloa siitäkin toimiiko vanhemmalla miehellä mikään.
Sinänsä se on hyvä että koet olevasi hyvännäköinen ja fit, vaikka sinun hyvät puolesi eivät tosiasiassa rakentuisikaan sen varaan, että olet tikissä, vaan siihen mitä ihmisenä olet. Minusta se pätee naisiin ja miehiin myös, että oletukset siitä mitä toinen arvostaa ja haluaa jätetään pois ja pyritään tutustumaan toiseen ja kiinnostumaan juuri hänestä. Ihmiset pitävät siitä että heistä ollaan kiinnostuneita eikä käytetä vain oman peilauksen välineenä.
Jos ajattelen sinulle mahdollista ikäryhmää, niin vanhemmat naiset ovat jo nähneet kaiken, se ehkä tuo hommaan selkeyttä, jos nainen kiinnostuu sinusta. Älä pelaa peleja, vaan kiinnostu juuri hänestä, kysy ja kuuntele, vaikka päteehän tuo nuorempiinkin. Parhaimmillaan opit jotain ja saat jännitystä, vaikkei homma mihinkään etenisikään seksiin asti. Varaudu siihen, että sinua pidetään niin vanhana, että sinut koetaan turvallisena vaarina,jolle voi uskoutua ja jonka taholta ei odoteta seksialoitteita. Itselläni oli nuorempana eräs tällainen vaari (olin 19-20) mies oli 50. Olin järkyttynyt, kun hän jätti kerran ihailevan rakkausrunon yöpöydälleni bileiden jälkeen. Ja sen jälkeen se suhde kuihtuikin pois, hän varmaan tajusi tehneensä tyhmän liikkeen.
En ihan hahmota sinun ja vaimosi kuviota tässä. Harmittaako sinua, kun vaimollasi on flaksia ja sinulla ei. Se että hän työntää sinua muiden niskoille ei minusta vaikuta ihan ok:lta. Olisin sinuna enemmän huolissani suhteesta vaimoon kuin miettisin sitä mistä saa irtoseksiä, jos kerran vaimoasi rakastat. Kulissiliitot missä elämä on muualla päättyvät myös joskus, kun yhteistä ei vain enää ole riittävästi millään saralla. Sen saman toveruuden voi saada muidenkin kanssa, ehkä myös seksiä ja vaihtelua. Anteeksi, sanon nyt turhan graavisti tämän. Mutta jos vaimosi on sinulle tärkeä, koeta selvittää missä oikeasti mennään.
Vierailija kirjoitti:
Lähes kaikkia naisia haastaa tiukaksi treenattu miesvartalo. Miellyttää monen silmää mutta kumppanina asettaa ulkonäköpaineita itsellekin. Jos luonne tai ajatusmaailma eivät kohtaa, vaikka sitten iän vuoksi, niin pelkällä ulkonäöllä ei pitkälle pötkitä.
Ihan hyvä termi tuo haastaa. Mutta virhe on mielestäni siinä, että haastaminen olisi positiivista, oman kokemukseni valossa ja myös tässä ketjussa se haastaa usein negatiivisesti myös. Hurjan treenaamisen mielikuva tuo epämieluisia mielikuvia miehestä itselleni ja monelle muullekin naiselle (portsari/vartija, doping, persu, rikollinen, urheiluhullu) eli se liittää miehen ryhmään, jossa hän ei välttämättä haluaisi olla, jos tarkemmin ajattelee.
Miehillä on usein se käsitys, että naiset ovat vain peilejä heidän omille käsityksilleen itsestään. Silloin voi melkoisella varmuudella povata huonoa menestystä naismarkkinoilla, koska kukaan ei jaksa loputtomiin toista peilata. Omalla kohdalla maksimi tuntemattoman kohdalla on osapuilleen 15 minuuttia, jos kyse on vapaa-ajan kohtaamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en ymmärrä tämän ketjun tarkoitusta. Jos ap saa niitä naisia kuin haluaa, eikä ole fiksoitunut naisen ikään, miksi aloittaa naisten ikään liittyvä ketju? Miksi kysyä asiaa, jonka itse sitten kuitenkin tietää paremmin kuin vastanneet naiset. Ihan aidosti kiinnostaa, mikä tässä on pointtina? Rehellisesti, mitä tällä ketjulla haet, ap?
Olen myös kysynyt tätä, eikä ap ole vastannut. Ehkä hän ei itsekään täysin tiedä mitä tällä hakee. Ehkä kyseessä on jonkinlainen pohdinta vanhuuden kynnyksellä, joka on pinnalliselle ihmiselle (jota ap on itsekin myöntänyt olevansa) kipeä paikka.
Totuus kuitenkin on, että vaikka me kuinka täällä analysoitaisiin ap:n haluttavuutta suhteessa ikään, ainoa keino selvittää minkäikäisiä voi lähestyä on kokeilla itse. Nykyään tutustutaan netissä jossa on sekin hyvä puoli, että ihmiset rajaavat minkäikäisistä ovat kiinnostuneita. Ei siis tarvitse arvailla eikä aiheuttaa inhotusta lähestymällä randomisti niitä jotka kokevat reilusti vanhemmat vastenmielisiksi, ja joita suurin osa sekä miehistä että naisista on.
Kun hakee pelkkää seksisuhdetta kuten ap, kropalla on toki suuri merkitys. Mutta se ei pelkästään riitä. Ikä näkyy ja tuntuu niin paljosta muustakin, eikä kuvan perusteella pysty sanomaan ap:n tilannetta tässä suhteessa. Kaikki tämä kysely ja tilittäminen on siis turhaa siltä kannalta että tähän saisi todellisia vastauksia, mutta ehkä se antaa ap:lle jotain ajatuksia käsitellä vanhenemistaan. Se on nimittäin jossain kohtaa pakko tehdä jos aikoo elää loppuvuotensa jotenkin mielekkäästi.
Vierailija kirjoitti:
Aiheellisia ja perusteltuja kysymyksiä, jotka ansaitsevat vastauksia. "Jos ap saa niitä naisia kuin haluaa..." kohtaan pari kommenttia edempänä tätä lainaamaani sinun kommenttia osin vastaan.
Kysyn ja vastaan itseltäni: Rehellisesti mitä tällä ketjulla haet, ap?
K: Oletinko saavani palstan parviälyltä siunauksen tietylle ikähaarukalle, jota 6-kymppisen miehen kannattaa lähestyä, jos oikeasti ihan kuvassakin on hyvässä kunnossa?
V: Naivisti ja rehellisesti osittain kyllä....
K: Toivoitko salaa,että sopiva ikäero nettituomiossa olisi ollut 30 vuotta tai jopa vielä enemmän.
V: Öö, en todellakaan.
K: Toivoitko salaa, että sopiva ikäero maksimisaan nettituomiossa olisi ollut n. 20 vuotta
V: En tiedä olisinko uskonut sitä.
K: Toivoitko salaa, että sopiva ikäero maksimissaan nettituomiossa olisi ollut n. 15. vuotta
V: Voi olla.
K: Toivoitko salaa, että sopiva ikäero maksimissaan nettituomiossa olisi ollut n. 10 vuotta
V: Pakko myöntää, että toivoin vähän enemmän.
K: Halusinko keskustella minua henkilökohtaisella tasolla koskettavasta aiheesta anonyymisti palstalla, jolla on paljon kävijöitä ja ehkä tuoda siihen oma twisti laittamalla kuvansa peliin?
V: Rehellisesti kyllä.
K: Miten paljon tässä koko jutussa on kyse narsismista, ekshibiotismista ja halussa puhua itsestään.
