Väsyi työelämään jo 17-vuotiaana. Uusi ennätys?
Kommentit (64)
Olemme pulassa kun nämä pumpulissa kasvaneet lumihiutaleet saapuvat sankemmin joukoin työmarkkinoille. Ei minkäänlaista sisua löydy. Burnout alle parikymppisenä. Hohhoijaa. Vanhusten lisäksi tämä sukupolvi tulee olemaan muiden elätettävänä.
Kävin töissä yhden kesän 16 vuotiaana, sen jälkeen en ole töitä tehnyt. Suomen pienet palkat ja korkea verotus ei ole kovin motivoiva yhdistelmä.
Vai väsynyt työelämään ja 17v? Kohta se kiljuu kuinka kapitalistit riistää ja tukia lisää.
Itse 57v ja nyt alkaa jo väsyttämään työelämä ja terveyskään ei 100% ole. Näin pientilallisen lapsena olen itse kaikki rahani tienannut ja opintolainani ym. ottanut lukion jälkeen ja kaiken maksanut omilla tuloilla pikkuhiljaa.
Jotkin ihmiset tietenkin hiukan kadehtivat joitain hankkimiani asioita, mutta itse eivät näitä hommia osaisi ja eikä viitsisi muutenkaan ns. epäsäännöllistä työelämääni jne.
70-luvun alkupuolen talo maaseudulla on ainoa, jonka olen saanut ja se minulle työnnettiin minulle kertomatta jo 15v. vanhana. Sitäkin on ollut pakko rempata kovasti, mutta vuosien kuluessa siitä on tullut hyvä rahalla ja vaivalla.
Nykyään kaikenlainen pelottelu, ihmisillä poliittinen riitely ja raivo sekä normitöiden vähentyminen on saanut varmasti aikaan tulevaisuuden uskon menetystä Suomessa. Se on pelottavaa ja onneksi pääsen pois eläkkeellä (jos haluan) ja viimeistään mullan alla.
Äänestäkää viisaammin.
Jatkuu
Olen ed jutun kirjoittanut nainen
Kaikilla ei ole varakkaita vanhempia
Onneksi olin nuori 90- luvulla
Olin terve, fiksu , hoikka ja kaunis.
Joulut ja lomat vietin opiskelija solussa yksin
Välillä mietin its e mur haa nykyäänkin hyvätuloisena, en ole kokeillut terapiaa
EN LISÄÄNTYNYT