Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkäikäistä naista 6-kymppisen oikeasti tikissä kunnossa olevan miehen on soveliasta lähestyä?

Vierailija
19.09.2024 |

Omanikäiset, joiden ulkoinen olemus puhuttelee alkaa olla tosi harvassa. Myönnän olevani ulkonäkökeskeinen. Kiitos ja anteeksi. Ai...jaa  risuaita setämiestikissä voi katsoa.

Kommentit (672)

Vierailija
541/672 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ap ei maininnut muita ominaisuuksia kuin tikissä olemisen."

Avaan taustaa. Olen elämänmittaisessa suhteessa ikäiseni uskomattoman kaunottaren kanssa, joka on viisas, koulutettu, älykäs ja ystävällisin ja hyväntahtoisin nainen ja ihminen, jonka tiedän. Hänellä on voimakas seksivietti ja nuoruutensa ennen minua on ollut varsin vauhdikas. Samoin kuin itselleni myös hänelle seksuaalisen kiinnostuksen kynnyskysymys on välitön seksuaalinen vetovoima. Olemme siis pinnallisia ihmisiä voisi sanoa. Suhteemme alkoi panosuhteena yhden yön juttuna reilu 35 v sitten. Missään vaiheessa emme ääneen sopineet ekslusiivisuudesta kuten nuoret tänään tapaavat sanoa, mutta siihen enemmän tai vähemmän päädyttiin "do not ask, do not tell"-hengessä.

Olemme yhteisymmärryksessä avanneet suhdettamme monogamiasta poispäin parin vuoden sisällä fantasioista myös tekoihin. Hän kääntää kaikenikäisten miesten päät edelleen. Itse en edelleenkään ainakaan näkyvästi käännä kovin monien naisten katseita.

Itselläni on ollut pieniä sivusuhteen tynkiä kauniiden, koulutettujen ja älykkäiden naisten kanssa. Sellaisten, joiden perään useimmat miehet ns. kuolaavat. Nämä eivät ole perustuneet mihinkään baaritiskikarismaan tai pokaustaitoihin, vaan olen heihin tutustunut esim. työn ja harrastusten kautta. Koskaan en ole peitellyt sitoutumistani elämä rakkauteen enkä voivotellut saamattomuutta kotona tai "vaikeaa akkaa". Kaikille on ollut selvää, että etsi pysyvää suhdetta ja näissä sivusuhteissa ( siis 4 kpl) kolmessa kyseessä on ollut taholleen varattu nainen. Nämä suhteet ovat syntyneet dad body vuosinani (katson sen aikaisia kuvia syvää epäuskoa tuntien) miten upea kaunotar on sietänyt tuolloista röllykkää, jonka luonnekaan ei ole helpoimmasta päästä. Jotain puoleensavetävää on persoonassani ollut, koska en voi suositella noiden kuvien hahmoa oikein kenellekään seksikumppaniksi.

Eli minulla on valmiutta, ei niinkään polttavaa tarvetta, tavata mukavia naisia lähinnä siis fb- tai fwb-hengessä. Liikumme myös yhdessä tässä aiheessa ja vaimoni on bi-puolensa löytänyt aikuisemmalla iällä.

Tästä lähtökohdasta en ole samanlainen resurssipaketti kuin olisin, jos hakisin pysyvämpää uutta parisuhdetta. En koe tarvetta esitellä resurssejani numeroiden tms. valossa. Uskon, etteivät ne olisi este menestyä naismaailmassa. Eli ainoa korttini minkä voin ja haluan laittaa peliin on ulkoinen vetovoimani ja persoonani siinä hetkessä. -Ap

Vierailija
542/672 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis täh?? Itse olet 60 ja nainen ei saisi olla samaa ikää? Naiset 60 vuotiaina on monesti timmimmässä kuosissa kuin miehet 60v!

Laitetaan vielä kerran: Naisen ikä ei ole minulle itseisarvo, sillä on merkitystä vain siksi että kun mennään ikäryhmissä alaspäin minua potentiaalisesti ulkonäöltään kiinnostavien naisten lukumäärä kasvaa suhteessa.