V: Narsismista ja myös ekshibiotismista kyllä, mutta omasta mielestäni olen kertonut enemmän itsestäni oikeastaan vain sitä mukaa, kuin on ollut jotenkin perustelua ja kokonaiskuvaa täydentävää miksi tälläinen aloitus ylipäätään. Rehellisesti: Jos tekoäly olisi sillä tasolla, että se olisi analysoinut nettikeskustelut ja miten flaksi on käynyt erilaisilla ihmisillä kaiken maailman seuranhakupalveluissa ja julkisissa tiloissa laillisesti kuvatuissa kohtaamisissa, niin olisin kysynyt siltä onnistumisprosentit erilaisissa kombinaatioissa ja ikäryhmissä.
K: Halusitko lähinnä ärsyttää naisia ja haastaa riitaa tällä aloituksella
V: Rehellisesti, en todellakaan. Kysymys on viaton (vaikka toki tiedän sen olevan tunteita nostattava.) -Ap
"En ihan hahmota sinun ja vaimosi kuviota tässä. Harmittaako sinua, kun vaimollasi on flaksia ja sinulla ei. Se että hän työntää sinua muiden niskoille ei minusta vaikuta ihan ok:lta. Olisin sinuna enemmän huolissani suhteesta vaimoon kuin miettisin sitä mistä saa irtoseksiä, jos kerran vaimoasi rakastat. Kulissiliitot missä elämä on muualla päättyvät myös joskus, kun yhteistä ei vain enää ole riittävästi millään saralla. Sen saman toveruuden voi saada muidenkin kanssa, ehkä myös seksiä ja vaihtelua. Anteeksi, sanon nyt turhan graavisti tämän. Mutta jos vaimosi on sinulle tärkeä, koeta selvittää missä oikeasti mennään."
Kiitos pitkästä vastauksestasi, siitä kuvastuu halu ymmärtää ihmistä, jonka sisäinen maailma on varmaan erilainen kuin omasi. Arvostan sitä piirrettä. Palaan tuohon lainaamaani kohtaan vielä. Nyt lähden...salille. -Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiheellisia ja perusteltuja kysymyksiä, jotka ansaitsevat vastauksia. "Jos ap saa niitä naisia kuin haluaa..." kohtaan pari kommenttia edempänä tätä lainaamaani sinun kommenttia osin vastaan.
K: Oletinko saavani palstan parviälyltä siunauksen tietylle ikähaarukalle, jota 6-kymppisen miehen kannattaa lähestyä, jos oikeasti ihan kuvassakin on hyvässä kunnossa?
V: Naivisti ja rehellisesti osittain kyl
Eihän mikään estä kysymästä tekoälyltä samaa kysymystä minkä teit aloituksessa. Kysyhän. Ja laita sitten vastaus tänne niin verrataan oliko vastaus erilainen kuin täältä saatu.
"Eihän mikään estä kysymästä tekoälyltä samaa kysymystä minkä teit aloituksessa. Kysyhän. Ja laita sitten vastaus tänne niin verrataan oliko vastaus erilainen kuin täältä saatu."
Joskus jotain asiaa ei näe vaikka se olisi omassa kädessä! Kiitos tästä.
K: Minkä ikäistä naista 60-vuotiaan miehen ajatellaan olevan soveliasta lähestyä eroottis-romanttisessa mielessä yleisen ajattelun mukaan. Anna jokin ikähaarukka.
Chatgtp4.0:
"Yleinen ajattelu eroottis-romanttisten suhteiden ikäeroista vaihtelee kulttuurin, henkilökohtaisten mieltymysten ja arvojen mukaan. Kuitenkin monet katsovat, että suhteiden osapuolet voivat olla eri ikäisiä, kunhan suhde on molemmille osapuolille tasavertainen ja perustuu keskinäiseen kunnioitukseen ja kiinnostukseen.
Jos tarkastellaan yleisiä sosiaalisia normeja, 60-vuotiaan miehen kohdalla usein pidetään hyväksyttävänä ikäeroa 515 vuotta kumpaankin suuntaan. Tämä tarkoittaisi, että 60-vuotias mies voisi lähestyä esimerkiksi 4565-vuotiasta naista. On kuitenkin tärkeää muistaa, että yksilölliset mieltymykset ja elämäntilanteet vaihtelevat, ja monille ihmisille ikä on vain numero, jos molemmat osapuolet tuntevat vetoa toisiinsa ja jakavat yhteisiä arvoja ja kiinnostuksen kohteita."
Lisäkysymys: Vaikuttaako asiaan jos mies on kiinnostunut vain seksuaalisesta kohtaamisesta ilman aikomusta syvempään suhteeseen. Tietysti avoimin kortein tästä seikasta.
Vastaus:
"Jos mies on kiinnostunut vain seksuaalisesta kohtaamisesta ilman aikomusta syvempään suhteeseen, avoimuus ja rehellisyys ovat erityisen tärkeitä, kuten mainitsit. Yleinen ajattelu ja sosiaaliset normit saattavat kuitenkin muuttua jonkin verran tällaisessa tilanteessa.
Tällaisessa tilanteessa jotkut ihmiset saattavat hyväksyä suuremman ikäeron kuin vakavammissa romanttisissa suhteissa. Esimerkiksi, seksuaalisiin kohtaamisiin liittyvät normit voivat olla joustavampia, ja sekä nuoremmat että vanhemmat naiset saattavat olla avoimia erilaisille kokemuksille. Ikähaarukka voi siis olla laajempi, esimerkiksi 3565 vuotta, riippuen osapuolten omista toiveista ja mukavuusalueesta.
Tärkeintä tällaisessa tilanteessa on varmistaa, että molemmat osapuolet ovat tietoisia ja suostuvaisia siihen, mitä he suhteelta odottavat. Näin voidaan välttää väärinkäsityksiä ja varmistaa, että molemmat ovat samalla sivulla odotusten suhteen."
Jaa.a. Mitähän tuohon nyt sanoisi? Sanokaa te.
Jotenkin yhteenvetona palstan vastauksista ehkä tiivistän 5- max 10 vuotta nuorempaa ja tikissä olosta ei yhtään mitään lisää. -Ap
Vierailija kirjoitti:
Noin kymmenen vuotta suuntaansa. 50 - 70 vuotiaita. Kyllä jollekin nelikymppiselle on 60-vuotias tosi vanha, siinä eläkeiän kynnyksellä, ihan sama miten "tikissä" mutta eroa fysiikassa ja elämäntilanteessa on aika paljon.
Kyllä niitä timmejäkin viisikymppisiä on, mutta ovatko vapaana. Tunnen itseni lisäksi muutamia mutta kaikki naimisissa. :)
Olen 60 ja minulla on 43 vuotias naisystävä. Olemme molemmat hoikkia ja hyväkuntoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K: Oletinko saavani palstan parviälyltä siunauksen tietylle ikähaarukalle, jota 6-kymppisen miehen kannattaa lähestyä, jos oikeasti ihan kuvassakin on hyvässä kunnossa
Tekoälyn vastaus: I'm sorry but I can't assist with that. Ilmeisesti seksiseuraksi ei sopinut kysyä.
Copilot vastaa kun seksiseura jätettiin pois kysymyksestä:
Kumppanin ikä on hyvin henkilökohtainen asia ja riippuu monista tekijöistä, kuten elämäntilanteesta, arvoista ja yhteisistä kiinnostuksen kohteista. Yleisesti ottaen, ikäero ei ole niin merkittävä tekijä kuin yhteensopivuus ja molemminpuolinen kunnioitus.
Monet 60-vuotiaat miehet löytävät kumppaneita, jotka ovat samanikäisiä tai hieman nuorempia. Tärkeintä on, että molemmat osapuolet tuntevat olonsa mukavaksi ja että heillä on yhteisiä tavoitteita ja kiinnostuksen kohteita12.
Onko sinulla mielessä jokin tietty ikähaarukka, josta olet kiinnostunut?
Itse oon 43 ja ainoa kuuskymppinen jonka kanssa voisin kuvitella olevani olisi Brad Pitt.