Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekosyysi ajaa 60km/h moottoriten ramppia.

Vierailija
19.09.2024 |

Niin? Mikä vaikeus on kiihdyttää kesäkeleillä sataseen tai vähän yli?

Kommentit (192)

Vierailija
161/192 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin aikanaan pystyi liittymään 80hv fiiatillakin, tuskin on autot huonontuneet siitä. 

Jos ei onnistu niin se vika on siinä kuskinpenkillä.

Vierailija
162/192 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ärsyttää ne jotka roikkuu puskurissa, jos kiihdytyskaista on satoja metrejä, kaikki autot kiihtyy siihen 80-100km/h nopeuteen, mikä riittää ajonopeudeksi moottoritien oikealla kaistalla, kiihdytyskaistalla pitää jättää väliä edellä menijään, jotta voi sujuvasti liittyä moottoritien liikennevirtaan, mikä huomattavasti helpompaa, kun on etäisyyttä edellämenijään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/192 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaisen hitaan köröttelijän perässä on hankala tulla liittymään. Kun itse haluaisi tulla motarinopeutta liittymästä, mutta tukko on edessä. Sitten miettii pitäisikö jättää paljon etäisyyttä edellä olevaan, että saisi kiihdytettyä juuri ennen liittymistä vai mitä tekisi. Vaarallista itsellekin tulla sitä kuutta kymppiä perässä, kun motarilla toiset viuhtoo 120 km/h. Vaikea sovittaa mihinkään väliin, kun ajaa niin eri nopeutta.

Hanki auto joka ei tarvi kiihdytyskaistaa. Silloin tuommoiset ei ole ongelma.

Auto joka kiihtyy muutamassa sekunnissa, heti kun pääset koukkaamaan ohi sinne vasemmalle kaistalle.

....Ja minulla ei edelleenkään ole Tesla. Kaikki sähköautot pystyy tuohon että kiihtyy 60 nopeudesta sataseen muutamassa sekunnissa (useimmat nopeam

Ei niin väitettykään. Mutta muutamassa sekunnissa onnistuu niiltä kaikilta. 

Mikäs on muutama sekunti? id3 150kw kestää silläkin 4sek ja tuhnuimmilla reilusti pidempään. 

Vierailija
164/192 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ajan teslalla 50-60km/t rampilla ja kiihdytän sitten nopeasti 120km/t on kiva kiusata hitaita polttis autoja.

Kuvittelet vain kiusaavassi. Ehkä se luo jonkun illuusion että kuvittelet ihmisiä kiinnostavan.Todellisuudessa harvaa kiinnostaa sun kiihdytelyt. Et sillä voita merkittävästi mitään.  Itseäni ei muiden kiihdyttelyt eikä muiden  autot kiinnosta yhtään. 

Näinhän se on. Nuorempana kun oli tehokkaita autoja niin siinä tuli mukana sellainen kuvitelma että kaikkien päät kääntyy kun ajelen mun hienolla ja tehokkaalla autolla

Todellisuudessa ne keitä kiinnostaa muiden autot kuuluvat reiluun vähemmistöön t: eri 

Näin on. Sillä jengillä pää on lähinnä lippiksen kantamista varten.

Vierailija
165/192 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua pelottaa myös liian kova vauhti pienellä / mutkaisella rampilla. Nainen olen ja huono ajamaan, sen myönnän kyllä. 

Vierailija
166/192 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi on vanhojen autojen maa, ja liikenteessä olisi tämä huomioitava. Ei kaikki autot kiihdy kuin se sinun uusi Teslasi. Väestökin on enimmäkseen vanhaa, joten useimmille auto on vain väline siirtyä paikasta toiseen ja kiihtyvyys täysin yhdentekevä seikka, kunhan auto lopulta siihen 100 km/h nopeuteen kykenee. Liikenne on yhteispeliä ja maltti on valttia.

Haista nyt vee. Oma Puntoni 55hv kiihtyy kyllä sinne sataseen rampilla kun pistää sen kaasun pohjaan ja pienempää silmään. 

Vierailija
167/192 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään vaikeutta. Autoni kiihtyy ihan hyvin enkä koskaan tule kuuttakymppiä motarille mutta ajan silti kuin itseäni huvittaa enkä noteeraa teidän paskiaisten valituksia.

Vierailija
168/192 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Mun äiti tekee tätä. Rampilta 60 kmh motarille täysperävaunurekan eteen. Ihmetteli vielä, kun hänelle töötätään.

Itse pakotan tuommoset mummelut väistämään vaikka jorpakkoon. Miksi riskeeraat henkesi olemalla kyydissä osaamattoman vanhuksen kyydissä?

Vierailija
169/192 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää tyhmät ajako kuuttakymppiä sen edellisen perseessä kiinni vaan jättäkää rampissa tai jo ennen sitä edelliseen niin pitkä väli, että saatte sen autonne kiihdytettyä rampilla motarinopeuteen.

Vierailija
170/192 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten ärsyttää ne jotka roikkuu puskurissa, jos kiihdytyskaista on satoja metrejä, kaikki autot kiihtyy siihen 80-100km/h nopeuteen, mikä riittää ajonopeudeksi moottoritien oikealla kaistalla, kiihdytyskaistalla pitää jättää väliä edellä menijään, jotta voi sujuvasti liittyä moottoritien liikennevirtaan, mikä huomattavasti helpompaa, kun on etäisyyttä edellämenijään.

Niin juuri. Se liittymisen vaikeus johtuu juuri niistä toisen puskurissa ajavista tolloista.

Vierailija
171/192 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi on vanhojen autojen maa, ja liikenteessä olisi tämä huomioitava. Ei kaikki autot kiihdy kuin se sinun uusi Teslasi. Väestökin on enimmäkseen vanhaa, joten useimmille auto on vain väline siirtyä paikasta toiseen ja kiihtyvyys täysin yhdentekevä seikka, kunhan auto lopulta siihen 100 km/h nopeuteen kykenee. Liikenne on yhteispeliä ja maltti on valttia.

Haista nyt vee. Oma Puntoni 55hv kiihtyy kyllä sinne sataseen rampilla kun pistää sen kaasun pohjaan ja pienempää silmään. 

Ai että oikein OMA Punto.

Vierailija
172/192 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä tuntuu olevan aina kova kiire jonnekin. Jalkaa ei haluta koskaan nostaa kaasulta. Sohvalle makaamaanko te haluatte välittömästi?

Vierailija
173/192 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei niin väitettykään. Mutta muutamassa sekunnissa onnistuu niiltä kaikilta."

Joskus oli vertailu 250 sähköauton osalta että paljonko kiihdytti  sataseen niin noin puolet 250 autosta ehätti sataseen alle 4,5 sekunnissa. Yli 80 prosenttia puhkaisi 6 sekunnin rajan ja vain vajaat 40 autoa kulutti 69 sekuntia satasen eteen. Kuitenkin ei niillä kiihdyyksillä mitään voita tuolla normaalin liikenteen joukossa. Se ja sama ainakin itselle kiihtyylö auto 2sek vai 10sek. Samaan aikaan suunnilleen   kuitenkin  lopulta olen määränpäässä  sillä 10 sek kiihtyvällä autolla kuin se 2sek kiihtyvä auto.

Vierailija
174/192 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä rampilla hidastelevat eivät ymmärrä lainkaan mitä ovat tekemässä. He eivät käsitä mihin vaaraan itsensä altistavat kun liittyvät 60-70kmh kaistalle jossa tullaan noin 120 kmh takaa tulevan eteen. Heidän selviytyminen on täysin muiden kuljettajien varassa. Voi voi.

Vierailija
175/192 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaita on nämä, jotka ajaa kiihdytyskaistalla rinnalla koko matkan ja sitten jarruttavat kaistan loppuessa. Kuinka vaikea on sovittaa oma nopeus siihen moottoritietä vakkarilla ajavaan ainoaan autoon näköpiirissä?

Vierailija
176/192 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ajan teslalla 50-60km/t rampilla ja kiihdytän sitten nopeasti 120km/t on kiva kiusata hitaita polttis autoja.

Tuosta kommentistasi voi päätellä, että olet päästäsi vajaa.

Vierailija
177/192 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei niin väitettykään. Mutta muutamassa sekunnissa onnistuu niiltä kaikilta."

Joskus oli vertailu 250 sähköauton osalta että paljonko kiihdytti  sataseen niin noin puolet 250 autosta ehätti sataseen alle 4,5 sekunnissa. Yli 80 prosenttia puhkaisi 6 sekunnin rajan ja vain vajaat 40 autoa kulutti 69 sekuntia satasen eteen. Kuitenkin ei niillä kiihdyyksillä mitään voita tuolla normaalin liikenteen joukossa. Se ja sama ainakin itselle kiihtyylö auto 2sek vai 10sek. Samaan aikaan suunnilleen   kuitenkin  lopulta olen määränpäässä  sillä 10 sek kiihtyvällä autolla kuin se 2sek kiihtyvä auto.

Siis vajaa 40 autoa kulutti 6-9 sekuntia eikä 69 sekuntia :D

Vierailija
178/192 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parhaita on nämä, jotka ajaa kiihdytyskaistalla rinnalla koko matkan ja sitten jarruttavat kaistan loppuessa. Kuinka vaikea on sovittaa oma nopeus siihen moottoritietä vakkarilla ajavaan ainoaan autoon näköpiirissä?

He ovat noudattaneet tätä neuvoa kiihdyttää 120 kilometriin tunnissa.

Vierailija
179/192 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Mun äiti tekee tätä. Rampilta 60 kmh motarille täysperävaunurekan eteen. Ihmetteli vielä, kun hänelle töötätään.

Itse pakotan tuommoset mummelut väistämään vaikka jorpakkoon. Miksi riskeeraat henkesi olemalla kyydissä osaamattoman vanhuksen kyydissä?

Etkä pakota koska olet tuhnupyllyinen homo.

Vierailija
180/192 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan toyotalla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi