Minkäikäistä naista 6-kymppisen oikeasti tikissä kunnossa olevan miehen on soveliasta lähestyä?
Omanikäiset, joiden ulkoinen olemus puhuttelee alkaa olla tosi harvassa. Myönnän olevani ulkonäkökeskeinen. Kiitos ja anteeksi. Ai...jaa risuaita setämiestikissä voi katsoa.
Kommentit (672)
Miesystäväni ovat olleet pääsääntöisesti itseäni muutaman vuoden nuorempia. Kerran deittailin 48-vuotiaana 60-v miehen kanssa. Urheilu yhdisti, hänellä urheilu myös työ koska toimi valmentajana. Oli liian iso ikäero. Toinen puhui jo vapaista vuosista, pappana olosta ja oli vanhuuden vaivoja. Nyt kun olen 56, sopisi 60-v elämääni ihan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan 6kymppinen ei ole oikeasti tikissä. Huijaat itseäsi. Mielikuva itsestäsi on jäänyt nuoruuteen. Pahoittelut, koita ymmärtää realiteetit.
On niitä mutta vähän. Esim tämä
https://www.walesonline.co.uk/news/real-life/60-year-old-still-goes-251…
Naama on kyllä kasikymppisen.
Ap taitaa olla se muinoinen not in heaven äijä 😅 onneks nyt on ihana ihminen löytynyt
Vierailija kirjoitti:
N. 37v. Eli ikä jaettuna 2 + 7v.
Ja sama toisinpäin eli 60 - 7 kertaa 2 eli 106 vuotta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa joo etsiä sellaista pinnallista ihmistä, koska jo 50 v alkaa kiinnostaa muutkin asiat kuin ulkonäkö. Ehkä jopa aikaisemmin.
Moni joutuu tuossa kohtaa tekemään välttämättömyydestä hyveen. Osa paljon aikaisemminkin. Moni löytää myös paljon, paljon mielenkiintoisempia asioita kuin seksi. Ja niitä ilmeisesti tehdään niin paljon, ettei seksille jää aikaa tai sitten edes tarvetta. Vaikka olisi miten kova panohenkilö, niin varmasti esimerkiksi syömiseen menee paljon enemmän aikaa ja sillä katukuvasta päätellen myös löytyy aikaa.
Minulla syömiseen menee päivässä noin puoli tuntia. Runkkailuun noin kolme tuntia.
M52
🤢
Kuule, kukaan ei halua vaihdella sun vaippojasi .
Vierailija kirjoitti:
No en ole kuusikymppinen, mutta 34-vuotiaana katselin naisia haarukassa 18-25 v. Joten varmaan kuusikymppisenä edelleenkin pitäisin tuntuvan ikäeron. Sanotaan että hakisin naista haarukassa 30-45 v.
Saahan sitä hakee...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, varmaan oot.
cooperin tulos viimeisen 6 kuukauden ajalta?
Toisaalta joku ilta oli pieni pätkä 85-v voimistelijauroosta. Hyvässä hapessa oli kieltämättä. 70 vuotta telinevoimistelua takana hänellä. Kuitenkin melko harvinaista.
Ei ole tuoretta, viimeksi kun kokeilin meni 2700, tästä aikaa. Aerobinen kunto ok, 2 km korkealle vuorelle ajan merenpinnan tasolta vajaa 4 tunnissa ilman taukoja. Pidän aika hyvänä. Normi fillarilenkki 70-100 km. L-sit to handstand on työn alla kehonhallinnassa. Pidän realisitisena tavoitteena. Osatekijät alkaa olla haliussa.-Ap
Ei minkään ikäinen järkevä ihminen kestä 60-vuotiasta, jonka henkinen kehitys on jäänyt niin jälkeen, että käyttää kaiken aikansa taisteluun ikääntymistä vastaan. Näin 50+ naisena treenailen itsekin 5 pvää viikossa, mutta kun joka päivä tulee ikää päivä lisää, niin pointti on käyttää niitä päiviä muuhunkin elämään kuin urheiluun. Mieluimmin mies joka viettää su aamupäivän sängyssä mun kanssa, kuin mies joka rynnii seiskalta pyörän selkään että saa huipputuloksen urheilussa.
Vierailija kirjoitti:
Paha ja surullinen mieli ap:n puolesta. Reppanaketju. Tosi ikävää että osalle vanheneminen ja sen hyväksyminen kokonaisuutena on _näin_ vaikeaa. Lähestyvä kuolema.
Ehkä vähän joo. On epätoivoista nuoruuden tavoittelua hokea, että on tikissa, ikä on vaan numero ja tykkää kauneudesta. Kuusikymppinen näyttää kuusikymppiselle ja kuulostaa kuusikymppiselle, ei se siitä muuksi muutu, vaikka olisi hyvässä kunnossa.
Todella moni urheilua harrastava ja terveellisiä elämäntapoja noudattava nainen näyttää hyvälle vielä kuudenkympin kieppeillä, ainakin sen perusteella mitä esimerkiksi erilaisissa juoksuryhmissä näkee. Aloittajallehan oman ikäinen ei kelpaa siksi, koska harhakuva omasta nuoruudesta ei pääse saman ikäisen kumppanin kanssa toteutumaan.
Aloittajan ehkä kannattaisi matkustaa Aasiaan ja hakea sieltä thaimaalainen vaimo. Rahalla sellaisen saa, eli kannattaa varautua elättämään sekä vaimo että hänen sukunsa. Todennäköisesti lapsi tai pari tulee kaupan päälle, koska mitään neitsyttä ei aloittajan ikäinen kuitenkaan saa, neitsyet menevät paljon nuoremmille.
Vierailija kirjoitti:
Sillä ei ole mitään väliä miltä näytät tai miten tikissä olet, kun ei yksikään nainen halua miestä, joka on eläkkeellä siinä kohtaa, kun itsellä on vielä 20 vuotta työelämää jäljellä. Ja sitten kun nainen itse pääsee vihdoin eläkkeelle, niin saa lykkiä ukkoa pyörätuolissa Manalan maille, ja viettää vielä 30 vuotta yksin sen jälkeen.
Niinkuin thai hoitsut? No, iloisia ja nuoria varakkaampia leskiä uudelle kierrokselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna naisten lähestyä sinua.
Musta se on miesten hommaa ottaa ne potentiaaliset pakit vastaan eikä naisten. -Ap
Olen siis aika kranttu ulkonäön suhteen. -Ap
Mitä sä siis teet jos joku nainen lähestyy suo mutta et halua antaa pakkeja koska pakkien vastaanottaminen on sinun tehtäväsi?
Olen 50v, mieheni 61v. Aikoinaan ikäero ei haitannut. Nykyään miestä kiinnostaa vaan televisio. Ikä alkaa painaa. Aina pahalla päällä, aina ruikutusta jostain kolotuksesta. Vihaa työtään.
Ap:llä juna meni jo. En suosittele kenellekään viisikymppiselle naiselle yli kuusikymppistä miestä. Sitten vaan pitää olla yksin, jos ei oma ikäluokka kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen 50v, mieheni 61v. Aikoinaan ikäero ei haitannut. Nykyään miestä kiinnostaa vaan televisio. Ikä alkaa painaa. Aina pahalla päällä, aina ruikutusta jostain kolotuksesta. Vihaa työtään.
Ap:llä juna meni jo. En suosittele kenellekään viisikymppiselle naiselle yli kuusikymppistä miestä. Sitten vaan pitää olla yksin, jos ei oma ikäluokka kelpaa.
Mä olin tollanen jo 20v. Töllöä kiva kattoa, aina pahalla päällä ja paikkoja kolotti paskan työn takia.
Miksi palstalla sekä nuoret että vanhat miehet korostavat kuinka tikissä ovat? Ei sillä saa mitään etua naisiin nähden, jos ei mitään muuta ole. Täysin hyödytöntä korostaa moista, varsinkin, kun menee pakkomielteen puolelle urheilu. Ei urheilulla pääse vanhenemista ja kuolemaa pakoon.
Suurin osa niistä jotka väittävät olevansa nuoremman näköisiä, on tosiasiassa ikäisensä tai jopa vanhemman näköisiä. Samassa aika tiukkakuntoisten jumpassamme käy yksi kovakuntoinen mies, joka näyttää tosi kovakuntoiselta ja hyvin vanhalta. Pienikokoinen ja täysin rasvaton kaveri, jolla ehkä sama oireyhtymä kuin ap:lla eli kuntoilu mennyt överiksi. Se kyllä vanhentaa eikä nuorenna.
Nuorekkaan oloisia ovat ne, joilla on normaalisti rasvaa kasvoissa ja muualla mikä ei kuitenkaan tarkoita lihavuutta. Vanhemmissa ikäluokissa on jonkun verran näitä, muutenkin vanhemmissa ikäluokissa paremmin toimeentulevassa väessä lihavuus ja huonokuntoisuus on harvinaista. Kotikadulla asuu pitkä ja koiransa kanssa paljon liikkuva 70v. mies, joka mielestäni menisi 50+ ikäisestä. Hänellä on rasvaa sopivasti ja hyvä ihonväri. Himourheilijat ovat todella kurttuisia ja vanhan näköisiä, ainakin ne, joita itse olen nähnyt. Tutkimusta tästä turha lienee etsiä.
Minusta ap vaikuttaa melkoisen itserakkaalta. Ei viehätä ainakaan minua.
Mutta sitä on turha täältä kysellä minkä ikäinen sopii. Kukaan ei voi tietää muuten kuin kokeilemalla. Isot ikäerot ovat kuitenkin harvinaisia. En ole sitäkään koskaan ymmärtänyt miksi korostetaan nuorekkuutta, koska se nainen tai mies, joka haluaa vanhan miehen tai naisen, pitää nimenomaan vanhemmasta. 60v. on jo ihan kohta eläkeiässä, se tuo eroa moneen asiaan, jos vanhan ja nuoren suhdetta ajattelee.
Vierailija kirjoitti:
Kuule, kukaan ei halua vaihdella sun vaippojasi .
Ei kuuskymppiselle tarvi vaippoja vaihdella. Mitä ihmettä oikein meinaat?
Vierailija kirjoitti:
Testosteronin vajauksesta johtuu kiukuttelu. Ei ole vitsi. Korvaushoitoon mars.
Jos rahaa on niin vaikka 20v tytölle kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna naisten lähestyä sinua.
Musta se on miesten hommaa ottaa ne potentiaaliset pakit vastaan eikä naisten. -Ap
Olen siis aika kranttu ulkonäön suhteen. -Ap
Mitä sä siis teet jos joku nainen lähestyy suo mutta et halua antaa pakkeja koska pakkien vastaanottaminen on sinun tehtäväsi?
Ei ap kirjoittanut ettei halua antaa pakkeja. Opettele lukemaan äläkä haaveile omiasi. Mikä helvetti teitä vaivaa 😂
Siis täh?? Itse olet 60 ja nainen ei saisi olla samaa ikää? Naiset 60 vuotiaina on monesti timmimmässä kuosissa kuin miehet 60v!
N. 37v. Eli ikä jaettuna 2 + 7v.