Mitä tuliaiseksi 6-kymppiselle pariskunnalle illanviettoon?
Tuli kutsu miehen vanhemmalle sukulaispariskunnalle illaviettoon. Ohjelmassa ruokailua ja saunomista yms.
En tunne heitä kovin hyvin, eikä miehenikään ole kovin läheinen kanssaan, joten mitä ihmettä viedään tuliaseksi...?
Älkää ehdottako viiniä/alkoholia, koska en tiedä yhtään käyttävätkö he, ja toisekseen me emme käytä, joten olisi tyhmää viedä jotain jonka he ehkä laittaisivat tarjolle mutta me kieltäytyisimme siitä itse...
Joku 40 € ehkä max hinta.
Kommentit (157)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kutsu sinänsä jo kuulostaa oudolta: saunomista, ellei olla tuttuja ja läheisiä.
Itse kuusikymppisenä ilahdun viinipullosta tai kuohuvasta, mutta jos se on pois laskuista, niin kaunis kukkakimppu toimii aina! Suklaarasiakin, koska sen voi aina antaa eteenpäin :D.
Mitä outo siinä on. Kertoo jotain teisät oudoksujista, jos heti oletatte, että he ovat siellä löylyissä yhtä aikaa, mitä todennäköisimmin menevät tyyliin naiset ensin, miehet sitten, niin kuin tapana on.
Ei siitä ole kyse, vaan ylipäätään kummallista, että mennään kylään ja sitten riisutaan, putsataan meikit, ja sittenkö istutaan saunatakki päällä? Vai aloitetaan alusta se, mitä jo kotona tehtiin, eli laittaudutaan vähän paremmin, kun kylään kutsutaan.
Ja mitä seurustelua se sellainen on, että miehet seurustelevat keskenään ja naiset keskenään!? Kun siis ollaan vieraita eikä läheisiä toisilleen, kuten AP kirjoitti. Kyllä minäkin parhaan kaverini voisin kutsua saunomaan, mutta en todellakaan jotain työkavereita tai etäisiä sukulaisia tms.
Tenoja on nykyään ihan kauniitakin, huomaamattomia. Ja kertakäyttöinen sängyn suoja on jo hyvä. Mainitun suurennuslasin laittaisin mukaan pakettiin myös, entä saisitteko kimpassa ostettua pariskunnalle Dorot? Vähän arvokkaampi lahja, mutta tulee varmasti tarpeeseen ja ostohinta tasoittuisi useamman vieraan kesken.
Vierailija kirjoitti:
Tenoja on nykyään ihan kauniitakin, huomaamattomia. Ja kertakäyttöinen sängyn suoja on jo hyvä. Mainitun suurennuslasin laittaisin mukaan pakettiin myös, entä saisitteko kimpassa ostettua pariskunnalle Dorot? Vähän arvokkaampi lahja, mutta tulee varmasti tarpeeseen ja ostohinta tasoittuisi useamman vieraan kesken.
Pidät itseäsi varmaankin hyvin hauskana ja älykkäänä? Otan osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D Kylläpäs nyt menee tunteisiin. Huumoria?
Vierailija kirjoitti:
Huopatossut, viltti? Ovat kuitenkin jo ikäihmisiä.
Plus keinutuoli. 60-kymppiset on nykyään nuorekkaita. Veisin kauniin kynttilän , ehkä leikkokukkia .
Vierailija kirjoitti:
Asian vierestä. Doroja oli äsken cittarissa puoleen hintaan , ostin.
Vierailija kirjoitti:
Ollaan kohta kuusikymppisiä. Itse sanoisin kutsuessa, että älkää tuoko mitään. Ja jos kuitenkin jotain haluaa viedä, niin nätisti sidottu kukkakimppu. Ei mitään krääsää, ei kynttilöitä, ei suklaata.
No se nyt vaan on junttia mennä kylään ilman tuliaisia. Varsinkin, jos tarjotaan illallinen. Eiköhän jokainen emäntä ilahdu kukkakimpusta ja vaikka suklaasta, jos viiniä ei halua viedä.
Illanvietto helvetistä, ette tunne isäntäparia juuri ollenkaan, kuitenkin menette heidän kanssaan saunaan??
Vierailija kirjoitti:
Illanvietto helvetistä, ette tunne isäntäparia juuri ollenkaan, kuitenkin menette heidän kanssaan saunaan??
Jep. Todennäköisesti vielä isäntäpari vetää kunnon saunakännit ja siinäpähän sitten absolutisti-ap miehineen ihmettelee. En ikinä suostuisi menemään pitkän kaavan illanviettoon tuntemattomien kanssa. Mikä idea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D Kylläpäs nyt menee tunteisiin. Huumoria?
Otan osaa myös. Sinulla on todella outo huumorintaju, jos pidät tätä huumorina. Mene takaisin mamman helmoihin kasvamaan.
Minä ainakin pidän viini- ja viskipulloista. Ne voi aina antaa eteenpäin tai juoda itse
Tai jostain erikoisemmasta kahvista tai suklaasta.
Kamalinta on saada jotain kukkaruukkuja tai maljakkoja joista ei pidä ja jotka eivät sovi sisustukseen ja jotka jäävät kaapin nurkaan ikuisiksi ajoiksi.
Joku ruukkukukkakin voisi olla kiva.
Sellainen jonka voi laittaa omaan ruukkuun ruusubegonia tai vastaava. niitä saa Citymarketeistakin.
Em ehdotusten lisäksi esim. kokoelma homejuustoja ja viikunahilloa voisi olla kiva.
Tai jotain naposteltavaa josta itse pidätte.
Vierailija kirjoitti:
Em ehdotusten lisäksi esim. kokoelma homejuustoja ja viikunahilloa voisi olla kiva.
Tai jotain naposteltavaa josta itse pidätte.
No tuopa mulle homejuustoa niin lentää just sen siliän tien kompostiin. Edelleen oletan että joku tuon kyläilijäpariskunnan miehen sukulainen tietäis mistä isäntäpari tykkää.
En hatt att sätta på kopparpannan för att hålla bryggkaffet varmt?
Ei sillä oikeasti ole mitään väliä mitä tuotte.
Olen vähän alle 60v. Jos itse kutsun vieraita en edes muista mitä kukin on tuonut.
Yleisimmin meidän vieraat tuo viiniä tai viskiä tms. tai sitten alkupaloja, kakkua tai jotain mitä ovat leiponeet.
Nyt just ehkä mieluiten ottaisin vastaan Aperolia ja Proseccoa niin voisi tehdä Aperol sprittzia.
Vierailija kirjoitti:
Joku apuväline, suurennuslasi? Moni vanhus käyttää sitä ristikoita tehdessään/lukiessaan pientä pränttiä.
Kuuskymppiset eivät ole vanhuksia. He ovat vielä työelämässä. Voit työntää apuvälineet omaan pyllyysi.
Kuvittelisin että täällä palstailee monia joiden vanhemmat saattaa olla tuossa kuudenkympin paikkeilla, onko ne ihan muumioita ja lähes vuodepotilaita? ?