Tekosyysi ajaa 60km/h moottoriten ramppia.
Niin? Mikä vaikeus on kiihdyttää kesäkeleillä sataseen tai vähän yli?
Kommentit (192)
Vierailija kirjoitti:
Itse ajan teslalla 50-60km/t rampilla ja kiihdytän sitten nopeasti 120km/t on kiva kiusata hitaita polttis autoja.
Kuvittelet vain kiusaavassi. Ehkä se luo jonkun illuusion että kuvittelet ihmisiä kiinnostavan.Todellisuudessa harvaa kiinnostaa sun kiihdytelyt. Et sillä voita merkittävästi mitään. Itseäni ei muiden kiihdyttelyt eikä muiden autot kiinnosta yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Itse ajan teslalla 50-60km/t rampilla ja kiihdytän sitten nopeasti 120km/t on kiva kiusata hitaita polttis autoja.
Ja kuitenkin jossain välissä joudun sun Teslan ohittamaan kuten yleensä käy. Enemmän minä tesloja ym. sähköautoja ohittelen kuin ne mua.
En muista yhtäkään tapausta että Tesla olis mut ohittanut. Ajan rajoitusten mukaan tai vähän yli mutta en kaaahaile. Sähköautot tuppaa köröttelemään.
Vierailija kirjoitti:
Upeaa liikennekäytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Tällaisen hitaan köröttelijän perässä on hankala tulla liittymään. Kun itse haluaisi tulla motarinopeutta liittymästä, mutta tukko on edessä. Sitten miettii pitäisikö jättää paljon etäisyyttä edellä olevaan, että saisi kiihdytettyä juuri ennen liittymistä vai mitä tekisi. Vaarallista itsellekin tulla sitä kuutta kymppiä perässä, kun motarilla toiset viuhtoo 120 km/h. Vaikea sovittaa mihinkään väliin, kun ajaa niin eri nopeutta.
Hanki auto joka ei tarvi kiihdytyskaistaa. Silloin tuommoiset ei ole ongelma.
Auto joka kiihtyy muutamassa sekunnissa, heti kun pääset koukkaamaan ohi sinne vasemmalle kaistalle.
....Ja minulla ei edelleenkään ole Tesla. Kaikki sähköautot pystyy tuohon että kiihtyy 60 nopeudesta sataseen muutamassa sekunnissa (useimmat nopeamminkin, 1-2 sekuntia).
Vierailija kirjoitti:
Jos luit tuon jutun, niin on sakottanut. Vai valehteliko se poliisi siinä jutussa?
Poliisit valehtelevat jatkuvasti.
Tänään tein näin kun näin että moottoritien oikeaa kaistaa ajavan pakun takana on iso kolo, niin ajelin hissukseen siihen asti kunnes pääsin pakun taakse.
t. N44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kuitenkin jossain välissä joudun sun Teslan ohittamaan kuten yleensä käy. Enemmän minä tesloja ym. sähköautoja ohittelen kuin ne mua.
En muista yhtäkään tapausta että Tesla olis mut ohittanut. Ajan rajoitusten mukaan tai vähän yli mutta en kaaahaile. Sähköautot tuppaa köröttelemään.
Vai ei teillä siellä Kyrsyällä ole Tesloja. Homoja kuitenkin vaikuttaa olevan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mulla on ihan perus 1.6 diesel Volvo eli ei ole mikään tykki enkä silti ole teiden tukkeena koskaan ja ohi ehdin ripeästi tarvittaessa.
Tehokasta autoa mulla ei ole sen takia koska en tarvitse sellaista . Jos tarvisin niin ostaisin .
Minä ajan motarilla 74-76 kilometriä tunnissa, koska se on taloudellisinta minun autollani. Palkka on niin huono, että on ajettava halvimmalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä vtn paskarutkulla ootte polttiksella ajanut? Mä ajelen tehottomalla pikkuautolla ja kyllä se nohevasti kiihtyy 120km/h ilman tuskailuja kun laittaa tallaa tiskiin. Mopoautoillako te ootte menneet?
Tätä mietin. Mulla alla pikku Nissan ja kyllä siitäkin irtoaa 120 km kevyesti. 170 km/h ei sekään vielä vatkaa.
Laiska tuo tietysti on jos uudempiin ja tehokkaisiin vertaa. Tai omaan moottoripyörään, jonka jälkeen kaikki normaaliautot tuntuvat laiskanpulskeilta vastaamaan kaasuun.
N46
Hyundai i20. Siinä ei ole turboa. Monissa pikkubensakoneissa on pikkuturbo (joka kuulemma kuluttaa konetta?) mutta kiihtyy sentään jotenkin. Ilman sitä lisäapua, pieni bensakone ei todellakaan kiihdy.