"Naiset 60 vuotiaina on monesti timmimmässä kuosissa kuin miehet 60v!" Mitä tähän nyt sanoisi. Eikä tuolla ole minulle merkitystä. En ole keskimääräinen 60-vuotias mies. -Ap

Siitä, että sinua ulkonäöllisesti kiinnostavia naisia on määrällisesti enemmän mitä nuorempiin mennään, ei ole sinulle juurikaan hyötyä, koska sinusta mahdollisesti kiinnostuvien naisten määrä romahtaa rajusti, mitä nuorempiin mennään. Ja tosiaan, jos etsit vain seksiseuraa, sinusta mahdollisesti kiinnostuvia timmejä ikäisiäsikin on hyvin vähän, koska he saavat halutessaan seksiseuraksi nuorempiakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/672 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoja kommentteja täällä. 

Olen 38v nainen, ja poikaystäväni on 61; olemme onnellisia ja meillä on todella mukavaa yhdessä- sekä makuuhuoneessa että sen ulkopuolella. 

Kumppania voi etsiä mistä ikäryhmästä tahansa. Jos sielut ja sympatiat klikkaa niin iällä ei ole sinänsä mitään merkitystä.

Vierailija
544/672 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

55 - 80 v.

Sun jalkovälis ei paljon enää lupaa.

Vierailija
545/672 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylempänä oleva jatkaa: kuten AP, 61-v poikaystäväni on myös timmissä kunnossa ja pitää itsestään huolta. Sillä on tietenkin merkitystä. Voitte vapaasti kutsua minua nirsoksi, mutta en voisi mennä yhteen lihavan miehen kanssa joka ei huolehdi itsestään. On turn-on, että iästä riippumatta mies kunnioittaa itseään sen verran että elää terveellisesti.

Vierailija
546/672 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

+55 vuotiaat

Vierailija
547/672 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan vielä hieman. Tiedostan oman narsismin asteeni ja ekshbiotismini. Tunnetaitoni- ja älykkyyteni ovat varmaan samankaltaiset kuin sosiaalisesti nerokkaalla sosio/psykopaatilla. Ero on siinä, että en tarvitse enkä pyydä/halua toisilta ihmisiltä mitään, mitä en kykene vastavuoroisesti antamaan takaisin. Kunnian ja reiluuden vaatimukseni itselleni on tuollaista, sanoisinko samurai-koodistoa. Muiden suhteen olen rennompi.

Olen lähes täydellisen itseriittoinen. Esimerkki: Takavuosina innostuin leuanvedosta. Se, että saavutuksillani olisi voinut mennä sen aikaisiin sm-kisoihin ja menestyä riitti itselleni, en muista maininneeni tulosta kenellekään paitsi vaimolleni joka sitä kysyi ähinää katseltuaan. Kehut olemuksestani kauniilta naiselta otan lämpimästi vastaan. Viimeksi 2 päivää sitten. Se on varmaan "heikko" kohtani ja suon sen itselleni.

Olen vapauttanut itseni ja puolisoni mammonan ja työnikeestä omin ansioin jo useampi vuosi sitten. Vaimo toki tekee uraa. Tavarat jotka omistat, omistavat lopuksi sinut. Luksusasunto Helsingin ydinkeskustassa riittää materiana. Muut voi lainata. Varallisuus on sijoitettuna muuten. Ystävät kutsuvat meitä mökeilleen riittävästi. -Ap

Vierailija
548/672 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avaan taustaa. Olen elämänmittaisessa suhteessa ikäiseni uskomattoman kaunottaren kanssa, joka on viisas, koulutettu, älykäs ja ystävällisin ja hyväntahtoisin nainen ja ihminen, jonka tiedän. Hänellä on voimakas seksivietti ja nuoruutensa ennen minua on ollut varsin vauhdikas. Samoin kuin itselleni myös hänelle seksuaalisen kiinnostuksen kynnyskysymys on välitön seksuaalinen vetovoima. Olemme siis pinnallisia ihmisiä voisi sanoa. Suhteemme alkoi panosuhteena yhden yön juttuna reilu 35 v sitten. Missään vaiheessa emme ääneen sopineet ekslusiivisuudesta kuten nuoret tänään tapaavat sanoa, mutta siihen enemmän tai vähemmän päädyttiin "do not ask, do not tell"-hengessä.

Olemme yhteisymmärryksessä avanneet suhdettamme monogamiasta poispäin parin vuoden sisällä fantasioista myös tekoihin. Hän kääntää kaikenikäisten miesten päät edelleen. Itse en ed

Jeesus mikä pällikkä 😂

Vierailija
549/672 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme yhteisymmärryksessä avanneet suhdettamme monogamiasta poispäin parin vuoden sisällä fantasioista myös tekoihin. Hän kääntää kaikenikäisten miesten päät edelleen. Itse en ed

Oletko käynyt swinger bileissä?

