Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri osoittaa mieltään vessa käynneistä?

Vierailija
19.09.2024 |

Ihan oikeasti. Naapurissa asuu joku ulkkis perhe, eivät puhu suomea eli en tiedä mitä puhuvat. Joka kerta jos ovat kotona ja käyn vessassa sama tapahtuu.

Vessan seiniä hakkaillaan, hanaa avataan ja suljetaan sekä pönttöä vedellään koko ajan. Naapurin lapset myös kiljuvat ääneen vessassa ja huutavat. Aikuiset puhuvat.

Aina kun olen itse vessassa, siellä naapurin vessassa alkaa vtun moinen show. Myös vieraani ovat huomanneet saman!! Naapurit eivät elämöi silloin, kun en vessassa ole.

Voikohan tästä valittaa ja miten? Siis niin, että se valitus otetaan tosissaan? Saan onneksi kuulemma 3 asian huomannutta ihmistä todistamaan tämän. On niin älytön juttu:( ja ei, juttelu ei auta. Naapurit eivät puhu suomea. 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ne voi tietää, että sinä olet juuri silloin vessassa?

Vierailija
2/13 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti vessaääniä kuuluu läpi tms. Siis vessanpöntön kannen nosto/vessaan kävely/oven avaus/lorinat jne? Kuulen toki heiltä samat äänet, en osoita mieltäni silti.

Nämä naapurit tulevat tarkoituksella vessaan pitämään ääntä sillin, kun sinne menee. Sama suihkussa olon kanssa.

Myös vieraani jotka ovat käyttäneet vessaani ovat huomanneet saman. Ainoa asia, mikä vähän lohduttaa. Eli en kuvittele tätä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, toi nyt on ihan kiusaamista. Mun naapurin ukkeli sanoi mulle, että meidän vessaäänet kuuluu heidän vessaan. Da? Mitä sitten? Istuuko se siellä kuuntelemassa. En ala vessassa pierua pidättelemään, sori vaan.

Vierailija
4/13 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valita asiasta ap. Pyydä ne vieraasi todistamaan. On sairasta, jos edes omassa kodissaan ei saisi muka vessaa käyttää. Eiköhän vuokranantaja hommaa tiedon niille omalla kielellään. Myös häätö voi aika pian tulla, jos ei lopu. 

Vierailija
5/13 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei, toi nyt on ihan kiusaamista. Mun naapurin ukkeli sanoi mulle, että meidän vessaäänet kuuluu heidän vessaan. Da? Mitä sitten? Istuuko se siellä kuuntelemassa. En ala vessassa pierua pidättelemään, sori vaan.

Näille kannattaa heti huomauttaa, että ne äänet kuuluvat kahteen suuntaan. Eli myös naapurin äänet kuuluvat sinulle. Etkä silti kuuntele ja kiellä käymästä vessassa. Tuskin naapurin ukko on valmis rajoittamaan omia vessakäyntejään..

Vierailija
6/13 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valituksen tehdessä pyytäisin isännöitsijää/vuokranantajaa käymään (naapureille ilmoittamatta) meillä vessassa. Saisi itse vielä todeta ongelman. 

Vierailija
7/13 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ymmärsin niin,että eka toi ap laskee vesiä jne, siitä  ulkomaanelävät suivaantuu

Vierailija
8/13 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

puhut siis kolmatta kieltämme venäjää rajallisestiko..

Vierailija
9/13 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valita asiasta ap. Pyydä ne vieraasi todistamaan. On sairasta, jos edes omassa kodissaan ei saisi muka vessaa käyttää. Eiköhän vuokranantaja hommaa tiedon niille omalla kielellään. Myös häätö voi aika pian tulla, jos ei lopu. 

vai omistusasunto...

Vierailija
10/13 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valita isännöitsijälle.

Vierailija
11/13 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ymmärsin niin,että eka toi ap laskee vesiä jne, siitä  ulkomaanelävät suivaantuu

En todellakaan tee näin. Kävelen suoraan pytylle. Ilmeisesti kävely vessaan, pissan lorinat, plumsahdukset, hanan aukominen käsien pesun ajan jne kuuluvat naapuriin.

Samoin suihku, jossa käyn päivisin. Kaikki tämä joka kerta saa naapurit suuttumaan. Suuttuvat myös vieraiden vessaäänistä. Heidän vessaäänensä kuuluvat minulle, mutta ei tulisi mieleenkään osoittaa mieltäni.

Ap

Vierailija
12/13 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo juttu täytyy olla mielikuvituksen tuote. Millaisessa talossa vessasta kuuluu äänet noin selvästi? 

Vierailija
13/13 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

😁