Kuka pakottaa ostamaan vaarallisen auton?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelet vain kiusaavassi. Ehkä se luo jonkun illuusion että kuvittelet ihmisiä kiinnostavan.Todellisuudessa harvaa kiinnostaa sun kiihdytelyt. Et sillä voita merkittävästi mitään. Itseäni ei muiden kiihdyttelyt eikä muiden autot kiinnosta yhtään.
No kyllä se tässäkin ketjussa on jo aika montaa kiinnostellut! :D -eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaisen hitaan köröttelijän perässä on hankala tulla liittymään. Kun itse haluaisi tulla motarinopeutta liittymästä, mutta tukko on edessä. Sitten miettii pitäisikö jättää paljon etäisyyttä edellä olevaan, että saisi kiihdytettyä juuri ennen liittymistä vai mitä tekisi. Vaarallista itsellekin tulla sitä kuutta kymppiä perässä, kun motarilla toiset viuhtoo 120 km/h. Vaikea sovittaa mihinkään väliin, kun ajaa niin eri nopeutta.
Auto joka kiihtyy muutamassa sekunnissa, heti kun pääset koukkaamaan ohi sinne vasemmalle kaistalle.
....Ja minulla ei edelleenkään ole Tesla. Kaikki sähköautot pystyy tuohon että kiihtyy 60 nopeudesta sataseen muutamassa sekunnissa (useimmat nopeamminkin, 1-2 sekuntia).
No ei pysty kaikki sähköautot 60-100 vetämään sekunnissa, tai kahdessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä sähköautot? Tunnistatko oikeasti muita kuin Teslan?
100 m edessä tilaa ja 100 m takana, eräänä päivänä nuori nainen tuli kiihdytys kaistaa ja hänen piti samaan tilaan, autonmittaan päästä minun kanssa, ihmettelin jälleen tätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä sähköautot? Tunnistatko oikeasti muita kuin Teslan?
Helposti tunnistaa kuten varmasti valtaosa ihmisistä tunnistaa. Tesloja kyllä näen enemmän kuin muita sähköautoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä vtn paskarutkulla ootte polttiksella ajanut? Mä ajelen tehottomalla pikkuautolla ja kyllä se nohevasti kiihtyy 120km/h ilman tuskailuja kun laittaa tallaa tiskiin. Mopoautoillako te ootte menneet?
Tätä mietin. Mulla alla pikku Nissan ja kyllä siitäkin irtoaa 120 km kevyesti. 170 km/h ei sekään vielä vatkaa.
Laiska tuo tietysti on jos uudempiin ja tehokkaisiin vertaa. Tai omaan moottoripyörään, jonka jälkeen kaikki normaaliautot tuntuvat laiskanpulskeilta vastaamaan kaasuun.
N46
Hyundai i20. Siinä ei ole turboa. Monissa pikkubensakoneissa on pikkuturbo (joka kuulemma kuluttaa konetta?) mutta kiihtyy sentään jotenkin. Ilman sitä lisäapua, pieni bensakone ei todellakaan kiihdy.
Kuka pakottaa ostamaan vaarallisen auton?
Miten toi kommentti liittyi mihinkään? Sanoinko että se on vaarallinen? Ei huono kiihtyvyys ole vaarallisuutta jos osaa kuitenkin liikennettä seurata mihin väliin pystyy liittymään.
No se olikin vikaostos, ostin sen vain pitkän takuun vuoksi. Mutta sen jälkeen vaihdoin sähköön ja kiihtyy paremmin kuin yksikään bensa tai diesel. Milläs itse ajat? Kuka pakotti ostamaan sellaisen auton jolla ajat? (saman älyttömän kysymyksen heitän takaisin.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei pysty kaikki sähköautot 60-100 vetämään sekunnissa, tai kahdessa.
<
Ei niin väitettykään. Mutta muutamassa sekunnissa onnistuu niiltä kaikilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on. Nuorempana kun oli tehokkaita autoja niin siinä tuli mukana sellainen kuvitelma että kaikkien päät kääntyy kun ajelen mun hienolla ja tehokkaalla autolla
Todellisuudessa ne keitä kiinnostaa muiden autot kuuluvat reiluun vähemmistöön t: eri
Vierailija kirjoitti:
100 m edessä tilaa ja 100 m takana, eräänä päivänä nuori nainen tuli kiihdytys kaistaa ja hänen piti samaan tilaan, autonmittaan päästä minun kanssa, ihmettelin jälleen tätä.
Olit kuolleessa kulmassa.
...Seuraava ihmetyksen aihe?
Jos luit tuon jutun, niin on sakottanut. Vai valehteliko se poliisi siinä jutussa?