Puhut itseäsi pussiin.

Bileitä on paljon..hyväkroppaiset revitään käsistä 

Olen tavannut taviksen näköisiä, joista naiset tappelee..

Miksi valehtelet täällä ap

?????

Vierailija
550/672 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

55 - 80 v.

Täyttää puolisoni tarpeet laadullisesti, määrällisesti, mittasuhteiltaan ja kerroiltaan täydellisesti. Ja hän on viriili nainen eikä ihan eilisen teeren tyttöjä, kuten kerroin. -Ap

Vierailija
551/672 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olemme yhteisymmärryksessä avanneet suhdettamme monogamiasta poispäin parin vuoden sisällä fantasioista myös tekoihin. Hän kääntää

Kuvitteli keksineensä hyvänkin provon, eikä ymmärtänyt lopettaa ajoissa. Nyt tarina keulii ja kerronta - kirjoitusvirheineen - on heikentynyt alusta huomattavasti. Boring.

Vierailija
552/672 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jeesus mikä pällikkä 😂"

Nauttikaa ilmaisesta sunnuntaihuvista. -Ap

Vierailija
553/672 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oletko käynyt swinger bileissä?"

Erinäisistä syistä joudumme toimimaan hieman diskreetimmin, kiinnostaisi kyllä. -Ap

Vierailija
554/672 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kuvitteli keksineensä hyvänkin provon, eikä ymmärtänyt lopettaa ajoissa. Nyt tarina keulii ja kerronta - kirjoitusvirheineen - on heikentynyt alusta huomattavasti. Boring."

Annelin sanoin puhun niin totta kuin voin, muokattuna: kerron niin paljon kuin voin. Mitään todisteitahan tälle en koe tarvetta esittää. -Ap

Vierailija
555/672 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olemme yhteisymmärryksessä avanneet suhdettamme monogamiasta poispäin parin vuoden sis

Yhtä äkkiä onkin vaimo??

ovat avoimessa suhteessa??

vaimo on bi??

ootko ap h.omo kans?

Annatko mun miehen panna sua anaaliin???

Vierailija
556/672 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samanikäisiä, mitä itse olet. Tikissä olevia freesejä ja timmejä,kuusikymppisiä naisia löytyy valtavasti. Jätä ne nuoremmat suosiolla vain päiväuniisi. Parhaat suhteet luot ihmiseen jolla on samaa, yhteistä aikakautta elettynä.  Ulkonäöstä ei todellakaan tarvitse tinkiä, kun etsit oikeista paikoista. 

Valtavasti kuulostaa omaan korvaan aika paljolta. Ehkä meillä on eri kriteerit. Laita pari esimerkkiä vaikka n. 60 v julkkiksista, joista voidaan arvioida myös kroppa, niin kerron sitten tunnenko vetoa. -Ap

Arja Koriseva, Katri-Helena, Helena Ahti-Hallberg

Liian vanha Metri-Helenalle.

Vierailija
557/672 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kuvitteli keksineensä hyvänkin provon, eikä ymmärtänyt lopettaa ajoissa. Nyt tarina keulii ja kerronta - kirjoitusvirheineen - on heikentynyt alusta huomattavasti. Boring."

Annelin sanoin puhun niin totta kuin voin, muokattuna: kerron niin paljon kuin voin. Mitään todisteitahan tälle en koe tarvetta esittää. -Ap

Mene tinderiin vaimosi kanssa.

Kiinnostuneita  parinvaihtoon löytyy.

Tunnen korkeasti koulutettuja, jotka hakevat pariskuntana seuraa tinderissä.

Jos et pressaksi oo hakemassa, sinne vaan

Presidenttiehdokas voi olla homo, mut se ei voita, sori siitä.

Vierailija
558/672 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ole Danny,  joten 60+. Psyk.sh.

Vierailija
559/672 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Arja Koriseva, Katri-Helena, Helena Ahti-Hallberg"

Tämä oli hauska, kun tuli jo tuolla ketjun alkupäässä, jossa en vielä ollut kertonut vaimostani: Jos johonkin häntä verrata, niin juuri tuohon H A-H:iin. Samaa hehkua ja säteilyä. Vaimoni on monta vuotta vanhempi, mutta jos laitettaisi saman ammattitason meikkauksen ja stailauksen, niin olisi vaikea sanoa kumpi nuorempi ja kumpi vanhempi. Hienoja naisia kaikki tyynni. -Ap

Vierailija
560/672 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

55 - 80 v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme