Tekosyysi ajaa 60km/h moottoriten ramppia.
Niin? Mikä vaikeus on kiihdyttää kesäkeleillä sataseen tai vähän yli?
Kommentit (192)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajan noin 80 km h, se tuntuu itsestäni turvalliselta nopeudelta, jossa ehdin reagoida toisen kaistan tapahtumiin.
Kannattaa varmaan käyttää vanhoja valtateitä ja välttää motareita jos tuo on maksimiajonopeutesi aina. Kaikille on se liikenne näin turvallisempaa, eikä se ole sinulle yhtään hitaampaa.
Tarkoitin liittymistä.
Liityt 80 nopeudella 120 motarilla koska mielestäsi se on turvallista ja ehdit reagoida toisen kaistan tapahtumiin? Miten reagoit jos toisella kaistalla on tasainen virta 120iä ajavia autoja?
Tervetuloa todellisuuteen homo. Siellä ei koskaan ole tasaista 120 virtaa.
Tervetuloa aamu-/iltapäivän työmatkaliikenteeseen. Ai niin mutta kun sohvasoturilla ei ole töitä.
Väitättekö, että jos ajetaan liittymästä samaa vauhtia kuin tiellä, liittyminen onnistuu aina niin ettei kenenkään tarvitse antaa tietä? Ei ole oma kokemukseni. Usein sieltä tulee auto, joka on ihan omalla ajolinjallani ja sitten pitää hidastaa tai kiihdyttää.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja minua pelottaa liikenteessä. Siksi ajan aina varmuuden vuoksi tosi hiljaa.
Paikkasi on kuskin vieressä, pelkääjän paikalla.
Peruuttamalla ei pääse kovempaa.
Vierailija kirjoitti:
Väitättekö, että jos ajetaan liittymästä samaa vauhtia kuin tiellä, liittyminen onnistuu aina niin ettei kenenkään tarvitse antaa tietä? Ei ole oma kokemukseni. Usein sieltä tulee auto, joka on ihan omalla ajolinjallani ja sitten pitää hidastaa tai kiihdyttää.
Ei kukaan sitä väitä, vaan liittyminen on helpointa ja turvallisinta ajamalla liittymään samaa vauhtia kuin tiellä. Kysy autokoulun opettajalta, jos et usko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja minua pelottaa liikenteessä. Siksi ajan aina varmuuden vuoksi tosi hiljaa.
Olen mies ja minua pelottaisi tulla motariliittymään hiljaa. Turvallisinta on tulla sinne sitä vauhtia mitä siellä ajetaan.
Eli ylinopeutta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajan noin 80 km h, se tuntuu itsestäni turvalliselta nopeudelta, jossa ehdin reagoida toisen kaistan tapahtumiin.
Kannattaa varmaan käyttää vanhoja valtateitä ja välttää motareita jos tuo on maksimiajonopeutesi aina. Kaikille on se liikenne näin turvallisempaa, eikä se ole sinulle yhtään hitaampaa.
Tarkoitin liittymistä.
Liityt 80 nopeudella 120 motarilla koska mielestäsi se on turvallista ja ehdit reagoida toisen kaistan tapahtumiin? Miten reagoit jos toisella kaistalla on tasainen virta 120iä ajavia autoja?
Tervetuloa todellisuuteen homo. Siellä ei koskaan ole tasaista 120 virtaa.
Näytäpä yksikin työaamu jolloin on tasainen 120kmh virta yhdelläkään suomen tiellä. Vittumiten typerä homo.
Jokainen ajakoon nopeutta, jonka katsoo turvallisimmaksi. Emme pääse toisten pään sisälle.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin olen nainen,mut osaan painaa kaasun pohjaan kiihdytyskaistalla. Ja pääkin mulla kääntyy ja osaan ennakoida mihin väliin menen,tuleeko autoja vai ei. Liittyminen on parasta. Sun kannattaa pilkkoa makaroonitkin kolmeen osaan, jos pelottaa vaikka et tukehdut muuten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan sitä väitä, vaan liittyminen on helpointa ja turvallisinta ajamalla liittymään samaa vauhtia kuin tiellä. Kysy autokoulun opettajalta, jos et usko.
No niihin nopeuksiin en pääse vaikka kuinka kiihdyttäisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin olen nainen,mut osaan painaa kaasun pohjaan kiihdytyskaistalla. Ja pääkin mulla kääntyy ja osaan ennakoida mihin väliin menen,tuleeko autoja vai ei. Liittyminen on parasta. Sun kannattaa pilkkoa makaroonitkin kolmeen osaan, jos pelottaa vaikka et tukehdut muuten.
Olipas asiallinen kommentti.
95% suomalaisista ei osaa ajaa autoa. Vi.... liikenteessä joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Mun äiti tekee tätä. Rampilta 60 kmh motarille täysperävaunurekan eteen. Ihmetteli vielä, kun hänelle töötätään.
Äidilläsi on siihen täysi oikeus. Rekkapetteriä voi vetää turpaan suraavalla levikkeellä.
Itseasiassa ei ole, tuo menee liikenneturvallisuuden vaarantamisen puolelle.
Itseasiassa laitapa lakipykälä missä ajotaitojen mukaan ajaminen kielletään.
Rampilta tuleva tulee kolmion takaa ja on väistämisvelvollinen moottoritiellä ajaviin nähden. Tuo on aivan yksiselitteinen väistämisvelvollisuuden rikkominen.
Rampit on mutkaisia, ajapa liukkaalla 120. Kiihdytän vasta kun ramppi suoristuu.
Sitten panen silmät kiinni ja liityn liikenteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen ajakoon nopeutta, jonka katsoo turvallisimmaksi. Emme pääse toisten pään sisälle.
Pitäisi sitten sen nopeuden eikä kiihdyttäisi, että voin ajaa ohi ja liittyä eteen.
Jos kiihdytyskaistalta yrittää auto eteen, on pakko painaa kaasua ja jäädä kuolleeseen kulmaan kytikselle.
Vierailija kirjoitti:
Näin mustakin.
Vierailija kirjoitti:
Väärin. Turvallinen nopeus ei ole mielipidekysymys. Jos näin olisi, mitään nopeusrajoituskylttejä ei käytettäisi.
Vierailija kirjoitti:
95% suomalaisista ei osaa ajaa autoa. Vi.... liikenteessä joka päivä.
Osaa ne ajaa autoa, mutta jos näkyviin tulee toinen auto menee pasmat täysin sekaisin.
Suomi on ainoa maa, jossa kolmella autolla saa aikaan ruuhkan.
Olen mies ja minua pelottaisi tulla motariliittymään hiljaa. Turvallisinta on tulla sinne sitä vauhtia mitä siellä ajetaan.